Sveža teorija Janeza Janše: Predsednik Nove Slovenske zaveze glasnik globoke države?
POSLUŠAJ ČLANEK
Najprej so bili osamljeni glasovi, zdaj odzvanja iz vse več družbenih organizacij iz kroga slovenske pomladi.
Nespornim zaslugam za največji dogodek v slovenski zgodovini navkljub se po še enih za pomladno stran izgubljenih volitvah vse pogosteje pojavljajo sramežljive kritike načina delovanja Janeza Janše. Ta praksa po mnenju vse več poznavalcev s "prijateljske strani" postaja resna ovira za sestavo vlade pod desnosredinskim vodstvom.
A kljub dobronamerni blagosti tovrstnih izražanj, ta razmišljanja pri predsedniku največje opozicijske stranke praviloma ne naletijo na razumevanje, konstruktivno pojasnilo ali vsaj na molk, če zanje ni ustrezne argumentacije.
To je nazadnje izkusil predsednik Nove Slovenske zaveze, Peter Sušnik, ki je v reviji te organizacije mimogrede ošvrknil Janšev "zamerljivi karakter, podkrepljen z rahlo oholim in izključujočim nastopom," ki naj bi preprečil možnost sestave sredinske vlade med SDS in NSi na eni ter SMC in SAB na drugi strani.
Janšev odgovor je bil simptomatičen. Sušnika je obtožil, da bodisi laže, bodisi pa je glasnik globoke države. Predsednik Nove Slovenske zaveze pa mu je odvrnil, da je Janšev odziv v celoti v skladu z opisanim karakterjem, ki si pridržuje meritorno presojo o tem, kaj je resnica.
»Glasovi iz globin dajo slutiti, da sta Cerar in Bratuškova kazala že zelo resna nagnjenja, da bi pustila političnega prvošolčka Šarca in Karla Erjavca, in se zmenila za dobre položaje pri Janši, vsemu medijskemu pritisku navkljub. Kaj se je res zgodilo tisti teden, ko so bili živci najbolj napeti, vedo le tisti, ki so bili zraven, a sliši se, da je na dan udaril zamerljivi karakter, podkrepljen z rahlo oholim in izključujočim nastopom, lasten predsedniku SDS.«
To je kratek odlomek iz precej dolgega članka Petra Sušnika, objavljenega v oktobrski izdaji revije Zaveza (del povzet na Časnik.si). Sušnik na straneh od 11 do 15 analizira post volilno politično situacijo v Sloveniji in se (zgolj) v teh besedah dotika morebitne krivde za še eno levo oblast na strani predsednika sicer zmagovite stranke državnozborskih volitev.
Dovolj, da blaga kritika na račun Janeza Janše pri slednjem ni ostala neopažena. V
odgovoru na spletnih straneh Časnika predsednik SDS odgovarja, da nič o »resnih nagnjenjih« in »tednu napetih živcev« ne ustreza resnici, Sušnika pa obtožuje, da je to očitno laž proizvedel sam, ali pa mu jo je "res prišepnil »glas iz globin« oziroma globoke države."
Sušniku očita, da teh govoric ni preveril pri njem. S "citiranimi natolcevanji pa se tako Sušnik postavlja v isto vrsto z Židanom, Erjavcem, Cerarjem in Šarcem, ki so SDS in njenega predsednika obtoževali izključevalnosti ravno v času, ko so to sami počeli."
Janša tovrstno ravnanje primerja še s sprevrženostjo komunistov, ki so lastno ravnanje pripisovali drugim in dodaja, da se mu zdi sklicevanje na »vire iz globin« in na vire »govori se, sliši se« znano iz časov, ko so "komunistični revolucionarji pobijali slovenske ljudi in o njih pred in po zločinu širili govorice, polne podlih laži."
Danes se je na Janševo pisanje na Časniku odzval Sušnik. Janši očita površno branje in posledične prehitre zaključke, obtoževanje, da si je izmislil ali širil laž, pa je po njegovem "v celoti skladno z zamerljivim karakterjem, podkrepljenim z rahlo oholostjo in izključevalnostjo, ki si pridržuje meritorno presojo o tem, kaj je resnica."
