V NSi želijo bolj konkretno koalicijsko pogodbo. Je to mogoče?
POSLUŠAJ ČLANEK
Vključenost programa NSi v koalicijsko pogodbo ni zadostna, zato z vsebino koalicijske pogodbe niso zadovoljni in takšnega osnutka ne morejo podpisati, so včeraj pozno zvečer sporočili s sedeža stranke Nova Slovenija.
Ob soglasno sprejeti odločitvi je Izvršilni odbor stranke pogajalski skupini naložil, naj začne nova pogajanja in poskuša izboljšati ukrepe na področjih zdravstva, davkov in gospodarstva, sodstva, pokojnin, šolstva in kmetijstva ter podeželja.
Pogledali smo, kje bi se na naštetih področjih v pogajanjih med partnerji lahko zataknilo.
Izvršilni odbor NSi je svojim pogajalcem za izpogajanje boljših pogojev, zapisanih v koalicijsko pogodbo, dal časa do naslednjega ponedeljka. Med naštetimi področji naj bi bil še posebno šibek gospodarski del.
"Takrat se bo izvršilni odbor spet sestal, pretresel napredek in potegnil črto. Če bo vsebina zadostna, bo stranka šla v interni referendum, če pa ta ne bo zadostna, se bo stranka umaknila iz pogajanj," so zapisali na spletni strani.
Ob tem se NSi o kadrovskih rešitvah z ostalimi strankami ne bo pogovarjala, vse dokler programske rešitve niso razrešene, je dejal predsednik NSi Matej Tonin in dodal: "V NSi se zavedamo, da je koalicijska pogodba kompromis. A za sodelovanje stranke je pomembno, da so doseženi bistveni cilji stranke, zares pomembne točke našega progama."
Primerjalno analizo kompatibilnosti programov med NSi in dvema potencialnima partnericama - LMŠ, ki sestavlja vlado ter SD, kjer je pričakovati največ razlik, smo na Domovini opravili že pred volitvami.
Takrat smo na podlagi ugotovljenega zrisali tudi naslednji semafor, pri čemer zeleni znak pomeni kompatibilnost, rumeni delno kompatibilnost ter rdeči nekompatibilnost:
in
Pričakovano je torej nedvomno problem pri kompatibilnosti programov Socialnih demokratov in Nove Slovenije.
Kot smo že pred volitvami ugotovili v naši primerjavi, bi bilo koalicijsko sodelovanje med tema dvema strankama mogoče le, če bi na področju vloge javnega sekrtorja, gospodarstva, zdravstva, šolstva in vrednot ena izmed obeh strank povsem spremenila ali zatajila svoja programska izhodišča.
SD je stranka široke vloge države v družbi preko obširnega javnega sektorja, ki ne dopušča zasebne pobude pri zagotavljanju servisa državljanom, medtem ko NSi, ravno nasprotno, zagovarja vitko državo in prenos številnih nalog na koncesionarje oziroma zasebnike.
V zagovarjanju monopola države na področju šolstva so šli v SD denimo tako daleč, da so z ustavnim zakonom skušali obvoziti odločbo ustavnega sodišča, ki odpravlja diskriminacijo otrok v zasebnih OŠ z javno veljavnim programom. NSi je seveda bila nad takšnim početjem zgrožena in brez zapisa spoštovanja US v koalicijski pogodbi na tej točki njenega podpisa pod njo zagotovo ne bo.
Podobno je pri gospodarstvu, kjer je SD glasna zagovornica državnega lastništva, NSi pa, ravno nasprotno, privatizacije državnih podjetij. Medtem ko si je SD v minulem mandatu za cilj zadala na vsak način preprečiti prodajo NLB (kar ji je na koncu tudi uspelo), bi NSi to državno banko, ki je davkoplačevalcem nakopala takšen minus, že zdavnaj prodala.
