Slovenski neototalitarci
POSLUŠAJ ČLANEK
Ponavadi imamo v vaši shizofreni deželici pod Alpami rezerviran določen del leta za legende in bajke o drugi svetovni vojni. Vendar pa je intervju z dr. Dežmanom na RTVSLO, ki ga je pripravil novinar Jože Možina, privabil na plan pravljičarje vseh generacij in stanov. Ves ta cirkus okrog enega intervjuja je le še en kamenček v počasi sestavljajočem se mozaiku vedno bolj agresivnega in totalitarnega branjena mitov državljanske vojne in revolucije med drugo svetovno vojno.
Vse vojne so tragedija, vse zgodbe o vojni so prepredene s trpljenjem, z izbirami, s kompromisi, z grozotami, z bojem za preživetje. Zato presojati katerokoli vojno s tega vidika ne predstavlja koraka naprej. Ne predstavlja pogleda v prihodnost. Osebne zgodbe so pomembne, so tkivo, ki gradi podobo določenega obdobja in dogajanja, vendar niso temelj na katerem se da graditi prihodnost.
Temeljno vprašanje je: Ali je sprejemljivo, da na današnji dan ubijem svojega sogovornika, someščana, sodržavljana, ker se ne strinjam z njim o politični usmeritvi naše države? Je sprejemljivo, da se sprehodim v državni zbor in ustrelim Mateja Tonina? Luko Meseca? Janeza Janšo? Dejana Židana? Lahko na ulici ustrelim Milana Kučana, Vinka Gorenjaka, Violeto Tomič, ker se ne strinjam z njihovimi izjavami?
Zakaj se potem strinjam na današnji dan s poveličevanjem in financiranjem organizacije, ki je do konca leta 1942 na ulicah Ljubljane umorila 171 ljudi. Od tega je šlo za 160 nevojaških oseb in 11 dezerterjev iz njihovih vrst. V tem času niso še obstajali ne vaški stražarji, ne domobranci.
S tem temeljnim vprašanjem se očitno lahko strinjamo, ko gre za dogajanja zunaj naše države. Denimo Katyn, denimo Srebrenica. Lahko se strinjamo, da je bil pokol v Srebrenici več kot 8.000 muslimanov genocid in zločin nad človečnostjo. Ne moremo se strinjati, da je bil pokol več deset tisoč naših sodržavljanov, sonarodnjakov enako zločin.
Dokler te premise ne bomo sposobni razbiti in se pogovarjati o načelnih vprašanjih, o resničnem zaporedju vzroka in posledice, toliko časa bomo nasedali na mite in legende Zveze združenj borcev narodnoosvobodilnega boja ter njih somišljenikov.
ZZB NOB
Ti miti in legende, ki še vedno zaznamujejo življenja kar velikega dela slovenske populacije, naše prihodnje rodove drago stanejo. ZZB NOB je v preteklih 15 letih prejela od države več kot 8.000.000 evrov davkoplačevalskega denarja, njene območne zveze pa še dodatna sredstva. Deset največjih mest od Ljubljane do Kamnika za lokalna NOB društva je v enakem obdobju dalo skoraj 1,5 milijona evrov[1]. Zgolj za organizacijo. Kajti za pokojnine izhajajoče iz »zaslug« druge svetovne vojne pa država letno odšteje preko 18.000.000 evrov[2].
Kaj torej plačujemo s tem denarjem? Katere so torej te »vrednote narodnoosvobodilnega boja«? Kolaboracija z nacisti med napadom na Jugoslavijo? Sodelovanje z Italijani do njihove kapitulacije?[3] Pomor celotnih družin[4] oz. band, po besedah g. Turnška, ker so ogrožale »varnost« OF? Sistematično pobijanje izročenih domobrancev in civilistov?[5]
Tako kot nas čaka še dolga pot v gospodarskem in infrastrukturnem smislu, nas očitno čaka še kar nekaj korakov po poti civilizirano pietetne in resnicoljubne dežele. In če si v prvem sklopu ciljev lahko poiščemo mednarodne primerjave in zglede – denimo baltske države, si jih lahko tudi pri temi drugi svetovne vojne. Morda celo v istih državah.
