V Ukrajini preseneča relativna nemoč veliko večjega agresorja in moč manjše žrtve. To nesorazmerje onemogoča kakršno koli napovedovanje o vojnem kratkoročnem razvoju. Normalno bi morali, glede na neuravnoteženost sil, zgolj zunanje gledano, pričakovati zmago Putina in poraz Ukrajine. Rusija se zaklinja, da se ne bo ustavila do izpolnitve vseh njenih ciljev v Donbasu in drugod, ki si jih je zastavila v zvezi s povrnitvijo vse njene domnevne pretekle veličine. Vendar …
Če na celi črti zmaga Putin, bi si prisvojil Ukrajino. A kakšno? Vsekakor, materialno opustošeno. Kaj bi si pridobil s tem? Zgolj ukrajinsko ozemlje, z žitnimi polji, kadar bodo spet v stanju, da bodo lahko rodila, njene mnoge rudnine, njeno obubožano prebivalstvo kot podrejeno delovno silo. Z vsem tem si lahko zaradi vojaške avanture proračun obeta ogromnih stroškov. A »brate Ukrajince« si je s takim »bratskim« postopanjem odtujil za vse generacije in večne čase. Rusija je pa izgubila še tisti prestiž ki ji je morda ostal od prej. S Putinovo agresijo je človeštvo nazadovalo najmanj za stoletje. Putin je svojo avanturo že izgubil, tudi če trenutno zgolj vojaško kratkoročno zmaga.
Z močnimi izrazi solidarnosti, z obsodbo ruske agresije in dejanji od strani Zahoda, je Ukrajina de facto že članica EU in zveze NATO
Ukrajina moralna članica evroatlantskih povezav
V zadnjih dneh je že govora o morebitni bodoči nevtralnosti Ukrajine, kot enem izmed glavnih pogojev za premirje in sklenitev trajnejšega miru. Ta nevtralnost v teh okoliščinah ne bi bila nikakršen poraz za Ukrajino, ker bi ona v to pristala potem, ko je dovolj očitno celemu svetu dokazala svojo vojaško moč, sposobnost in odločnost pri branjenju svoje identitete in zgodovinskih pravic do suverenega odločanja.
Dejansko je že sedaj Ukrajina v nekem “pol-članstvu” zveze NATO. Ukrajina danes formalno res ni v Natu, je pa, obrnjeno, NATO v Ukrajini z edinstvenimi količinami pomoči v orožju in vsestranske podpore, kot če bi bila članica. Z močnimi izrazi solidarnosti, z obsodbo ruske agresije in dejanji od strani Zahoda je Ukrajina de facto že članica EU in zveze NATO. Obe združenji (EU + NATO) sta se že enostransko angažirali z Ukrajino, da je ona že postala “moralna” članica obeh. V najboljšem slučaju umika ruske vojske bi pa EU in ZDA gotovo začele pomagati pri materialni obnovi Ukrajine. A vse to je v tej fazi še preuranjeno.
NATO mora skrajno paziti, da ne dá Putinu niti najmanjšega vzroka za obtožbo direktnega posega v vojno. Verjetno si Putin v obupu česa takšnega celo želi, da s tem pred notranjo rusko zavedeno javnostjo in pred zunanjo “potrdi”, da je NATO res agresor “nedolžne” Rusije. Putin ima že desetletja pred seboj post-sovjetskega, tranzicijskega človeka in zna z njim manipulirati (kot nekateri pri nas!).
Putin je že zaigral preveč
V prejšnjih komentarjih sem že izrazil, da bo treba z namenom premirja in umika ruske vojske, in zgolj zato, ker je pač pri pogajanjih potrebno nekaj koncedirati, Putinu dovoliti neke vrste časten izhod. Treba je sicer upoštevati še druge njegove zahteve. A vse to v primeru, da ne stopnjuje (eskalira) sovražnosti. Lahko se namreč zgodi, da se Putin, kot ranjena zver v obupu nikakor ne bo predal, da bo še naprej drvel v prepad. Putin dobro ve, da “ne sme biti poražen”. Če bi se to zgodilo, pade njegov režim in pod vprašajem je celó njegovo življenje.
Preveč je že zaigral. V tem primeru se bo vojna z vsemi grozotami in trpljenjem nedolžnih nadaljevala. Kot vsaka vojna, bo terjala močen angažma obeh, ki bosta vztrajala do konca. Ukrajina, ker legitimno brani svoje, Rusija-Putin, ker branita svojo moč in “čast” prizadete velesile. Kratkoročno sta nasprotnika drug do drugega neizprosna. Pa smo morda šele na začetku oz. gotovo še ne na koncu.
Išče se verodostojen mediator
Da se to ustavi, je poleg konkretnih obrambnih oboroženih dejanj, ki jih je treba nadaljevati, potrebno seči tudi po simbolnih potezah, ki imajo močno sporočilno vrednost. Pot v Kijev treh evropskih premierjev je bila za EU zgodovinska. Bruseljska Evropa se iz tega lahko uči. Kdo je zdaj “jedrna” Evropa? Kdo skrbi za njene vrednote, varnost in celovitost? Kdo je za te vrednote pripravljen tvegati? Kdo …?
Bi v tej vojni lahko kdo posredoval? Čigava mediacija bi bila merodajna? Morda Svetega sedeža, ki se je za to že ponudil?
Znano je, da sta vojna in politika en sam posel, ki se izražata z drugačnimi sredstvi. Prehod iz ene v drugo je zelo fluiden, kot se nam kaže v zadnjih mesecih. Duhovne dimenzije se tu prepletajo z obema. To je razumel Sveti papež Janez Pavel II, ki je z mnogimi svojimi duhovnimi potezami dosegel politične učinke. Danes bi rekli – svojevrstna hibridnost. Paradoksno so to važnost dojemali tudi tisti, ki so spoznali, da jim je bil brez vatikanskih divizij nevaren. Zato se mu je zgodil atentat.
Tu nastopi poseben “akter”. Posvetitev Ukrajine in Rusije Marijinemu Brezmadežnemu Srcu, ki jo je Papež napovedal za 25. marca v baziliki Sv. Petra. Posvetitev na prošnjo ukrajinskih vernikov, ki vneto častijo Bogorodico, je lahko velikega pomena. Kristjani in nekristjani, verni in neverni, bodo ta dogodek spremljali po vsem svetu.
Potem pa se lahko zgodi vse mogoče …
Odličen komentar, dr. Andrej Fink! Lepo vas je brati.
Dober dan vsem,
Se tudi jaz strinjam. Vsi pozitivni ljudje EU in sveta bodo morali nastopiti proti Putinu in Rusom, ki ga podpirajo. To kar poćnejo Rusi v Ukrajini je barbarstvo najnižje vrste. Se meni osebno tako vidi.
L.r. Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, oseben zapis, nealkoholik sem,
“SVOBODA POTUJČEVANJA, ZATIRANJA, ODRIVANJA itd. – nas PRAVIH SLOVENCEV”
je v osnovi t.i. “Golob-SVOBODA” – se meni zdi !?
S strani ex KP; ZK domnevnih “NEOSTALINISTOV FAKE LEVIČARJEV, ex marxistov” ITD.
PRVA – in doslej edina konkrektna
“PROGRAMSKA” TOČKA “Golob-Svobode” JE BILA ODPRAVA – VARNOSTNIH OGRAJ NA MEJI”
Ali je njegovo predvolilno geslo?
“Preplavimo Slovenijo z neSlovenci, potujčimo prave Slovence in Slovenijo” !?
Ali kdo misli drugače?