Prav tako je NSi velika zagovornica spodbujanja svobodne podjetniške pobude in bi postopke s.p.-jem olajševala, medtem ko ministrica SD za to področje med vrsticami napoveduje oteževanje pogojev samostojnim podjetnikom, češ da k družbi ne prispevajo toliko kot redno zaposleni.
Diametralno nasprotni pogled imata SD in NSi tudi na področju ureditve zdravstva. V programu SD tako lahko preberemo, da nameravajo za zdravstvo nameniti 9 % BDP (sedaj 8,6 %), obenem pa v okviru sistema javnega zdravstvenega varstva organiziti vse potrebne storitve.
NSi medtem poudarja, da moramo z javnim denarjem ljudem zagotoviti možnost koriščenja vseh razpoložljivih kapacitet, tudi pri koncesionarjih in zasebnikih. Prav tako so v NSi za končanje monopolnega položaja ZZZS ter uvedbo konkurence pri zavarovalniških storitvah tudi v zdravstvu. Tako prvemu kot drugemu ukrepu v SD nasprotujejo.
Ob soglasno sprejeti odločitvi je Izvršilni odbor stranke pogajalski skupini naložil, naj začne nova pogajanja in poskuša izboljšati ukrepe na področjih zdravstva, davkov in gospodarstva, sodstva, pokojnin, šolstva in kmetijstva ter podeželja.
Pogledali smo, kje bi se na naštetih področjih v pogajanjih med partnerji lahko zataknilo.
Izvršilni odbor NSi je svojim pogajalcem za izpogajanje boljših pogojev, zapisanih v koalicijsko pogodbo, dal časa do naslednjega ponedeljka. Med naštetimi področji naj bi bil še posebno šibek gospodarski del.
"Takrat se bo izvršilni odbor spet sestal, pretresel napredek in potegnil črto. Če bo vsebina zadostna, bo stranka šla v interni referendum, če pa ta ne bo zadostna, se bo stranka umaknila iz pogajanj," so zapisali na spletni strani.
Ob tem se NSi o kadrovskih rešitvah z ostalimi strankami ne bo pogovarjala, vse dokler programske rešitve niso razrešene, je dejal predsednik NSi Matej Tonin in dodal: "V NSi se zavedamo, da je koalicijska pogodba kompromis. A za sodelovanje stranke je pomembno, da so doseženi bistveni cilji stranke, zares pomembne točke našega progama."
Kje so razlike?
Primerjalno analizo kompatibilnosti programov med NSi in dvema potencialnima partnericama - LMŠ, ki sestavlja vlado ter SD, kjer je pričakovati največ razlik, smo na Domovini opravili že pred volitvami.
Takrat smo na podlagi ugotovljenega zrisali tudi naslednji semafor, pri čemer zeleni znak pomeni kompatibilnost, rumeni delno kompatibilnost ter rdeči nekompatibilnost:
in
Pričakovano je torej nedvomno problem pri kompatibilnosti programov Socialnih demokratov in Nove Slovenije.
Kot smo že pred volitvami ugotovili v naši primerjavi, bi bilo koalicijsko sodelovanje med tema dvema strankama mogoče le, če bi na področju vloge javnega sekrtorja, gospodarstva, zdravstva, šolstva in vrednot ena izmed obeh strank povsem spremenila ali zatajila svoja programska izhodišča.
Domovina, 24. 6. 2018: "Edina opcija za razvojno vlado, ki bi vključevala obe stranki, bi bila velika premoč NSi nad SD v koaliciji, ki pa se zdi nerealna. Zato je skoraj nemogoče, da bi se ti dve stranki srečali v bodoči vladni koaliciji."
SD je stranka široke vloge države v družbi preko obširnega javnega sektorja, ki ne dopušča zasebne pobude pri zagotavljanju servisa državljanom, medtem ko NSi, ravno nasprotno, zagovarja vitko državo in prenos številnih nalog na koncesionarje oziroma zasebnike.