Latvija denimo je prehodila zanimivo pot v svojem odnosu do njihovih več deset tisoč članov različnih Waffen SS enot, ki so se ob koncu vojne zoperstavili sovjetski invaziji. Priznavajo jim, da so se odločili za najboljšo slabo možnost. Mi pa pač še vedno postavljamo spomenike tej isti invaziji, ki nas je pahnila v skoraj 50 let življenja pod tretji in najhujši totalitarni režim – komunizem.
Vedno bolj pa je očitno potrebna zaveza, da si želimo po tej poti resnice. Da si želimo živeti v družbi, ki ne priznava političnih umorov kot legitimnega sredstva za pohod na oblast; ki sprevidi, da je poboj celotnih družin le zločin in nič drugega.
Kajti branjenje mitov in legend s strani ljudi, ki tega časa niso doživeli, je očitno še bolj totalitarno, saj svoj mentalni okvir vežejo na te mite. Če jim jih vzamemo, jim spodmaknemo tla pod nogami. V bistvu dokaj žalostno (za njih), vendar se bo to vseeno zgodilo. Prej ali slej.
[1] Po velikosti mest: Ljubljana: 150.000 €, Maribor: 312.000 €, Celje: 173.000 €, Kranj: 126.000 €, Velenje 220.000 €, Koper: 195.000 €, Novo mesto: 169.000 €, Ptuj: 58.000 €, Trbovlje: 63.000 €, Kamnik: 23.000 €
[2] Podatek iz 2016. Leta 2016 je pokojnino prejemalo 11.844 oseb.
[3] Kardelj poroča Titu (14. 12. 1942): “Že sedaj imamo Italijane, ki dajejo podatke, nekateri tudi bombe. Če bomo utrdili naše položaje pri Italijanih, bo na kraju naš posel veliko lažji.”
[4] Denimo 24. novembra 1942 pomorjenih sedem članov družine Hudnik oziroma Martinovčeve družine s Hruševega. Revolucionarni teror je vzel življenje trem ženskam, tudi visoko noseči Ivani Hudnik ter štirim bratom.
[5] V zvezi s tem je 14. avgusta 1946 vsem okrožnim in okrajnim odsekom za notranje zadeve pisal pomočnik ministra za notranje zadeve Boris Kocijančič, da se utegne dvigniti »med gotovimi krogi precej hrupa, ker bodo skušali z raznim pozivanjem na pieteto in humanost prevariti ljudstvo in ustvariti med njim nerazpoloženje do ljudske oblasti.«
Osnovno vprašanje
Vse vojne so tragedija, vse zgodbe o vojni so prepredene s trpljenjem, z izbirami, s kompromisi, z grozotami, z bojem za preživetje. Zato presojati katerokoli vojno s tega vidika ne predstavlja koraka naprej. Ne predstavlja pogleda v prihodnost. Osebne zgodbe so pomembne, so tkivo, ki gradi podobo določenega obdobja in dogajanja, vendar niso temelj na katerem se da graditi prihodnost.
Temeljno vprašanje je: Ali je sprejemljivo, da na današnji dan ubijem svojega sogovornika, someščana, sodržavljana, ker se ne strinjam z njim o politični usmeritvi naše države? Je sprejemljivo, da se sprehodim v državni zbor in ustrelim Mateja Tonina? Luko Meseca? Janeza Janšo? Dejana Židana? Lahko na ulici ustrelim Milana Kučana, Vinka Gorenjaka, Violeto Tomič, ker se ne strinjam z njihovimi izjavami?
Temeljno vprašanje je: Ali je sprejemljivo, da na današnji dan ubijem svojega sogovornika, someščana, sodržavljana, ker se ne strinjam z njim o politični usmeritvi naše države?
Zakaj se potem strinjam na današnji dan s poveličevanjem in financiranjem organizacije, ki je do konca leta 1942 na ulicah Ljubljane umorila 171 ljudi. Od tega je šlo za 160 nevojaških oseb in 11 dezerterjev iz njihovih vrst. V tem času niso še obstajali ne vaški stražarji, ne domobranci.
S tem temeljnim vprašanjem se očitno lahko strinjamo, ko gre za dogajanja zunaj naše države. Denimo Katyn, denimo Srebrenica. Lahko se strinjamo, da je bil pokol v Srebrenici več kot 8.000 muslimanov genocid in zločin nad človečnostjo. Ne moremo se strinjati, da je bil pokol več deset tisoč naših sodržavljanov, sonarodnjakov enako zločin.
