So v nič kaj veselem decembru poslanci DeSUS-a najbolj trezni ljudje v tej državi?
Morda z naslovom nekoliko pretiravam. Slovenija, vsej turobnosti koronavirusnega lockdowna navkljub, ni povsem zapita niti v dobesednem niti v prenesenem smislu. Kljub vse težjemu psihološkemu momentu se mnogi Slovenci obnašajo situaciji primerno, odgovorno, z eno besedo, trezno. A ne prav vsi.
Obenem se zdi, da treznih primanjkuje v politiki. Vsaj med tistimi, ki ne glede na izredne razmere ustvarjajo vzdušje politične negotovosti, dodatnega nepotrebnega pritiska na vladajoče, močno obremenjene že z reševanjem koronavirusnih zagat. Zanje se zdi, da jim je edini cilj destabilizacija vladajoče koalicije, ne glede na ceno.
Kljub temu pa bi bilo tudi v obstoječih razmerah opoziciji narobe odrekati pravico, da poskuša zamenjati oblast. To je pravzaprav njena dolžnost, če sami menijo, da znajo in zmorejo bolje. Oziroma predvsem, če so v to prepričali večino predstavnikov ljudstva.
A kaj ko zamenjavo oblasti napovedujejo že dva meseca, potrebne večine pa od nikoder. V tem času so iz legitimnega predloga Damijanovega kula prešli na opcijo mandatarja v skrajni sili, še nedavno prisilno upokojenega Karla Erjavca. V tihem upanju, da se ob absurdnost tega preklopa nihče ne bo obregnil.
Preden se lotimo razgradnje te absurdnosti, spomnimo naslednje - niti Damijan niti Erjavec ta trenutek združbi KUL ne prinašata potrebnih 46 glasov, zato je preusmeritev fokusa na predsednika DeSUSa od pobudnika ideje KUL koalicije vsaj nenavadna.
Od Tanje Fajon smo denimo slišali, da so Socialni demokrati pripravljeni podpreti kogarkoli, ki bo omogočil drugačno vlado. Kaj pravzaprav to pomeni? Da bi za predsednika vlade podprli tudi denimo Zmaga Jelinčiča, če bi sestavil enačbo, ki daje šestinštiridesetih glasov?!? Kaj pravzaprav takšno stališče pove o stranki, ki je še do nedavnega veljala za resno in napovedovala ambicije po premierskem položaju po naslednjih volitvah, zdaj pa bi se podložno priklonila vsakomur, ki ni Janša, ne glede na njegov program, mandatarske kompetence in osebnostne sposobnosti voditi državo v najhujši krizi od osamosvojitve?!? Lahko ob tem za Socialne demokrate brez opravljenega alkotesta zatrdimo, da sodijo na trezni del slovenske politične scene?!?
In nenazadnje, so med treznimi tisti, ki verjamejo, da denimo poslanci SMC-ja na drugo stran ne bi prestopili za Jožeta P. Damijana, bi pa za Karla Erjavca, čeprav se njegove ambicije zdijo nadrealistične celo štirim od petih njegovih lastnih poslancev?!?
Marsikdo bi rekel, da je zavračanje ambicij in odrekanje možnosti lastnemu predsedniku, da se povzpne na čelo koalicije ter sestavi novo vlado, edinstven primer v zgodovini parlamentarne demokracije. A zgolj korak ali dva distance do aktualnih političnih razmer sta dovolj za spoznanje, o kakšnih absurdih se trenutno pogovarjamo.
Ne samo, da je bil Karl Erjavec še nedavno odpisan iz politike, v kateri ga večina volivcev že zdavnaj ne jemlje več resno. Zdaj bi, potem ko so ga po sili razmer restavrirali, sestavil praktično enako koalicijo, kot smo jo na začetku mandata že imeli, le da bi jo vodil predsednik z najmanjšo, in ne največjo volilno podporo med vsemi petimi/šestimi koalicijskimi partnerji.
Že za prejšnjo konstelacijo vemo, kako klavrno je končala; kaj bi od takšne vlade torej lahko pričakovali zdaj, ko je povsem jasno, da partnerji vanjo ne bi stopili zaradi priznavanja avtoritete in kompetenc njenega voditelja, temveč iz najbolj brezupnega političnega oportunizma, da za vsako ceno spodnesejo obstoječo garnituro? Kakšna bi bila pravzaprav realna moč Erjavca kot predsednika vlade in njegovih petih poslancev od šestinštiridesetih, pomembnih za politično večino?!? In kakšna bi bila njegova legitimnost pri ljudstvu, ki ga je z bornimi 392 glasovi pustilo izven parlamenta, zdaj pa bi se kar mimo izražene ljudske nezaupnice povzpel na mesto voditelja države?!?
