Zagovornik načela enakosti: "Necepljenost je stvar izbire". Kdo bo plačeval testiranja in kdo cepljenju nasprotuje?
POSLUŠAJ ČLANEK
Končuje se brezplačno testiranje za večino državljanov, minister za zdravje je na novinarski konferenci pojasnil nekaj dilem, napovedi glede epidemije pa so črnoglede. Odgovornost je znova na vsakemu posamezniku, a mnogi še vedno dvomijo in se upirajo za vsako ceno - med njimi tudi kakšen ravnatelj.
Pridobili smo nekaj odzivov na trenutno stanje in povzeli izsledke v komentarju uredništva.
Kot je nedavno napovedal predsednik vlade Janez Janša, se s ponedeljkom, 23. 8., zaključuje brezplačno testiranje na okužbo z novim koronavirusom, ki pa je enkrat tedensko obvezno za zaposlene v šolstvu, gostinstvu, turizmu in storitvenih panogah.
Minister za zdravje Janez Poklukar je na današnji novinarski konferenci dodatno obrazložil pomen enkrat-tedenskega testiranja. To je namreč dovolj za delo na delovnem mestu, medtem ko za prehod meje in dostop do storitev ostaja veljavnost 48 ur za HAT in 72 za PCR teste. A pri namenu vsakega od načinov je bistvena razlika: enkrat tedensko testiranje je namenjeno presejanju populacije in zamejevanju okužbe znotraj delovnih okolij, poleg tega so zaposleni na svojem delovnem mestu bolj ali manj v stalnem mehurčku, medtem ko se ob denimo pitju kave v lokalu zamenja precej več ljudi. Od tod razlika v času veljavnosti testa.
Vse navedeno glede testiranja seveda velja za tiste, ki covida-19 niso preboleli oziroma se niso cepili, k čemur je sicer minister vnovič vse spodbudil.
Vlada bo stroške obveznega testiranja še naprej krila zaposlenim v zdravstvu, v socialnovarstvenih zavodih, v dejavnostih vzgoje in izobraževanja, vključno z visokošolsko dejavnostjo. Pa tudi vsem, ki izvajajo storitve ali prodajo blaga, organizirajo prireditve in izvajajo vzgojo in izobraževanje na področju verske svobode. Prav tako bodo učenci zadnje triade osnovnih šol in dijaki, ki se bodo prostovoljno samotestirali enkrat tedensko, teste brezplačno dvignili v lekarnah ob predložitvi zdravstvene kartice.
Opisani režim bo veljal do 6. septembra, tedaj pa se po napovedih ministra ob izpolnitvi vseh pogojev napoveduje uvedba samotestiranja v šolstvu in širše. Nekateri sicer kritizirajo vladno privilegiranje javnega sektorja, saj financiranja testov v zasebnem ne bo.
https://twitter.com/Domen_G/status/1428712639719481344
A odgovoril jim je Zagovornik načela enakosti Miha Lobnik, ki je presodil, da pri tem ne gre za diskriminacijo, saj je vsem na voljo cepljenje in s tem izognitev plačevanju. Kot je pojasnil, necepljenost ni osebna okoliščina, kot so denimo spol, barva kože, narodnost, in ki je ne moremo izbrati sami, ampak stvar osebne izbire - razen za tiste, ki se ne cepijo iz resnih zdravstvenih ali verskih razlogov.
https://twitter.com/zagovornik/status/1428331221164122112
Izpolnjevanje pogoja PCT med učitelji bo po besedah državnega sekretarja Damirja Orehovca preverjal ravnatelj oziroma direktor ali tisti, ki ga bo za to pooblastil. Ob tem se pojavlja kopica dvomov zaradi morebitnih ravnateljev, ki cepljenje in testiranje zavračajo in morda celo dvomijo v nevarnost epidemije - na to smo na Domovini že opozarjali.
https://twitter.com/anejmehadzic/status/1428694375173922818
Najbolj v nebo vpijoč primer prihaja iz osnovne šole v Preboldu, kjer so ravnatelju, učitelju matematike Petru Žureju v preteklem šolskem letu zaradi netestiranja nadzorniki tudi že izrekli globo. Žurej je marca lani na ministrstvo naslovil prošnjo za dokaze o virusih kot povzročiteljih bolezni in o učinkovitosti cepiv; ministrstvo ga je napotilo na pristojne spletne strani, on pa je zatrdil, da teh dokazov tam ni. Kot je povedal drug učitelj iz njegove šole in nekdanji ravnatelj Oton Račečič, je sam edini, ki se ukrepov ne drži - v prvem valu epidemije ni želel nositi niti maske.
https://twitter.com/ZigaTurk/status/1428680941657014278
O primeru so na novinarski konferenci povprašali tudi ministra Poklukarja, ki je odvrnil, da primera ne pozna, da pa je njihov cilj vsem omogočiti odgovoren pristop k obvladovanju epidemije. "Verjamem, da je kje tudi kakšen dvomljivec. Sam osebno nad nikomer ne bom obupal, vendar vsakega v tem trenutku ne moremo prepričati," je dodal.
https://twitter.com/mojcaskrinjar/status/1428677831148675081
Za Domovino se je odzval tudi predsednik Združenja ravnateljic in ravnateljev osnovnega in glasbenega šolstva Slovenije Gregor Pečan. Dejal je, da vsega skupaj ne bi želel komentirati, je pa vprašanje, "kako bodo ravnateljev odziv dojeli starši otrok na njegovi šoli, zaposleni, do katerih ima odgovornost itn." Po poročanju Otona Račečiča za N1 naj bi se škodljive posledice že kazale med zaposlenimi, med katerimi je cepljenih le četrtina. Pečan je izrazil tudi ogorčenje nad tem, da nekdo po vseh smrtih, ki jih je povzročil virus, še vedno dvomi v epidemijo in delovanje ukrepov za zamejitev, ko pa imamo primer npr. Tajvana z nizkim številom okužb in strogimi ukrepi. "On ima pravico do svojega mnenja, ampak vprašanje je, če ta pravica sega tudi na področje njegovega poklicnega delovanja, kar pa bo moral ugotoviti nekdo drug - morda strokovna skupina, sodišče, predvsem pa njegov svet zavoda, ki mu je dolžan odgovarjati," je sklenil Pečan.
Pridobili smo nekaj odzivov na trenutno stanje in povzeli izsledke v komentarju uredništva.
Kot je nedavno napovedal predsednik vlade Janez Janša, se s ponedeljkom, 23. 8., zaključuje brezplačno testiranje na okužbo z novim koronavirusom, ki pa je enkrat tedensko obvezno za zaposlene v šolstvu, gostinstvu, turizmu in storitvenih panogah.
Minister za zdravje Janez Poklukar je na današnji novinarski konferenci dodatno obrazložil pomen enkrat-tedenskega testiranja. To je namreč dovolj za delo na delovnem mestu, medtem ko za prehod meje in dostop do storitev ostaja veljavnost 48 ur za HAT in 72 za PCR teste. A pri namenu vsakega od načinov je bistvena razlika: enkrat tedensko testiranje je namenjeno presejanju populacije in zamejevanju okužbe znotraj delovnih okolij, poleg tega so zaposleni na svojem delovnem mestu bolj ali manj v stalnem mehurčku, medtem ko se ob denimo pitju kave v lokalu zamenja precej več ljudi. Od tod razlika v času veljavnosti testa.
Vse navedeno glede testiranja seveda velja za tiste, ki covida-19 niso preboleli oziroma se niso cepili, k čemur je sicer minister vnovič vse spodbudil.