V zagovarjanju monopola države na področju šolstva so šli v SD denimo tako daleč, da so z ustavnim zakonom skušali obvoziti odločbo ustavnega sodišča, ki odpravlja diskriminacijo otrok v zasebnih OŠ z javno veljavnim programom. NSi je seveda bila nad takšnim početjem zgrožena in brez zapisa spoštovanja US v koalicijski pogodbi na tej točki njenega podpisa pod njo zagotovo ne bo.
Podobno je pri gospodarstvu, kjer je SD glasna zagovornica državnega lastništva, NSi pa, ravno nasprotno, privatizacije državnih podjetij. Medtem ko si je SD v minulem mandatu za cilj zadala na vsak način preprečiti prodajo NLB (kar ji je na koncu tudi uspelo), bi NSi to državno banko, ki je davkoplačevalcem nakopala takšen minus, že zdavnaj prodala.
Prav tako je NSi velika zagovornica spodbujanja svobodne podjetniške pobude in bi postopke s.p.-jem olajševala, medtem ko ministrica SD za to področje med vrsticami napoveduje oteževanje pogojev samostojnim podjetnikom, češ da k družbi ne prispevajo toliko kot redno zaposleni.
Diametralno nasprotni pogled imata SD in NSi tudi na področju ureditve zdravstva. V programu SD tako lahko preberemo, da nameravajo za zdravstvo nameniti 9 % BDP (sedaj 8,6 %), obenem pa v okviru sistema javnega zdravstvenega varstva organiziti vse potrebne storitve.
NSi medtem poudarja, da moramo z javnim denarjem ljudem zagotoviti možnost koriščenja vseh razpoložljivih kapacitet, tudi pri koncesionarjih in zasebnikih. Prav tako so v NSi za končanje monopolnega položaja ZZZS ter uvedbo konkurence pri zavarovalniških storitvah tudi v zdravstvu. Tako prvemu kot drugemu ukrepu v SD nasprotujejo.
Zadnje objave
Preobrat na listi Svobode, Merlo odpadel, namesto njega Leben, na vrh Joveva
25. 4. 2024 ob 6:00
Zakaj se čakalne dobe v zdravstvu še vedno podaljšujejo?
24. 4. 2024 ob 16:30
"Stanje zdravstva je katastrofalno", vlada pa le opazuje
24. 4. 2024 ob 13:23
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
V študentskem naselju pozivi k ubijanju Judov
24. 4. 2024 ob 12:15
Strah v Bruslju: TikTok ogroža duševno zdravje?
24. 4. 2024 ob 9:34
Ekskluzivno za naročnike
Slovenska policija zatajila ob napovedi strelskega napada
22. 4. 2024 ob 16:50
Odilo Globočnik – nacistični zločinec slovenskih korenin
21. 4. 2024 ob 17:30
Prihajajoči dogodki
Video objave
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 20:10
Izbor urednika
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
34 komentarjev
Kraševka
Slovenec k.
Mislim, da poznaš zgodbe iz Svetega pisma. Tam je omenjena zgodba o razuzdanosti v Sodami in Gomori. In Bog je zagrozil, da če se ne spametujejo bo vse uničil. Pa ga je pošten OČAK prosil: "Bog prizanesi, saj nismo vsi pokvarjeni. Ali nam boš prizanesel, če nas je polovica poštenih?" Bog je dejal: "Da prizanesel bom, če vas je polovica poštenih." In tako sta nadaljevala pogovor proti manjšanju šrevila poštenih. In, končno je Bog dobil vprašanje: " Bog, ali nam boš prizanesel, če je vsaj eden pošten?" In Bog je dejal; "Da prizanesel bom, če je vsaj eden pošten" Bog je vedno optimističen in pušča možnost, da če je le en pošten - je mogoče, da k temu pripravi še druge. Zato zaupajmo v Božjo previdnost.
Vedi, da jih je v NSi veliko poštenih in pripravljenih delati za skupno dobro. Zato tudi mi bodimo optimistični - v želji, da se vse obrne na dobro ! In dočakali bomo pomlad sredi "vročega" poletja !