Zakaj se potem nekaterim zdi čudno, celo nezaslišano, da štirje poslanci DeSUSa trezno in realistično razmišljajo o teh stvareh? In se obenem upravičeno sprašujejo o tihih motivih nekaterih, da politični kaos izkoristijo in Slovenijo potisnejo na predčasne volitve, dokler jim ankete še kažejo vsaj nekaj podpore? Poslanci DeSUSa kažejo politično modrost v zavedanju, da bi kot krivci za politično krizo sredi koronavirusne kaj hitro obveljali sami, če bi ob tem vratolomnem sprehodu na levi breg preko prepada vsi skupaj zgrmeli v temino. Sprehodu po vrvi sredi neurja, v katerem lahko vsak nepredvidljiv sunek vetra prinese katastrofo.
Če še politike z njihovimi računicami lahko razumemo, pa je skoraj neverjetno, a nič več presenetljivo, kako samoumevno so zgodbo o Karlu Erjavcu kot potencialnem novem slovenskem mandatarju kupili osrednji mediji. O predsedniku upokojencev, ki velja za velikega oportunista, izmuzljivca in za nekatere celo klovna slovenske politike. Tistega političnega nebodigatreba, ki ga ob sebi v resnici noče nihče, a nekako pride zraven v paketu, ko se sestavlja nova vlada.
Če bi še pred nekaj meseci, ali če hočete enim letom, kdorkoli napovedal, da ima Karl Erjavec vsaj minimalno možnost postati predsednik vlade Republike Slovenije, bi se mu vsi smejali, če pa bi pri tem vztrajal, bi ga nemara poslali na kakšen psihiatrični pregled. Danes pa je v osrednjih medijih praktično nemogoče zaslediti kakršnokoli resno kritično analizo poskusa uresničitve te njegove visokoleteče ambicije. Nasprotno, problematizira se stališče poslancev, ki v te nore ambicije svojega predsednika ne nameravajo podpreti.
Vse to priča o tem, kako je v tej specifični situaciji iz slovenskega javnega prostora izpuhtel občutek za trezno in realno presojo, kaj je za to državo normalno, dobro, še sprejemljivo. Priča o tem, kako globoko so različni družbeni akterji izgubljeni v času in prostoru trenutka, nekateri zaradi občutka ogroženosti njihovih interesov, mnogi pa tudi zaradi zaslepljenosti od sovraštva do Janševe oblasti.
Ob vseh teh pritiskih in poskusih, da jih opijanijo, pa ravno poslanci DeSUSa, ter seveda tudi SMC-ja, za zdaj ohranjajo presenetljivo trezno glavo. Od tega, ali bodo v treznosti vztrajali ves veseli december, pa bo odvisna doza streznitve, ki jo bo Slovenija potrebovala v naslednjih letih.
Podcast Čakševega komentarja je na voljo na dnu prispevka
Obenem se zdi, da treznih primanjkuje v politiki. Vsaj med tistimi, ki ne glede na izredne razmere ustvarjajo vzdušje politične negotovosti, dodatnega nepotrebnega pritiska na vladajoče, močno obremenjene že z reševanjem koronavirusnih zagat. Zanje se zdi, da jim je edini cilj destabilizacija vladajoče koalicije, ne glede na ceno.
Kljub temu pa bi bilo tudi v obstoječih razmerah opoziciji narobe odrekati pravico, da poskuša zamenjati oblast. To je pravzaprav njena dolžnost, če sami menijo, da znajo in zmorejo bolje. Oziroma predvsem, če so v to prepričali večino predstavnikov ljudstva.
A kaj ko zamenjavo oblasti napovedujejo že dva meseca, potrebne večine pa od nikoder. V tem času so iz legitimnega predloga Damijanovega kula prešli na opcijo mandatarja v skrajni sili, še nedavno prisilno upokojenega Karla Erjavca. V tihem upanju, da se ob absurdnost tega preklopa nihče ne bo obregnil.