Testiranje še naprej brezplačno v javnem sektorju
Vlada bo stroške obveznega testiranja še naprej krila zaposlenim v zdravstvu, v socialnovarstvenih zavodih, v dejavnostih vzgoje in izobraževanja, vključno z visokošolsko dejavnostjo. Pa tudi vsem, ki izvajajo storitve ali prodajo blaga, organizirajo prireditve in izvajajo vzgojo in izobraževanje na področju verske svobode. Prav tako bodo učenci zadnje triade osnovnih šol in dijaki, ki se bodo prostovoljno samotestirali enkrat tedensko, teste brezplačno dvignili v lekarnah ob predložitvi zdravstvene kartice.
Opisani režim bo veljal do 6. septembra, tedaj pa se po napovedih ministra ob izpolnitvi vseh pogojev napoveduje uvedba samotestiranja v šolstvu in širše. Nekateri sicer kritizirajo vladno privilegiranje javnega sektorja, saj financiranja testov v zasebnem ne bo.
https://twitter.com/Domen_G/status/1428712639719481344
Morda krivica, a ne diskriminacija
A odgovoril jim je Zagovornik načela enakosti Miha Lobnik, ki je presodil, da pri tem ne gre za diskriminacijo, saj je vsem na voljo cepljenje in s tem izognitev plačevanju. Kot je pojasnil, necepljenost ni osebna okoliščina, kot so denimo spol, barva kože, narodnost, in ki je ne moremo izbrati sami, ampak stvar osebne izbire - razen za tiste, ki se ne cepijo iz resnih zdravstvenih ali verskih razlogov.
https://twitter.com/zagovornik/status/1428331221164122112
Slovenske novice so poročale o nekoliko drugačni zgodbi v zasebnem sektorju. V trebanjskem podjetju Rem so se odločili, da bodo delavce, ki se bodo cepili, nagradili z nagrado v višini 200 evrov.
https://twitter.com/MitjaLocicnik/status/1428459763034116101?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1428459763034116101%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.slovenskenovice.si%2Fnovice%2Fslovenija%2Fslovensko-podjetje-200-evrov-nagrade-ce-prinesejo-potrdilo-da-so-cepljeni%2Fgid%3D1pid%3D2
https://twitter.com/MitjaLocicnik/status/1428459763034116101?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1428459763034116101%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.slovenskenovice.si%2Fnovice%2Fslovenija%2Fslovensko-podjetje-200-evrov-nagrade-ce-prinesejo-potrdilo-da-so-cepljeni%2Fgid%3D1pid%3D2
Izpolnjevanje pogoja PCT med učitelji bo po besedah državnega sekretarja Damirja Orehovca preverjal ravnatelj oziroma direktor ali tisti, ki ga bo za to pooblastil. Ob tem se pojavlja kopica dvomov zaradi morebitnih ravnateljev, ki cepljenje in testiranje zavračajo in morda celo dvomijo v nevarnost epidemije - na to smo na Domovini že opozarjali.
https://twitter.com/anejmehadzic/status/1428694375173922818
Po kranjski preboldska sorbona
Najbolj v nebo vpijoč primer prihaja iz osnovne šole v Preboldu, kjer so ravnatelju, učitelju matematike Petru Žureju v preteklem šolskem letu zaradi netestiranja nadzorniki tudi že izrekli globo. Žurej je marca lani na ministrstvo naslovil prošnjo za dokaze o virusih kot povzročiteljih bolezni in o učinkovitosti cepiv; ministrstvo ga je napotilo na pristojne spletne strani, on pa je zatrdil, da teh dokazov tam ni. Kot je povedal drug učitelj iz njegove šole in nekdanji ravnatelj Oton Račečič, je sam edini, ki se ukrepov ne drži - v prvem valu epidemije ni želel nositi niti maske.
https://twitter.com/ZigaTurk/status/1428680941657014278
O primeru so na novinarski konferenci povprašali tudi ministra Poklukarja, ki je odvrnil, da primera ne pozna, da pa je njihov cilj vsem omogočiti odgovoren pristop k obvladovanju epidemije. "Verjamem, da je kje tudi kakšen dvomljivec. Sam osebno nad nikomer ne bom obupal, vendar vsakega v tem trenutku ne moremo prepričati," je dodal.
https://twitter.com/mojcaskrinjar/status/1428677831148675081
Za Domovino se je odzval tudi predsednik Združenja ravnateljic in ravnateljev osnovnega in glasbenega šolstva Slovenije Gregor Pečan. Dejal je, da vsega skupaj ne bi želel komentirati, je pa vprašanje, "kako bodo ravnateljev odziv dojeli starši otrok na njegovi šoli, zaposleni, do katerih ima odgovornost itn." Po poročanju Otona Račečiča za N1 naj bi se škodljive posledice že kazale med zaposlenimi, med katerimi je cepljenih le četrtina. Pečan je izrazil tudi ogorčenje nad tem, da nekdo po vseh smrtih, ki jih je povzročil virus, še vedno dvomi v epidemijo in delovanje ukrepov za zamejitev, ko pa imamo primer npr. Tajvana z nizkim številom okužb in strogimi ukrepi. "On ima pravico do svojega mnenja, ampak vprašanje je, če ta pravica sega tudi na področje njegovega poklicnega delovanja, kar pa bo moral ugotoviti nekdo drug - morda strokovna skupina, sodišče, predvsem pa njegov svet zavoda, ki mu je dolžan odgovarjati," je sklenil Pečan.
Zadnje objave
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
Vlada spreminja postopke naročanja in najdaljše čakalne dobe
18. 4. 2024 ob 17:37
V Chicagu spor glede nezakonitih priseljencev
18. 4. 2024 ob 15:31
Škandalozno: Vlada namenja visoke nagrade provladnim medijem
18. 4. 2024 ob 12:36
Volitve na Hrvaškem – zmaga tradicionalnih vrednot
18. 4. 2024 ob 8:42
V Velenju vzklikali: »Lopovi! Lopovi!«
18. 4. 2024 ob 6:00
Bo moral občudovalec Hitlerja Urban Purgar znova v zapor?
17. 4. 2024 ob 17:46
Ekskluzivno za naročnike
Domovina 144: Zakaj policija ne preiskuje napovedanega strelskega pohoda
17. 4. 2024 ob 6:30
Kako nam Robert Golob lomasti po denarnicah
11. 4. 2024 ob 6:31
Prihajajoči dogodki
APR
20
Moški zajtrk s Petrom Gregorčičem
07:00 - 09:00
APR
20
Godalni kvartet kolektiva Carpe artem
19:00 - 20:30
APR
20
Večer z Nuško Drašček in Jako Puciharjem
20:00 - 22:00
APR
22
Koncert za zbor – Alfred Šnitke
20:15 - 21:30
APR
24
SAKRALNI ABONMA – KOMORNI ZBOR KGBL IN AMBROŽ ČOPI
19:30 - 21:00
Video objave
Odmev tedna: Festival norosti
13. 4. 2024 ob 6:00
Odmev tedna: Bitka praznikov
5. 4. 2024 ob 19:55
Izbor urednika
Vračajo se vici o policajih
17. 4. 2024 ob 6:31
Kako nam Robert Golob lomasti po denarnicah
11. 4. 2024 ob 6:31
61 komentarjev
Franci
Sicer pa prihaja že lambda, na katerega cepivo nima nobenega učinka.
rasputin
Ko bo prišla različica omega, bo cepivo že opravilo svojo nalogo. Zadnji naj zapre luč.
Franci
Začnimo z dejstvi. Cepljeni niste zaščiteni. Le zakaj se zdaj začenja tretji poživitveni odmerek?