L.r. Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, oseben zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
S Putinovo agresijo je človeštvo nazadovalo najmanj za stoletje
********
Ko je Amerika napadala suverene države in jih razrušila do tal, povzročila milijone mrtvih, ranjenih in razseljenih oseb je človeštvo pa napredovalo??
Nazadovanje se je začelo takoj po padcu Sovjetske zveze in razpustitvi Varšavkega pakta. Amerika je bila nekaj časa edina svetovna supersila in je v obdobju t.i. unilateralizma z vojnami pokazala svoj pravi imperialistični obraz, ko je napadla in sesula Afganistan, Irak, Sirijo, Libijo itn.
Med drugim je svojo imeprialistično agresivnost pokazala tudi v odnosu do Rusije. Namesto, da bi Evropi dovolila, da gradi miroljubne odnose z Rusijo in razvija trgovino v obojestransko korist, je Evropo naščuvala proti Rusiji, češ da ima Rusija enake ekspanzionistične težnje kot nekdanja Sovjetska zveza, kar je kapitalna neumnost, zaradi česar je potrebno širiti Nato, kljub nasportnim obljubam Gorbačou, in Rusijo obkoliti z vojaškami bazami.
Šlo je za klasično imeprialno taktiko po načelu: razdvajaj in vladaj. Amerika je zabila klin med Evropo in Rusijo, ker miroljubna koeksistenca na evropski celini ni bila v njenem interesu po svetovni dominaciji.
Amerika ni naredila nič, da bi preprečila vojno v Ukrajini, čeprav bi bilo dovolj sesti za mizo z Rusijo in se dogovoriti za varnostne garancije, ki jih Rusija terja že leta.
Amerika ne naredi nič, da bi sedanjo vojno ustavila z diplomatsko akcijo, ker je njen cilj uničiti rusko gospodarstvo in Rusijo spraviti na kolena. Ta vojna je nameriška proxy vojna zoper Rusijo, ki se bije na hrbtih ukrajinskega naroda za strateške interese Amerike v Evropi, ki hoče biti svetovni hegemon.
Evropski politiki so se pokazali kot zvesti vazali Amerike oziroma njene globoke države, ki delujejo za koristi predvem ameriškega vojno-industrijskega kompleksa, ne za interese Evropskih narodov, vključno ukrajinskega, ki je žrtvovan za ameriške imperialne interese.
Cene energentov, hrane in surovin na svetovnem trgu letijo v nebo, kar pomeni, da bomo sankcije zoper Rusijo zelo drago plačali vsi.
Kdo bo profitiral? Samo Amerika oziroma njen vojno-industrijski ter energetski kompleks, ameriško ljudstvo pa bo plačevalo ceno nepotrebne konfrontacije z Rusijo in sankcij kot ves preostali svet.
Strašna slepota je človeka! je ugotovil Prešeren.
Janša si prizadeva za takojšnji vstop Ukrajine v EU, Zelinski pa se je pred par dnevi oklical za despota. Prepovedal je namreč opozicijske stranke, češ da so pro-ruske.
To je dejanje državljanske vojne, ne demokracije. Še pred invazijo je zaprl več pro-ruskih medijev in tudi političnih nasportnikov. Nekateri so bili preprosto ubiti.
Tudi če se danes konča vojna z zmago Ukrajine, ta še dolgo ne bo zadoščala demokratičnim kriterijem za vstop v EU.
https://www.breitbart.com/europe/2022/03/20/ukraine-zelensky-uses-martial-law-to-ban-main-opposition-party-in-crackdown-on-division/
https://canadafreepress.com/article/zelenskys-most-recent-power-play-makes-him-a-dictator
https://englishnews.org/2020/04/10/the-jewish-takeover-of-ukraine-zelenskys-political-prisoners/
No, ja.
ZDA je Srbom preprečila,
da niso – kar poklali Albancev – mar ne?
Ste to že pozabili gospod E.?
L.r. Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, oseben zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
“Nazadovanje se je začelo takoj po padcu Sovjetske zveze in razpustitvi Varšavskega pakta.”
Ja, pa res! Varšavski pakt in Sovjetska zveza sta bila vrhunca civilizacije! Le kako to, da tega nismo dojeli??
OK, Alojz, slabo sem se izrazil, čeprav dvomim, da nisi razumel poante:
Nazadovanje AMERIKE/ZAHODA se je začelo po padcu berlinskega zidu, zato, ker je Amerika v obodbju unilateralizma, ko je ostala edina supersila na planetu, izvedla celo vrsto napadalnih, torej zločinskih vojn v nasprotju z mednarodnim pravom in s tem odprla Pandorino skrinjico…
Razumi, če moreš in hočeš.
rasPutin, ameriške in NATO vojaške operacije po letu 1990 niso imele nobene zveze s padcem berlinskega zidu in z razpadom SZ, kot pisarite. Največkrat so imele obrambni in humanitarni značaj: šibkejše žrtve agresije so ščitile pred močnejšim agresorjem, začenši npr. z Zalivsko vojno, kjer je zavezniška koalicija branila Kuvajt pred agresijo iraškega diktatorja Sadama Huseina, v Somaliji je ameriška vojska ščitila humanitarne operacije Združenih narodov in rešila sto tisoče življenj; v Iraku pod diktatorjem Sadamom je zaščitila od oblasti zapostavljane in iztrebljane Kurde; leta1995 je zavezništvo NATO posredovalo proti srbski agresiji v Bosni in leta 1999 spet proti srbski agresiji do kosovskih Albancev – šele z napadi na Beograd je NATO Miloševića končno prisilil k pogajanjem in k zaključku srbske krvave rihte na Balkanu.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Foreign_interventions_by_the_United_States
Mnogi dobro pomnimo, da so ameriškim vojaškim operacijam v Afganistanu botrovali teroristični napadi Al Kaide na dve ameriški ambasadi v Afriki leta 1998. Izrecen mejnik v boju proti skrajnemu islamističnemu terorizmu pa so postavili grozljivi, letalski teroristični napadi pripadnikov Al Kaide na WTC in Pentagon, 11.septembra leta 2001 – po teh napadih je ameriška politika napovedala globalno vojno terorizmu, ameriška vojska pa doma in v tujini dosledno zasledovala cilj uničenja skrajnih islamističnih terorističnih skupin, kot so Al Kaida in ISIS.
Nismo pozabili niti tega, kako so islamski skrajneži morili po Evropi in terorizirali evropska mesta:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Islamic_terrorism_in_Europe
Zato nam raje ne primerjajte ameriških vojaških intervencij, ki si imele jasen cilj in omejeno delovanje z vsesplošno rusko agresijo nad sosednjo državo Ukrajino!
Nekateri mislite, da bralstvo Domovine ne ve, kako je Putin, na podoben način, kot si hoče z vojaško silo podrediti Ukrajino, v preteklosti vojaško napadel in si podvrgel Čečenijo.
Bistvena razlika med Čečenijo in Ukrajino je ta, da je Putin majhno Čečenijo uspel pokoriti za visoko ceno več kot tristo tisoč mrtvih ruskih vojakov, samo zato, da je na koncu ustvaril islamistični kalifat, kjer je, takorekoč lastnoročno, vzgojil plačanca, islamskega skrajneža Ramzana Kadirova in njegovo paravojsko, ki jo zdaj pošilja nad Ukrajince!
O tem je obširno pisal dober poznavalec razmer v RF, Branko Soban:
https://old.delo.si/sobotna/kremelj-je-sam-ustvaril-svojo-islamsko-drzavo.html
https://www.theguardian.com/world/2022/mar/14/ukraine-chechen-leader-ramzan-kadyrov
Putinu ne bo uspelo pokoriti Ukrajine, pa čeprav so, za razliko od bojevitih čečenskih muslimanov, ki so izvajali teroristične napade po Rusiji, Ukrajinci miroljuben narod večinoma pravoslavnih kristjanov, ki nad nikomer niso izvajali nasilja!
