Prvi odzivi na razplet državnozborskih volitev 2022: vstopamo v nov vsedržavni eksperiment
POSLUŠAJ ČLANEK
Po preštetih preko 99 % glasovnic je ob visoki, 69,43-odstotni volilni udeležbi, relativni zmagovalec tokratnih parlamentarnih volitev Gibanje Svoboda, ki je prejelo največje število glasov v vseh volilnih enotah po državi, skupaj pa 34,5 % odstotke glasov volivcev.
Sledijo SDS s 23,5 %, NSi s 6,9 %, SD s 6,65 % in Levica s 4,4 %. Pred parlamentarnim pragom so ostale LMŠ s 3,7 %, Povežimo Slovenijo s 3,4 %, Resni.ca s 2,9 %, SAB z 2,6 % in ostali.
Robert Golob je obljubil najhitrejšo sestavo vlade zgodovini države, za koalicijske partnerje so se že ponudili Socialni demokrati. SDS in NSi, ki sta volitve glede na aktualni rezultat končali na drugem in tretjem mestu, obe z izboljšanjem rezultata, očitno odhajata v opozicijo.
Koalicija KUL je zabeležila hud poraz; tako SD in Levica, ki se je komaj prebila v parlament, sta veliko izgubili. Koorodinator Levice Luka Mesec je priznal neuspeh in ponudil odstop. LMŠ in SAB preboj v parlament ni uspel.
Zbrali smo prve odzive na rezultate volitev.
https://twitter.com/MHacek/status/1518289321412943872
https://twitter.com/TinoMamic/status/1518326143664930818
https://twitter.com/Libertarec/status/1518301685529161729
Robert Golob je obljubil najhitrejšo sestavo vlade doslej. Za podporo se je zahvalil tudi "civilni družbi". v Inštitutu 8. marec so rezultata veseli. Napovedali so, da bodo jutri v Državni zbor vložili t.i. zakon proti škodljivim ukrepom oblasti.
Dobili smo tudi že prve napovedi usode nove najmočnejše stranke. Medtem ko je denimo ljubljanski župan Zoran Janković dejal, da je prepričan, da bo Robert Golob »odlično vodil vlado« in je zanj rezultat volitev pričakovan, Golobu pa napoveduje dva mandata na mestu premierja, pa so mnogi tudi kritični.
https://twitter.com/AntonTomazic/status/1518292333481058305
https://twitter.com/Libertarec/status/1518330620451209216
https://twitter.com/PodnarSimon/status/1518333357469450243
https://twitter.com/Mirko_Mayer/status/1518286498147311620
Rezultat je predvsem velik poraz za stranke KUL koalicije, od katerih sta dve izpadli iz parlamenta, Levici je vstop vanj komaj uspel, SD pa je močno izgubila. Kljub temu so voditelji strank z izjemo Luke Mesca, ki je priznal razočaranje in ponudil odstop, govorili o zmagi (nad aktualno koalcijo).
https://twitter.com/AntonTomazic/status/1518305030650187778
https://twitter.com/Pertinacal/status/1518339589118865409
https://twitter.com/Mirko_Mayer/status/1518333552714260480
Po ponujenem odstopu Mesca, bi se glede na rezultat spremmebe utegnile zgoditi tudi v SD ...
https://twitter.com/LahovnikMatej/status/1518343389497987073
Kaj je pa najbolj bizarna izjava po vašem izboru?
https://twitter.com/MHacek/status/1518306966560550916
Direktorica Združenja manager Petra Juvančič je za RTV SLO po volitvah izpostavila, da pot do bogate države in blaginje vodi skozi spodbudno poslovno okolje, v katerem ljudje lahko veliko zaposlujejo in ustvarjajo. »Za solidarnost in socialno državo namreč največ naredijo prav gospodarski razvoj in investicije, ki odpirajo kakovostna delovna mesta, ta pa prinašajo prihodke za zdravstvo, pokojnine in socialno varnost nasploh,« je dejala ter dodala:
"Vprašati se moramo, od česa bomo imeli tako ljudje kot država na koncu več: od poplave birokracije, zapletene administracije in kompleksnega davčnega sistema, ki davijo ambiciozne posameznike in spodbujajo ribarjenje v kalnem, ali od vitke države s svobodno gospodarsko pobudo, ki bo ohranjala ljudi in kapital doma."
Sledijo SDS s 23,5 %, NSi s 6,9 %, SD s 6,65 % in Levica s 4,4 %. Pred parlamentarnim pragom so ostale LMŠ s 3,7 %, Povežimo Slovenijo s 3,4 %, Resni.ca s 2,9 %, SAB z 2,6 % in ostali.
Robert Golob je obljubil najhitrejšo sestavo vlade zgodovini države, za koalicijske partnerje so se že ponudili Socialni demokrati. SDS in NSi, ki sta volitve glede na aktualni rezultat končali na drugem in tretjem mestu, obe z izboljšanjem rezultata, očitno odhajata v opozicijo.