Dokler te premise ne bomo sposobni razbiti in se pogovarjati o načelnih vprašanjih, o resničnem zaporedju vzroka in posledice, toliko časa bomo nasedali na mite in legende Zveze združenj borcev narodnoosvobodilnega boja ter njih somišljenikov.
ZZB NOB
Ti miti in legende, ki še vedno zaznamujejo življenja kar velikega dela slovenske populacije, naše prihodnje rodove drago stanejo. ZZB NOB je v preteklih 15 letih prejela od države več kot 8.000.000 evrov davkoplačevalskega denarja, njene območne zveze pa še dodatna sredstva. Deset največjih mest od Ljubljane do Kamnika za lokalna NOB društva je v enakem obdobju dalo skoraj 1,5 milijona evrov[1]. Zgolj za organizacijo. Kajti za pokojnine izhajajoče iz »zaslug« druge svetovne vojne pa država letno odšteje preko 18.000.000 evrov[2].
Kaj torej plačujemo s tem denarjem? Katere so torej te »vrednote narodnoosvobodilnega boja«? Kolaboracija z nacisti med napadom na Jugoslavijo? Sodelovanje z Italijani do njihove kapitulacije?[3] Pomor celotnih družin[4] oz. band, po besedah g. Turnška, ker so ogrožale »varnost« OF? Sistematično pobijanje izročenih domobrancev in civilistov?[5]
Tako kot nas čaka še dolga pot v gospodarskem in infrastrukturnem smislu, nas očitno čaka še kar nekaj korakov po poti civilizirano pietetne in resnicoljubne dežele.
Pojdimo naprej, ne nazaj
Tako kot nas čaka še dolga pot v gospodarskem in infrastrukturnem smislu, nas očitno čaka še kar nekaj korakov po poti civilizirano pietetne in resnicoljubne dežele. In če si v prvem sklopu ciljev lahko poiščemo mednarodne primerjave in zglede – denimo baltske države, si jih lahko tudi pri temi drugi svetovne vojne. Morda celo v istih državah.
Latvija denimo je prehodila zanimivo pot v svojem odnosu do njihovih več deset tisoč članov različnih Waffen SS enot, ki so se ob koncu vojne zoperstavili sovjetski invaziji. Priznavajo jim, da so se odločili za najboljšo slabo možnost. Mi pa pač še vedno postavljamo spomenike tej isti invaziji, ki nas je pahnila v skoraj 50 let življenja pod tretji in najhujši totalitarni režim – komunizem.
Vedno bolj pa je očitno potrebna zaveza, da si želimo po tej poti resnice. Da si želimo živeti v družbi, ki ne priznava političnih umorov kot legitimnega sredstva za pohod na oblast; ki sprevidi, da je poboj celotnih družin le zločin in nič drugega.
Kajti branjenje mitov in legend s strani ljudi, ki tega časa niso doživeli, je očitno še bolj totalitarno, saj svoj mentalni okvir vežejo na te mite. Če jim jih vzamemo, jim spodmaknemo tla pod nogami. V bistvu dokaj žalostno (za njih), vendar se bo to vseeno zgodilo. Prej ali slej.
[1] Po velikosti mest: Ljubljana: 150.000 €, Maribor: 312.000 €, Celje: 173.000 €, Kranj: 126.000 €, Velenje 220.000 €, Koper: 195.000 €, Novo mesto: 169.000 €, Ptuj: 58.000 €, Trbovlje: 63.000 €, Kamnik: 23.000 €
[2] Podatek iz 2016. Leta 2016 je pokojnino prejemalo 11.844 oseb.
[3] Kardelj poroča Titu (14. 12. 1942): “Že sedaj imamo Italijane, ki dajejo podatke, nekateri tudi bombe. Če bomo utrdili naše položaje pri Italijanih, bo na kraju naš posel veliko lažji.”
[4] Denimo 24. novembra 1942 pomorjenih sedem članov družine Hudnik oziroma Martinovčeve družine s Hruševega. Revolucionarni teror je vzel življenje trem ženskam, tudi visoko noseči Ivani Hudnik ter štirim bratom.