Dokler ni Putin okupiral Krima in zanetil separatističnih vojn na JV Ukrajine, so Ukrajinci v miru živeli z državljani ruske nacionalnosti v isti državi!
Ves čas po letu 2014 Ukrajinci branijo zgolj ozemlje lastne države pred ruskimi napadi!
Putin redno pošilja v donbaško in lugansko regijo plačane paravojaške enote z vojščaki z najvzhodnejših, tudi do 4000 km oddaljenih koncev RF, da se na strani ruskih separatistov bojujejo proti Ukrajincem! Tja pošilja plačane vojščake celo iz Burjatije, ki jih donbaški domačini že po videzu poševnih oči prepoznajo, da niso lokalni ruski separatisti!
O ruskih plačancih, ki se borijo proti ukrajinski vojski v separatističnih regijah, si lahko ogledate video ‘Selfie soldiers’ uporabnika VICE NEWS na youtubu (za ogled videa se je potrebno prijaviti); od istega uporabnika boste izvedeli to in še marsikaj o ruskem vpletanju v konflikte v Ukrajini in tudi o izginjanju ruskih nabornikov na bojiščih v Ukrajini ter o prikrivanju resnice sorodnikom izginulih ruskih vojakov.
https://www.bbc.com/news/world-europe-60711211.amp
https://www.theguardian.com/world/2022/feb/27/ukrainian-officials-upload-videos-of-captured-russian-soldiers-on-telegram
Nekje ste tudi lažno pisarili o brigadi Azov in zatrdili, da nobena država, razen Ukrajine, nima paravojske.
Zamolčali ste, da ima Putin svojo paravojsko in to ne samo ene: v brutalni invaziji na Ukrajino je angažiral paravojsko čečenskih islamistov pod vodstvom Kadirova. A Putin nima samo čečenske paravojske, tudi zloglasna paravojaška skupina Wagner je Putinova paravojska:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Wagner_Group
rasPutin, ste minulo nedeljo, ob 22:30 na tvslo1, morda pogledali dokumentarec ‘Wagner: Putinova skrivna vojska’?
Če niste, vam toplo priporočam ogled v miru, v časovnem zamiku. Če nimate možnosti ogleda v časovnem zamiku, povprašajte katerega od sosedov, če si lahko film skupaj ogledata pri njem – ni vrag, da vas kateri od dobrih sosedov ne bo uslišal – na srečo ni vsak sosed Putin!
Če vam prav noben sosed ne bo omogočil ogleda, si dokumentarec še vedno lahko ogledate na portalu tvslo:
https://365.rtvslo.si/arhiv/tuji-dokumentarni-filmi-in-oddaje/174858059
Popravek: ….za visoko ceno več kot trideset tisoč mrtvih ruskih vojakov…
Madison, spet podtikaš neresnice, ki jih nisem nikjer zapisal in potvarjaš dejstva.
Prva iraška vojna proti Iraku, ki jo je vodil Bush starejši, je bila res vojna za osvoboditev Kuvajta, ki ga je okupiral Irak, toda druga iraška vojna, ki jo je vodil Bush mlajši, je bila izvedena pod pretvezo, da ima Irak orožja za množično uničevanje in da podpira terorizem. Niti prvo niti drugo ni bilo res. Šlo je za čisti državni terorizem, za zločinsko napadalno vojno. Podobno je bilo v Siriji, Libiji in drugod. Ameriške vojne niso nikjer ustvarile demokracije, ki naj bi bil opveani ameriški cilj, temveč so prinesle nepopisno gorje, sesutje držav, državljanske vojne, milijone mrtvih, ranjenih, razseljenih…
In ti to podpiraš in opravičuješ?
Podpiraš tudi neonacistično formacijo Azov, ki ima za cilj etnično očiščenje Ukrajine in ima na vesti neštevilne zločine nad civilisti?!
Sem brez besed.
Napad Rusije na Ukrajino je res barbarstvo, toda če opravičuješ enako barbarske ameriške vojne, potem je to dvojna morala, ki je nemorala.
Napad na WTC je bil inside job, ki je služil kot izgovor za napad na Afganistan, Irak, sirijo, Libijo …kar je danes dokazano dejstvo, čeprav uradno (še) ne priznano.
Madison, si očitno pro-ameriški militarist, ki se prodajaš za pacifista v zvezi z Ukrajino, ker je tam v vlogi militarista Rusija, čeprav niti vloga tebi milega ameriškega militarizma ni nepomembna. Saj je Amerika sprovocirala to vojno, prek puča v Ukrajini nastavila tam svoje politične lutke in začela proxy vojno proti Rusiji. Dolgih 8 let je ukrajinska vojska s podporo Amerike obstreljevala Donbas s topovi, povzročila 14 tisoč žrtev, večinoma civilistov, Biden pa pravi, da ni bil ruski napad z ničemer sprovociran, ob tem ko je vse naredil, da bi napada prišlo in nič ni naredil da bi napad preprečil, čeprav je Rusija pred napadam dobesedno moledovala Ameriko/Nato za sklenitev varnostnega dogovora, ki bi razrešil ukrajinsko krizo. Toda to ni bilo v interesu ameriških jastrebov. Tudi zdaj Biden nič ne naredi za ustavitev te vojne, čeprav bi lahko. Ker hoče spraviti Rusijo v bankrot, pri čemer žrtvuje ukrajinski narod za ta cilj.
Madison, dejstva so dejstva in nobeno tvoje potvarjanje jih ne more spremeniti.
Sam sem proti vsem vojnam. Iskreno upam, da bo Ukrajina uspela obraniti svojo samostojnost in da bo prišlo do dogovora z Rusijo, ki bo državi prinesel trajen mir. Dokler bo Amerika rovarila v Evropi po načelu razdvajaj in vladaj, pa miru ne bo, ne v Evropi ne drugod.
Mimogrede: Tisti dokumentarec, ki ga je predvajala RTV SLO, je očitno propagandni dokumentarec. Ne mislim, da Rusija nima plačancev, toda plačanci so tudi na ukrajinski strani. Objektiven avtor bi prikazal obe strani, ne samo eno. RTV pa je itak globalistični medij, ki dela za interese globalistične klike, ki vlada Zahodu.
Kot kaže, se ji je udinjal tudi Janša, ki ji je nekoč kao nasprotoval. Konvertitstvo je sicer sploh lastnost Janše skozi vso njegovo kariero. Najprej je bil komunist, dokler ga niso izključili. Potem je bil antikomunist in Demosovec, a je kmalu po osamosvojitvi pomagal sesuti Demos. Bil je prvi, ki je predlagal zamenjavo Peterleta z Bavčarjem. Ko mu to ni uspelo, je bil med glavnimi razkolniki, ki so sesuli SDZ, ti pa so nato sesuli Demos. Vstopil je v Drnovškovo vlado in kolaboriral z levico, dokler ga Kučan ni odrezal z Depalo vasjo.
Zdaj ob Ukrajini je Janša spet doživel metamorfozo in iz antiglobalista (če je res kdaj bil), postal zagrizen zagovornik globalističnega militarizma in imperializma.
Bog nam pomagaj s takim vodjem desnice.
rasPutin, ne vem, kaj je vaša motivacija pri tem, vem pa, da številne vaše komentatorske intervencije na Domovini učinkujejo kot zaslepljevanje in odvračanje pozornosti bralcev od vseh zločinskih dimenzij ruske invazije na suvereno evropsko državo Ukrajino ter od edinih krivcev za rusko invazijo na suvereno Ukrajino – to pa so samodržec Putin ter njemu zvesti generali!