Koalicija KUL je zabeležila hud poraz; tako SD in Levica, ki se je komaj prebila v parlament, sta veliko izgubili. Koorodinator Levice Luka Mesec je priznal neuspeh in ponudil odstop. LMŠ in SAB preboj v parlament ni uspel.
Zbrali smo prve odzive na rezultate volitev.
Odzive strank na rezultate ter kdo so novi poslanci državnega zbora, lahko preberete TUKAJ.
https://twitter.com/MHacek/status/1518289321412943872
https://twitter.com/TinoMamic/status/1518326143664930818
https://twitter.com/Libertarec/status/1518301685529161729
Robert Golob je obljubil najhitrejšo sestavo vlade doslej. Za podporo se je zahvalil tudi "civilni družbi". v Inštitutu 8. marec so rezultata veseli. Napovedali so, da bodo jutri v Državni zbor vložili t.i. zakon proti škodljivim ukrepom oblasti.
Dobili smo tudi že prve napovedi usode nove najmočnejše stranke. Medtem ko je denimo ljubljanski župan Zoran Janković dejal, da je prepričan, da bo Robert Golob »odlično vodil vlado« in je zanj rezultat volitev pričakovan, Golobu pa napoveduje dva mandata na mestu premierja, pa so mnogi tudi kritični.
https://twitter.com/AntonTomazic/status/1518292333481058305
https://twitter.com/Libertarec/status/1518330620451209216
https://twitter.com/PodnarSimon/status/1518333357469450243
https://twitter.com/Mirko_Mayer/status/1518286498147311620
Rezultat je predvsem velik poraz za stranke KUL koalicije, od katerih sta dve izpadli iz parlamenta, Levici je vstop vanj komaj uspel, SD pa je močno izgubila. Kljub temu so voditelji strank z izjemo Luke Mesca, ki je priznal razočaranje in ponudil odstop, govorili o zmagi (nad aktualno koalcijo).
https://twitter.com/AntonTomazic/status/1518305030650187778
https://twitter.com/Pertinacal/status/1518339589118865409
https://twitter.com/Mirko_Mayer/status/1518333552714260480
Po ponujenem odstopu Mesca, bi se glede na rezultat spremmebe utegnile zgoditi tudi v SD ...
https://twitter.com/LahovnikMatej/status/1518343389497987073
Kaj je pa najbolj bizarna izjava po vašem izboru?
https://twitter.com/MHacek/status/1518306966560550916
Direktorica Združenja manager Petra Juvančič je za RTV SLO po volitvah izpostavila, da pot do bogate države in blaginje vodi skozi spodbudno poslovno okolje, v katerem ljudje lahko veliko zaposlujejo in ustvarjajo. »Za solidarnost in socialno državo namreč največ naredijo prav gospodarski razvoj in investicije, ki odpirajo kakovostna delovna mesta, ta pa prinašajo prihodke za zdravstvo, pokojnine in socialno varnost nasploh,« je dejala ter dodala:
"Vprašati se moramo, od česa bomo imeli tako ljudje kot država na koncu več: od poplave birokracije, zapletene administracije in kompleksnega davčnega sistema, ki davijo ambiciozne posameznike in spodbujajo ribarjenje v kalnem, ali od vitke države s svobodno gospodarsko pobudo, ki bo ohranjala ljudi in kapital doma."
Zadnje objave
Kdo živi tisoč življenj?
23. 4. 2024 ob 18:45
Učenec oklofutal učiteljico, nasilje na šolah narašča
23. 4. 2024 ob 12:00
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
23. 4. 2024 ob 7:01
Ali je otrok razrvan in ne more spati?
22. 4. 2024 ob 18:45
Slovenska policija zatajila ob napovedi strelskega napada
22. 4. 2024 ob 16:50
V politiko vstopata še dva novinarja TV Slovenija
22. 4. 2024 ob 15:13
Ekskluzivno za naročnike
Slovenska policija zatajila ob napovedi strelskega napada
22. 4. 2024 ob 16:50
Odilo Globočnik – nacistični zločinec slovenskih korenin
21. 4. 2024 ob 17:30
Štirje kovači muzicirajo že sedemdeset let
21. 4. 2024 ob 6:31
Prihajajoči dogodki
APR
24
SAKRALNI ABONMA – KOMORNI ZBOR KGBL IN AMBROŽ ČOPI
19:30 - 21:00
Video objave
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 20:10
Izbor urednika
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
Vračajo se vici o policajih
17. 4. 2024 ob 6:31
39 komentarjev
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Ponavljam.
ODKOD TOLIKO NEVELJAVNIH – GLASOVNIC ?
KDO SE V NAŠI R. SLOVENIJI DOMNEVNO – “NORČUJE” IZ VOLITEV V NAŠ, V SLOVENSKI PARLAMENT?
GROZLJIVO IN POPOLNOMA NESPREJEMLJIVo JE, ŽE SAMO POMISLITI, DA BI ČLANI LOKALNIH VOLILNIH KOMISIJ ALI KDO V DVK – “DELAL” NAŠE
OSEBNE VELJAVNE GLASOVNICE KAKORKOLI
– NAVELJAVNE, JIH METAL PROČ ALI DODAJAL ,
– JIH NADOMEŠČAL Z NEKIMI – DRUGIMI GLASOVNICAMI – “dodanimi”
S STRANI KAKEGa NEKOREKTNO DELUJOČEA ČLANA LOKALNE KOMISIJE ALI “DVK”
Na predčasnih volitvah na GR v LJ – nas je vsaj 10 volilcev dokazljivo glasovalo za SDS in za SDS kandidatko OPRČKALOVO.