[5] V zvezi s tem je 14. avgusta 1946 vsem okrožnim in okrajnim odsekom za notranje zadeve pisal pomočnik ministra za notranje zadeve Boris Kocijančič, da se utegne dvigniti »med gotovimi krogi precej hrupa, ker bodo skušali z raznim pozivanjem na pieteto in humanost prevariti ljudstvo in ustvariti med njim nerazpoloženje do ljudske oblasti.«
Povezani članki
Zadnje objave
P. Metod Benedik, cerkveni zgodovinar: Škofjeloški pasijon je unikum v svetu
29. 3. 2024 ob 6:31
Svoboda govora ali govor Svobode
28. 3. 2024 ob 7:31
Ekskluzivno za naročnike
Domovina 141: 30 let uroka Depale vasi
27. 3. 2024 ob 6:29
Domovina 140: Kam gre denar od precenjenih železniških postaj
20. 3. 2024 ob 6:29
To je groza, ni pa strah – Justin Earl Grant
18. 3. 2024 ob 23:11
Prihajajoči dogodki
MAR
29
V kapeli Zavoda ŽIVIM križev pot za življenje
15:00 - 15:45
MAR
29
FKK 4: Za post
19:30 - 21:30
MAR
31
ZAJETI V IZVIRU - SLOVENSKI OTROCI LEBENSBORNA
18:00 - 19:00
APR
01
APR
01
KINO V ŽIVO: OKRONANA
19:00 - 21:00
28 komentarjev
MEFISTO
Najnovejše!
Prišla je strogo zaupna vest, da se borci NOV ne bodo upali udeležiti jutrišnjega protestnega shoda v Kopu,ker se na obali kopa preveč Nemcev.
IgorP
Kraševka in Slovenec kremenit
Predvsem sem vesel, da me v razmišljanju ne vodi sovraštvo, do drugače mislečih! Iščem odgovore v razmišljanju ob upoštevanju dejstev tedanjega časa in splošne situacije, ki je vladala v svetu!
MEFISTO
Torej ti glede na okoliščine časa in splošne situacije odločaš, kdaj se sme pobijati svoje sobrate.
IgorP
Ko bi te le vedel ali si znal predstavljati, kako krvoločno so domobranci čakali na zmago, da bi lahko dokončali svoje delo nad komunisti, partizani in pripadniki OF???? Žal ne razumeš historizma in ti v tvojem sovraštvu ni pomoči! P.S: V nobenem komentarju nisem zagovarjal povojnih pobojev!
Kraševka
ZsaZsa ter protifašist......, nejo in Mark
Popolnoma se z vami strinjam.
Igor, Tigr se je boril za sveto stvar - to je SVOBODO NARODA. Do te svobode, da lahko MOLIŠ, govoriš, se učiš in poješ v MATERINEM JEZIKU, je pravica vsakega naroda. Moj oče in ostali sorodniki so vse to gorje izkusili. Tudi Primorski DUHOVNIKI so trpeli, ker so jim v cerkev silili ITALIJANŠČINO. Pa so se DUHOVNIKI TEMU UPIRALI in bili preganjani iz strani Fašistov. TIGER se je BORIL proti temu. Je pa res, da je bila del tigra tudi radikalna organizacija BORBA in ta je požgala marsikatero (seveda so bili tam italijanski učitelji in slovenski otroci) šolo. Toda šolo so požgali tekom noči, ko ni bilo nikogar notri. Medtem, ko so fašisti v Trstu požgali gimnazijo in so morali slovenski dijaki skakati skozi okna ven. Namen TIGRA je bil prava demokratična SVOBODA, ji jo Titovi časi niso prinesli in so marsikaterega Tigrovca "spravili na hladno".
Slovenec Kremeniti, veliko veste, toda vsega ne in domnevam, da niste Primorec. Če bi bil, bi razumel zakaj pravim, da NOB in revolucija ni eno in isto. Na Krasu so se mladi fantje vključili v NOB, ko še vedeli niso za komunizem. Večkrat sem slišala starejše može, da je bilo na začetku NOB le kakih 5% partizanov KOMUNISTOV. Ostali so bili Kristjani. Pred nedavnim, mi je še živeči partizan pripovedoval, kako je šel takoj po razpadu Italije k vaškemu župniku in ga vprašal, kaj naj naredi v tistem času 1943. Župnik mu je svetoval, da se priključi partizanov, da dosežemo SVOBODO NARODA IZPOD TUJCEV. In tako je ta mlad fant postal partizan, osvoboditelj TRSTA in se z BOLEČINO v srcu razjokal, ko so morali Trst zapustiti. Večina partizanov je bilo njemu podobnih in jim je bila po vojni REVOLUCIJA USILJENA. Tako je bilo na Krasu.