So med treznimi tisti, ki verjamejo, da denimo poslanci SMC-ja na drugo stran ne bi prestopili za Jožeta P. Damijana, bi pa za Karla Erjavca, čeprav se njegove ambicije zdijo nadrealistične celo štirim od petih njegovih lastnih poslancev?!?
Prvi v vrsti opijanjenih: Socialni demokrati
Preden se lotimo razgradnje te absurdnosti, spomnimo naslednje - niti Damijan niti Erjavec ta trenutek združbi KUL ne prinašata potrebnih 46 glasov, zato je preusmeritev fokusa na predsednika DeSUSa od pobudnika ideje KUL koalicije vsaj nenavadna.
Od Tanje Fajon smo denimo slišali, da so Socialni demokrati pripravljeni podpreti kogarkoli, ki bo omogočil drugačno vlado. Kaj pravzaprav to pomeni? Da bi za predsednika vlade podprli tudi denimo Zmaga Jelinčiča, če bi sestavil enačbo, ki daje šestinštiridesetih glasov?!? Kaj pravzaprav takšno stališče pove o stranki, ki je še do nedavnega veljala za resno in napovedovala ambicije po premierskem položaju po naslednjih volitvah, zdaj pa bi se podložno priklonila vsakomur, ki ni Janša, ne glede na njegov program, mandatarske kompetence in osebnostne sposobnosti voditi državo v najhujši krizi od osamosvojitve?!? Lahko ob tem za Socialne demokrate brez opravljenega alkotesta zatrdimo, da sodijo na trezni del slovenske politične scene?!?
In nenazadnje, so med treznimi tisti, ki verjamejo, da denimo poslanci SMC-ja na drugo stran ne bi prestopili za Jožeta P. Damijana, bi pa za Karla Erjavca, čeprav se njegove ambicije zdijo nadrealistične celo štirim od petih njegovih lastnih poslancev?!?
Kaj razumejo poslanci DeSUS-a, česar vsi ostali ne, oziroma nočejo razmeti
Marsikdo bi rekel, da je zavračanje ambicij in odrekanje možnosti lastnemu predsedniku, da se povzpne na čelo koalicije ter sestavi novo vlado, edinstven primer v zgodovini parlamentarne demokracije. A zgolj korak ali dva distance do aktualnih političnih razmer sta dovolj za spoznanje, o kakšnih absurdih se trenutno pogovarjamo.
Ne samo, da je bil Karl Erjavec še nedavno odpisan iz politike, v kateri ga večina volivcev že zdavnaj ne jemlje več resno. Zdaj bi, potem ko so ga po sili razmer restavrirali, sestavil praktično enako koalicijo, kot smo jo na začetku mandata že imeli, le da bi jo vodil predsednik z najmanjšo, in ne največjo volilno podporo med vsemi petimi/šestimi koalicijskimi partnerji.
Že za prejšnjo konstelacijo vemo, kako klavrno je končala; kaj bi od takšne vlade torej lahko pričakovali zdaj, ko je povsem jasno, da partnerji vanjo ne bi stopili zaradi priznavanja avtoritete in kompetenc njenega voditelja, temveč iz najbolj brezupnega političnega oportunizma, da za vsako ceno spodnesejo obstoječo garnituro? Kakšna bi bila pravzaprav realna moč Erjavca kot predsednika vlade in njegovih petih poslancev od šestinštiridesetih, pomembnih za politično večino?!? In kakšna bi bila njegova legitimnost pri ljudstvu, ki ga je z bornimi 392 glasovi pustilo izven parlamenta, zdaj pa bi se kar mimo izražene ljudske nezaupnice povzpel na mesto voditelja države?!?
Zakaj se potem nekaterim zdi čudno, celo nezaslišano, da štirje poslanci DeSUSa trezno in realistično razmišljajo o teh stvareh? In se obenem upravičeno sprašujejo o tihih motivih nekaterih, da politični kaos izkoristijo in Slovenijo potisnejo na predčasne volitve, dokler jim ankete še kažejo vsaj nekaj podpore? Poslanci DeSUSa kažejo politično modrost v zavedanju, da bi kot krivci za politično krizo sredi koronavirusne kaj hitro obveljali sami, če bi ob tem vratolomnem sprehodu na levi breg preko prepada vsi skupaj zgrmeli v temino. Sprehodu po vrvi sredi neurja, v katerem lahko vsak nepredvidljiv sunek vetra prinese katastrofo.