Te postopke v VOLILNIH KOMISIJAH – BO NUJNO – treba IZPOPOLNITI V POZITIVNO SMER..
PONAVLJAM.
MOŽNOSTI ZLORAB ODDANIH GLASOVNIC V OKIRU SAME DVK
IN V OKVIRU TERENSKIH VOLILNIH EKIP – JE VELIKO.
Zlonamerni člani volilnih komisij veljavno glasovnico zlahka spremenijo
v NEVELJAVNO– tako,da
1. med pregledom PRI glasovnicah npr. z obkroženo stranko SDS – obkrožijo še eno stranko.
IN – GLASOVNICA TAKO POSTANE – NEVELJAVNA.
2. MOŽNA JE TUDI ODSTRANITEV DELA GLASOVNIC npr. z
OBKROŽENO STRANKO – SDS
in se npr. 100 glasovnic z OBKROŽENO STRANKO – SDS,
nadomesti s 100 pripravljenimi glasovnicami z “manipulativno” obkroženo – neko drugo stranko.
Samo domnevam. Možnih načinov potvorbe je še precej.
Naj to predebatira PARLAMENT R. SLOVENIJE.
REŠITEV
MOŽNOSTI ZLORABE, PREPREČITEV MOŽNOSTI ZLORABE ODDANIH GLASOVNIC BI BILA “PERSONALIZACIJA”
VPIS IMENA GLASOVALCA – NA NJGOVO GLASOVNICO.
L.r.
Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Na predčasnih volitvah na GR v LJ - nas je vsaj 10 volilcev dokazljivo glasovalo za SDS in za SDS kandidatko OPRČKALOVO.
Te postopke v VOLILNIH KOMISIJAH - BO NUJNO - treba IZPOPOLNITI V POZITIVNO SMER..
PONAVLJAM.
MOŽNOSTI ZLORAB ODDANIH GLASOVNIC V OKIRU SAME DVK
IN V OKVIRU TERENSKIH VOLILNIH EKIP - JE VELIKO.
Zlonamerni člani volilnih komisij veljavno glasovnico zlahka spremenijo
v NEVELJAVNO– tako,da
1. med pregledom PRI glasovnicah npr. z obkroženo stranko SDS – obkrožijo še eno stranko.
IN – GLASOVNICA TAKO POSTANE – NEVELJAVNA.
2. MOŽNA JE TUDI ODSTRANITEV DELA GLASOVNIC npr. z
OBKROŽENO STRANKO – SDS
in se npr. 100 glasovnic z OBKROŽENO STRANKO – SDS,
nadomesi s 100 pripravljenimi glasovnicami z “manipulativno” obkroženo – neko drugo stranko.
Samo domnevam. Možnih načinov potvorbe je še precej.
Naj to predebatira PARLAMENT R. SLOVENIJE.
REŠITEV
MOŽNOSTI ZLORABE, PREPREČITEV MOŽNOSTI ZLORABE ODDANIH GLASOVNIC BI BILA “PERSONALIZACIJA”
VPIS IMENA GLASOVALCA – NA NJGOVO GLASOVNICO.
L.r.
Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
rasputin
Imaš skoraj prav. Slovenci morda niso povsem neumni, so pa poneumljeni. Zasluga za to gre predvsem politično instrumentaliziranim medijem, ki načrtno, zavestno in ciljno usmerjeno poneumljajo svoje občinstvo.
Samo spomnimo se pandemije, kjer je enoumno obveščanje povsem poneumnilo velik del populacije, da je verjela, da se bliža najmanj konec sveta, če se ne cepi vsaj trikrat na leto... V interesu velefarmacije.
Drug tak primer je vojna v Ukrajini, za katero je kriv "poblazneli Putin", o ameriških in drugih botrih iz Nata, ki so glavni krivci za državljansko vojno v Ukrajini, ki je izzvala vojno med Rusijo in Ukrajino, pa nič.
Neimenovana
Pozdravljeni! Prebrala sem komentarje in se vidi, kako smo različno informirani in kako različne predstave imamo o tem, kaj se v Sloveniji da ali ne da ipd. Verniki pravimo, da je vse mogoče tistemu, ki veruje, tu pa se kaže, da je vse mogoče tistemu, ki je Kučanov. Vsem dobromislečim in dobronamernim državljanom svetujem, da si na RTV Slovenija pogledajo intervju, ki ga je imel g. Jože Možina z Radom Pezdirjem, predvsem pa vsem priporočam ogled Pezdirjevega dokumentarnega filma o mehanizmu globoke države; https://www.youtube.com/watch?v=VdW-mWBhHRc&ab_channel=KANJA. V ozadju vsega je seveda Milan Kučan. Očitno se ga vsi tako zelo bojijo, da se mu kljub številnim grozodejstvom, ki ga bremenijo, ne zgodi nič. Človek je očitno brez vesti. Če bi normalnega človeka bremenilo toliko bremen, bi se umaknil v ozadje in do smrti delal pokoro! Ampak naš Bog, ki je v nebesih, je dobri in usmiljeni Oče vseh ljudi.