MEFISTO
Poznam kar nekaj vernikov NSi, vendar bi za malo katerega od njih dal roko v ogenj.
MEFISTO
Spodobna, poštena, domoljubna in načelna krščansko demokratska stranka, ki bi s svojim zgledom vabila k izpolnjevanju desetih božjih zapovedi, bi morala celo v zarukani Slpoveniji prepričati 15 do 18 % volivcev. /% je zgornja meja za krščanske socialiste Kocbekove sorte, ki pa se ne bo več ponovila.
Kraševka
PREPRIČANA SEM, DA MISLIŠ DOBRO IN NISEM IMELA NAMENA ŽALITI TE.
Svetujem ti le, da če hočeš DESNICI dobro, nikar ne blati desnih strank, ker se "peljemo na istem vozu". Čeprav sama ne volim SDS, jo v javnosti vedno zagovarjam, ko jo drugi kritizirajo. Zavedam se, sa smo vsi DESNI. Le to ti hočem povedati SLOVENEC KREMENITI.
Seveda nismo enaki, včasih niti podobni, pa v bistvu imamo skupni cilj, da pride na oblast DESNA VLADA. Če kak posameznik temu oporeka, ni potrebno, da s tem blatimo stranko. In v NSi, jih misli večinoma tako kot jaz.
Poskusi najti kaj dobrega v NSi in videl boš, da to premaga druge male spodrsljaje. Tudi SDS je včasih rekla kaj nepremišljenega, pa je vse to potrebno pozabiti. Sicer se nam ne piše dobro.
MEFISTO
Praviš, da se vsi peljemo na istem vozu. Vidiš v tem je problem, da ne dovolim, da bi voz, na katerem se vozim jaz, skrenil v levo in zapeljal v jarek. Ni sprave z Ljudmilo Novak in Janezom Pogorelcem.
MEFISTO
Še tole, Kraševka!
Užalila si me !
Slovenec kremenit ni podobno misleč kot Ljudmila Novak, ali kak Janez Pogorelec.
Kraševka
Slovenec k.
Zaradi takih kot si ti, skupna DESNICA nima dovolj glasov. Če razumeš ali ne, toda ti pomagaš LEVICI, da bo nemoteno sestavila vlado. Saj desne vlade sploh ne pomagaš sestavljati - če podobno misleče venomer ODRIVAŠ. Žalostno !
MEFISTO
Kraševka, moram te popraviti, slovenska desnica nima dovolj glasov zaradi nesposobnega in pokvarjenega vodstva v NSi in SLS. Če bi obe omenjeni cenjeni stranki zbrali vsaka vsaj polovico glasov od števila, ki ga je dosegla SDS, bi desnica danes že sestavljala vlado in Novi Sloveniji ne bi bilo treba pri levici moledovati za ministrske položaje in druge funkcije. Ne, NSi ni nil kriva, kriv je Slovenec kremeniti, ker oznanja resnico. Sveta preproščina!
Anita
Točno tako.
Kraševka
Slovenec kremeniti, ko je za predsednika države leta 2007 kandidiral Lojze Peterle, sem se sama zelo čudila, kako mu ni na državnih proslavah (vlado vodil Janša) dal v tistem letu vsaj en govor JJ.
Govorniki na proslavah si prav gotovo pridobijo volilce. In SDS, bi včasih morala to prepustiti tudi NSi. Zakaj mislite, da prav nikoli ne more biti govornik predstavnik sorodne stranke. To bi dolgoročno korislilo tudi SDS.
MEFISTO
Peterle je bil grobar slovenskih krščanskih demokratov, zato tudi Novi Sloveniji pomaga kopati jamo.
MEFISTO
Kraševka, naj te še spomnim, da je Peterle med predvolilno kampanjo za predsednika republike ponesrečeno nastopal kot kak zadrt kandidat levice. Ploščo je obrnil še le potem, ko je bilo že prepozno. Volitve je izgubil celo z poleg Kučana najmanj všečnim kandidatom levice.