Če bi še pred nekaj meseci, ali če hočete enim letom, kdorkoli napovedal, da ima Karl Erjavec vsaj minimalno možnost postati predsednik vlade Republike Slovenije, bi se mu vsi smejali, če pa bi pri tem vztrajal, bi ga nemara poslali na kakšen psihiatrični pregled.
Novinarji, od kdaj vam je Erjavec kot premier povsem samoumeven?
Če še politike z njihovimi računicami lahko razumemo, pa je skoraj neverjetno, a nič več presenetljivo, kako samoumevno so zgodbo o Karlu Erjavcu kot potencialnem novem slovenskem mandatarju kupili osrednji mediji. O predsedniku upokojencev, ki velja za velikega oportunista, izmuzljivca in za nekatere celo klovna slovenske politike. Tistega političnega nebodigatreba, ki ga ob sebi v resnici noče nihče, a nekako pride zraven v paketu, ko se sestavlja nova vlada.
Če bi še pred nekaj meseci, ali če hočete enim letom, kdorkoli napovedal, da ima Karl Erjavec vsaj minimalno možnost postati predsednik vlade Republike Slovenije, bi se mu vsi smejali, če pa bi pri tem vztrajal, bi ga nemara poslali na kakšen psihiatrični pregled. Danes pa je v osrednjih medijih praktično nemogoče zaslediti kakršnokoli resno kritično analizo poskusa uresničitve te njegove visokoleteče ambicije. Nasprotno, problematizira se stališče poslancev, ki v te nore ambicije svojega predsednika ne nameravajo podpreti.
Vse to priča o tem, kako je v tej specifični situaciji iz slovenskega javnega prostora izpuhtel občutek za trezno in realno presojo, kaj je za to državo normalno, dobro, še sprejemljivo. Priča o tem, kako globoko so različni družbeni akterji izgubljeni v času in prostoru trenutka, nekateri zaradi občutka ogroženosti njihovih interesov, mnogi pa tudi zaradi zaslepljenosti od sovraštva do Janševe oblasti.
Ob vseh teh pritiskih in poskusih, da jih opijanijo, pa ravno poslanci DeSUSa, ter seveda tudi SMC-ja, za zdaj ohranjajo presenetljivo trezno glavo. Od tega, ali bodo v treznosti vztrajali ves veseli december, pa bo odvisna doza streznitve, ki jo bo Slovenija potrebovala v naslednjih letih.
Povezani članki
Zadnje objave
P. Metod Benedik, cerkveni zgodovinar: Škofjeloški pasijon je unikum v svetu
29. 3. 2024 ob 6:31
Svoboda govora ali govor Svobode
28. 3. 2024 ob 7:31
Ekskluzivno za naročnike
Domovina 141: 30 let uroka Depale vasi
27. 3. 2024 ob 6:29
Domovina 140: Kam gre denar od precenjenih železniških postaj
20. 3. 2024 ob 6:29
To je groza, ni pa strah – Justin Earl Grant
18. 3. 2024 ob 23:11
Prihajajoči dogodki
MAR
29
V kapeli Zavoda ŽIVIM križev pot za življenje
15:00 - 15:45
MAR
29
FKK 4: Za post
19:30 - 21:30
MAR
31
ZAJETI V IZVIRU - SLOVENSKI OTROCI LEBENSBORNA
18:00 - 19:00
APR
01
APR
01
KINO V ŽIVO: OKRONANA
19:00 - 21:00
37 komentarjev
STAJERKA2021
Najbolj pokončen v Desusu je Polnar. Škoda, da ni več takih.
IgorP
ŠTAJERKA Polnar je upognjenec! Zakaj ne vpraša volivcev, kjer je bil izvoljen, če ravna prav????
IgorP
Štajerka Evo, Polnar je že dobil račun za svojo pokončnost! Občinski odbor od koder izhaja, zahteva izključitev iz stranke!
IgorP
kugy
14. decembra 2020 ob 14:33 At 14:33
Ne nakladaj o neki Bileći! Pa kaj se vam že vsem mrači um?
Kugy
Igor dejal si, da si osamosvojitelj in kot kaže je tvoje poznavanje TO in verjetno tudi JNA problemaatično. Zato dvomim v tvojo osamosvojiteljsko vlogo. Žal
IgorP
kugy Od prvega do zadnjega dne vojne za Slovenijo! Ti kar dvomi, imaš pravico!