V nadaljevanju Sušnik namigne, da je informacija, na katero se sklicuje, prišla iz najožjega kroga Cerarjevih sodelavcev. Zato bi, če je Janša res pravi naslov za preverbo informacije, moral pojasniti, od kod njemu verodostojno vedenje o tem, kaj se pogovarjajo v krogu Cerarja ali Bratuškove.
"Nikjer ni napisano, da se je SDS ali Janez Janša s SMC ali SAB karkoli menil: to bi bila laž. Je pa odnos predsednika SDS do ključnih akterjev v tistem času, a v drugih vsebinskih kontekstih, postal točka zamere, ki je navedena interna razmišljanja in pogovore ustavila," trdi Sušnik.
In ker osebno pozna nastop Janeza Janše do političnih “prijateljev”, sopotnikov, podpornikov in nasprotnikov, ga po njegovih besedah ne čudi podatek, da se "izraziti samovšečneži iz politično nasprotnega tabora po kakšnem takem doživetju “niso videli” v koaliciji z SDS, ali vladi, ki bi jo vodil Janez Janša."
Sušnik še piše, da sta Janez Janša osebno in stranka SDS kot celota doživela mnogo krivic. A logika, da politične somišljenike, ki opozarjajo na potrebo po dopolnitvi strategije in taktike, Janša izenačil s tistimi, ki so krivice prizadejali, po njegovo med somišljeniki preprečuje dialog, hkrati pa pomeni, da "se delimo le še na tihe podpornike in politične (in osebne?) nasprotnike."
"V čem je to drugače od partijskega enoumja, ki je vodilo tudi izključevalnost pred in po zadnjih volitvah? Graditi večinsko podporo na logiki ustrahovanja, z diskreditacijo in užaljenostjo, pa se meni zdi nesprejemljivo in nedemokratično," zaključuje predsednik Nove Slovenske naveze.
Nespornim zaslugam za največji dogodek v slovenski zgodovini navkljub se po še enih za pomladno stran izgubljenih volitvah vse pogosteje pojavljajo sramežljive kritike načina delovanja Janeza Janše. Ta praksa po mnenju vse več poznavalcev s "prijateljske strani" postaja resna ovira za sestavo vlade pod desnosredinskim vodstvom.
A kljub dobronamerni blagosti tovrstnih izražanj, ta razmišljanja pri predsedniku največje opozicijske stranke praviloma ne naletijo na razumevanje, konstruktivno pojasnilo ali vsaj na molk, če zanje ni ustrezne argumentacije.
To je nazadnje izkusil predsednik Nove Slovenske zaveze, Peter Sušnik, ki je v reviji te organizacije mimogrede ošvrknil Janšev "zamerljivi karakter, podkrepljen z rahlo oholim in izključujočim nastopom," ki naj bi preprečil možnost sestave sredinske vlade med SDS in NSi na eni ter SMC in SAB na drugi strani.
Janšev odgovor je bil simptomatičen. Sušnika je obtožil, da bodisi laže, bodisi pa je glasnik globoke države. Predsednik Nove Slovenske zaveze pa mu je odvrnil, da je Janšev odziv v celoti v skladu z opisanim karakterjem, ki si pridržuje meritorno presojo o tem, kaj je resnica.
»Glasovi iz globin dajo slutiti, da sta Cerar in Bratuškova kazala že zelo resna nagnjenja, da bi pustila političnega prvošolčka Šarca in Karla Erjavca, in se zmenila za dobre položaje pri Janši, vsemu medijskemu pritisku navkljub. Kaj se je res zgodilo tisti teden, ko so bili živci najbolj napeti, vedo le tisti, ki so bili zraven, a sliši se, da je na dan udaril zamerljivi karakter, podkrepljen z rahlo oholim in izključujočim nastopom, lasten predsedniku SDS.«
To je kratek odlomek iz precej dolgega članka Petra Sušnika, objavljenega v oktobrski izdaji revije Zaveza (del povzet na Časnik.si). Sušnik na straneh od 11 do 15 analizira post volilno politično situacijo v Sloveniji in se (zgolj) v teh besedah dotika morebitne krivde za še eno levo oblast na strani predsednika sicer zmagovite stranke državnozborskih volitev.