Thor
Razmerje med levimi in desnimi se zadnje desetletje ni dosti spreminjalo. Levi 60-70 %, desni 30-40 %. Nekaj bo treba spremeniti, saj s trenutnimi pristopi, programi in obrazi očitno ne bo uspeha.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Povsem se strinjam tudi s komentatorjem "sonatine".
Zlonamerni člani volilnih komisij veljavno glasovnico zlahka spremenijo v neveljavno - tako,
da
1. med pregledom PRI glasovnicah npr. z obkroženo stranko SDS - obkrožijo še eno stranko.
IN - GLASOVNICA TAKO POSTANE - NEVELJAVNA.
2. MOŽNA JE TUDI ODSTRANITEV DELA GLASOVNIC npr. z
OBKROŽENO STRANKO - SDS
in se npr. 100 glasovnic z OBKROŽENO STRANKO - SDS,
nadomesti s 100 pripravljenimi glasovnicami z "manipulativno" obkroženo -
NEKO DRUGO STRANKO..
Samo domnevam. Možnih načinov potvorbe je še precej.
Naj to predebatira PARLAMENT R. SLOVENIJE.
REŠITEV
MOŽNOSTI ZLORABE ODDANIH GLASOVNIC BI BILA "PERSONALIZACIJA"
VPIS IMENA GLSOVALCA - NA NJGOVO GLASOVNICO.
L.r.
Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
KAKORKOLI, ZDAJ BODO ZA VSE ODGOVORNI TI, KI SO BILI IZVOLJENI.
Baje je spornih še cca 5000 glasovnic.
In ali je bilo štetje glasovnic sploh korektno? L.r. Janez KK
p.s. kolikor se spomnim je tudi zmanjkalo glasovnic itd.
Naj to v strankah - preverijo.
Stajerska2021
Ob komentarjih dr. Gregorčiča na RTV1, se strinjam z njegovo oceno, da izpadli kulovci, zagotovo pričakujejo nagrado za strpno prenašanje ob forsiranju "novega obraza" na račun njihovih volivcev.
Centri moči so kulovce naredili za podzivajalce zmagovalca teh volitev. Vprašanje se postavlja, če bo zmagovalec hotel delati z izpadlimi strankami, ki so že do sedaj bile konfliktne in nepovezovalne. Ob zmagi Svobode, tudi Levice ne potrebuje.
Uganka pa je, kako misli Golob Civilno družbo "zaposliti" v DZ? Imamo parlamentarno demokracijo in nas lahko začne skrbeti, če bo ulica začela pisati "zakone", ki bodo prinašale svobodo in ples samo za nekatere - tako kot do sedaj.
Mogoče pa bo ples zelo kratek!
Kraševka
Več plesov poznamo. Sinoči smo videli pobalinsko rajanje Golobovih privržencev. V cerkvici v Hrastovljah, pa je s FRESKAMI prikazan "Mrtvaški ples", ki spominja tudi na povojne poboje v Kočevskem Rogu. Kakšno bo 4 letno "Golobovo rajanje", bomo imeli priliko videti, če Bog da.
rasputin
Štajerska, Golob bo po naročilu stricev že poskrbel za Kulovce. Ne bodo ravno ministri, bodo pa lahko državni sekretarji ali direktorji sektorjev v državni upravi ipd. Golobova zmaga je na nek način tudi njihova zmaga, saj je levemu bloku vseeno, kako zmagajo na volitvah. Isti ljudje imajo vedno zadeve v rokah, ne glede na nalepko, ki je trenutno vodilna znamka. Kulovci bodo zdaj množično prestopali k Golobu... Že videno.
Stajerska2021
Rasputin, to tudi sama mislim. V včerajšnjem soočenju na RTV in tudi na POP, je zatrdil, da nobenega ne bo prezrl. Če nekdo volitve izgubi, ga v DZ ni. Očitno bo javni sektor še bogatejši za vse, ki se niso prebili v parlamentarne klopi, bodo pa zasedli udobne službice kot mnogi asistenti in "strokovnjaki". Kje je vitka država? Kako pa bo 8. marec povabil k sodelovanju? Zato pa si želi parlamentarne večine, kjer bo lahko spreminjal zakone tako, kot mu bodo tisti hip koristili. Mislim, da nas bo še zelo bolela glava, ampak glavno, da bomo imeli "svobodo". Sama sem bila že do sedaj svobodna, za naprej, pa nisem prepričana, da bo ta kvaliteta (svoboda) ravno za vse enaka.