Kakorkoli obračate dejstva, ne boste uspeli dokazati, da je putinistična agresija v Ukrajini pravzaprav ruska obrambna vojna pred širitvami zveze NATO in pred zahodom. Putin to mantro uporablja kot pretvezo za maskiranje lastnih ekspanzionističnih apetitov.
Vaši komentarji vsebinsko podpirajo agresivno rusko lažno propagando, usmerjeno proti ZDA in proti zahodu sploh. Tu in tam komentirate tudi o slovenski politiki, kjer pa vse pomečete v isti koš ter grajate vse po spisku: Janšo, Tonina, Fajonko, Kučana, Kordiša, Šarca,… kot bi bili za vas vsi slovenski politiki ena in ista pašta.
Rusi najmanj zadnjih deset let v Evropi širijo protiameriško in protizahodno propagando, tako preko lastnih medijev v RF, kot preko svojih medijskih ekspozitur po svetu in na svetovnem spletu. To vedo zahodne obveščevalne agencije in vedo voditelji EU. Strokovnjaki za kibernetsko varnost EU že dolgo svarijo uporabnike spleta pred nasedanjem lažni ruski propagandi. O tem so poznavalci razmer večkrat govorili tudi v osrednjih informativnih oddajah tvslo.
Tudi tisočkrat objavljena mantra, da so ZDA, zahod in širitev zavezništva NATO krivi za morijo v Ukrajini in da bi zahod lahko preprečil morijo, če bi poslušal in ubogal Putina – je še vedno samo lažna ruska propagandna mantra. Čeprav trdite, da obsojate rusko agresijo na Ukrajino, se vaši komentarji vseeno zde kot tipičen proruski ‘damage control’.
Nobena, niti tisočkrat ponovljena lažna propaganda, ne more postati resnica.
Izgleda tako, kakor da ste ruske propagandne formulacije povsem ponotranjili in se niti ne zavedate, da ste žrtev lažne propagande. V svojih objavah marsikaj povzemate tudi od razočaranih in jeznih Trumpovih podpornikov, ki udrihajo proti Bidnu in demokratom. Vedeti moramo, da v ZDA poteka permanentna predvolilna kampanja.
Ne podpiram militarizma kar na počez, nisem pa za popolno razorožitev. Kot pozitivne ocenjujem tiste ameriške vojaške intervencije, ki so se mi zdele koristne. Npr. bombardiranje Srbije, na koncu tudi Beograda, je bilo sicer nočna mora in grozljivka za mnogo nič krivih in nič dolžnih Beograjčanov ter ostalih prebivalcev Srbije, je bilo pa to edino učinkovito sredstvo, ki je naposled vendarle zaustavilo Miloševiča ter z vélikosrbsko nacionalistično ideologijo motivirano klanje po Balkanu. Vojaško intervencijo, ki je na koncu vendarle rezultirala v nekaj pozitivnega, lahko pozdravim. Vem pa, da mnogo Srbov tega dejanja NATO ne more oprostiti in pozabiti, vsako leto srbska oblast obnavlja spomin na te dogodke. Ne vem, ali ji to prinaša kakšno dodano vrednost.
Sicer so Američani, iz političnega in družbenega kaosa po zrušenju diktatorskih režimov, po takoimenovani arabski pomladi, že sami spoznali, da zgolj odstranitev enega diktatorja ne zagotavlja razcveta demokracije – za enim mrtvim diktatorjem vstane pet živih diktatorčkov. Demokracije na žalost ni mogoče izvažati, še posebej ne v muslimanski svet.
Ameriška vojska se je umaknila iz daljnega Afganistana, kdaj se bo ruska vojska umaknila iz daljne Sirije?
Oh, wait… kdaj se bosta ruska vojska in paravojska umaknili iz sosednje Ukrajine?!?!?!?!?!?!?
Strinjam se s tistimi, ki menijo, da so politični vrhovi nekaterih držav članic Evropske unije, vse do invazije na Ukrajino, prelahkotno jemale ruski putinovski totalitarizem in ruski ekspanzionizem. Slovenska levičarska oblastna srenja se je leta 2016 Putinu udinjala celo na lastnem dvorišču, slovenski levičarji so se na slovenskem ozemlju, do lastnih popkov globoko klanjali ruskemu diktatorju Putinu – najbrž se jim je fajn zdelo, kako hendla z Ukrajinci! Na dan njegovega obiska so razglasili Dan slovensko-ruskega prijateljstva!
Hvala, ampak ne hvala, za taka prijateljstva!!!
Medli odzivi in prešibke sankcije, predvsem s strani držav Evropske unije, po putinistični zasedbi ukrajinskega Krima leta 2014 in nato po putinistični secesijski vojni v donbaški in luganski regiji, so dejansko izkazovali veliko mero tolerance zahoda do putinističnega ekspanzionizma.
To je bil vsekakor zgrešen pristop k zaustavljanju putinistov!
Povsem logičen je zaključek, da si je despot Putin, bledolične in neučinkovite mednarodne reakcije po njegovi prvi agresiji na Ukrajino in uspešni zasedbi Krima leta 2014, razlagal kot spodbudo, da si v svoji ekspanzionistični pogoltnosti lahko mirno privošči še mnogo več, mnogo hujšega.
Pri tem se je Putin uštel, kajti zahod (pa tudi glasovanje v ZN je pokazalo, da Putina podpirajo samo štirje diktatorski režimi v svetu) se je tokrat mnogo bolj odločno postavil na stran Ukrajine ter se poenotil v mednarodnih sankcijah. Predvidevam, da se bodo vlade držav EU v kratkem dogovorile tudi za enoten odklop od ruskih energentov.
rasPutin, ne podpiram obstoja nikogaršnjih paravojaških enot, ki delujejo izven zakonov in brez vsakršnega institucionalnega nadzora. Komu naj se pritožim, ko mi s svojimi vprašanji implicitno podtikate, da podpiram neonaciste?!?
Zgovorno se mi zdi, da se o ruski formaciji ‘Wagner’ konkretno nočete izreči, ob tem ko zlahka zapišete ‘formacija Azov’ in jo celo opišete!
Vaš odgovor, da je dokumentarec o skupini ‘Wagner’ samo propaganda, ni prepričljiv. Resnica boli, bi rekli vi.
Ne vem, kako bi ob posnetkih Kadirova in njegovih vojščakov lahko argumentirali, da gre za zahodno propagando?
Na vprašanje novinarja (omenjeni dokumentarec vključuje posnetek s tiskovne konference ob srečanju Putina s kanclerko Merkel) Putin ni zanikal obstoja ruskih paravojaških enot, temveč se je izmaknil z odgovorom, da takšne skupine, če kje obstajajo, niso del ruskega državnega vojaškega ustroja.
Putinovi odgovori niso zahodna propagandna domislica.
Prosim, navedite konkretno tiste “neresnice”, ki jih niste nikjer zapisali, za katere pa mi očitate, da vam jih po krivici pripisujem – da se vam eventuelno opravičim, če dokažete, da se motim.
“Če bodo spolnili prošnjo za posvetitev Rusije mojemu
Brezmadežnemu srcu in za zadostilno obhajanje prvih sobot, se bo
Rusija spreobrnila in bo zavladal mir. Če ne, bo širila svoje zmote po
svetu ter pospeševala vojne in preganjanja Cerkve. Dobre bodo mučili
in Sveti oče bo moral veliko trpeti. Razni narodi bodo uničeni, a na
koncu bo moje Brezmadežno srce slavilo zmago.”
Tako Sveta Mati v Fatimi. Ker ni bilo to izpolnjeno, iz Rusije prihaja zlo.