Izrael dokazuje, da je cepivo precej manj učinkovito, kot so nam pravili, če sploh je. Bolj, kot čas teče, bolj se kaže, da cepljenje ne deluje.
Drugače pa. Kdor pravi, da noče brati "heretične" literature, je fanatični vernik. Enako velja za tiste, ki slepo verjamejo, da so znanstveniki super pošteni. Niso.
Zapletov pri cepljenju je ogromno, pa se o njih ne sme govoriti.
Delta je ratala precej nenevarna, čeprav kužna.
rasputin
Problem cepljenja z mRNA "cepivom", ki to ni, je doziranje. Premalo cepiva ne deluje, preveč je toksično. Zato dobiš prvi odmerek, ki ga večina prenese še kar dobro. Drugi odmerek pri mnogih že povzroči težave, tretji, ki naj bi bil poživitveni, pa bog-siga-vedi kaj bo v resnici.
rasputin
Cepite se cepci! Skeptike pa pustite pri miru!
Propagandisti cepljenja pa delujejo v nasprotju z resolucijo Evropskega sveta 2361, ki to izrecno prepoveduje.
helena_3
Jaz sem se cepila in bom šla še po 3. odmerek. Ne glede na to, da uporabljam masko, razkužujem roke ... In te pustim pri miru. Ne maram pa egoistov, ki zaradi svojih kapric preprečujejo, da bi skupaj premagali to epidemijo in zaživeli normalno življenje kot pred njo. Vsem resolucijam navkljub. Eno so resolucije, drugo pa ZKP. Jaz v svoje dobro in v dobro svojih bližnjih uporabljam to zadnje.
rasputin
Etiketiranje, da ne rečem zmerjanje tistih, ki vidijo za razliko od tebe malce dalj od svojega nosu, ni noben argument. Obstaja stotine strokovnjakov z doktorskimi nazivi in dolgoletnimi profesionalnimi izkušnjami, ki svarijo, da je mRNA cepivo nepreizkušeno in potencialno nevarno. Človek mora biti res medijsko hipnotiziran, če ne doume, da je vse v zvezi s cepljenjem podrejeno interesom velikih svetovnih farmacevtskih družb. Bill Gates, obskurni akter iz ozadja in solastnik teh družb, se že leta ukvarja z epidemijami in je večkrat posvaril, da je le še vprašanje časa, kdj bo izbruhnila večja epidemija. Glede na dokazano sodelovanje ameriških družb z laboratorijem v Wuhanu je možno prav vse, tudi da gre za plandemijo. Previdnost do cepljenja narekuje tudi to, da je Bill Gates že pred leti napovedal, da bodo s cepivi zmanjšali število prebivalstva na planetu? Kaj pa, če se njegova napoved zdaj uresničuje??
helena_3
"Kovid ni smrten nič kaj bolj kot gripa,"
statistika tega ne potrjuje
" obstajajo pa tudi zdravila."
kar ne drži.
AlojzZ
Kot sem rekel, napisal, gospa Helena vzemite si čas in poslušajte: https://youtu.be/kyY0nAjOuXc Si upate?
helena_3
Proticepilsko nakladanje me ne zanima.
helena_3
Zanimajo me samo dejstva. Verjamem strokovnjakom, ki imajo na podrocju epidemiologij kaj pokazati in desetletja delajo na tem področju (Ihan, Rozman ...). Glede cepiv verjamem mnenju dr. Štrancarja. Vsi ti - nisem vseh omenjala - so ljudje, katerih delo je v Sloveniji poznano in priznano. Nikoli pa nisem padala na nepreverjene nakladace, pa naj gre za zdravilce, samozvane "strokovnjake" ali pa denarne verige. Kot receno: z zaslepljenci se ne da razpravljati. Zato srecno in vse dobro vam zelim.
rasputin
Helena, in potem sledilci farmako-mediko-kracije očitate anticepilcem fanatizem? Nisi pa pripravljena pogledati ničesar, kar ugotavljajo neodvisni strokovnjaki z moralno integriteto, ki jim ne gre zgolj za dobičke velefarmacije?
helena_3
Dr. Mengele: ne bom izgubljala časa za nakladanje internetnih "strokovnjakov", za katere prvič slišim. Ne verjamem jim. Prav tako kot ne bom: * shujšala brez napora in telovadbe. če bom pila TO * se bodo maščobe v mojem telesu takoj razgradile, ne bo težav z visokim krvnim tlakom, če bom vsako jutro pojedla TO živilo * se bom naučila tekoče govoriti angleško po TISTI metodi * bom zaslužila bajne vsote denarja preko interneta, tako kot tista mlada družina iz Kranja in upokojenski par iz Maribora * me bo zdravilka iz Kitajske (aja, ta je že pase) ali kakšen drug čudodelec iz katere od eksotičnih dežel rešil moje invalidnosti - za velik denar, seveda itd. itd. itd. Tvoje "neodvisne strokovnjake" dajem v isti žakelj. Še to: zelo zaupam v moč zdravilnih rastlin in jih tudi kar dobro poznam, ker živim sredi narave. Pomagajo. Ampak ko "zagusti", je pa dobrodošla pomoč medicinske stroke in "velefarmacije". Dobičke pa ustvarjajo tudi šarlatani in to ne majhnih. Ko pa pride ura, pa itak ne pomaga ne eno ne drugo. Samo ne vem, zakaj ne bi skrbela za svoje zdravje, dokler imam možnost.
rasputin
Helena, tvoja metoda diskreditacije ljudi z doktorskimi nazivi in dolgoletnimi profesionalnimi referencami je žal nizek udarec, ne po meni, temveč po ljudeh, ki se trudijo za dobrobit človeštva, za katerega te je lahko samo sram. To pove veliko o tebi in nič o teh plementih ljudeh, ki marsikaj tvegajo v vzdušju lova na čarovnice, ki mu podlegaš tudi ti in si zraven domišljaš, da si superiorna do ljudi, ki jim ne sežeš do gležnjev. Na internetu najdeš vse, od zrnja do plevela. Če nisi sposobna preveriti ali gre v določenih vsebinah za zrnje ali pleve in v vsem vidiš pleve, potem vsekakor nisi kvalificirana , da tu daješ neke tvoje sodbe in modruješ brez vsakršne argumentacije. Tu imaš link na zdravnike in druge strokovnjake za etiko v zvezi s covidom iz 30 držav. To niso plačanci niti farmacije niti institucij v njeni službi, od WHO naprej. So strokovnjaki z moralno integriteto, ki ne farbajo ljudi kot to počno farmakotehnokrati in plačanci v njihovi službi. Razumi kaj, če moreš. https://doctors4covidethics.org/
uros.samec
@ butalska pamet, pojma nima o čem razpredate in čemu to namenjate meni. Sam tisto kar pišem, zlahka dokažem, enako svetujem vam. Obsodili ste me zlobe, nevednosti, nezmožnost pojmovanja in ločevanja pojmov med seboj. Človek božji, vi presedite ure in ure za zaslonom v iskanju zarot, jaz pač ne. Vi pravite nevednost, jaz pravim ignoranca do tistega, kar ni dokazano. Na ZDA ima vsak lahko svoj pogled, ni nujno, da bi se strinjali. Izjemno dvomim, da ste kdaj zares bral Sokrata. Vaš zapis to negira v celoti. Mislim, da ni več kaj reči.
rasputin
Uroš, sprenevedanje, da te kap. Beri zgoraj, ka si pisal. Malce več poštenosti ti ne bi škodilo. Če so nedokazane hipoteze ignoranca, potem so bili vsi vrhunski znanstveniki vrhunski ignoranti. Mislim, da to velja kar zate.