Občasni
rasputin in Jožef,
ob izpostavljanju težave desnice, ker ni ponudila novega obraza, pozabljata, da desnica nima niti približno tako močne medijske podpore, kot jo ima levica. Ali res verjameta, da bi GS sploh uspel preboj v parlament, v kolikor jih ne bi promovirali na RTV in POP TV? Da o zamolčanih in neobdelanih aferah Goloba sploh ne govorim. Vajino razmišljanje je milo rečeno naivno, ker nov obraz se ne ustvari sam, ampak se ga ustvari z mediji. Četudi bi desnica ponudila tovrstno stranko, bi bil njen doseg omejen na gledalce Nova24 TV in mogoče Planet TV, pa še to bi bili glasovi na račun SDS in NSi.
Sonatine
Občasni, prihranili ste mi odgovor, hvala. Sicer ponavljam: niti približno ne verjamem v poštenost teh volotev. Ne le izgubljene glasovnice, tudi de facto odvzem volilne pravice državljanom zaradi verjetno namerne šlamparije DVK, visok delež neveljavnih glasovnic. Te so na sploh zanimive. Si kar predstavljam sufražetko v volilnem odboru, ki pomaga iz škatle zlagati glasove na kup za štetje, pri tem pa na vsakem lustiču, kjer je obkrožen sds ali NSi, hitro obkroži še eno stranko in voila, neveljavna glasovnica. Sostem glasovanja v Sloveniji NI OK. Prav je tudi, da ga pravno spodbija Vili Kovačič, čeprav nobene stranke, ne desnih ne levih, sprememba ne zanima. Volitve v Sloveniji, to zrdim, so ukradene. Ukradene predvsem zaradi delovanja državno financiranih medijev, javnega zavoda RTVSlo ter zasebnega, a državno financiranega, POP TVY., da os odlazkovih medijih niti ne govorimo. Ukradene zaradi nezakonitega delovanja levega pola, ki se razglaša za civilno družbo in se je šel volilne kampanje mimo zakonov in predpisov te države. Ukradene zaradi čudnih rabot z glasovnicami. Ljudje Božji, a nomo to spustili kar mimo?
Svetnik
Ne gre za novo stranko, ampak novega frontmana in PR. Tukaj desnica tudi šepa. Drugič. Nova24 TV in Planet TV bi morali ponuditi kakšne res dobre filme in s tem privabiti gledalce, ki bi potem pogledali še poročila.
Kraševka
Občasni Imate popolnoma točen pogled na medije. Nacionalko so nam Levičarji UKRADLI. Desni moramo plačevati RTV prispevek, vendar ta TV sploh ni Nacionalka, ampak le "PROPAGANDNI STROJ" ki dela le za Levico in blati Desnico. Brez Nacionalke težko govorimo o demokraciji, ki je za državo nujna.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
PONAVLJAM. MOŽNOSTI ZLORAB ODDANIH GLASOVNIC V OKIRU SAME DVK IN V OKVIRU TERENSKIH VOLILNIH EKIP - JE VELIKO. Zlonamerni člani volilnih komisij veljavno glasovnico zlahka spremenijo v NEVELJAVNO– tako,da 1. med pregledom PRI glasovnicah npr. z obkroženo stranko SDS – obkrožijo še eno stranko. IN – GLASOVNICA TAKO POSTANE – NEVELJAVNA. 2. MOŽNA JE TUDI ODSTRANITEV DELA GLASOVNIC npr. z OBKROŽENO STRANKO – SDS in se npr. 100 glasovnic z OBKROŽENO STRANKO – SDS, nadomesi s 100 pripravljenimi glasovnicami z “manipulativno” obkroženo – neko drugo stranko. Samo domnevam. Možnih načinov potvorbe je še precej. Naj to predebatira PARLAMENT R. SLOVENIJE. REŠITEV MOŽNOSTI ZLORABE, PREPREČITEV MOŽNOSTI ZLORABE ODDANIH GLASOVNIC BI BILA “PERSONALIZACIJA” VPIS IMENA GLASOVALCA – NA NJGOVO GLASOVNICO. L.r. Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Friderik
Občasni, .....nima svojega medija.... Pa saj ga ima. In še to, kar ima ne zna s pridom uporabiti. Ta Nova TV je čisti dizaster. Nove volilce je kvečejmu odganjala, privabila pa seveda nikogar. Tista oddaja o lažeh in podobno : kot , da bi bil voditelj pod vplivom substanc ali za šankom ob svojem že desetem brizgancu. Nižje ne gre.