Če je tako, kot praviš, bi moral papež posvetiti Marijinemu srcu najprej Ameriko, ki je najbolj militantna sila na planetu. Ta je v obdobju od padca berlinskega zidu sprožila največ napadalnih vojn, ki so ustvarile samo ruševine, milijone mrtvih in ranjenih ter razseljenih oseb, državljanske vojne in so za dologa desetletja osneposbile te države.
Čestitam, AlojzZ za objavo bistva iz Marijinih zahtev iz Fatime.
Rasputin tu spodaj na prazno blefira innekaj obrača na Ameriko.
Marija Amerike niti omenila ni, Rusijo pa zato , ker je natančno vedela kaj se z Rusijo dogaja in v knčnem je to to, da jo je obsedel Satan kot državo v celoti in jo je obsedel, ne leta 1891, niti 1905 ali 1917, ampak že veliko let prej.
Seveda g.,Rasputin noče o tem imeti pojma, ker nj.možganski filter pač filtrira ves čas USA in ne Rusije…to pa je že druga zgodba.
Rasputin, ostajamo na zgodbi Rusija.
Seveda je s Putinovo agresijo je človeštvo nazadovalo najmanj za stoletje.
Ti in tvoje pisanje sta že eden od najbolj trdnih dokazov, da napisano drži.
Gospod R..,
o ekonomiji se zdi,
da ne veste kaj dosti ali pa samo kažete svoje malo-poznavanje ekonomij oz. preprosto – zavajate.
Slovenci smo stoletja normalno preživeli brez kakršnegakoli stika z R.
Od Rusov
je za nas Slovence prišel – slabi, zločinski – stalinizem.
Govorim o nas Slovencih.
Kaj ste pa po rodu – vi?
Med nama je velika razllika,vi se skrivate, pišete pod vzdevkom, jaz pa pod
pravimi osebnimi podatki.
Nič ni narobe, če ste neSlovenec,
a zaradi POŠTENJA pa le povejte – kakšen je vaš materini jezik.
Saj menda ne boste zatajili svoje matere?
Oh dragi avtor, Putin ne išče “pretekle veličine” ampak varnostna zagotovila. Glede preteklih veličin Rusije je sam izjavil, da bi bila ponovna Sovjetska zveza nesmisel.. Tudi glede boljševizma je bil dovolj jasen in ga krivi za mnoge sedanje težave.
Mogoče ne bi bilo slabo, tako za ravnotežje, malo pobrskati zakaj je Soroš prejel državno ukrajinsko odlikovanje. In kaj počenja njegov prijatelj Igor Kolomojski?
In Rabinovič.
Dober zapis poštenega in razumnega človeka, ki pozna življenje in svet !
Koliko je dobrih tekstov, komentarjev, pogovorov, tvitov znanih in neznanih ljudi….!!
Pa kot da jih ogromno ljudi niti ne vidi, ne bere, ne razume, ne sliši…gre za vsa področja, kot da ni nobene zdrave presoje med mnogimi ljudmi !
Kaj je z ljudmi ? Ko pa vidim STRAHOTNO RAZLIKO med t.im. javno TV – RTV in pravo javno TV, hrvaško RTV, pa je vsaj ta del vpliva na ljudi
zelo jasen. Seveda gre tudi za šolstvo, pa za stanje duha med starši…Ko poslušam Hrvate, kako sočutno sprejemajo begunce iz Ukrajine, skoraj vsak pove, da so oni to skusili in vedo kaj pomeni vojna…enako Poljaki !
V Sloveniji pa kot da ljudje nimajo ne sočutja, ne spomina…res RTV iz znanih razlogov ne gledam že vrsto let, toda tudi na drugih TV hišah v SLO nisem opazil kakih izjav SLO ljudi o sprejemu beguncev…razen ljudi iz vlade…
Ljubljana, ti in tebi podobni imate monopol na sočutjem, kajne? Misliš, da če človek išče vzroke te vojne, da nima sočutja do trpljenja ljudi? Identifikacija vzrokov vojne je pomembna tudi zato, da se ta vojna ustavi. Samo vptije, Putin je zločinec, te vojne ne bo ustavilo.
Amerika/Nato je sprovociral to vojno in jo lahko tudi ustavi – z diplomatsko akcijo, ne z dodatnim oboroževanjem Ukrajine ali celo z vojnim angažiranjem.
Toda ameriški in tudi evropski jastrebi so shisterizirali javno mnenje, zato ker hočejo eskalacijo vojne in jim je prav malo mar za trpljenje ljudi v Ukrajini.
Ni jim mar niti, če se vojna razširi. Važno jim je samo, da spravijo Rusijo na kolena. Ta cilj zasledujejo že desetletja.
Pa vendar je zločinec!
Putin, da ne bo nesporazuma!
Še dobro, da je samo Putin zločinec … Kaj bi šele bilo, če bili zločinci tudi Bush, Obama, Biden, Netanjahu…
Vse tako kaže, da bomo po 24. marcu, ko se začne predvolilna kampanja, ki je sicer že v teku, imeli tudi pri nas Ukrajino.
Barbarski agresor (beri: slovenska levica) bo uporabil vsa nemoralna sredstva, da bi prišel na oblast in uničil Slovenijo.
Bodo za uničenje Slovenije tudi krivi Američani?
Upam, da bomo zgodovinske dogodke še naprej datirali s toliko in toliko let pred ali po Kristusu in ne pred ter po Robertu Golobu.
Kučan mora izgubiti zadnji boj svoje generacije!
Bodo za uničenje Slovenije tudi krivi Američani?
***
A misliš, da nas bodo napadli Rusi? Ali nas bo napadel kdo? Koloradski hrošč?
Jasnovidec res nisi …
Malo se delaš, malo pa si neumen.
Neumen je tisti, ki govori naumnosti, kot jih govoriš ti.
In otročji si tudi!
Spoštovani Fink, je v tem prispevku, že z NASLOVOM povedal bistvo in posledico Putinove morije, ki je v svetu ni para.
Še Nemci, v času 2.s. vojne, so bili prizaneslivejši – vsaj do bolnic in Cerkva.
Putin pa sedaj RUŠI vse, od bolnic, trgovin, stolpnic, posejanih njiv…
Dejansko Putin dela tako, kot praznoglava ZVER.
In več kot stoletje bo trajala sanacija RUSKIH napadalnih OBOROŽRNIH sil. In naši Komunisti, kot je Jankovič in prijatelji, še vedno podpirajo Putina in so ponosni nosilci “Putinovih medalj”.
Naš glavni TOŽILEC, pa je le nekaj dni pred Putinovim napadom Ukrajine, celo podpisal SODELOVANJE Rusija-Slovenija.
To pa so zeeelo nevarne stvari.
bistvo in posledico Putinove morije, ki je v svetu ni para.
***
Irak, Sirija, Libija … Gaza … so še več kot par.
Kdaj bodo sankcije zoper Ameriko in Izrael?
Kdaj bodo Bush, Obama, Biden, Netanjahu … skupaj s Putinom pripeljani v Haag?
Poglej si spodnje slike in povej, kakšna je razlika med uničevanjem mest v Ukrajini in na Bližnjem vzhodu.
https://duckduckgo.com/?q=iraq+war+ruins&t=brave&iax=images&ia=images
https://duckduckgo.com/?q=gaza+after+bombarding&t=brave&iax=images&ia=images
RasPutin, že zaradi pietete do mrtvih na obeh straneh, do milijonskih beguncev, ki jih je Putin pregnal z lastnega ognjišča in do nepredstavljive materialne škode bi moral obrniti ploščo, še bolje, umolkniti.
Tvojega lajnanja nismo nič manj siti kot Ukrajinci Putina.
Sem bil dovolj razumljiv?