AlojzZ
Moje mnenje je, da je najbolje prepustiti kovidu svojo pot, kmalu bomo vsi prebolevniki. Kovid ni smrten nič kaj bolj kot gripa, obstajajo pa tudi zdravila. Večina pa kovid preboli brez zdravnika. Kdor hoče, naj se pa cepi.
uros.samec
@Butalska pamet
Stavek, ki vas vznemirja, ni bil mišljen za vas osebno. Gre za moje doživljanje te epidemije in ne za direktno zvezo z vami.
uros.samec
@ Bill Gates &co, prosim za izpostavitev dela teksta, kjer vršim osebno diskreditacijo. Pazite kaj napišete. Napisal nisem ničesar, kar niste že prej lahko prebrali kjerkoli, glas razuma namreč, še ni utišan. Živeti v družbi, pomeni sobivati z ostalimi v vseh situacijah in na vse mogoče načine. V tem primeru, tisti, ki misli da ima pravico do nespoštovanja ukrepov za zajezitev epidemije in odklanja cepljenje, mora sprejeti posledice. To pomeni, da ni upravičen do PCT potrdila in pač ne bo hodil na tekme, koncerte, v bar na kavo, v restavracijo na kosilo, v gledališče in podobno. To ni nikakršen napad, to ni nobena diskreditacija. To je delovanje človeka v družbi. Elementarne zadeve. Ljudje ki si predstavljajo, da lahko gredo prek vseh mej in hkrati zahtevajo vse tisto, kar pripada tistim, ki so se prilagodili, družbo rušijo. Konec debate. Te resnice ne boste mogli z nobenim linkom, nobeno zaroto, nobeno bedasto objavo kvazi strokovnjakov spremeniti.
rasputin
Uroš, bomo videli, ali bomo ubranili demokracijo, ali se bomo pogreznili v novo normalnost, ki bi jo lahko označili za farmako-mediko-diktaturo. Ti si si že sam nadel okove. Uživaj. Drugim pa pusti, da se potegujejo za svojo svobodo.
rasputin
Ula 21. avgusta 2021 ob 22:03 At 22:03
Menim, da je debata s fanatiki, kar antivaccinerji so, nesmiselna, saj bodo trobili svojo do bridke smrti.
++++++++++++++
Ljudje, ki živijo v stanju prek medijev vsiljene kognitivne disonance ali kar množične norosti, niso ravno kredibilni, četudi se še tako napihujejo. Slepci še nikoli niso bili dobri vodniki za varno hojo.
Vprašanje, kaj je bolj nevarno, ali virus ali cepljenje, še ni rešeno. Ugledni strkovnjaki, med njimi tudi AVTOR mRNA metode, dr. Robert Malone, pozivajo naj se cepljenje ustavi, dokler ne bo jasno, ali je varno ali ne. Rezultat: medijsko skenslanje. Le zakaj? Komu gre to v nos?
Nevedneži pa kot vedno, sledijo zadnjici pred sabo, ki je njihovo obzorje...
https://covidcalltohumanity.org/2021/08/04/dr-robert-malone-covid-vaccines-are-causing-the-virus-to-become-more-infectious/
https://www.lifesitenews.com/news/inventor-of-mrna-technology-removed-from-wikipedia-after-he-warned-against-taking-covid-jabs/
rasputin
so vsaj priznali obstoj virusa, ki so ga še par mesecev nazaj zanikali,
....................
Pa ti sploh veš, kaj pišeš? Kdo je zanikal/priznal obstoj virusa? Kakšen fanatik tvoje sorte samo z nasportnim predznakom? Ali kakšno bitje, ki živi zgolj v tvoji domišljiji? Se boriš s fantazmami? Poišči si pomoč.
uros.samec
@Butalska pamet, če zares verjameš v takšne zarote, je potem sploh še vredno živeti? Mar ni dovolj hudo, da so virus vzgajali, da je po neumnosti ušel iz laboratorija, da je bil zaradi napuha komunistične partije republike Kitajske svet opozorjen prepozno, preveč splošno in v mlačni maniri? Morajo biti nujno poleg Američani, ker brez tega nobena teorija zarote ni dovolj privlačna? Tako je, Italijani so na začetku zdravili narobe, ker nihče ni znal zdraviti prav, človek božji! To je bilo nekaj povsem novega. In ne pozabi, da je velik delež ljudi v Italiji umrl, ker do zdravljenja niso mogli priti. Ker ni bilo prostora, postelje. Le kako lahko človek, ki prebira Sokrata v današnjih časih plastike in socialnih omrežij verjame, da bi toliko zdravnikov sodelovalo v takšni grozljivi zaroti popolnoma prostovoljno? Da bi kar pustili pomreti ljudi? Se ti to zdi logično? Farmacevtski lobiji so pokazali zobe potem, ko so cepivo naredili, samo poglej kako so očrnili Astro Zeneco, cepivo, ki je bilo zaradi 7 milijard prispevka EU, daleč najcenejše, daleč najlažje za transport, hranjenje in kar je bistveno, za porabo. Poleg tega ne vsebuje genske tehnologije. Kar čez noč je cepivo Pfizerja postal prvak, popolnoma neupravičeno. To bo držalo. Da bi pa obstajala zarota med farmacevtsko industrijo in zdravniki, ki bi širom sveta pustili umirati ljudi, je pa popolnoma noro.
Bistvo zadeve pa ostaja enako, veš. Samopašnost, egoizem, postavljanje posameznika pred celotno družbo, to je tu problem. Nezmožnost prilagajanja, vzajemnosti, nezmožnost stopiti skupaj. Nezmožnost opustitve nekih lastnih teorij, za povečanje možnosti premagovanja epidemije. Samo za to gre in vse teorije zarote tega ne ovržejo. Kot veš, je Mark Avrelij svojemu sužnju naročil, da mu mora med sprehodom po ulicah Rima šepetati v uho: " samo človek si."
Danes si takšne stoje kot jo je premogel Mark Avrelij kot rimski cesar zlate dobe, ni mogoče zamisliti. Je pa vedno več posameznikov, popolnoma povprečnih, brez omembe vrednih dosežkov, ki se v množici obnašajo kot cesarji. Recimo dogodek na Kredarici. Namesto strahu pred zarotami, imej strah pred razkrojem družbe kot jo poznamo. To je resnična epidemija našega časa.
rasputin
Samec Uroš, ko se že spotikaš ob moj ego , se bojim, da imaš sam probleme s svojim egom. Moti te, da se nekdo ne podreja čredi, v kateri se sam dobro počutiš. Tvoj problem, ki me niti ne zanima. Namesto o ljudeh, bom raje o stvareh, kot so svetovali že stari Latinci. Ne zaradi mojega ega, ampak zaradi dejstev. Seveda imam tudi svoje mnenje, ki je lahko tudi zgrešeno. Motiti se je človeško. Tudi Einstein ni imel v vsem prav. Samo bedaki mislijo, da imajo vselej in vedno prav. Pametni dopuščajo različne možnosti. Kar zadeva morale farmcevtskih družb in ljudi, ki so v njihovi službi, je tudi cela vrsta pričevanj, ampak jaz ti tega ne morem vliti v glavo. Išči in boš našel. Na internetu je dovolj kredibilnega materiala o tem. Tvoje svetohlinsko vprašanje je podobno temu kot da bi se vprašal: Ali res kdo dela vojne na svetu, v katerih umirajo milijoni? Ja so taki ljudje. Amerika je bila samo po 2. svetovni vojni vpletena v brez števila vojn, v katerih je bilo ubitih ca 20 milijonov ljudi. Zaradi zdravil in napačnega zdravljenja umre vsako leto ca 30 milijonov ljudi. Misliš, da se farmacevti sekirajo, če zaradi njihovih zvarkov umre kak milijon ali dva ali ... več? Če uporabljaš njihovo zdravilo (ali cepivo) in umreš, koga briga, oni so pokasirali tvoj denar. To jih prvenstveno zanima. Nevednost ni višja vednost. Če ne veš, da obstajajo dokazi o sodelovanju Američanov in Kitajcev pri razvoju virusov v Wuhanu, to ne pomeni, da to ni res. Hipoteza, da je virus bil nalašč lansiran ima vsaj indice, če ni dokazana (Event 201). Očitno ne ločiš, kaj je hipoteza, možnost nečesa, in potrjeno dejstvo. Če človek postavi hipotezo, to ne pomeni, da je resnična ali neresnična. Dokler ni potrjena, se tega ne ve. Težko se je pogovarjati z ljudmi, ki tega ne razumejo. Postavi se vprašanje, kaj sploh razumejo. Če pride zraven še zloba in podtikanje, pa postane razprava nesmiselna. Zdaj grem pa supat in lep dan še naprej.