Dovolj, da blaga kritika na račun Janeza Janše pri slednjem ni ostala neopažena. V
odgovoru na spletnih straneh Časnika predsednik SDS odgovarja, da nič o »resnih nagnjenjih« in »tednu napetih živcev« ne ustreza resnici, Sušnika pa obtožuje, da je to očitno laž proizvedel sam, ali pa mu jo je "res prišepnil »glas iz globin« oziroma globoke države."
Sušniku očita, da teh govoric ni preveril pri njem. S "citiranimi natolcevanji pa se tako Sušnik postavlja v isto vrsto z Židanom, Erjavcem, Cerarjem in Šarcem, ki so SDS in njenega predsednika obtoževali izključevalnosti ravno v času, ko so to sami počeli."
Janša tovrstno ravnanje primerja še s sprevrženostjo komunistov, ki so lastno ravnanje pripisovali drugim in dodaja, da se mu zdi sklicevanje na »vire iz globin« in na vire »govori se, sliši se« znano iz časov, ko so "komunistični revolucionarji pobijali slovenske ljudi in o njih pred in po zločinu širili govorice, polne podlih laži."
Sušnik vrača žogico: Janšev odgovor je sam po sebi dokaz njegovega karakterja
Danes se je na Janševo pisanje na Časniku odzval Sušnik. Janši očita površno branje in posledične prehitre zaključke, obtoževanje, da si je izmislil ali širil laž, pa je po njegovem "v celoti skladno z zamerljivim karakterjem, podkrepljenim z rahlo oholostjo in izključevalnostjo, ki si pridržuje meritorno presojo o tem, kaj je resnica."
V nadaljevanju Sušnik namigne, da je informacija, na katero se sklicuje, prišla iz najožjega kroga Cerarjevih sodelavcev. Zato bi, če je Janša res pravi naslov za preverbo informacije, moral pojasniti, od kod njemu verodostojno vedenje o tem, kaj se pogovarjajo v krogu Cerarja ali Bratuškove.
"Nikjer ni napisano, da se je SDS ali Janez Janša s SMC ali SAB karkoli menil: to bi bila laž. Je pa odnos predsednika SDS do ključnih akterjev v tistem času, a v drugih vsebinskih kontekstih, postal točka zamere, ki je navedena interna razmišljanja in pogovore ustavila," trdi Sušnik.
In ker osebno pozna nastop Janeza Janše do političnih “prijateljev”, sopotnikov, podpornikov in nasprotnikov, ga po njegovih besedah ne čudi podatek, da se "izraziti samovšečneži iz politično nasprotnega tabora po kakšnem takem doživetju “niso videli” v koaliciji z SDS, ali vladi, ki bi jo vodil Janez Janša."
Peter Sušnik:
"Do svoje ostrine in načina nastopa ima vodja opozicije legitimno pravico, ki jo del političnega telesa odobrava in podpira. Da ta ostrina in način nastopa prinese tudi negativne posledice in nelagodje ali zavračanje tistih, ki jim politično dvori, je pa del poante mojega teksta."
Drugi del poante je poskus razbiranja politične strategije g. Janše in največje opozicijske stranke, ki naj bi v prihodnje privedla do zmage meni in Novi Slovenski zavezi sorodne politične koalicije in za katero, kot relativni zmagovalec volitev, nosita SDS in njen predsednik največji del odgovornosti. Žal o tej temi v odgovoru nisem zasledil ničesar."
"Do svoje ostrine in načina nastopa ima vodja opozicije legitimno pravico, ki jo del političnega telesa odobrava in podpira. Da ta ostrina in način nastopa prinese tudi negativne posledice in nelagodje ali zavračanje tistih, ki jim politično dvori, je pa del poante mojega teksta."
Drugi del poante je poskus razbiranja politične strategije g. Janše in največje opozicijske stranke, ki naj bi v prihodnje privedla do zmage meni in Novi Slovenski zavezi sorodne politične koalicije in za katero, kot relativni zmagovalec volitev, nosita SDS in njen predsednik največji del odgovornosti. Žal o tej temi v odgovoru nisem zasledil ničesar."
Sušnik še piše, da sta Janez Janša osebno in stranka SDS kot celota doživela mnogo krivic. A logika, da politične somišljenike, ki opozarjajo na potrebo po dopolnitvi strategije in taktike, Janša izenačil s tistimi, ki so krivice prizadejali, po njegovo med somišljeniki preprečuje dialog, hkrati pa pomeni, da "se delimo le še na tihe podpornike in politične (in osebne?) nasprotnike."