Kdo je bil tisti, ki je prvi sprožil morijo?
Judje so bili na tem ozemlju, sigurno najmanj 1000 let pred Muslimani.
Ko so vdrli (okoli leta 65o) tja Muslimani, so začeli uničevati Judovstvo in Krščanstvo.
Tudi najstarejšo Krščansko cerkev v Istambulu, so tedaj spremenili v MOŠEJO. In še sedaj 2022, ta cerkev ni v rokah Kristjanov.
Krivica je stara že skoraj 1400 let.
Ko se govori o Križarskih vojnah, se ne omenja, da so Kristjani dejansko zahtevali le vrnitev tega, kar so jim Muslimani ZASEDLI in si prisvojili.
V Izraelu je to problem, ker so Palestinci, kot Muslimani, dejansko nastrojeni proti Izraelu in jih večina ima Jordanske POTNE LISTE.
Da sobivanja ni, imajo veliko krivdo prav Palestinci, ki ne izkazujejo potrebe, ne po prilagajanju in ne po SOBIVANJU.
Mefisto, ne se ustit z neko peiteto do mrtvih, ker še do živih nisi sposoben pietete. Očitno misliš, da imaš monopol ne le nad izražanjem dejstev in stališč, temveč celo nad čustovanjem.
Res se ne mislim zagovarjati pred čustvenimi vampirji tvoje sorte, ki znate edino drugim sesati energijo, zraven pa svetohlinsko krivite svoje žrtve za lastno zlobo.
Vse, kar pišem, so preverljiva dejstva in me prav malo briga, če se ne skladajo s tvojo nojevsko taktiko, ki je slepa za dejstva.
Ta grozljiva vojna je obžalovanja vredna, nihče pa ni naredil nič, da bi jo preprečil in nihče niti zdaj ne dela nič, da bi jo ustavil, vključno z Zelenskim.
Slednji bi lahko od Amerike zahteval, naj vzpostavi stik z Rusijo in ustavi vojno po diplomatski poti.
Namesto tega pa terja orožje, čim več orožja, in izjavalja, da se bo boril do zadnjega Ukrajinca. Kakšen človek je to, ki mu ni mar za lastno ljudstvo, poleg tega pa želi to vojno razširiti izven meja Ukrajine, saj mu je menda jasno, da bi zaprtje zračnega prostora pomenilo odkrit spopad Nata z Rusijo.
Zahodni politiki pravijo, da se v Ukrajini Zahod bori za demokracijo, Zelenski pa je pred dnevi prepovedal vse opozicijske stranke in postal dobesedno diktator.
Sočustvujem z ukrajinskim narodom, tudi zato, ker ima predsednika, ki dela zoper njegove interese. Če bi bil Zelenski moder politik, bi se že davno sporazumel z Rusijo in te vojne sploh ne bi bilo. Sledil je ameriškim jastrebom, ki imajo svoje interese in jim je prav malo mar za Ukrajino.
Kraševka, si povsem zgubila kompas. Ti bi zdaj revidirala zgodovino za tisoče let nazaj. Morda bi tudi Slovence pregnala nekam na vzhod, od koder smo prišli.
Nesmiselno to komentirat…
Da smo prišli iz ZAKRPATJA, je le puhlica in ne resnica.
Veliko zgodovinarjev, pa tudi raziskovalec Slovenstva, potrjuje, da smo avtohtono ljudstvo.
Tudi pok. pater Ivan Tomažič je pred desetletjem predaval, da smo Slovenci avtohtoni, ki smo bili včasih naseljeni gor do S Avstrije.
Počasi, so nas potiskali priti Jugu.
Na naših tleh, smo bili pred Rimljani in tudi ti nas niso uničili. Imamo pa tudi nekaj kulture prevzete od Rimljanov.
Torej nismo prišli z Vzhoda. Vedno smo bili tu. Čudno je le-to, da nas Rimljani niso opazili, opazili pa so Kelte. Od tod tudi na primer ime mesta Celja (Kelea).
Tudi imena nekaterih slovenskih rek, in rek, ki tečejo na širšem območju, kjer naj bi prebivali mi – Sava, Drava, Donava, Vipava – nimajo nobene zveze s slovenščino. Očitno jim je dalo imena neko drugo ljudstvo ali pa morda škrati.
Tako bo ja, najprej smo bili avtohtoni škrati in potem smo postali to, kar smo danes.
Hahaha Krasevka,Hitler da je bil prizanesljiv do cerkva in bolnic.!!!! Pa to ne moreš verjeti,kakšne nekateri pišete.
Spomin zlate ribice res. Zdaj je kar naenkrat Putin edini diktator na svetu,zraven jih je še 100 skritih. Vsi diktatorji so si podobni,ali razumeš?
Človeštvo pa je nazadovalo po čustveni plati že veliko prej kot s Putinovo agresijo.
Že v koroni ste se nekateri pokazali za pravoverne,ko ste sledili diktatorjem,ki so ustrahovali,zmanjševali človekove pravice in silili zdrave,mlade ljudi k cepljenju.
Diktatorji so vsi kruti. Povzročijo veliko nepotrebnih smrti.
Pa vendar je med njimi razlika.
Hiter in Musolini – DIKTATORJA, sta povzročila veliko gorja in puščala veli mrtvih za seboj.
Vendar po številu pobitih ljudi, jih je prehitel Stalin, ki je mnogo več ljudi pomoril, kot prva dva.
Hitler se je izšolal v Rusiji in ni nikoli prehitel – učitelja Stalina.
Putin ni ponaredek, ampak original Stalinist, oz. SADIST in ZLOČINEC.
Še dobro, da je edini sodobni vojni zločinec Putin in da človeštvo premore svetnike in človekoljube kot so Bush, Obama, Biden, Netanjahu, ki so iz čiste nesebične ljubezni razdejali Bližnji vzhod, da si še desetletja ne bo opomogel. Večna jim slava.
Po avtorjevem je sedaj “človeštvo nazadovalo najmanj za stoletje”. Postavi se logično vprašanje, kje je človeštvo bilo pred stoletjem? Kot vem, si je v Evropi prebivalstvo lizalo rane od ravno takrat minule vojne in se že pričelo pripravljati na novo, spopadalo se je z enormno, hiper infacijo ( beri Črni obelisk , Rermarque) itd. Dajte no, dobri stari časi ali kaj? Človek je bil kanalja že za časa neandertalcev in bo še čez sto let.
*Oh dragi avtor, Putin ne išče “pretekle veličine” ampak varnostna zagotovila.*
Bedarija na kvadrat. Kdo mu je pa kaj hotel?
Kdo je prvi udaril v tej zgodbi? Kdo nečloveško brutalno napada nedolžne civiliste?
Kako da nekateri ne znate sešteti 1 + 1?
Nekateri znamo sešteti 1 + 1, Rusija + Amerika, za razliko od tebe, ki tega ne znaš.
Vojna v Ukrajini se ni zgodila iz nič, ima svojo zgodovino in svoj kontekst.
Samo slepec ne vidi, da je Zahod, zlasti Amerika, soodgovorna za to vojno, ki je dejansko proksi vojna Amerike zoper Rusijo, ki poteka na hrbtu ukrajinskega naroda, ki je zlorabljen in žrtvovan za imperialne interese Amerike.
Zgodovina ne bo obsodila samo Putina, temveč tudi Bidena. In Obamo in Busha, ki so vsi vodili zločinske napadalne vojne.
Helena3, Nato pakt je vojaška organizacija. Prav gotovo ni namenjena za marsovce.
Civilisti so nedolžni, prav gotovo, zame ni dvoma. To velja seveda tudi za 14 000 tistih, ki so jih Ukrajinske vojaške sile potolkle v Donetsk in Lugans regiji.