rasputin
Občasni, to, da je javna RTV še vedno trdnjava globoke države, je žal v veliki meri posledica dejstva, da je bila desnica skozi vso tranzicijo pasivna glede vstopanja v javne institucije, vključeno z javno RTV, skladno z volilnim rezultatom. Desnica nikoli ni izdelala programa elementarne emancipacije v odnosu do levice, ki je podedovala vse ključne vzvode moči in vpliva na javnost in jih skozi vso tranzicijo trdno obdržala v svojih rokah. Gre za javno upravo, sodstvo, javne zavode, javna podjetja, šolstvo, javne medije... Levica je zagnala vik in krik, ki se je razlegal do Bruslja, ko so bili malenkostno prikrajšani glede praktičnega monopola v javni RTV, medtem ko desnica že 30 let stoično prenaša, da ni sorazmerno zastopana nikjer, vključno z javno RTV. Edino mesto, kjer je desnica zastopana glede na volilni rezultat, je državni zbor. To pa je veliko premalo za dejansko emancipacijo desnega bloka. Ne vem, kdo je tu naiven: ali tisti, ki trideset let čaka križem rok in seveda ne dočaka nečesa, za kar bi se bilo treba zavzeto boriti, ali tisti, ki pač opozarja na napake oziroma izgubljene priložnosti desnice. Sam nisem razočaran nad levico, ki učinkovito uveljavlja svoje interese, tmveč nad desnico, ki anemično pusti, da jo levica povsod "nadmudri". Desnica bi morala samozavestno zahtevati in doseči, da bi javna RTV postala zares javna, se pravi nepristranska RTV v službi vseh državljanov Slovenije, ne pa le levice oziroma bolj natačno njene globoke države. To pa velja tudi za vse druge javne institucije: javno upravo, sodstvo, šolstvo, javna podjetja in javne zavode ... Kar zadeva POP TV je to komercialna TV, ki živi od reklam in se priklanja tistemu, ki "več da". Zakaj je desnica revna kot cerkvena miš v primerjavi z levico, pa je spet vpršanje, ki bi zahtevalo dolg odgovor...
Marija68
Že samo majhna sprememba v zadnjem času na RTV je povzročila cel revolt. Kako smo poslušali v predvolilnem času, kako je desnica uzurpirala RTV. Nobena zahteva nič ne pomaga. Levica ima premočno nadvlado. Nam, ki se ne strinjamo z njenim poročanjem ostane samo bojkot plačevanja.
Stajerska2021
Sonatine, ne bi mogli bolje opisati tega, kar tudi sama ocenjujem. Nekdo, ki se potrudi na volitve, ne obkroži več strank, da je posledično glasovnica neveljavna. Ob pregledu neveljavnih glasovnic, bi lahko na vseh ugotovili, da je bila izvorno obkrožena SDS. Da komunisti in njihovi nasledniki niso nikoli bili pošteni, tudi vsi vemo. In prazne glasovnice poslane v tujino? Na RTV je bilo v oddajo Odmevi plus povabilo za člane volilne komisije, če ji lahko sploh tako rečemo. Pa ni bilo nobenega. Zanimivo! Bil je pravnik, ki je potrjeval naš zelo čuden volilni sistem, ki ga nihče ne razume, očitno pa ga centri moči znajo ob pravem času dobro uporabiti. Ne verjamem, da so se te volitve končale. Nasprotno! Šele začelo se je! Tudi sama hočem epilog tega, da lahko nekdo, ki ne ustanovi stranke, nima na terenu nobenega odbora, s podporo nevladnikov v obliki "civilne družbe", nastopa kot parlamentarna stranka - anomalija vseh anomalij - se sploh ne udeležuje vseh soočanj, ne odgovarja na neprijetna vprašanja, se občasno zelo čudno vede, pridobi takšen rezultat in to v treh mesecih! Pa dajte no, saj nismo vsi nori.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
NO - NEKAJ JE TUDI POZITIVNIH POSLEDIC TEH VOLITEV: ni več SAB-a, LMŠ-ja, DESUS-a, SNS-ja..
Za SDS, za POVEŽIMO SLOVENIJO - pa je izid "BRIDKO POUČEN": NI DOVOLJ, ČE JE VODSTVO STRANKE PRILJUBLJENO LE MED SVOJIMI ČLANI, PODPORNIKI - PRED VOLITVAMI MORA PRIDOOBITI ZASE - DOSTI ŠIRŠI KROG, ŠIRŠE SLOJE PREBIVALSTVA. L.r. Janez KK
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Ta "ZMAGA" ex KP, ZK INSTANT STRANKE "golobsvoboda" - JE MEDIJSKO IN CIVILNO DRUŽBENO NAPIHNJENA, nekakšen "KUP GOREČE SLAME" kot je bil to SMC, ki ga NI VEČ.
TUDI "golobsvobode " v par letih - ne bo več.
RES VELIČASTNA JE BILA ZMAGA RES KVALITETNE KATOLIŠKE "SLS" STRANKE leta 1938.
Tako "NAJVELIČASTNEJŠA VOLILNA ZMAGA" - kot je bila decembra 1938. leta res prepričljiva volilna zmaga odličnega katoliškega slovenskega politika, "Orla" in velikega Slovenca
dr. Antona KOROŠCA
letošnja nakazujoča se volilna zmaga odlične naše slovenske stranke SDS - SEVEDA - NE BO.
A ZMAGA dr. A. Korošca IZ DECEMBRA 1938 JE BILA REZULTAT NEUMORNEGA, POZITIVNEGA DELOVANJA NAŠIH T.I. POLITIČNIH KATOLIKOV - VSE OD 1892. LETA - DALJE: dr. J.E. Kreka itd.
