Posnetek Ljudmile Novak z interne razprave EPP poslancev povod za obračunavanje na dan kongresa EPP
POSLUŠAJ ČLANEK
V Rotterdamu danes poteka kongres Evropske ljudske stranke (EPP), na katerem bodo izvolili novo vodstvo. Kot edini kandidat se za predsednika poteguje vodja politične skupine EPP v Evropskem parlamentu Manfred Weber, ki bo nasledil Donalda Tuska.
Slovensko EPP sceno pa zaposluje posnetek Ljudmile Novak z interne razprave EPP poslancev. Po naših informacijah gre za posnetek, ki je nastal že pred časom in ki je bil sneman brez dovoljenja. Debate poslanske skupine so namreč interne narave.
Tako se glasi naslov članka, objavljenega na portalu Nova24, kjer avtorica Sara Kovač pravi: "Nova24TV je pridobila posnetek iz Evropskega parlamenta, kjer je poslanka Ljudmila Novak nanizala kup nesmislov in zopet napadla vlado Janeza Janše. S tem pa se je pridružila Blažu Zgagi, Tanji Fajon, Ireni Jovevi in ostalim, ki so v tujino izvažali neresnice."
Članek je obnovil zgodovino odnosov med predsednikom SDS Janezom Janšo in nekdanjo predsednico NSi in sedaj evropsko poslanko Ljudmilo Novak. Bralec članka pa si lahko ogleda krajši izsek intervencije Novakove, kjer pravi: "... in tega politika, ki je sedaj tako bliskovito zmagal in dobil 41 sedežev od 90-ih, je pravzaprav naredila Janševa vlada. Ker je odstavljala razne direktorje; ker je delala čistko na javnem RTV-ju, ker je uničevala Slovensko tiskovno agencijo. Meni je žal, da je moja stranka tudi žrtev takega delovanja."
"Nekoč sem dejala, da desnica potrebuje več demokracije," je zapisala Novakova
Ljudmila Novak je na pričakovano reakcijo simpatizerjev in podpornikov največje opozicijske stranke odgovorila z več objavami na družbenih omrežjih. Na Twitterju je zapisala: "Nekoč sem dejala, da desnica potrebuje več demokracije. Danes dodajam še samorefleksije. Kdor ob porazu ni zmožen pogledati resnici v oči in je zaradi svoje šibkosti pripravljen celo pod vprašaj postaviti suverenost in integriteto lastne domovine, ne more biti moj sogovornik."
Evropska poslanka iz vrst NSi je v daljšem zapisu na svoji Facebook strani pojasnila, da je šlo za odziv na predhodno izvajanje evropskega poslanca Milana Zvera. "Gospod Zver je kot predstavnik slovenske delegacije povedal na internem zasedanju politične skupine EPP svojo resnico o volilnem porazu desnosredinskega političnega pola," je med drugim zapisala evropska poslanka.
Kakor je razumeti iz posnetka izjave Ljudmile Novak, je namreč evropski poslanec Milan Zver želel poraz desnosredinskih strank na volitvah, vsaj v določeni meri, pripisati Putinu oz. situaciji v Ukrajini. V razpravi je Gibanje Svoboda označil za ekstremno levo, Goloba pa za energetskega oligarha ali tajkuna. "Tisto, česar se mi bojimo, je, da bo pod vplivom tudi Rusije. Gre za pro-kremeljsko vlado," je še dodal.
Celoten posnetek izjave Ljudmile Novak, kot ga je objavila na Facebooku:
Na celotno dogajanje se je odzvala tudi matična stranka Ljudmile Novak Nova Slovenija, ki je na Twitterju zapisala: "O izidu nedavnih volitev imamo lahko različna mnenja in razlage - so pa za resno analizo bolj kot na mednarodnem parketu tovrstne razprave dobrodošle na internih sestankih matičnih strank. Ne glede na podrobnosti pa je jasno naslednje: Na desni sredini nas čaka kar nekaj dela in razmisleka, da do naslednjih volitev zgradimo pravo alternativo vladi, ki se pravkar sestavlja. V NSi to že delamo."
Slovensko EPP sceno pa zaposluje posnetek Ljudmile Novak z interne razprave EPP poslancev. Po naših informacijah gre za posnetek, ki je nastal že pred časom in ki je bil sneman brez dovoljenja. Debate poslanske skupine so namreč interne narave.