Rusi pač hočejo varnostna zagotovila. Izvajajo tako imenovano Monrojevo doktrino. Je to prav ali narobe? Se bodo morali zmeniti sosedje med seboj.
*Helena3, Nato pakt je vojaška organizacija. Prav gotovo ni namenjena za marsovce.*
Hvala, da si mi povedal, Friderik. Jaz sem pa mislila, da je športno društvo (sarkazem).
In še4 dobro, da obstaja – vojaška obrambna sila NASTO pakt, seveda. Da je vsaj za svoje članice varnostno zagotovilo (to pa mislim resno).
Pre4d leti sem glasovala ZA vstop Slovenije v NATO. Pa sem nekaj oklevala – ampak so v tistem času ravno ubili srbskega predsednika (sem pozabila, kako se je pisal – menda je bil pa bolj prozahodno usmerjen). In sem si rekla – bolje vsaj malo varnostne garancije kot nič.
Ni cisto tako. Namrec, racionalnega izhoda za Putina sploh ni. Ne glede kako se bo vojna v Ukrajini izsla. Putin lahko odide iz Ukrajine, jo delno zasede ali zasede celo, zacasno ali trajno. Razlika je samo za Ukrajino, za Rusijo in zahod pa ni nobene razlike. Putin je Rusijo izoliral, odcepil od ostalega sveta. Ni vec trgovine, ne turizma, ne kulture ali sporta. Brez tega Rusija skrahira do neslutenega dna. To bo ostalo vse dotlej, dokler bo Putin&co na oblasti, ker je zahod enostavno popolnoma izgubil zaupanje. Vse od leta 1990 je zahod gradil na miroljubnem sozitju z Rusijo v veri, da je hladne vojne konec, da ni vec medsebojnega ogrozanja, ampak samo sodelovanje na gospodarskem in kulturnem podrocju. Vojasko ogrozanje je bilo brezpredmetno v obeh smereh. Zahod je masivno investiral v Rusijo, ker je naivno verjel, da bo povecanje zivljenjske kvalitete prineslo demokraticen vrednote (podobna iluzija kot s Kitajsko).
Streznjenje je apokalipticno. Rusija je stari novi sovraznik, Merkel&co so se dodobra zmotili. Sedaj smo vsak zase, celo bolj kot prej v hladni vojni. Rusom bo slo slabo, zelo slabo. V tem je ravno problem: kako slabo gre lahko neki dezeli, da nekaj naredi sama s seboj, ne da bi to eksportirala navzven? Ali lahko in kako dolgo lahko Rusi zivijo z enim rubljem na dan? Ker to bo posledica sankcij. Ali se bo v ruski nomenklaturi postavilo vprasanje smisla? Ali se bo pojavil ruski Stauffenberg ali ne? Ali pa bo Rusija v agoniji naredila se kaj bolj neumnega in nekonstruktivnega.
Nekdo je ocital zahodu, da ne igra na diplomatsko karto. Ampak zahod pocne izkljucno to: namesto vojne je uvedel sankcije. To je diplomacija.
Peter Klepec, tvoj razmislek je žal popolnoma zgrešen, ker ne temelji na dejstvih.
Tisti, ki je izigraval Rusijo, je bila Amerika oziroma Nato, ne obratno. Rusija je bila po razpadu Sovjetske zveze odprta za Zahod, spodbujala je tuje investicije v Rusiji, toda Amerika/Nato se je povsem brez potrebe širil proti vzhodu, preklical vse varnostne sporazume iz obdobja Sovjetske zveze in Rusijo obravnaval kot sovražno državo, tudi s ponovnim postavljanjem raket kratkega dosega na mejah Rusije.
Ukrajinski problem pa se začel s pučem v Kijevu leta 2014, ki ga je organizirala Amerika, nakar je postavila svojo marionetno vlado in začel se je pregon Rusov Ukrajini, ki traja do danes. Pravkar je Zelenski prepovedal vse opozicijske stranke, češ da so proruske. Ukrajina je večnacionalna država, od puča leta 2014 naprej pa izvaja etnično homogenizacijo z uporabo diskriminatorne zakonodaje in nasilja…
Stvari nisotako črno-bele, kot izgledajo na prvi pogled in kot nam jih prikazuje uradna propaganda.
Prav nobeno dejanje zahoda ali Nata ali ZDA po mojem ni kakor koli ogrožalo ozemeljske celovitosti Rusije. Zato tudi ne nosijo odgovornosti za barbarsko početje tega psihopata. To je zločin proti človeštvu. Odgovoren je sam in povsem sam. Trpijo pa tudi navadni ljudje v Rusiji, ki so že prej živeli v pomanjkanju, sedaj pa še bolj trpijo. Le bombe jih ne pobijajo in domove imajo cele, kakršni koli že so.
Rasputina nekdo placuje za bedarije, ki jih replicira. Noben razumen clovek ne more v resnici tako razmisljati.
Peter Klepec, skoraj vse, kar napišem, so dokazljiva dejstva. Ker jih ne moreš ovreči se zatekaš v insinuacije.
Plačuje me zdrava pamet, ki tebe pač ne.
Marija68, točno ste povedali. Amerika ni zasedla Rusije.
Putin je zasedel samostojno državo Ukrajino in tam mori ljudi in RUŠI stavbe.
Zakaj? Ker je blazen od prevelike moči, ki jo ima že 30 let.
Kdaj bodo njegovi generali spoznali, da jim vlada blaznež?
Putin je blazen, ker ima moč nad Rusijo – kako je blazen šele Biden, ki ima moč nad pol sveta, vključno s Kraševko. Rad pa bi imel moč tudi nad Rusijo, zato je sprovociral vojno v Ukrajini in jo zdaj žrtvuje za ameriške interese.
“S Putinovo agresijo je človeštvo nazadovalo najmanj za stoletje¨…… ma ne me imeti za bedaka.
Oh, mi je pa žal za domovina.je , ki na začetku bila nekaj drugega kot sedaj postaja .
GOSPODJE NATO je KRIVEC, še bolj konkretno, demokrati USA od VIETNAMA naprej. KO so pri koritu so vojne.
Ali je NATO napadel Rusijo?
Ne sprevraćajte stvari!
Nato še ni direktno napadel Rusije, se pa na to pripravlja že od padca Sovjetske zveze naprej. Širi članstvo proti mejam Rusije, postavlja vojaške baze v bližini ruskih meja, postavlja jedrske rakete uperjene v Rusijo…
Posredno pa je Nato vojni z Rusijo že od leta 2014 naprej, ko je Amerika izvedla puč v Ukrajini. Ukrajina je postala de facto proxy Nato država, ki jo je Nato oborožil, vojaško izvežbal, financiral…
Amerika je obljubila Ukrajini članstvo v Natu, ker bi pomenilo, da bi bila Nato in Rusija tisti hip v vojni zaradi Krima in Donbasa, ko bi bila Ukrajina sprejeta v Nato.
Besede, besede, besede, medtem ko Rusi še naprej pobijajo neoborožene civiliste in uničujejo njihove domove. Sankcije, sankcije, sankcije, nafto in plin pa od Rusije še naprej odkupujemo (ZDA, NEM, …) in številne zahodne tovarne v Rusiji še naprej obratujejo. Koliko nedolžnih bo še umrlo zaradi nesposobnih Zahodnih voditeljev (in njihovih volivcev)? Stalne članice Varnostnega sveta ZN so Ukrajini l. 1994 s figo v žepu obljubile suverenost in ozemeljsko celovitost. Tudi če je ne bi, je moralna dolžnost Evrope oz. NATA, da Ukrajincem pomaga po najboljših močeh. Dlje kot bomo ob hudih zločinih gledali stran, več bo na koncu žrtev. Na vseh straneh.