Na NUK D LIB, PERIODIKA, ZGODOVINSKI ČASOPISI, časopis SLOVENEC
najdete tak izid volitev v BGD skupščino:
Dokazano izjemno sposobnI, osebno zelo pošteni
KATOLIŠKI SLOVENSKI politik dr. A. KOROŠEC JE V Sloveniji dobil zaupanje,
glasove od kar 78% TEH, KI SO VOLILI.
V časopisu SLOVENEC z dne 13.12. 1938 dva dneva po volitvah v BGD SKUPŠČINO VSAK OD VAS - lahko prebere velik naslov "ŽIVELA NAJVELIČASTNEJŠA ZMAGA"
V članku
"KAJ JE REKLA LJUBLJANA":
Ljubljana je dala
- dr. Antonu KOROŠCU 77% GLASOV, v vsej Dravski banovini je dobil dr. Korošec-JRZ - 78% GLASOV..
Torej ? Kdo v letu 2022 bo dobil sam - 78% glasov ?
L.r.
Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
rasputin
Levici je spet uspel preizkušen trik: Tik pred volitvami je ponudila nov obraz in požela veličastno zmago. Stricem iz ozadja ni pomembno, kdo je njihov vlečni konj, važno je, da vleče.
Desnica je v tem pogledu veliko bolj okostenela. Na desnem bloku je veliko svetih krav, okrog katerih se vse vrti, ne glede na to, koliko ugajajo volivcem. Žal je to formula za neuspeh, ne za uspeh.
Friderik
Vesel sem pa poraza Šarca in Bratuškove. Resnično vesel. Ta dončič, mažemo, zmažemo, bo šel sedaj lahko nazaj na radio Gaga in tam spet ponavljal izguljene neslane štose o babah in podobno. Bratuškovo pa čaka prekvalifikacija. Glede na to, da nič ne zna, da je zelo slabo pismena, bo težka.
DESUSa smo se dokončno znebili. Zgodovina. Pogrebne maše ne bo. Bo pa raztros žare na neznanem kraju, v neznanem času.
Pivčeva se lahko zamisli kaj pomeni soliranje. Narava namreč ne nagrajuje takega vedenja. Ima pa tam svoje vinograde in bo že nekako preživela.
Stajerska2021
Friderik, se strinjam. Žal mi je samo to, da Povežimo Slovenijo ni prišla v DZ. Če bi se ji pridružila Pivčeva, bi prišla. To je velika, velika napaka Pivčeve in škoda za desnico.
Kraševka
Tudi jaz tako mislim.
Friderik
Tino Mamič pravi, da Slovenci niso neumni. Žal mi je reči, a so. Neumni so. Nič ne razumejo.
helena_3
Se strinjam, Friderik. Pametni ljudje ne nasedajo lažem in sprevračanju dejstev, s katerimi jih filajo MSM. Tudi ne izvolijo za mandatarja arogantnega novinca na političnem parketu.
rasputin
Imaš skoraj prav. Slovenci morda niso povsem neumni, so pa poneumljeni. Zasluga za to gre predvsem politično instrumentaliziranim medijem, ki načrtno, zavestno in ciljno usmerjeno poneumljajo svoje občinstvo. Samo spomnimo se pandemije, kjer je enoumno obveščanje povsem poneumnilo velik del populacije, da je verjela, da se bliža najmanj konec sveta, če se ne cepi vsaj trikrat na leto... V interesu velefarmacije. Drug tak primer je vojna v Ukrajini, za katero je kriv "poblazneli Putin", o ameriških in drugih botrih iz Nata, ki so glavni krivci za državljansko vojno v Ukrajini, ki je izzvala vojno med Rusijo in Ukrajino, pa nič.
Kraševka
Friderik, ali ne vidite, da Slovenci sploh nimamo Nacionalke. RTV je le institucija Zveze Komunistov, ki brani pridobitve Revolucije. Temu na RTV pravijo Svoboda, toda ta velja samo za Levičarje. Desni smo le DRUGORAZREDNI in brez Nacionalke se naših NAPREDNIH idej, sploh ne sliši.
omega
Slovenci, kot tudi vsi drugi narodi, niso neumni, so poneumljeni. Za to so krivi ne samo mediji temveč nič manj tudi šolstvo, začenši z vrtci in pozneje. Cepljenje je bilo koristno in ni bilo zaradi interesov "velefarmacije" temveč potrebno in koristno za dobro večine ljudi. Putin nikakor ni blazen, je pa ambiciozen avtoritaren voditelj, ki po logiki imperializma iz 19/20 st. želi povečati državo in obnoviti ugled, ali bolje rečeno, strahosspoštovanje pred njeno vojaško močjo. Ne boji se Nato, boji pa se, da bi ljudje v Rusiji terjali politično svobodo, kot je v Ukrajini. Ne idealiziram Ukrajine, vendar je v njej več politične svobode. V Ukrajini ni državljanske vojne razen v Luganski in Donecki pokrajini. Gre za odkriti ruski napad, s katerim tudi drugod posebej na jugu Ukrajine simpatizira vsaj manjši del ukrajinskega prebivalstva, vendar brez aktivne udeležbe na ruski strani.