"V čem je to drugače od partijskega enoumja, ki je vodilo tudi izključevalnost pred in po zadnjih volitvah? Graditi večinsko podporo na logiki ustrahovanja, z diskreditacijo in užaljenostjo, pa se meni zdi nesprejemljivo in nedemokratično," zaključuje predsednik Nove Slovenske naveze.
Zadnje objave
Če živite v bloku, bo to vaša nova obveznost
25. 4. 2024 ob 12:18
Preobrat na listi Svobode, Merlo odpadel, namesto njega Leben, na vrh Joveva
25. 4. 2024 ob 6:00
Zakaj se čakalne dobe v zdravstvu še vedno podaljšujejo?
24. 4. 2024 ob 16:30
"Stanje zdravstva je katastrofalno", vlada pa le opazuje
24. 4. 2024 ob 13:23
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
V študentskem naselju pozivi k ubijanju Judov
24. 4. 2024 ob 12:15
Strah v Bruslju: TikTok ogroža duševno zdravje?
24. 4. 2024 ob 9:34
Ekskluzivno za naročnike
Slovenska policija zatajila ob napovedi strelskega napada
22. 4. 2024 ob 16:50
Odilo Globočnik – nacistični zločinec slovenskih korenin
21. 4. 2024 ob 17:30
Prihajajoči dogodki
Video objave
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 20:10
Izbor urednika
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
22 komentarjev
pozdrav
Nihče na svetu ni brezhiben.
Nekaj pa je dokazljivo prepričljivo:
Da je edino Janši uspelo nemogoče. To pa je ohraniti najmočnejšo stranko na slovenskem, pa čeprav so ga z levice, včasih pa tudi z desnice rušili.
Rešitev za slovensko desnico ni rušiti Janšo in SDS, ampak ustvariti še eno tako močno stranko na desnici kot j ev preteklosti že bila Podobnikova SLS, Peterletova krščanska demokarcija ali Virantova stranka.
Rešitev je torej stranka, ki bo znala pritegniti volivce leve sredine.
MEFISTO
Domovina, Slovenec kremenit vam sporoča, da vam tema, kot ste jo zastavili, povzeta po Reporterju, kar se ni zgodilo prvikrat, in vaš avtorski honorar nista v čast.
Poboljšajte se, saj je vaš intelektualni domet, upam vsaj, le nekoliko daljši.
MEFISTO
Kljub trudu Domovine se na desnem političnem bojnem polju ne bo niče spremenilo.
Ljudmila Novakova je že glasno objavila, da bo NSi šla tudi pod novim vodstvom po poti, ki jo je ona začrtala.
To pa pomeni, da bo SDS še naprej uspešna, NSI pa se bo borila za obstanek v državnem zboru.
In še naprej bo imela veliko povedati o koaliciji, vanjo pa ne bo imela kaj prispevati.
Rajko Podgoršek
Mislite si kar hočete, Sušnik ima v osnovi prav. Rezultat zdrah je sedaj lomastenje levih strank po ustavnem sodišču. Ali ste zgornji komentatorji to hoteli?!?
Je pa dejstvo, da brez Janše na desni ob sestavljanju prihodnje desnosredinske vlade očitno ne bo šlo. Naj ga nadomesti Logar, Janša pa naj prevzame kakšno od državotvornih ministrstev. 25% volilnega telesa se ob sestavljanju vlade ne da ignorirat.
Je pa res, da čast desne sredine zadnje čase še najbolj rešuje predsednik Pahor :/
Kraševka
SLOVENSKI ŠTOR OB 2,21
POPOLNOMA SE STRINJAM Z VAMI. Janša je zelo sposoben in ni mu lahko, ko ga kar naprej "streljajo" in pilijo ŽIVCE, toda vseeno bi bilo dobro, da bi svojo "ostrino malo opilil". Glede vsebine pa mu dam prav.
APMMB2 ob 5, ,
Tudi vi ste dobro pokazali, da vsem desnim strankam mora bit "sveti isti CILJ". Kdor bi se med seboj obmetaval, bi si odžagal "vejo" na kateri sedi. Le v SLOGI nam bo uspelo - drugače pa ni možnosti.