Tigr,
Ti poznaš samo GRMIČA. Na Krasu je bilo veliko duhovnikov, ki so imeli mašo za partizane. Partizani so še med vojno prišli v cerkev, puške pustili zadaj in se spovedali ter obhajali. Šele, ko je šla vojna h koncu so bile te maše bolj redke. Leta 1945 pa so marsikaterega duhovnika osvoboditelji preganjali, ko je partizane (na željo svojcev) cerkveno pokopal. Pod vladavino Tita, pa vsi ki so imeli državne službe so bili pod nadzorom UDBE in se maš več niso smeli udeleževati.
In ja - razlikuje se REVOLUCIJA od NOB. Ni prav, da se v današnjih časih slavi REVOLUCIJO, ki je sejala gorje in ne svobode, za kar so se v NOB borili partizani tudi s podporo Primorske duhovščine.
MEFISTO
Kraševka, najprej in predvsem, Slovenec kremeniti in Bog veva vse, če ne, si pa drug drugemu pomagava. S tem, da ti je edini uspelo ločiti revolucijo od partizanskega gibanja, si se ustregla le Igorju, pri vsevednem Slovencu kremenitem pa si požela zgolj pomilovanje. Odgovora na vprašanje, zakaj so osvoboditelji, Titovi partizani, OF in komnusti, že med vojno pobili več zavednih Primorcev kot Musolinijevi fašisti pa tako ne pričakujem. Četudi bi odgovor pričakoval, ga ne boi dobil.
Jernej
Vsako leto je v Kočevskem Rogu maša za pobite domobrance in pobite (padle) partizane, posebej pa se spominja likvidatorjev, ki so imeli zaradi surovega mučenja in pobijanja povsem uničeno življenje.
največja sramota v vsej slovenski zgodovini pa je takoimenovana "NOB". Taka, kakršna je bila ta "NOB" je žalitev slovenskega naroda.
IgorP
Slovenec kremenit
Novembra 2018 boš pa lahko ugotovil, da je minilo točno 100 let odkar je iz našega ozemlja izginil rek:" Vse za vero, dom in cesarja!" Preživeli smo še nujno "zlo" v obeh Jugoslavijah, zmes bili junaški med 2. sv. vojno in leta 1991 ter smo tako že 27 let zarisani na svetovnem zemljevidu!!!! Živela Slovenija!
MEFISTO
Od tvjega reka je ostalo le"vse za cesarja, ki pa ni moj presvitli cesar. Praviš, da smo se med 2. svetovno vojno junaško borili? S kom pa? Streljalo se je med bratomorno vojno in po njej res veliko, vendar po lastnih ljudeh. Zasttran komunistične partije, OF in njune oborožene pesti, partizanov, bi se Nemci lahko sončili in senčili pri nas, dokler se ne bi naveličali.
IgorP
Slovenec kremenit
A ti veš kdo je bil Sveti Ahac???? In če ti ni odveč odgovori, kdaj je katoliška cerkev izvedla mašo za vse pobite partizane, komuniste in pripadnike OF???? Naslovni škof Grmič je bil edina svetla točka na našem ozemlju glede te problematike!!!
NOB je pa bila in bo ostala častno dejanje tedanjega časa in slovenskega naroda!!!!
P.S: Zmagovalci(partizani) ponujajo roko sprave, poraženci je pa ne sprejmejo, ker bi radi v spravi bili zmagovalci!!!!
MEFISTO
Vem za nekega partizanskega Ahaca, ki pa ni bil prav nič svet.
IgorP
Potem pa se pozanimaj o Svetem Ahacu???
saramatej
Dobro napisano, vendar gospod Nahtigal, tale stavek iz vaših ust je pa malo smešen....
"Kajti branjenje mitov in legend s strani ljudi, ki tega časa niso doživeli, je očitno še bolj totalitarno, saj svoj mentalni okvir vežejo na te mite."
Kaj vi ste pa bili zraven?
Alojzij Pezdir
Dejstvo je, da biti dejaven protifašist ali protinacist še ne pomeni biti resničen človekoljub, demokrat in dejavni zagovornik ter dosledni uresničevalec univerzalnih temeljnih človekovih pravic in svoboščin.