Marija68
Pridobitve revolucije brani tudi sodni aparat. Na žalost
rasputin
Omega, le zakaj je bilo cepljenje koristno? Cepivo ne ščiti pred kovidom in ima številne stranke učinke. Koristi kvečjemu velefarmaciji... Glede Putina pa spet ponavljaš natančno tisto zavajajočo propagando, ki poneumlja ljudi. Če Amerika ne bi sprožila državljanske vojne s pučem leta 2014, bi v Ukrajini ne bilo nobne vojne, ne državljanske ne medržavne. Če Nato pakt in ameriške vojaške baze ne bi obkoljevale Rusije, bi EU lahko imela normalne politične in gospodarske odnose v objestranko korist. Toda Amerika je načrtno zabila klin med EU in Rusijo v klasičnem imperialnem slogu "razdvajaj in vladaj". Tudi demokracija v Rusiji bi lahko bila na višji ravni, če ne bi Nato in ameriške jedrske rakete predstavljale objektivne grožnje ruski varnosti. Amerika rovari po vsem svetu in kamor pride, tam je jok in stok in škripanje z zobmi. Vse za interese njenega zlast vojno-industrijskega sektorja.
Jožef
garantirano:
- gibanje svoboda bo na naslednjih parlamentarnih volitvah doseglo slabši rezultat, ker, če so normalna in pametna stranka, pričakovanj podpornikov ne bodo mogli izpolniti in tu bo verjetno spet nov obraz.
- blokovsko gledano je štartna številka poslancev enaka za novo vlado, kot je bila za Šarčevo.
- desnica bo morala čas v opoziciji izkoristiti za samoprečiščenje, ker očividno, kot pravijo rezultati, niso samo zunanji dejavniki tisti, ki prinesejo desnici slabše uvrstitve, škoda.
upanje ostaja, da smo se iz tega vendarle kaj naučili in da končno to obrnemo v svoj prid, ali je naš kadrovski bazen preplitek in egi premočni, da bi potegnili zajca iz klobuka pred naslednjim preizkusom?
Jožef
ops, levi blok je celo za poslanca izboljšal rezultat. tako, da bo desnica res morala premisliti, kako naprej in če nič drugega, umakniti rdečo ruto izpred bika in s tem motivacijski faktor nekaterih volilcev.
rasputin
Kot je že v navadi, je zmagal Kučan in njegov klan. Ponovilo se je to, kar se ponavlja pred vsakimi volitvami. Kučan pove javno, koga bo volil, in za veliko volivcev je to namig, ki mu brezpogojno sledijo. Enkrat je to Jankovič, drugič je Cerar, tretjič Šarec ... Zdaj je to Golob.
Vseeno je, koliko masla ima na glavi Kučanov izvoljenec, Kučanovi verniki bodo zvesto oddali glas zanj. Pri nas politika ni stvar racionalne presoje volivcev s kančkom etike, temveč je stvar emocionalne pripadnosti našim.
Desnica se bo morala naučiti uporabiti isti trik novega obraza, ustvarjenega tik pred volitvami, ki pritegne poleg fundamentalistov tudi neopredeljene in starih obrazov naveličane volivce, ki so na vsakih volitvah jeziček na tehtnici.
Priznati je treba, da se zna levica pred vsakimi volitvami uspešno reciklirati in ponudi isto vsebino v novi embalaži v podobi novega obraza, medtem ko desnica ponuja vedno iste obraze, ki so jih ljudje naveličani, razen seveda fundamentalistov, ki vidijo v njih politična božanstva. Teh pa ni dovolj za volivno zmago desnega bloka. Na teh volitvah jih ni bilo dovolj niti za relativno zmago, kot je to bilo na predzadnjih volitvah, ko je zmagala SDS.
Peter Klepec
Ne morem verjet, enkrat vam moram dati prav🤪
Kaj pa vem
Nsi - ju je zelo škodila neumna afera, SDS-u pomladitev z neprijetnimi mladci, vsem skupaj pa, navkljub en kup doktoratov in magisterijev, nizka splošna izobrazba volivcev. V šolah so na žalost znižali kriterije.
omega
V vsakem boju, tudi političnem, je načeloma prav posnemati taktiko nasprotnika, ki je že večkrat zapored zmagal v zadnjih 32 letih. Torej naj bi naslednjič tudi desna sredina nastopila z "novim obrazom!? Vendar nisem prepričan, če to pride v poštev pri obstoječih medijih. Ti bi nov obraz desne sredine še lažje sesuli kot JJ, ki je imel velike dosežke in je v zadnjih dveh letih takorekoč vsem državljanom delil "darila". Vnaprej lahko sklepam kaj bi takšnemu novemu obrazu desne sredine očitali. Pomanjkanje izkušenj, neperepoznavnost v tujini, brez izpričane uspešnosti, začinili bi še z kakšno prenapihnjeno aferico, zadoščalo bi npr da prometnega prekrška ali parkirne globe ni plačal v roku. Smo v nekakšnem začaranem krogu, društvo novinarjev preko večinskih medijev določa volilni izid zato mediji ostajajo enaki - odkrito sovražni desni sredini. V takem okolju je pa zelo težko zmagati
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.