helena_3
Uroš - ne splača se razpravljati s fanatiki - kot je že zgoraj opozorila Ula. Še tako razumnega in argumentiranega odgovora ne bodo sprejeli. Dokler jih ne bo realnost prisilila k razmisleku.
rasputin
Helena, kakšen dokaz pa imaš za svojo razumnost, če že drugim odrekaš razumnost?
rasputin
Menim, da je debata s fanatiki, kar antivaccinerji so, nesmiselna, saj bodo trobili svojo do bridke smrti.
ha ha ha ha...
Ko človek prebere tako puhlo in samovšečno trditev, ne more reči drugega kot: Sveta preproščina.
Nič drugega ni treba kot malce pogooglati, da se ta trditev razblini kot milni mehurček. Celo kljub internetni cenzuri, in udinjanju večine strokovnjakov farmacevtskemu lobiju in propagandi uradnih zdravstvenih oblasti je moč najti številne članke nedovisnih strokovnjakov o protikovidnem cepivu, ki je morda bolj nevarno kot bolezen sama.
Propaganda, ki straši ljudi 24/24 ur, očitno res spravi ljudi v hipnotično stanje oziroma v stanje kolektivne psihoze, da niso več sposobni razmišljati z lastno glavo. Poleg eksperimenta z mRNA cepivom izvajajo globalni cepilci očitno tudi eksperiment, kako daleč lahko gredo s farbanjem in poneumljanjem ljudi. Očitno zelo daleč.
rasputin
Verjetno pa bo čez kakšni dve leti cepljenje proti Covidu obvezno in standard, kot je standard cepljenje proti davici, ošpicam in še čemu.
________________
Najprej se mora mRNA metoda, ki ni klasično cepivo, pokazati, da je varna. Zaenkrat temu ni tako. Neodvisni strokovnjaki pravijo, da še nobeno cepivo doslej ni povzročilo toliko smrti in stranskih učinkov kot mRNA metoda. Že na kratki rok so možni hudi zapleti (vnetje srca, možganov, živčevja, poškodbe ožilja, krvni strdki...), na dolgi rok pa se bo še videlo. Strokovnjaki, ne laični anticepilci, opozarjajo, da je možen tudi črni scenarij, ki si ga nihče ne želi... Vsekakor je cepljenje z mRNA cepivom povezano s tveganjem, ki je na dolgi rok popolna neznanka.
Tu je nekaj citatov iz linka, ki ga podajam:
PRISILNO CEPLJENJE PREPOVEDANO
Svet Evrope prepovedal prisilno cepljenje.
STRASBOURG, Francija – Z udarcem, ki je preprečil namere evropskih držav in globalističnih vplivnežev, ki razmišljajo o prisilnem cepljenju državljanov, je Svet Evrope v sredo sprejel odlok o prepovedi obveznega cepljenja proti COVID-19.
Resolucija 2361 (2021) vladam nalaga, naj zagotovijo, da »so državljani obveščeni, da cepljenje NI obvezno (poudarek je že v izvornem besedilu; op. prev.) in da se nikogar politično, socialno ali kako drugače ne sili, naj se cepi, če tega ne želi sam«.
Svet Evrope, ki je vodilna organizacija Evropske unije za človekove pravice in upravni organ Evropskega sodišča za človekove pravice, je državam članicam tudi naročil, naj »zagotovijo, da nihče ne bo diskriminiran, če ni bil cepljen zaradi možnih zdravstvenih tveganj ali ker ni želel biti cepljen«.
https://www.spiritussanctus.si/2021/02/02/prisilno-cepljenje-prepovedano/
rasputin
Govoriti o covidu kot o prevari je zame zavržno dejanje.
---------------
Če smo že pri hudih besedah: podtikanje je tudi zavržno. Sam nisem nikjer napisal, da je kovid prevara. Je resničen. Obstajajo pa indici, da je bil umetno ustvarjen in namensko podtaknjen. Pogooglaj na Event 201, kjer so v New Yorku oktobra 2019 imeli predstavitev scenarija pandemije še preden se je ta zgodila. Človek se kar čudi, ko to gleda in vidi, kakšne detajle so prevideli. Lahko bi mislil, da gre za analizo pandemije, ne pa za njeno napoved.
Kar zadeva možne evtanazije med pandemijo tudi obstajajo indici. v Italiji vlagajo skupinske tožbe zoper državo, ker so se njihovi sorodniki, nekateri zgolj iz strahu zaradi intenzivne medijske propagande, testirali, nakar so jih spoznali za pozitivne in jih poslali v bolnico, kjer so jih dali v umetno komo, nato na respirator in - v mrtvašnico. Sorodnikov pa sploh niso obvestili, kaj se dogaja. Dejstvo je tudi, da so se po vsej Evropi precej izpraznili domovi za ostarele. Ampak O.K., mogoče bo kdaj resnica prišla na dan, mogoče tudi ne.
Jaz zaenkrat, hvala Bogu, ne poznam nikogar, ki bi umrl za kovidom, zato se mi morda zdi vse skupaj precej imaginarno. Upam, da bo tako ostalo. Sicer pa bo, kar bo. Pravica večno živeti ne obstaja. Enkrat mora vsakdo zapustiti ta svet. Tisti, ki gre, se reši. Probleme imamo tisti, ki smo še tu...
uros.samec
@ butalska pamet, številke so bile objavljene po končanem drugem valu in so zaradi mene ali naju, lahko tudi posiljene na način kot praviš ti, pa so kljub temu zgovorne. Je tako? Razlika je ogromna. In slučajno imamo poznanstvo na Švedskem. Kar se meni zdi nečloveško, je to, da so ljudje dejansko od zdravnikov prihajali nazaj domov, v svoje postelje, brez terapij in umrli doma. Razumeš? 80, 85 let stari upokojenci, ki bi še morda doživeli 3,5,10 let. Če bi se držali vsaj ukrepov, ki jih je predlagala WHO, bi bili morda še živi, ker ne bi zboleli. Tragično je namreč, da so zboleli po neumnosti vodilnega epidemiologa, potem pa jih ni nihče zdravil.
Ostalo težko komentiram, ker preprosto tega ne verjamem. Moje mnenje je, da je Trump sicer zatajil, da ga je CIA pravočasno obvestila in posvarila o početju Kitajske, ki je virus vzgajala v laboratoriju brez pravih varnostnih ukrepov. Kitajska je tudi potem obvladovala WHO, da je razglasila epidemijo prepozno. Tisto o Ameriških naporih, da bi umrlo čim več ljudi, pa je hm, bučka. Lahko pa verjameš kar hočeš.