Najprej bi si morali pomagati Ukrajinci sami. Toda to jim je preprečila Amerika prek puča, ki je naplavil pro-ameriške korumpirane marionete. Te marionete pa niso niti poskusile ustvarjati miroljubnega sožitja z Rusijo, temveč so s podporo Amerike zavzele napadalno držo do Rusije.
Ukrajina je država, ki jo je Amerika žrtvovala za svoje geopolitične interese, to je za podreditev Rusije.
Preberem vse komentarje. Tudi tiste, ki so bolj pesniški. Pa tudi tiste, ki izgubijo stik z realnostjo. Slednji so še najbolj zabavni. Ne morem se pa načuditi, kako so prej zagrizeni anti Soroševci sedaj ob tej ukrajinski zadevi postali njegovi oboževalci. Kako je mogoč tak salto mortale?
Ovce sledijo vodilnemu ovnu. Če ta naredi obrat za 180 stopinj, gredo vse ovce za njim. Janša je naredil obrat za 180 stopinj, ker je patološki rusofob, in ovce mu sledijo.
Tako je Friderik in seveda briljantno tudi Rasputin. Ljudje pokažejo svojo naravo, pa čeprav sploh nimajo vpliva na nekatere stvari v življenju, tolčejo po Putinu z vso silo, ko so pa v koroni tolkli po nas, ki smo tako takrat kot sedaj razmišljali s svojo glavo, pa se niso vprašali, da zagovarjajo ravno tako diktatorske prijeme kot sedaj diktator Putin v vojni v Ukrajini, ki je zasedel samostojno državo.
Nekateri komentatorji tu na Domovini si že od začetka prizadevajo, da imajo samo oni prav, da samo oni se znajo odločati, da samo oni poznajo vso resnico tega sveta, v imenu Boga in “pravih” diktatorjev nas silijo, da bi morali razmišljati kot oni hočejo. Ko nekdo pove svoje mnenje, ga podkrepi z dokazi, takoj udrihajo po njem. Saj se spomnemo, kaj vse smo bili tisti, ki se nismo želeli cepiti, pa še vedno smo živi, ves čas zdravi, bili smo golazni, anticepilci, pošasti, manj kot smeti, da nas bi morali strpati v koncentracijska taborišča. Zdaj so obrnili ploščo in se delajo največje humanitarce, opominjajo, kako moramo pomagati ukrajinskim beguncem.
Hinavščina taka da večje ni.!
upam, da večina ne “bere” tega “….putina” ki tukaj kraca brez konca…in meša meglo…
Spoštovani g.dr.Fink! Tooooliko komentarjev pa še ne!Čestitka!
—————————————————————————————————————————-
Da ponovim najprej.
Takoj na začetku vojne sem papeža drakonsko usmeril na polet ali na vožnjo s kard.Rodetom z črnim Merčotom do Kirila na zajtrk in nato oba skupaj brez kurije in diplomatov k Putinu ustavit vojno, kar sem ponovil v komentarjih vsaj petkrat na več naslovih.Nor predlog. Jasno sem povedal : Tako bi naredil Jezus !
Hvala Vam in Hvala Bogu, da ste se potem pojavili Vi z lepim in uglajenim povabilom taistemu papežu Frančišku, seveda, da ga odpeljete v Moskvo na misijo z namenom ustavitve vojne.
PAPEŽ PREDLOGOV NI SLIŠAL. Mislim, skromno, da zato, ker takega predloga ni bilo v njegovi glavi, čeprav je za muslimanske, amazonske , istospolne in za Splav & Bidena zelo svojeglav in hudo zmotljiv., mimogrede. Moram ugrizniti vsake toliko, ampak gremo naprej!
NI ODŠEL PAPEŽ V OGENJ VOJNE, KAR BI NAREDIL JEZUS.
ODŠLI PA SO APOSTOLI. Matewsz , Janez, Piotr in Jaroslaw – in naredili so velezgodovinski preskok v glavah tega Božjega sveta-to kar ni naredil Frančišek, on je poslal Nuncija na čehljanje s Kirilom. Nato se je po E-netu s Kirilom malo čohal še sam Frančišek – mogoče bo to čohanje pomagalo zdaj. če se bodo vsedli spet skupaj…
Če bi bil to naredil kar sva mu predlagala, tega on gladko ne razume, bi zdajle bilo premirje v Ukrajini in Rdeča kriminal armada bi se zdajle umikala iz Ukrajine, razen iz Donetska in Luhanska…svetovni mediji pa bi bili že ves teden polni člankov občudovanja, poguma, Evangelizacije, Ekumenizme, Edinosti, Sprave, Evangelija, Boga, Bogorodice, Fatime in Frančišek bi butal iz vseh svetovnih medijskih zaslonov na sliki skupaj z Jezusom in z Njegovo Materjo Marijo ! Trdim, da je to kot pribito!
—————————————————————————————————————————-
In kaj imamo zdaj ?
Zapletenost do neba.
Pogajanja. V Jeruzalemu ali v Vatikanu.
Visoko je prišel Zelensky, tega vodi Bog in Jezus in sv.Duh in še Mati marija pomaga !
AMPAK !
Pa smo tam.
g.Andrej Fink, točno to kar sva predlagala. Frančišek in Kiril. Sama. Nato k Putinu.Bil bi Mir !
Če bi šel Kiril s Frančiškom čez Rdečli trg do putina bi lahko rešili vojno in Edinost!
—————————————————————————————————————————
Zdaj pa dobivamo zgodovinski velikanski spravni cirkus. BOG JE TAKO HOTEL.
—————————————————————————————————————————
Vloga Pravoslavja.
Vloga Kirila-Vladimirja Gundjajeva .
Pravoslavje in vodja ruske države – razmerja o katerem super piše g. Mitja Pucelj v Časniku.
Vloga Matere Božje.
Vloga zahtev Matere Božje iz Fatime 1917 !
Najavljena Frančiškova blagoslovitev po predlogi škofa Schneiderja 25.Marca, čez 2 dni, veljavna za Rusijo in za Ukrajino…BO IMENOVAL RUSIJO Z IMENOM …bo veljavna?
————————————————————————————————————————
MOLIMO !
Sveti janez Pavel Drugi, daj napni mišice, stopi do Najvišjega in naredita kaj velikega.
STOTINA IN VEČ MILIJONOV ŽRTEV KOMUNIZMA IN RUSKEGA IMPERIALIZMA JE
LAHKO VEČ KOT DOVOLJ ZA SPOKORJENJE TEGA DELA SVETA, MAR NE ?
O, Bog, premakni tisti kolešček v Putinovi glavi ! Samo en človek, poglej kaj dela!
Hvala Ti vnaprej, daj premakni jih, zboksaj, premeči in zbudi njih betice, da jih Zlo ispusti!
Pravilno se obračate na pokojnega PAPEŽA – svetega Janeza Pavla 2.
On je poznal Rusko tiranijo iz prve roke. Že na Poljskem je kot mladenič bil mučen od “ruske roke”. Tudi napad na tega papeža, je bil načrtovan z rusko KGB.
Tudi Mati Božja v Fatimi je dejala: “Bog reši Rusijo”, poleg tega pa je pastirčkom povedala še nekaj skrivnosti. Zadnja še živeča izmed treh – Lucija, se je malo pred smrtjo s tem papežem sestala im mu, edino njemu zaupala skrivnosti, ki jim jih je razodela Mati Božja.
Dobro svetujete, da naj molimo k pokojnemu Papežu Janezu Pavlu 2., da pri Bogu izprosi REŠITEV Ukrajine, Evrope in Ruskega naroda, izpod tiranije Putina.