Andrej, 10,27
Verjetno imate prav.
Slovenka 10.27
Pridružujem se vašemu komentarju.
Friderik ob 17,55
Tudi jaz mislim tako in razumem, da je DOMOVINA le hotela, da bi bili DESNI med seboj malo bolj obzirni, Nesoglasja na DESNI so prava poslastica za LEVICO, Res je svoboda taka, da lahko vsak pove kar hoče - toda napačna beseda doseže prav to - kar sami nočemo. Potrudimo se vsi - za RAZUMEVANJE in SODELOVANJE v prid pričakujoče POMLADI.
Slovenec kremeniti ob 18,35
Res bi danes morali POUDARITI tudi VESELO obletnico, ko je OKUPATOR zapustil našo domovino 25.10.1991 v Kopru pred polnočjo. Ta dan bi morali praznovati kot DAN SVOBODE, namesto 9. maja !
Čestitke Prvi DEMOSOVI vladi in predesedniku Peterletu, ter Slovenski vojski in obrambnemu ministru Janši !
MEFISTO
Nocojšnjo noč pred 27 leti je zadnji vojak okupatorske vojske zapustil Slovenijo.
To se seveda ne Domovini ne zdi vredno omenjati.
Tudi zato, ker je za ta zgodovinski dogodek najbolj zaslužen Janez Janša.
Jernej
Dolgo me je žrlo, zdaj bom napisal. Pred kakšnimi tremi, štirimi leti je Boštjan M. Turk za Demokracijo (če se ne motim) napisal kolumno, v kateri je Janšo častil po božje. Natančno v slogu slavilnih spisov o titu. Sam sem mislil, da berem slavospev brozu, tako, da sem nekajkrat pogledal, če res piše o Janši, če je res omenjen Janša.
Na to kolumno me je opozoril tudi sin, zmajajoč z glavo. Pa sva oba zvesta volilca SDS, včasih tudi Nsi.
Mislil sem, da smo prešli obdobje kulta osebnosti, pa mi je kolumna Boštjana M. Turka povedala o nasprotnem.
Tako. Povedal sem.
MEFISTO
Odgovorno izjavljam, da so za stanje, kakršno imamo, poleg levice kivi Slovenski krščanski demokrati z Lojzetom Peterletom na čelu in vsemi generalnimi sekretarji vred, ki so jih pridno vlekli v vidno in nevidno kolaboracijo z levico, ter Nova Slovenija, ki je šla po odstopu Andreja Bajuka znova po stopinjah nekdanjih krščanskih demokratov in ki se ji bo še dolgo maščevalo prekletstvo Ljudmile Novak, ki je sanjala, da bo s kolaboracijo z levico in z napadi na Janšo in SDS pridobila volivce in zmagala na desnici in da bo predsednica republike ali premierka, od česar ji je ostalo le sedem poslanskih sedežev.
Tudi pod Toninom ne kaže, da bi Novo Slovenijo kaj kmalu srečala pamet,če sploh.
In če Nove Slovenije znova ne bo v levi vladi, bodo spet krivi drugi, ne pa Ljudmila Novakova, Tonin, Pogorelec, Peterle,Tomažič, poslanska skupina in drugi, ki jo spravljajo na slab glas.
korosec.france
Tako je. Rudi bodočnost, kot pišeš, z Toninom. Zamenjali so samo "glasogovornika", orgle, zbor in dirigent so nedotaknjeni. note so iste, samo plakate za festival so predrugačili - malo nervozni hvalijo svoje zasluge in upajo v lažno preživetje v kučanovem kokončku...Narod jih je prebral in zagotovo nagradil. ŽAL!
MEFISTO
Koalicija s SMC in SAB je konstrukt desnih kolaborantov z levico.
Levica, ki je imela sama dovolj glasov za udobno večino v parlamentu, ne bi nikoli izpustila iz rok prilike, da ne bi sama neomejeno vladala.
Tudi labilna in kolaborantska Nova Slovenija bi ji služila le kot figov list, ki naj bi nekakšni koaliciji kozmetično pričaral pridih sredinskosti.
Za napadi Sušnika na Janeza Janšo iščite Novo Slovenijo, oziroma krog Ljudmile Novak v stranki in izven stranke, ki je po svoji krivdi največja luzerka volitev.
korosec.france
Poslušej, draga DOMOVINA!