Bistvo zadeve pa ostaja enako. V kolikor dopustimo, da posameznik ali neka skupina v družbi, zavrača vse predloge, ukrepe in možnost zamejitve neke grozeče nevarnosti ( epidemija ) hkrati pa le ti zahtevajo enake pravice kot celotna družba, ki pa se zmore prilagoditi, sledi kaj? Razkroj in polom, verjetno. To je čisto navadna logika, ki je vse mogoče teorije ne zmorejo ovreči.
Lepo si zaključil.
Osebno mi je bližje Mark Avrelij, po Hadrijanu tudi Verissimus.
" Dobro in pravično delo je nujno nekaj koristnega, zato bi si moral vsak prizadevati za to, ne glede na slavo, ki bi sledila. Ta je namreč minljiva, ker je vezana na ljudi, ki nas hvalijo. Mrtvi nima od vse te hvale nič, živemu pa prinese le kakšno kratkotrajno korist."
Ergo, vprašati se je treba, ali je demontaža družbe nekaj koristnega in pravičnega? Ker tja namreč poveličevanje egoizmov vodi.
Sicer sta meni blizu od okužbe SARS cov 2 umrli dve osebi, zdravi kot dren, v super kondiciji, v srednjih letih. Govoriti o covidu kot o prevari je zame zavržno dejanje. Nekaj je o poti govoriti, drugo je pot prehoditi.
Lep večer, želim.
Anita
Uroš sem ugotovila, da tem ljudem nič ne pomaga, da je virus hudičevo nevaren jim bo pomagalo le to, ko bo virus našel pot do njih. Jaz vem kaj pomeni se okužiti z virusom Sars covid 19. To ni samo bolezen sama po sebi ampak s seboj prinese še druge komplikacije če imaš nesrečno karto. Jaz in moj oče sva vse posledice virusa občutila na lastni koži in jo še vedno čutiva. Upam da se stanje vrne v stare tire. Vsem, ki ne verjamejo pa želim, da tega ne doživijo, če pa že pa v mili obliki. Ker to kar sva na lastni koži doživela jaz in moj oče je res hudo pa nisva bila na raspiratorju pa je bilo že to zelo hudo.
rasputin
Sočustvujem s tabo in tvojim očetom, ampak ne vidim poante tvojega zapisa. A naj zdaj verjamem vsem Kacinovim floskulam? Naj si zatiskam oči pred tem, da vse v zvezi s pandemijo vodi s strani farmacevtskih multinacionalk zlobirana in korumpirana WHO? Cilj pa je cepiti čim več ljudi z nepreizkušenim cepivom, zato da bodo multinacionalke čim več zaslužile. V bistvu gre za medicinski poskus tako rekoč na vsem človeštvu, ki je v nasprotju s temeljno medicinsko etiko.
rasputin
sklicevanje na človeške pravice v tem primeru je dejansko le nabijanje vašega enormnega ega, vaše ignorance do realnosti in vaše nezmožnosti vzajemnosti.
-----------------
Samec Uroš, če se bo ta p(l)andemija nadaljevala, bomo prej ali slej soočeni s tem, da nam bodo pod pretvezo varovanja zdravja pred virusom vzeli elementarno svobodo. Če bomo vsi tiho in če ne bomo zahtevali, da je oblast pod demokratičnim nadzorom, tudi zdravstvena oblast, ki je sedaj praktično nedotakljiva, ker se je izenačila s stroko, kar po znanstvenih merilih kvečjemu tragikomično, potem lahko kar pozabimo na povratrek v normalnost.
Farmcevtski lobi, ki obvladuje WHO, EU in nacionalne zdravstvene sisteme, nas ne bo nikoli več izpustil iz svojih klešč. Milijarde, ki mu jih prinaša plandemija so preveč vabljive in preveč sladke, da bi se jim sam odrekel.
Ti pa kar verjemi Danajcem/volkovom v ovčjih kožuhih.
uros.samec
@ butalska pamet, sklicevanje na človeške pravice v tem primeru je dejansko le nabijanje vašega enormnega ega, vaše ignorance do realnosti in vaše nezmožnosti vzajemnosti. V zadnjem času smo priča kopici novih pojavov v družbi, ki bodo šele čez desetletja pravilno opredeljeni. Postavljanje posameznika na višji nivo od skupnega dobrega v družbi, je gotovo ena takih. V času epidemije ignoriranje vseh navodil in ukrepov, odklanjanje cepiva, hkrati pa zahteva, da ima tak posameznik enake pravice v družbi kot vsi ostali, ki sodelujejo z družbo, je druga. Severno Korejo ohranite za svoje fantazije, v moje ne sodi. Hvala za vaš trud.
rasputin
Uroš, tiste številke zgoraj se zdijo, kot da bi jih voda prinesla. Mogoče bi lahko dal kak link. Če gre za umrle zaradi kovida, potem očitno nisi razumel Alojza. On je rekel, da skupno število umrlih v pandemskem letu ne odstopa bistveno od skupnega števila umrlih v preteklih letih. To pomeni, da so kovidu pripsali tudi smrti iz drugih razlogov, ki bi se zgodile tudi brez kovida. Se ti ne zdi čudno, da je zdaj čudežno izginila gripa, ki je prejšnja leta jemala življenja po vsem svetu. Izginile so tudi druge bolezni dihal. Zdaj je vse kovid ... Strinjam se s tem, da smo priče kopice novih pojavov v družbi. Če strnemo te pojave, lahko z eno besedo rečemo, da gre za retotalizacijo družbe pod plaščem medicinske stroke. Ta "stroka" pa žal ni objektivna znanost, ki operira z dejstvi, temveč je to uradna, oblastna stroka, zlobirana in korumpirana, ki deluje v interesu velefarmacije, ki vodi vse v zvezi s pandemijo. Najprej so Američani umetno ustvarili virus skupaj s Kitajci, nato so ga načrtno spustili med ljudi, nato so v prvem valu pandemije ustvarili napačne protokole zdravljenja, zaradi katerih je umrlo veliko več ljudi kot bi bilo treba, obenem so zatrli uporabo učinkovitih zdravil, ki že obstajajo, vse z namenom, da bi bila smrtnost čim višja, da bi ljudi čim bolj prestrašili, da bi se cepilo čim več ljudi s cepivom, ki je nepreizkušeno in je morda enako ali bolj nevarno kot kovid. Kdor se ne cepi, tvega okužbo, ki se v 85% primerov pozdravi v domači negi, 10% jih potrebuje zdravnika, 5% pa bolnišnično zdravljenje. Kdor se cepi, lahko dobi zelo neprijetne stranske učinke (vnetje srca, možganov, ožilja, živčevja...) vse do smrti, na dolgi rok pa nihče ne ve, kakšne bodo posledice cepljenja. Jaz želim vsem, cepljenim in necepljenim, da preživijo to pandemijo, tebi pa dodatno želim, da malce razmisliš o reklu Sokrata: Vem, da nič ne vem.
uros.samec
Zame osebno so najbolj mlahavi tisti komentatorji, ki lepijo copy paste tekstov, ki jih niso napisali sami. Od teh je ponavadi nekaj tudi takšnih, ki ne znajo brati. Nikjer nisem napisal nič o obveznem cepljenju. Spodbuda ni prisila. Nobena resolucija pa ne prepoveduje, da se tistim, ki večno ustvarjajo težave in namesto reševanja, le dodatne zaplete, predlaga alternativna opcija. Če vam tu ni všeč, pojdite drugam. Če vas pri nas preganja represija, pojdite tja, kjer vas ne bo.