MAJDAS
Prvi grobar je bil JJ. On je prvi rusil Demosovo vlado.
Anita
Gospa Kraševka kašno funkcijo je pa opravljal Lojze Peterle je bil predsednik države Ne, je bil predsednik parlamenta tudi Ne, nit predsednik vlade tako da on na državnih prireditvah ne more govoriti ni po protokolu toliko bi pa že lahko vedela.
MEFISTO
Še pomnite tovarišice in tovariši, da je NSi financirala ali vsaj znatno sofinancirala proslavo 1.maja v Kamniku samo zato, da je bil Tonin slavnostni govornik pred morjem zastav z rdečo zvezdo ter srpom in kladivom?
Anita
Gospod Lojze čisto prav ste napisali. Ne vem zakaj volivci Nsi ne razumejo,da jim hočemo samo dobro. pogledajo naj usodo SLS in ne vem zakaj rinejo z glavo skozi zid.
Po poročilu KPK o premoženju Janše so SLS, Desus in DL Viranta izstopili iz koalicije in v Državnem zboru so podprli Alenko Bratušek in šli z njo v koalicijo in kaj se je zgodilo dobro leto kasneje je koalicija razpadla in kaj se je zgodilo na predčasnih volitvah. SLS je izpadla NSi pa je prišla v parlament, pa kjub Janši v zaporu ni prebila 10% a ni čudno. Čeprav je SDS izgubila kar nekaj odstotkov pa niso šli k NSi.
helena_3
11. vlada Republike Slovenije je bila vlada Republike Slovenije pod vodstvom Alenke Bratušek, ki je nastopila mandat 20. marca 2013. Poleg stranke Pozitivna Slovenija (PS), prvouvrščene na državnozborskih volitvah 4. decembra 2011, so v njej sodelovali še Socialni demokrati (SD), Državljanska lista (DL) in Demokratična stranka upokojencev Slovenije (DeSUS). Prvič berem, da je bila SLS v koaliciji z Alenko Bratušek.
Anita
Se opravičujem, res niso bili v vladi so pa izstopili iz vlade SDS, Nsi, SLS , Desus in DL. In s tem omogočili da je na oblast prišla Bratuškova.
Kraševka
ČE BO JANŠA SPREJEL MANDATARSTVO JE ŠE VEDNO UPANJE.
Če pa bo JJ zavrnil mandatarstvo, bo s tem dal proste roke LEVICI in za to res ne bo kriva NSi. Še vedno je UPANJE , da Janši uspe, saj si tudi nekateri na LEVICI želijo spremembe. Mogoče pa bo to ugotovil tudi Šarec, zna biti, da tudi Cerar, ker v koaliciji, ki ga je venomer RUŠILA bo slabo plaval.
Upajmo na najboljše.
LojzeP
V bistvu je sedaj škoda že narejena. Karkoli se bodo odločili bo slabo za stranko. Če ne bodo odšli v levo koalicijo so po izjavah nekaterih medijev 'zarili nož' v Šarčevo koalicijo. V bolj mili obliki so označeni kot izsiljevalci... Če bodo odšli v levo koalicijo, bodo prav tako dežurni krivci za vse, kar ne bo v redu. In tega v takšni koaliciji ne bo malo. Poleg tega jim marsikateri njihov volivec na desni tega ne bo oprostil. Tudi za vstop v desno koalicijo je sedaj že prepozno. Žal se bodo na naslednjih volitvah (tudi, če bodo predčasne) borili za vstop v parlament. Enostavno ne vidim možnosti, kako bi si lahko sedaj na kak način izboljšali svojo pozicijo. Upati na neodločene volivce na (levi) sredini je v našem političnem prostoru za stranko kot je NSi utopija.
AlojzZ
LojzeP ... Lojze Peterle????
LojzeP
:-) Petršiljček!
Kraševka
Mozes, odločno zagovarjaš samo tvoje videnje.