Janez Janša in njegova SDS je zmagovalka zadnjih volitev!
S kolikšnim naskokom je zmagal, ni treba ponavljati, ali?
Stranke Kučan-Golobič-Roterjeve rdečemavrične koalicije se z zmagovalcem niso hoteli/smeli niti pogovarjati !
Tako ni prišlo do vlade, tako nekako...ne bomo zdaj o tem!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Po formiranju boljševiške vlade pod vodstvom Milana Kučana, G.Golobiča in še koga pa se zgodi nekaj posebnega!
Pojavijo se ljudje, kot, recimo:
Tomažič,
Novak
Pogorelec
p.Cestnik
Sušnik !
itd...
V redu, prav je tako, naj gre do dna!
Za svojimi neuspehi in za lastnimi katastrofami, nerazumljivo do kosti glodajo Zmagovalca!
Mislim, da bodo sedanji psihoanalitiki in družbenopolitični ter civilizacijski akterji imeli naposled tako ogromno dela, da bodo nekako, morda, dokončali delo, ki ga Ivan Cankar , še manj velikan Anton Trstenjak ni mogel opraviti !
Nato zadnja bomba : Rode na Škrabčevi kmetiji !
In zdaj še Domovina!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Kaj, pravite ?
JANEZ JANŠA JE KRIV !
DA VAS NI SRAM , VELIKI SLOVENISTANSKI FARIZEJI !
( Prosim Vas-da se zavedate, da , če mi ne objavite tega komentarja, ga bom objavljal na vseh drugih spletnih medijih.)
MEFISTO
Se popolnoma strinjam. Krti na desnici znova ustvarjajo vzdušje negotovosti in rušijo najboljše, kar imamo. Ja, onemogočite SDS in Janšo in se vprašajte, kaj nam potem ostane! Zelo malo ali skoraj nič!
lojze19
Ne vem zakaj se Domovina vedno (vedno!) postavi na stran "kritikov" Janše. Vas preganja kompleks več (manj)vrednosti? Vas bolijo uspehi, ki jih je Janša s svojo politiko imel. Politika ni rojstnodnevna zabava. In, konec koncev je Sušnik sam dal argument za odgovor Janše. V članku je sam napisal, da je govorice o nesodelovanju z JJ je proizvedla globoka država. Janša mu je v odgovoru le nastavil ogledalo. Govorjenja o meritornosti, pomembnosti, odhodu itd je le pokazatelj nizkega intelekta!
MEFISTO
In medias res!
Nebom okolišil, temveč bom povedal naravnost, Janšo izganjajo prolevičarski obsedenci in plačanci, da ne rečem kolaboranti, ki Sloveniji ne želijo dobro, in ki se tudi ne vključujejo v kritiko in rakrinkavanje pojavov, zaradi katerih so Sloveniji šteti dnevi.
To je tudi indirektna plačana pomoč Zoranu Jankoviću, zaradi katerega je levica že večkrat izdala vladavino prava, zdravo pamet in državo.
STAJERKA2021
Kremeniti, pa ti veš, da levičarji vedno iščejo notranjega sovražnika, tako kot tisti rek, ko tat kriči PRIMITE TATU! To je odvračanje pozornosti na druge! Stara praksa levičarjev! Vprašati se moramo, na koga bi kazali s prstom PRIMITE TATU, če levice ne bi bilo več?
STAJERKA2021
Kremeniti, popravek zadjega stavka! če desnice ne bi bilo več!
IgorP
ŠTAJERKA Na koga bi pa desnica kazala, če ne bi bilo levice??? Bilj primitivnega stavka niso mogla sestaviti!
MEFISTO
Spet izganjanje Janše in napad na SDS tik pred volitvami.
Za neuspeh desnice na volitvah je seveda kriv Janša, po zaslugi katerega je SDS pridelala 25 sedežev v parlamentu, ne pa kaka Nova Slovenija, ki je spravila skupaj le 7 poslancev ali SLS in druge desne stranke, ki so se že pred volitvami prostovoljno odrekle poslancem.
Čakal sem, kdaj se bo tej gonji pridružila tudi Domovina, ki po krivici nosi to ime, in dočakal.