@AlojzZ, za debilizme smo odprti vsak peti torek v mesecu. Primerjava podatkov je število umrlih na 1 milijon prebivalcev in je skupna za vse države, ne trosite debilizmov prosim.
Švedska 343
Norveška 42
Finska 51
Danska 92
Mislim, ali je potrebno še kaj dodati???
helena_3
"Znanost skriva resnična zdravila, ki lahko pomagajo ljudem. To dela zato, da bi prodala svoja cepiva"
Imaš prav. En šnopček na tešče pomori vse viruse in bacilčke!
(Sarkazem)
rasputin
Helena, kot skoraj vedno dokazuješ samo svojo nevednost. Neodvisni zdravniki, ki se niso prodali interesom velefarmacije, pravijo natančno to: da obstajajo uveljavljena zdravila, s katerimi bi bilo mogoče smrtnost zaradi kovida zmanjšati za ca 85%. Toda uradna, zlobirana, spolitizirana in korumpirana stroka je zatrla uporabo teh zdravil v interesu farmacevstskih družb, ki proizvajajo nepreizkušeno in nevarno mRNA cepivo. Protokoli zdravljenja kovidnih bolnikov so bili napačni, zato da je bila smrtnost čim višja, zato da bi se čim več ljudi cepilo, zato da farmcevtske družbe zaslužijo čim več umazanega denarja.
uros.samec
V kolikor ima kdo fantazije o nemogočih ukrepih, represivni državi, krivici zaradi kršenja osebne svobode, ima možnost da preprosto odide drugam. Morda vas mika Afganistan? V Novo Zelandijo ne boste mogli, ker je zaradi pičlih 11 primerov okužbe, zaprta. Ali pa Bosna morda? Tam je baje vse odprto, brez omejitev. Kuba? Venezuela? Nič ni lepšega kot če vsi delajo za 22 dolarjev na mesec. Toliko stane tudi dostop do spleta. Tam verjetno ni hujših težav z spletnimi troli, ki bi delili razne teorije antivaxserjev. Švedska? Tam so šele po dveh letih priznali zmoto o svoji famozni teoriji čredne imunosti. Zanimivo, da levo usmerjeni mediji niso poročali o tem, da je tam zabeležen najvišji odstotek umrlih na milijon prebivalcev, ki znaša recimo več kot je seštevek odstotkov Norveške, Finske in Danske skupaj ( sosednje države) v prvih dveh valovih epidemije. Zakaj? Ker ni bilo nikakršnih ukrepov. Ker so bolne ljudi, zdravniki pošiljali domov, le ti pa so potem doma umrli. Fino ne? Pri nas smo pa poslušali hvalospeve o Švedski, kjer je v prvem valu umrlo 3460 ljudi, medtem ko je na Norveškem recimo, umrlo 229. To je najbolj ekzaktna razlika med izvajanjem ukrepov in med odsotnostjo ukrepov na sploh.
Kolosalni egoisti, turobni ljubitelji zarot in debilizmov, samopašni ravnatelji, učitelji, prepotentni starši, civilne iniciative, UNITE AND HAND OVER! Nehajte pripravljati teren za nove, nepotrebne smrti, nehajte zniževati možnost ljudem, da premagamo ta virus. Dovolj je izigravanja pomena demokratičnosti, dovolj je posiljevanja pomena osebne svobode, dovolj je malikovanja ideala pomena posameznika v družbi. Učitelji, ravnatelji, ki ne mislite spoštovati ukrepov, odstranite se iz poklica izobraževanja in se zaposlite v kamnolomu recimo. Tam vaša ignoranca ne bo škodila nikomur. Medicinske sestre, bolničarke in podporno osebje v bolnišnicah, pomislite na to, kje delate in se cepite! Kuharji, natakarji, česa ne razumete? Delate z ljudmi! Tak je pač vaš poklic. Cepite se!
Vlada pa naj zaostri zadeve kolikor le lahko. Obvezno je potrebno uvesti odgovornost posameznika, tudi kazensko!
AlojzZ
@ Samec Uroš Kaj pa če bi ti šel kam drugam? Ja, pojdi kam drugam prodajat svoje zmedene neumnosti. Še razlaga: Vsaka država po svoje meri, kdo je umrl s kovidom oziroma zaradi kovida. Zato se primerja in to je edino merilo, število vseh smrti. In na Švedskem ni bilo odstopanja od prejšnjih let.
rasputin
Si že slišal za Resolucijo Sveta Evrope 2361? Resolucija Sveta Evrope izrecno in odločno prepoveduje kakršno koli diskriminacijo na osnovi cepljenja proti SARS-CoV-2 Covid-19, predvsem pa »siljenje/prisiljenje«, uzakonjeno dolžnost cepiti se! LJUBLJANA, 12. februar 2021 – Ne glede na dejstvo, da je bila vsebina Resolucije Sveta Evrope št. 2361 (2021) v javnosti že predstavljena (...) množični mediji glede cepljenja proti virusu Covid-19 še naprej prikazujejo zgolj poročanje na osnovi izhodišč proizvajalcev cepiv oziroma eksperimentalnih genskih terapij. O Resoluciji te najpomembnejše nadnacionalne organizacije za politično in pravno zaščito človekovih pravic in svoboščin pa niti stavka, niti besede pozornosti. Zato ne gre in ne more iti za naključje, zmoto, nepozornost, nehoteni spregled. Na spletni strani Sveta Evrope je ob uvodni predstavitvi pomena Resolucije (sprejeta s 115 glasovi za, zgolj 2 proti) navedeno: »Odlične novice Sveta Evrope (CoE), vodilne svetovne organizacije za človekove pravice, ki je organ upravljanja Evropskega sodišča za človekove pravice. (...) To je odlična novica za ljudi, ki jih skrbi obvezno cepljenje ali diskriminacija glede statusa cepljenja. Danes je izglasovana resolucija Sveta Evrope, ki državam prepoveduje, da bi cepljenje proti Covidu postalo obvezno, ali da se lahko uzakonjena dolžnost cepiti se uporablja za zapovedi, prepovedi ali diskriminacijo delavcev ali kogarkoli, ki se ne cepi.«
rasputin
V kolikor ima kdo fantazije o nemogočih ukrepih, represivni državi, krivici zaradi kršenja osebne svobode, ima možnost da preprosto odide drugam. -------- V tej državi in v EU so zaenkrat človekove pravice in svoboščine, tudi pravica, da se ne cepiš, zajamčene in varovane z ustavo in zakoni. Če ti ni prav lahko kar sam odideš v Severno Korejo ali kam drugam, kjer veljajo človekove pravice toliko kot tebi, se pravi nič.
Hribarjev Rafko
Uroš, glas razuma!
rasputin
Če je to glas razuma, potem se pripravi na gulage. Mogoče boš kapo.
AlojzZ
Zanimivo je, da so nekateri zdravniki poročali o nič smrti zaradi korone med njihovimi pacienti. Oziroma, da uporabljajo izraz agresivno zdravljenje ali celo smrtonosno zdravljenje za zdravljenje po predpisani agendi. Grem stavit, da naš gospod Poklukar ni šel na pogovor k tistimi 12 italijanskimi zdravniki, ki jih omenja gospa odvetnica dr. Renate Holzeisen v pogovoru z duhovnikom Zoranom Kodela v oddaji Na robu znanega: https://youtu.be/kyY0nAjOuXc . Se splača poslušati celo oddajo.
rasputin
Alojz, med nama rečeno: Pssst, da kdo ne sliši: V Evropi, Ameriki in še kje so izvajali množično evtanazijo s tihim soglasjem vseh vpletenih ...