Kar otipljivo kaže več kot 600 uradno ugotovljenih prikritih in maskiranih povojnih množičnih morišč oz. grobišč po vsej RS, v katera so zmagovite paravojaške enote KPJ/KPS oz. partizanske vojske pod Titovim vodstvom pometale ter "zravnale z zemljo" okoli 100 tisoč brezimnih zmrcvarjenih trupel vojnih ujetnikov in civilnih beguncev, starcev, invalidov, mater, nosečnic in otrok. Izmučenih in kolektivno pobitih v nasprotju z veljavnimi mednarodnimi konvencijami o etičnem ravnanju z vojnimi ujetniki in civilnimi begunci ter še posebej pravno in etično varovanimi starci, ženskami, nosečnicami, invalidi in otroki brez staršev.
Nasilni odvzem življenja, osebnega imena oz. osebne istovetnosti in celo pravice do dostojnega civilizacijskega pokopa posmrtnih ostankov je s strani samooklicanih protifašistov in protinacistov enako civilizacijsko in etično zavržen zločin kot so bili zločini fašističnih in nacističnih mogočnežev v koncentracijskih taboriščih in na množičnih moriščih ali v sovjetskih gulagih in na jugoslovanskem Golem otoku. Vse to so zločini ideologov in praktičnih izvrševalcev zločinskih, totalitarnih, protičloveških in protidemokratičnih ideologij: fašizma, nacizma in komunizma.
amelie
Nezaslišano je, da se ZZB podpira iz davkoplačevalskega denarja.
ZZB pa podpira eno politično opcijo. Levico !!!
Seže pa praktično v vsako slovensko vas ?
IgorP
Spoštovani!
So domobranci tudi pobijali? Dajte že enkrat zakričati, da tudi so!! Še križ so ti dali, da ga poljubiš, potem so te pa ubili( le križ je bil krščanska milost)!!!!!
Jernej
Tovariš Igor! Tisti, ki so postali člani vaških straž in potem domobranci, niso ubili nikogar, ko je komunistisična VOS pobijala po Ljubljani in Ljubljanski pokrajini. Šele na to komunistično pobijanje, je nastal odpor protim komunistom. Šolski primer VZROKA in POSLEDICE. Komuniststično pobijanje je bil VZROK, posledica tudi domobranski zločini. Pa kaj ti misliš, da domobranci ne bi smeli streljati??? Je streljanje dovoljeno samo komunistom? Komunisti so s tem pobijanjem sprožili državljansko vojno. Po boljševistični doktrini. Tako je učil Lenin. Boljševiki (komunisti) MORAJO sprožiti državljansko vojno. In potem se najhujša vsej vojn - državljanska vojna - zavrti v spirali grozotnega peklenskega plesa.
AlojzZ
Sedaj je govor o komunističnih zločinih. Ti so časovno gledano prvi in se jih ne more, za normalne ljudi seveda, opravičiti s katerim koli kasnejšim zločinom. Za razumevanje je bistvo sledeče, da so komunisti umorili okoli tisoč oseb, še pred nastankom vaških straž in domobrancev. Pardon! Se opravičujem za napako. Bistvo razumevanja je srce, ki ne prenese umora..
MEFISTO
Samo v silobranu! Poznaš kak primer, da so domobranci vdrli v kako vas, jo zažgali in pobili nedolžne ljudi? Pa v Dražgošah je prišlo do pokola in požiga tudi po krivdi domobrancev, mar ne? Pa še tole! Poznaš kak primer v svetovni zgodovini,da se je moral narod upreti svojim "osvoboditeljem", da je preživel?
STAJERKA2021
Točno tako. Ampak komunisti so pa - roko na srce - zelo trdoživi. Še sedaj so prejemniki borčevskih krvavih penzij. Pa to je fenomen! Najmlajši prejemnik je potrjeno star 22 let. Če pa gredo ta sredstva večnim rdečkarjem iz pokojninske blagajne, pa je skrajni čas, da se le-te anomalija počistijo. Zato pa se tako krčevito bojijo druge metle, ki ne bo rdeča. Vsi tisti, ki volite levico, imate nekaj od tega - VSI ENAKOPRAVNI - VSI REVNI. Samo tudi to je razdeljeno tako, da rdeča elita tega ne čuti, kot ostali revni. Marš na smetišče zgodovine.
Kraševka
ZVEZA BORCEV časti samo revolucijo in ne NOB. NOB je imela partzane, v katerih je bilo le 5% komunistov. Po vojni pa so komunisti izvedli revolucijo in prevzeli NEOMEJENO oblast. Tudi Krščanske socialiste so odstranili iz vlade.