Marija Perko
Vaš komentar na Pahorja je povsem . Tudi sama vem, kdo je on. Spomenka pa je verjetno tudi njega šokirala. Velika "spravnica" je padla zelo globoko in povsem razbila mit o možnosti narodne sprave. Z njo pač ne!! Je pa Pahor naredil nekaj hvalevrednih potez, ki bi jih neki Turk ne bil zmožen!?
IgorP
Shalotka A ni bil Pahor izvoljen predvsem zaradi glasov SDS-a v drugem krogu!
MEFISTO
Ja, Igor, mi smo tisti, ki moramo odločiti, da se med dvema slabima kndidatoma izvoli manj slabega.
pozdrav
Čestitke poslancem Desusa za njihovo vrednotno držo, ker jim ni mar za kupčije, ampak za vrednotne cilje upokojencev, kar jim lahko zagotovi le obstoječa vlada.
Pojdite vrednotno vzravnano naprej! Mi smo z vami!
Alojzij Pezdir
Ali je sploh mogoče pasti oz. strmoglaviti politično in etično globlje od nestrpnih in neučakanih prvakov leve parlamentarne opozicije (Fajonove, Šarca, Mesca, Bratuškove), ki odkrito javno priznavajo in obenem v vse smeri glasno rotijo, da bodo zagotovo podprli kogar koli, da bo le kandidiral za premiera vlade RS in pridobil (kakor koli in od koder koli) ključnih 46 poslanskih glasov?
"Nič niso imeli proti" samo-ponujenemu oz. samo-žrtvovanemu kandidatu dr. Jožetu P. Damijanu, a tudi nič otipljivega, resnega in odgovornega niso ti luzersko nesposobni prvaki opozicijskih strank storili v svojih strankah, med svojim članstvom, da bi izpeljali kakršno koli resno, odprto, poglobljeno in odgovorno razpravo o njegovi kandidaturi, o njegovem programu "tehnične vlade", o nujnih skupnih razvojnih prednostnih nalogah in ukrepih.
Za samo-ponujenega kandidata Damijana niso storili nič resnega, vsebinskega in odgovornega niti v lastnih strankah, ampak so kar alibično čakali nanj, na njegove pobude in ga pustili dobesedno in v vseh ozirih - "na suhem".
Kako naj bi prepričali celotno slovensko volilno telo, če niso ničesar storili niti v svoji primarni politični javnosti strankarskega članstva ter volivcev in niso spregovorili o samo-predlaganemu kandidatu ter o njegovem programu niti na pristojnih organih lastne politične stranke?
In enako se dogaja z najnovejšo samo-kandidaturo za premiera starega/novega prvaka Desusa Karla Erjavca, ki ga prvaki levih opozicijskih strank sicer po enakem načelu - "nič nimamo proti" - menda podpirajo, a o njegovi kandidaturi ponovno (enako kot o Damijanovi) ne spodbudijo javne razprave niti med lastnim članstvom niti na pristojnih organih lastnih strank.
Kar pomeni, da gre ponovno za samovoljno, politično in etično skrajno neodgovorno ter škodljivo samopašno politično soliranje četverice "apokaliptičnih jezdecev" leve opozicije - Marijana Šarca, Tanje Fajon, Luka Mesca in Alenke Bratušek -, ki bi pasivno najbrž sprejeli tudi kandidaturo šimpanza za premiera, če bi jim le zagotovil sam nujno potrebnih 46 glasov ter delitev ministrskih položajev v novi vladi RS.
Politična nesposobnost in etična neodgovornost preverjeno luzerskih in politično ter organizatorsko nesposobnih političnih voditeljic in voditeljev leve opozicije se je razkrila do konca, porazna pa je tudi njihova sramotna prezirljivost in ignoranca do lastnega članstva in do potencialnih volivcev lastne politične stranke, da o njihovi neodgovorni in neetični manipulativnosti in prezirljivosti do celotnega volilnega telesa sploh ne razpredamo posebej.
Kako je mogoče, da njihovo politično, ideološko, organizacijsko in etično nesposobnost, prezirljivost in neznanje ter popolno idejno praznino ter puhlost še vedno podpira mafijsko podzemlje "ugrabljene države" z vsemi svojimi interesnimi omrežji v medijskem podsistemu, pravosodju, sindikatih, nevladnih organizacijah, na univerzah in Sazu ter v drugih celicah civilne družbe, je vprašanje brez odgovora.