PREBERI dolgi komentar gospoda Petra. Stvari niso samo črno bele. Pristaši JJ čisto po nepotrebnem napadate NSI in prav to vam onemogoča sestavo vlade, ki bi bila DOBRODOŠLA.
Prav je, da se pogovarjamo z vsemi in poslanci so dolžni to delati. Potrebno je pač delati koalicije. Za vse je najboljše seveda, da to delamo s sorodnimi strankami. Tako tudi najlažje dosežemo uresničitev programa. Res ne razumem simpatizerjev JJ, da se tako neprimerno zaletavajo v NSI. Zato vam svetujem, da še 2x preberete komentar gospoda Petra.
MEFISTO
Naivnost spoštovane Kraševke, ali kdorkoli se kriva pod tem imenom, ne pozna meja!
mozetic22.mm
Ali so sploh v igri programi!? Prepričan sem, da ne. Očitno gre samo za poskus sestaviti nekakšno vlado, ki ne bo vladala in tako zadržati poslanske sedeže in ministrske stolčke ter vrsto drugih položajev (vse seveda na stroške davkoplačevalcev). Kakršnakoli koalicija, ali tista, ki jo sestavlja Šarec ali tista, ki bi jo sestavil Janša je obsojena na neuspeh in ne bo sposobna uresničiti nobenega programa, razen programa, da se nič ne spremeni, da ostane vse po starem. Zato ne razumem Tonina, zakaj še hodi na pogovore. Naj preneha razmišljati, da je dolžan skrbeti za državo ali se celo žrtvovati v dobro države. Pred njim so večje stranke, ki bi jih moralo to skrbeti, pa jih ne. Tako desni kot levi mu le pihajo na dušo, da je ključen za sestavo vlade. Upam, da mu to ni stopilo v glavo in mu omračilo presojo. Če Janši ne bo uspelo sestaviti koalicije, naj bo ta leva, seveda brez NSi. Pa več sreče na naslednjih volitvah.
Kraševka
IGRE BREZ MEJA IN BREZ DNA, res "Takle mamo".
Strinjam se z vašim komentarjem, toda ko postane stvar neizhodna, je potrebno vseeno iskati izhod, sicer OBSTANEMO tam kjer smo. In to ni dobro.
Če bo Pahor podelil mandatarstvo Janši, upam, da jo bo ta sprejel, ali pa dal možnost nekomu, ki mu zaupa. Ker podobnomisleči nimajo večine, je potrebno k sodelovanji povabiti tudi leve stranke. Tako kot je komentar Domovine pokazal, bi bilo to brez SD in Združene levice, kajti oni so se že iztrošili, saj nam vladajo že od leta 1945.
Sredinska vlada bi bila tako uravnotežena, ker bi imela približno enako levih, kot desnih. Tako je tudi prebivalstvo Slovenije in ponovne volitve bi pokazale podobno.
Nikoli ne bomo vsi enaki, lahko pa smo obzirni drug do drugega in delamo za blaginjo vseh DRŽAVLJANOV in domovine Slovenije.
MEFISTO
Ja lahko smo obzirni drug do drugega, kot Nova Slčovenija. Levica ima celo brez nezanesljivega Jelinčiča skupaj 52 poslancev. In za tako koalicijo bodo krščanski socialisti Nove Slovenije žrtvovali svojih sedem poslancev ter "najboljši" program, ker so obzirni do plenilske in sleparske levice.
Alojzij Pezdir
Da papir vse prenese, vemo že iz izkušenj koalicijskih pogodb prejšnjih vlad, ki so večinoma ostale neuresničene in odložene v kak birokratski predal.
Torej sploh ni bistveno, kaj je oz. kaj bo zapisano v koalicijskih papirjih.
Mnogo bolj ključno je vprašanje, kdo bo v vladi in na ministrskih položajih prevzel odgovornost za nujne pozitivne premike in nujne strateške odmike od gospodarskega in družbenega stagniranja ter zaostajanja zadnjih let.