V ozadju pa voham še Ljudmilo Novak z njenim krogom somišljenikov v in izven Nove Slovenije, ki bo eksplodirala od sovraštva do uspešnejšega Janše in ki je najbolj zaslužna, da je NSi pristala tam, kjer je.
Oglasiti se morata le še Janez Pogorelec, prijazni ideolog NSi, in Anton Tomažič, dežurni ustanovni član vseh mogočih strank ter koalicij, pa bo zbirka popolna.
APMMB2
Vsak prepir na desnici je slab. Slabi desnico in jo odmika od cilja, to je prevzema oblasti, ustoličenja desne vlade.
Volilni rezultati zadnjih volitev so jasno pokazali, da je desnica še zelo daleč od zaželjenega cilja.
V dolgem obdobju slovenske samostojnosti je pred vsem Janša imel priložnost sestaviti "desno" vlado.
Če smo natančni, desne vlade Sllovenija še ni imela, vsaj takšne ne, ki bi imela vsaj poslanca več od levice.
Obe vladi, ki jih je vodil Janša sta bili koalicijski in sicer sta kot nujno zlo morali šlepati še udbaški Desus, ki je imel popolnoma drugačne cilje, kot Janša in slovenska desnica. Desus je imel primarni cilj zavirati reforme in prperečevati preveč radikalne spremembe, ki bi Slovenijo popeljale v krog normalnih držav.
Ob takšnih izkušnjah je jasno, da je Janša uvidel, da nima smisla sestavljati vade na silo in vabiti v vlado stranke, ki nimajo nikakršne samostojnosti in so bile ustanovljene kot paravan, za katerim se skrivajo komunisti, ozioma levičarji, čuvarji privilegijev iz komunističnih časov.
Slovenska družba ni demokratična družba. Kvarni vpliv enoumnega komunističnega režima se je tako globoko zalezel med Slovece, da bo potrebno zelo dolgo obdobje popolnoma desne valdavine, da se bo komunistični vpliv popolnoma razkadil.
V bistvu Slovenije prave desne stranke sploh nima, saj so vse tri stranke desnice pravzaprav socialdemokratske stranke: ena je krščansko socialdemokratska, druga kmečko socialna in tretja v bistvu prava scialdemokratska stranka. Vse kar je levo od SDS je v bistvu čista kounistična levica.
Kdor tega ne vidi in ni sposoben biti v slovenski desni politiki .
Poglejmo s samo kaj so komunisti naredili iz SLS. Vrgli so jo iz parlamenta, pa je bila druga najmočnejša stranka v Sloveniji. Kaj se je zgodilo s Petrletom in krščanskimi demokrati? Bijejo bitko za vstop v parlament in kljub odličnemu programu so marginalna stranka.
Z vstopom SDS v kolaicijao, ne glede, ali bi jo vodil Janša, ali ne, bi se tudi z SDS zgodilo enako. Propadla bi in s tem bi se možnosti za to, da bi desnica zavladala v Sloveniji odmaknile vsaj še za desetletje.
Tega si pravi demokrati, pravi desničarji prav gotovo ne želijo in zato kakršnokoli razmišljanje o vladi, ki bi jo sesatavila SDS in bi bila desnica občutna manjšina v parlamantu s samo nekaj več kot tretjino, je v naprej obsojena na popolni polom.
Zato Sušnik nima prav.
Seveda pa je obžalovanja vredna reakcija Janše, ki mora skrbeti za krepitev desnice in ne za disciliniranje.
Vsak resnejši politik na desnici je namreč dargocen. In vska izguba pomeni oddaljevanje od cilja, ta pa je, čim prej zasesti oblast in vzpostaviti v Sloveniji demokracijo, kar je pravzaprav neizpolnjena želja iz časov osamosvajanja in potrjena na referendumu.
rx170
Ko bo Janša šel, bo SDS razpadla na prafaktorje. Smrkavci in lahkoživke bodo stranko razturale.
korosec.france
Ti ziher veš kateri maraton teče JJ, a ? Celo veš kje je Ciljna ravnina ? Če veš, pošlji Kučana, Golobiča, pa Roterja, da ga pričakajo.
IgorP
Še vedno ne vem, kaj je globoka država in kaj je prekarno delo???? O tem se samo govori, ni pa nobene strokovne razlage!!
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.