Kraševka
Čudite se v zadnjem odstavku - zakaj vsi ti "alla intelektualci" podpirajo Leve prida-NIČ". Jas mislim, da ti "kvazi intelektualci so prišli na položaj s pomočjo "stricev" in zato so prisiljeni "delati na ukaz". To o ŠIMPANZU je pa duhovito in ni rečeno, da se tudi tega ne bodo poslužili? RTV ima tako moč, da tudi takega kandidata ""predela v intelektualca", kar potem STA sporoči v Svet, Fajonova pa začne prepričavati EU parlament. Počakajmo!
Marija Perko
Dobivam veliko podporo s strani somišljenikov, ki čutijo podobno kot mi, ki se v komentarjih oglašamo. Trdijo, da jih prebrani komentarji dobesedno opogumljajo in neka gospa mi je povedala, da ji služijo za uspavalo pred spanjem. Pomiri se. Aktiven državljan! Vredno je torej pisati tudi daljše komentarje, saj pokrivajo potrebe tudi manj zahtevnih bralcev, ki bi radi kaj več vedeli o zakulisju. Hvala Domovini, ker nam to omogoča!
Friderik
Zbral se odličnih 392 glasov na zadnjih volitvah, prepolovil rezultat stranke iz prejšnjih volitev, da je komaj prišla v parlament, sedaj bi pa s 5 poslanci od 90. rad postal PV. Ljudje, pa saj to ni res! Ali se sploh zavedate, da veleposlaniki držav v Slo nimajo nobenega drugega dela, kot, da spremljajo naša politična dogajanja in o njih poročajo svojim. In vsa ta poročila romajo v analitično službo in arhiv in so podlaga za načrtovanje in obravnavanje odnosov z nami. Brifing, ki ga dobijo politiki preden se srečajo z nami pa je : "Pusti jih pri miru, ti so malo premaknjeni, niti osnov politike ne raumejo".
amelie
Super zapis KRAŠEVKE in SHALOTKE !!!
Shalotki samo namig, da tudi Pahor ni tako kot se zdi!!! Razkril se je ob proslavi tridesete obletnice plebiscita. Status quo sistem!
No sama to vem že od prej.
Kraševka
To, da je Pahor, dal za govornico Spomenko Hribar, je sam sebe "zavrgel". Upam, da mu je bilo po proslavi žal. Namesto, da bi bil dogodek predstavljen, kot svetla točka OSAMOSVOJITVE, ga je Spomenka zapeljala v bran AGRESORSKEGA oficirga - JNA, ki nas je ob razglasitvi Samostojne Slovenije, ta JNA napadla! S tem je osranotila OSAMOSVOJITELJE, pa tudi Pahorja, ker če ga ne bi volili "pomladni volilci", tega mesta ne bi nikoli zasedel. Pahor, tokrat so vam "podtaknili agresivno - Jugo-nostargiko", drugič se prej posvetujte, preden na proslavi določite govornika. Veliko je IZOBRAŽENIH in DOMOLJUBNIH Slovencev, ki bi bili za tak dan zelo PRIMERNI GOVORNIKI!
IgorP
Kraševka Mene kot osamosvojitelja niso nič prizadeli! JNA nas je pač morala napasti! Če ne poznaš toka zgodovine, raje ne razpravljaj!
Kugy
Igor, če ne bi gospod Kučan takrat obrnil ploščo, ker se je zavedal, da jih bodo Yugo generali popucali, bi se vsi tisti , ki so bili v Bileči in še kje drugje borili proti Sloveniji. Kučan je vse te ljudi rešil pred narodnim izdajstvom. Kam bi ti spadal pa sam najbolje veš.
IgorP
LJUBLJANA
Puška v koruzo je vaš izum, pokopal ga je twiter pa bo morda naš! Počakajmo! Če pa je zate morda tisti, ki nepreklicno odstopi, normalen politik, ali pa tisti, ki ne zna odpreti kuverte, tudi normalen politik, pa presodi sam!!!!
AlojzZ
No, no, gospod Igor! Gospa Fajonova in gospod Erjavec sta ravno tako komika kot nepreklicno odsopiljeni minister in politik, ki najema kredite pri blago zapisano sumljivem izvoru. Vsi so komiki žal v trago-komediji. Le da sta prva dva vaša in jih zato gledate skozi očala, ki vam jih je nabil vaš gospodar.