Hribarjev Rafko
Pravna latovščina ==》 Necepljenost je stvar izbire.
Kaj pa zdravje? Stvar Izbire?
Kaj pa zdravljenje tistih, ki so IZBRALI NECEPLJENOST? Je tudi stvar izbire?
Zdravljenje antivaxerskih kovididiotov bo PRISILA za zdravstven sistem, ne pa stvar izbire...
rasputin
Medtem, ko se javno bije boj med laičnimi cepilci in anticepilci, pa skrito pred očmi javnosti poteka tudi neenak boj med strokovnimi cepilci, uradno medicino, in strokovnimi anticepilci, medicinskimi disidenti, o katerem javnost ne ve nič, ker mediji o tem ne poročajo.
Skupina evropskih zdravnikov je 28. februarja 2021naslovila na Evropsko agencijo za zdravila (EMA) pismo, v katerem je izpostavila, da je cepivo zoper kovid nepreizkušeno in zahtevala, da se cepljenje ustavi. Menili so celo, da gre za množičen poskus na ljudeh, ki je v nasportju z Nurenberškim kodeksom, ki določa dovoljene medicinske poskuse. Ema jim je odgovorila in vse njihove pomisleke brez potrebnih raziskav zavrnila. Zdravniki so se ponovno odzvali s pismom dne 1. aprila, v katerem so med drugim zapisali:
"Žal je vaš odgovor z dne 23. marca neprepričljiv in nesprejemljiv. Zgroženi smo, da se odločite, da se na našo zahtevo po ključnih pomembnih informacijah odzovete na zaničujoč in neznanstven način. Tak nadut pristop v zvezi z varnostjo cepiva ustvarja nezaželen vtis, da EMA služi interesom tistih farmacevtskih podjetij, katerih izdelke ste dolžni oceniti. Obstajajo jasni dokazi glede resne nevarnosti neželenih posledic cepljenja in da je po njem umrlo več ljudi, ki niso bili ogroženi zaradi SARS-CoV-2."
https://doctors4covidethics.medium.com/rebuttal-letter-to-european-medicines-agency-from-doctors-for-covid-ethics-april-1-2021-7d867f0121e
Kaj naj si mislimo laiki, ki postajamo žrtve farmako- in medikotehnokracije, ki se preobraža v tehnodiktaturo?
IgorP
Ravnatelj Peter Žurej želi odgovore na čisto enostavna vprašanja, stroka jih pa nima!!! Oni bi kar nekaj po svoje, celo odstavljali ravnatelje!
Hribarjev Rafko
Igor, če ti avto trokira, a ga zapelješ k ginekologu? A ti mesar zrihta štrom v hiši? Sam si napisal S T R O K A . Če nočeš slišati STROKE, ko razlaga o koroni, se boš pač slepil s praznimi novoreki. Sicer pa, nič novega pod soncem. Tudi, ko so uzakonili obvezno uporabo varnostnega pasu, ao se našli šolani analfabeti, ki so v imenu svobode, varnosti in zdravja protestirali proti nasilju varnostnih pasov...
IgorP
Rafkec Stroka še sama ne ve, kdo je prava stroka!
rasputin
Rafko, eno je stroka - neodvisna znanost, ki se pokorava samo znanstvenim dejstvom - drugo pa je uradna stroka, ki je v bistvu politika oziroma oblast pod plaščem stroke. V zvezi s pandemijo korone ima žal glavno besedo uradna, oblastna zdravstvena stroka, ki jo promovirajo politiki in uradniki, znanost pa tu nima izključne, niti glavne besede ne. Strokovnjaki, ki skušajo tudi v tej pandemiji delovati strokovno in etično, so utišani, marginalizirani, cenzurirani, sankcionirani... Sam se prepričaj, če hočeš. Tu imaš link za združenje neodvisnih zdravnikov in drugih strokovnjakov iz različnih držav, ki podajajo znastvena dejstva in drugačna mnenja v zvezi s pandemijo kot spolitizirana in zlobirana stroka, ki streže interesom velefarmacije. https://doctors4covidethics.org/
IgorP
Mojca Škrinjar
Si še lahko bolj primitivna? Ne moreš biti, ker si že dosegla dno!!!!
STAJERKA2021
Igor, spet samo potrjuješ, da to, kar očitaš drugim, poćmeš ti. Sicer pa se večina levičarjev obnaša tako. Podtika, zavaja in se spreneveda. Vsi, ki so zaposleni v javni upravi - obvezno cepljenje. Kaj pa tukaj vsevednemu Igorju ni jasno? Če se nočeš cepiti, saj so cepiva na voljo, si teste plačuj sam. Diskriminacija v zvezi s tistimi necepljenimi iz realnega sejtorja, ki seveda hrani te iz javnega, da so ponovno v boljšem položaju. To pa je diskriminacija.
rasputin
Vsi, ki so zaposleni v javni upravi – obvezno cepljenje. Kaj pa tukaj vsevednemu Igorju ni jasno? -------------- Tudi tebi ni jasno, da obstaja Resolucija Sveta Evrope 2361, ki "državam prepoveduje, da bi cepljenje proti Covidu postalo obvezno, ali da se lahko uzakonjena dolžnost cepiti se uporablja za zapovedi, prepovedi ali diskriminacijo delavcev ali kogarkoli, ki se ne cepi.« https://zazdravodruzbo.si/2021/02/13/resolucija-sveta-evrope-izrecno-in-odlocno-prepoveduje-kakrsno-koli/
IgorP
ŠTAJERKA "Prav tako nemudoma potrebujemo zakon, ki bo dal pravno podlago učiteljem in ravnateljem, da dodelijo konkreten stol in mizo šolarju, ter da se lahko ukaže nositi copate v šoli. Ter referendum, kdaj se začne pouk zjutraj.Kajti sicer lahko nastopi kršenje pravic šolajočega." To je napisala Mojca Škrinjar, nekdanja ministrica za šolstvo! So to besede vredne ene intelektualke! Sam cinizem in norčevanje! Pa glede na šefa Janšo, to tudi ne čudi! Padate zelo nizko, ste nevredni večine slovenskega ljudstva! Ure resnice(volitve) so vedno bližje, vzdržali bomo!
rasputin
Štajerka, glede zapisa Mojce Škrinjar: Saj si že slišala za magične besede: Feminizem, feminizacija, femisupremacizem... To je to. Kar smo si skuhali, moramo jesti. Hoteli ste, imejte! bi rekel cinik.
IgorP
Testi so plačani z davkoplačevalskim denarjem! Testirajo naj ljudi v delovnem času medicinski delavci! Kaj tukaj ni jasno desničarjem?
Teodor
Cepljeni smo zaščiteni. Zato ni nobenega vzroka, da bi nadlegovali necepljene. Vsak njaj bo svojega zdravja gospodar. Vsi ukrepi, razen spodbujanjja cepjenja naj se takoj ukinejo.
rasputin
Ravno cepljenje je najbolj sporen ukrep, ker je nepreizkušeno in nihče ne ve, kakšne bodo njegove dolgoročne posledice.
rasputin
Sprijazniti se moramo s tem, da je cepljenje ravno tako tvegano kot necepljenje. Če se cepiš, si morda varen pred virusom, vprašanje pa je, če si varen pred nepreizkušenim cepivom. Če se ne cepiš, si varen pred cepivom, nisi pa pred virusom. Vsi smo v zosu, cepljeni in necepljeni. Vsak naj naredi, kar misli, da je manj tvegano in naj pusti tudi drugim, da naredijo isto. Srečno vsem, cepljenim in necepljenim!
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.