Zato jaz vedno rečem, da NOB in REVOLUCIJA ni eno in isto.
Turnšek in njegovi pa častijo samo revolucijo in njene privilegije. Kot je bilo v zgornjem komentarju prikazano, gre DENAR namenjen DRUŠTVOM, predvsem za Družtvo ZVEZA BORCEV,
Ostala kulturna društva pa dobijo le drobtine. Ali je to prav ? Večina partizanov se je borila za Slovenstvo in Slovensko kulturo in BORČEVSKIH MITINGOV sigurno ni imela v mislih.
Zavedni borci se v grobu obračajo, ko gledajo "vsemogočnega" Tita Turnška. Njegovo delovanje sliči na B. Musolinija, ki je tudi znal rohneti, če ni bilo po njegovo.
IgorP
Kraševka Se izmikaš odgovoru o tem, da je bil TIGR REVOLUCIONARNA organizacija in da je sodeloval tudi z italijanskimi KOMUNISTI v zameno, da bi jim oni, če prevzamejo oblast v Italiji, zagotovili avtonomijo in pravico do uporabe jezika!!! Ko boš razumela politiko trenutka v katerem se nahajaš, boš lažje usmerjala svoje misli!!! In če boš vedela, da so TIGROV-ci bili pripravljeni podstaviti bombe tudi v ustanove z otroci, boš lažje razumela, zakaj so jih Italijani imeli za teroriste!!! Za mene, kot Štajerca, bodo ostali borci za svobodo, tako kot partizani!!!! NOB in Primorska sta povezana eno z drugim, brez NOB ni Primorske v Sloveniji!!!!
MEFISTO
Kraševka, tokrat si pa brcnila v temo! Od rdečkarjev si nekritično, kot je navada pri krščanskih socialistih, kupila, kar nam že dolgo poceni prodajajo. Komunisti so takoj, že v letu 1941, začeli izvajati revolucijo in ne šele po vojni. Praviš, da revolucija in NOB, kot so ti povedali, ni bilo isto. Kako so imeli potem urejeno, so se izmenično nekaj časa borili za NOB nekaj časa pa za revolucijo. So imeli dve vojski,e no za NOB in drugo za revolucijo? Zavedni borci, praviš, se zaradi Tita Turnška obračajo v grobu. Če se ne obračajo v grobu zaradi velezloćinca Josipa Broza Tita, se tudi zaradi Tita Turnška ne. Po vsem tem, kar se danes ve, se sploh postavlja upravičeno vprašanje, ali je na partizanski strani sploh šlo za NOB in da ji je tako imenovana NOB služila samo za izvajanje revolucije. Dejstvo, da so partizani med vojno pobili veliko več poštenih Slovencev kot okupatorjevih vojakov in požgane vasi že ne govorijo v prid NOB.
MEFISTO
Še tole, Kraševka! Če je šlo med vojno samo za NOB, zakaj je potem Tito pobil več zavednih Primorcev in Kraševcev, kot Musolini? Sicer mi pa odgovor na to vprašanje dolguješ že nekaj čas.
MEFISTO
Kraševka, pri odgovoru ne vztrajam, saj na vprašanje, zakaj so Titovi komunisti (partizani) pobili več zavednih Primorcev kot Musolini, ne znajo, nočejo, ne smejo ali si ne upajo odgovoriti niti taki asi in poznavalci NOB in revolucije, kot so Igor, dzi nu jje ja ali lele, ki znajo na pamet marksov Kapital in Stalinov VKPb.
AlojzZ
Po vojni pa so komunisti izvedli revolucijo ??? Med samo vojno! Med SAMO VOJNO!
MEFISTO
"Vse vojne so tragedija, vse zgodbe o vojni so prepredene s trpljenjem, z izbirami, s kompromisi, z grozotami, z bojem za preživetje" začenja kolumnist svoj prispevek.
Če bi pri nas šlo samo za vojno, bi še nekako šlo, toda pri nas je, bolj kot za vojno, šlo za krvavo zverinsko komunistično revolucijo.
V komunistični revoluciji iščite vzrok, da so tako imenovani osvoboditelji pobili več domaćih ljudi, kot okupatorjevih vojakov.
MEFISTO
Za borca od leta 1938 se kar dobro drži, mar ne!
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.