IgorP
AlojzZ Kdo je komu kaj nabil? Jaz, za razliko od JJ fanatikov, nimam gospodarjev! Že to, da nek politični pol nekdo vodi že cca 30 let, je skrajno nesprejemljivo! Si sploh znate predstavljati desni politični pol brez Janše? Do tega bo enkrat prišlo, če ne prej, pa takrat ko bo to rekla narava! Kaj pa potem? Bodo izgubljeni v vesolju? Kdo bo takrat mislil namesto ovc?
Ljubljana
Kje na svetu neki brezvezniki,ki so feBruarja vrgli puško v koruzo že ves čas kot v cirkuški areni rušijo vlado, ki rešuje državljane tako zdravstveno kot ekonomsko ?
In urednik pravi, da imajo to pravico. Vidite , s takimi mnenji je bil azgrakena SLO norišnica ! Vse ostala klobasanja okoli erjavca ali desusa ( že jutri ali v torek bodo lahko govorili čisto drugače, saj smo v Sloveniji !!) ali damjana ali ne vem kaj še, so samo žaganje v cirkuški areni...
kako kdo lahko komentira na resen načinnekaj kar j ezunaj vsake normalnosti !
A se vam zdi da so 4 jezdeci apokalipse normalni politiki ? Potem vi niste...
Marija Perko
Lepo vas prosim, res je pedagoško otroka pohvaliti za vsak najmanjši uspeh, ampak pri čestitkah poslancem Desusa pa le ne hitite preveč! Ravnajo izključno pragmatično in preračunljivo, ker vedo, da za Erjavcem sledi le dokončen pokop. Ni mi jasno kako so ga lahko spet obudili od mrtvih, ampak, globoka država ima tudi za take stvari recept in moč. Da ga bi levica kar ustoličila za mandatarja, pove vse o "kvaliteti" tega bednega ferajna! Kot zaprisežena demokratka se čudim, da je meni sicer tuja politična opcija padla tako globoko! Nekoč se je v njihovih vrstah le našel kdo, ki je resnično čutil socialdemokratsko ( npr. Pahor)!! Danes, ko spremljam njihovo besedičenje v parlamentu, ne najdem niti enega, ki bi me vsaj malo prepričal.( Han bi želel izstopati, a je že predolgo v tem ribniku in diha na škrge kot vsi drugi!) Vsi ostali pa..... nimam besed zanje... groza me je, če njihove pojave v slovenskem prostoru sploh še lahko koga nagovorijo!! Ljudje mislijo, da je politika zastonj zabava in ne dojamejo, da ta cirkus veliko stane! Pravzaprav, ti naši izbranci upravljajo z našim denarjem in v precejšnji meri z našimi življenji!
Korona leto - najhujše leto doslej, korona vlada - najboljša vlada doslej!
Naj zdrži, naj jo opogumljajo vroče želje množic, ki hrepenimo po redu, preglednosti, pravici za vse, svobodi! Božični prazniki prinašajo mir na zemljo in blagoslov! Vsak zase pa ve, ali je prav "izravnaval steze" za prihod Odrešenika!
helena_3
Odličen zapis, ga. Shalotka!
Kraševka
Se pridružujem vašemu mnenju. Levica res ni ne obetavne in ne DEMOKRATIČNA. Fajonova pa je skrajna Levica, zato bi bilo pošteno, da tudi prestopi v vodstvo skrajne Levice. SD pa naj prevzame Han, ker je, glede na Fajonovo vsekakor nekoliko boljši.
STAJERKA2021
SMC in DESUS se ne bo nikoli povezal in šel iz te vlade. Zakaj? Ker Počivalšek kot gospodarstvenik se ne bo podredil Erjavcu, ki je samo karierist. Nikoli in nikdar.
Če pa se slučajno zgodi, da bi se pridružili KUL bureku, pa ni več nobenega na naslednjih volitvah.
Slavec
Napovedano zbliževanje SMC in Desusa prinaša tudi nekaj praktičnih dilem.
Kdo bo vodil novo stranko? Je za poslance Desusa sprejemljiv Počivalšek?
Če ne - bodo SMC-jevci sprejeli kot novega vodjo izključevalnega Erjavca, ki je
na volitvah, kljub podpori mainstream medijev, propadel z borimi 392 glasovi?