Tu pa so upanja celo za naivne optimiste skrajno pičla, saj ne prvak LMŠ Marjan Šarec in ne njegova posadka (morda z izjemo gospodarstvenika Urlepa) ne vzbujata niti minimalnega zaupanja, zaupanja pa na osnovi katastrofalnih izkušenj z vladavino Cerarjeve SMC, Erjavčevega Desusa in Židanove SD ne vzbujajo niti na zadnjih volitvah do tal poražene stranke vladajoče koalicije SMC-Desus-SD, ki so se izkazale zgolj in samo z medsebojnim političnim "spotikanjem", "ovajanjem" in prelaganjem odgovornosti na opozicijo (z demonizirano Janševo SDS na čelu) ter občasno tudi z "igrami brez meja" pri kadrovanju "svojih" nesposobnih kadrov po vseh državnih agencijah, direktoratih, inšpektoratih, DUTB, SDH, ....
MEFISTO
Mar poznate razliko med prostitutko in kurbo?
Prostitutka je poklic, kurba pa karakter!
Če se bo katera od strank spoznala v tej resnici, se bo to zgodilo zgolj slučajno in bo ta izjema le potrjevala pravilo.
Kraševka
KOMBINACIJA, KOT JO JE NAKAZALO UREDNIŠTVO, BI BILA V DANEM TRENUTKU RES NAJBOLJŠA.
helena_3
Se strinjam s tem mnenjem. Jaz bi sicer izpustila ZAB, ker gospa Alenka je oseba, ki se obrača po vetru, samo da je zraven. To je dokazala, ko je vodila vlado (dvig davkov, drago posojilo neznanega izvora, odklonilen odnos do s.p. in malih podjetij - njen govor na otvoritvi MOS); sprožila je nekaj odmevnih kampanj proti Cerkvi in vernikom - zdaj se pa zraven štuli. Svoje "ideje" glede upokojencev bi lahko že zdavnaj uresničila, saj je bila predsednica vlade. Govori, kot bi rožice sadila, rezultati pa kažejo drugo sliko. Ampak to je moje mnenje. Nikjer ne piše, da imam vse prav. Res pa je, da sem o tej gospe precej negativnega slišala tudi od tistih, ki so kdaj delali z njo.
MEFISTO
Edino, kar je krščanskega na NSi, je to, da vestno izpolnjuje tisti del evangelija, kjer je naročeno, če te rdeča levica udari po levem, ji nastavi še desno lice.
Nova Slovenija še vladne krize ne bo mogla izsiliti, ker bo imela koalicija brez nje celo dva glasa več, kot z njo.
In to vse zato, da bodo Tonin, Novakova, Pogorelec in še nekateri prenapeteži v Novi Sloveniji doživeli svoj zvezdni trenutek.
slovenc sm
Zanima me, na kateri osnovi ste ocenili delno kompatibilnost (rumeno) strank NSi in LMŠ? Namreč konkretnih ukrepov stranke LMŠ še nisem videl. politične puhlice o posameznih segmentih ne povejo nič. Program pomeni konkretne ukrepe z jasnim ciljem.
Bom navedel primer zdravstva. Obe stranki se strinjata, da je treba narediti spremembe v zdravstvu. Ampak Šarec je pred volitvami jasno govoril, da je treba vložiti več denarja in zagotoviti javno zdravstvo. NSi je imela ravno nasprotne predloge. Povečati konkurenco in zmanjšati korupcijo. Edino, kar so se strinjali je bila reorganizacija, pa še ta je pomembno odvisna od tega ali zagovarjaš samo javno zdravstvo ali večjo konkurenco.
Seveda sem zadeve malo poenostavil ampak na ta način sem želel izpostaviti bistvo problema. LMŠ se sicer dela, da je delno liberalna ampak v ozadju so strici, ki vlečejo ali na levo ali pa v svojo korist po nadaljnem bogatenju (recimo Golubič).
MEFISTO
Kaj drugega reči, kot to, da NSi rine v lastno in narodovo nesrečo!.
Sama proti vsem bo lahek plen
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.