Bodo skupaj pristali na prihod nekoga tretjega, ki pa se bo v združeni stranki
šele učil politične obrti?
.
Agencija MediaGauss, 13.12.2020:
.
SDS 32
NSi 13
SD 10
Levica 7
LMŠ 5
SMC 5
SLS + Kangler + Čuš 4
Desus 3
Dobra Država 3
SNS 2
.
Ostale stranke skupaj 16
Kraševka
Gospod Čakš, zelo izčrpno ste pokazali, kako bi radi nekateri "kar vladali", pa čeprav jim volilci niso namenili glasov. To kar dela KUL, je pobalinsko in taki so tudi predsedniki strank, ki so sestavni del Loka. Če je med Bratuškovo, Šarcem, Fajonovo in Mesecem - za mandatarja najboljši Erjavec, so vsi za v PENZIJO ! Čas je, da LOK, dajo v "shrambo" - in počakajo na redne volitve. Da pa sedaj v tako veliki Covid-krizi, vladi, od prvega dne dalje, mečejo le polena pod noge, je - POBALINSKO in NERESNO. Ta Levica, povzroča Sloveniji veliko ŠKODO, tako zdravstveno, kot gospodarsko in tudi KULTURNO. Vse Leve stranke so neresne, njihov pogled na Svet, je na nivoju NEODRASLEGA NAJSTNIKA. Glede na KRIZO, ki tare celi SVET še posebno Evropo in Slovenijo, je zadnji čas, da se STREZNIMO ! Tako, kot POLICIJA na cestah uporablja za VOZNIKE- "Alko-teste", bi jaz priporočala, da bi se to vršilo tudi v avli PARLAMENTA - za POSLANCE. Kajti Levica se mnogokrat občaša PIJANO. Vendar mogoče je to še hujše od pijanosti. Kajti pijanec, je možno, da je vseeno kak dan trezen. Pri nekaterih na Levi, pa to ni zaznati. Poslancem Desus, pa čestitam za njihovo TREZNOST ! PUSTIMO vendar tej - VLADI (ima dovolj dodatnega dela s Covidom), da DELA ! Le tako bomo lahko zagledali luč na koncu "tunela"!
IgorP
Poslanci DESUS-a so morda trenutno res trezni, so pa zato eni(SDS) pijani in kot taki nerazsodni za prihodnost Slovenije!
Kraševka
Igor, tvoj "LOK" - strelja neumorno MIMO !
IgorP
Kraševka Jaz "streljam" z argumenti, ti in tebi podobni pa se morda vračate nazaj v čase, ko so streljali s tem!
MEFISTO
Igor, za božjo voljo, naštej nam vendar kak argument, ki si ga uporabil! Samo to, da se pojaviš, še ni argument, je prej napoved streljanja brez municije.
slovenc sm
Igor, tudi sam že dalj časa čakam na kakšen argument z vaše strani. Zdaj ste celo rekli, da ste streljali z argumenti in grem še enkrat brat nazaj in ga ne najdem. Bi nas mogoče razsvetlili z vašim argumentom?
Miha
Kaj je s teboj?
MEFISTO
Dokaj trezna presoja.
Toda, zakaj je bil potem Karl Erjavec na Domovini razglašen za nauspešnejšega politika meseca novembra, ko je pa bilo že takrat vsakemu otroku jasna njegova skrajna oporečnost.
Navajeni smo namreč, da presojamo uspešnost politikov po njihovi koristnosti za družbo in občestvo, ne pa za lasten žep.
Traktor
Morda so res najbolj trezni in realni ampak med njimi ni Ehjavcuga Kahlna !
STAJERKA2021
Kremeniti, se strinjam. Priporočam ogled Faktorja, ki je bil v sredo, 16. 12. 2020. Odlična komentatorja, odlična ocena in pregled Erjavčevega dela. Ni kaj ploskati temu, kaj je naredil v vseh teh letih. Takšen, ki ni dobil niti dovolj glasov za mandat v DZ, pa hoče biti mandatar. Saj ne moreš verjeti, da se to dogaja. Slovenija je v politiki ena velika anomalija. Pravkar sporočeno, da sta Jurša in Lep podprla izstop iz vlade. Kaj bo z ostalimi, se še ne vem. Upam, da nimajo tudi v SMC-ju fige v žepu.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.