Ljudmila Novak je najmočnejši ambasador levice v Evropskem parlamentu
Tako se glasi naslov članka, objavljenega na portalu Nova24, kjer avtorica Sara Kovač pravi: "Nova24TV je pridobila posnetek iz Evropskega parlamenta, kjer je poslanka Ljudmila Novak nanizala kup nesmislov in zopet napadla vlado Janeza Janše. S tem pa se je pridružila Blažu Zgagi, Tanji Fajon, Ireni Jovevi in ostalim, ki so v tujino izvažali neresnice."
Članek je obnovil zgodovino odnosov med predsednikom SDS Janezom Janšo in nekdanjo predsednico NSi in sedaj evropsko poslanko Ljudmilo Novak. Bralec članka pa si lahko ogleda krajši izsek intervencije Novakove, kjer pravi: "... in tega politika, ki je sedaj tako bliskovito zmagal in dobil 41 sedežev od 90-ih, je pravzaprav naredila Janševa vlada. Ker je odstavljala razne direktorje; ker je delala čistko na javnem RTV-ju, ker je uničevala Slovensko tiskovno agencijo. Meni je žal, da je moja stranka tudi žrtev takega delovanja."
"Nekoč sem dejala, da desnica potrebuje več demokracije," je zapisala Novakova
Ljudmila Novak je na pričakovano reakcijo simpatizerjev in podpornikov največje opozicijske stranke odgovorila z več objavami na družbenih omrežjih. Na Twitterju je zapisala: "Nekoč sem dejala, da desnica potrebuje več demokracije. Danes dodajam še samorefleksije. Kdor ob porazu ni zmožen pogledati resnici v oči in je zaradi svoje šibkosti pripravljen celo pod vprašaj postaviti suverenost in integriteto lastne domovine, ne more biti moj sogovornik."
Evropska poslanka iz vrst NSi je v daljšem zapisu na svoji Facebook strani pojasnila, da je šlo za odziv na predhodno izvajanje evropskega poslanca Milana Zvera. "Gospod Zver je kot predstavnik slovenske delegacije povedal na internem zasedanju politične skupine EPP svojo resnico o volilnem porazu desnosredinskega političnega pola," je med drugim zapisala evropska poslanka.
Kakor je razumeti iz posnetka izjave Ljudmile Novak, je namreč evropski poslanec Milan Zver želel poraz desnosredinskih strank na volitvah, vsaj v določeni meri, pripisati Putinu oz. situaciji v Ukrajini. V razpravi je Gibanje Svoboda označil za ekstremno levo, Goloba pa za energetskega oligarha ali tajkuna. "Tisto, česar se mi bojimo, je, da bo pod vplivom tudi Rusije. Gre za pro-kremeljsko vlado," je še dodal.
Celoten posnetek izjave Ljudmile Novak, kot ga je objavila na Facebooku:
Izjava Ljudmila Novak, zasedanje EPP Group, Bruselj
(NUJNO) Zaradi zlonamernih in škodoželjnih manipulacij sem se odločila objaviti mojo celotno izjavo iz zasedanja politične skupine EPP v Bruslju.
Izjava je bila izrečena kot odziv na zelo hude manipulacije evropskega poslanca Milana Zvera iz SDS o porazu desnosredinskih strank na preteklih državnozborskih volitvah.
Gospod Zver je kot predstavnik slovenske delegacije povedal na internem zasedanju politične skupine EPP svojo resnico o volilnem porazu desnosredinskega političnega pola.
Ker je šlo za interno zasedanje v Bruslju, na katerem so bili prisotni vsi predstavniki evropske desnosredinske politične družine v Evropskem parlamentu, sem se na tako hude manipulacije gospoda Zvera preprosto morala odzvati.
Gospod Zver je namreč v svoji analizi jasno namignil, da je nedavni rezultat volitev v Republiki Sloveniji posledica vpliva Putinove Rusije in ne svobodne volje več kot 70 odstotkov volilnih upravičenk in upravičencev.
Kot krščanska demokratka si nikoli ne bi oprostila, če bi bila ob tako hudih manipulacijah gospoda Zvera, s katerimi je v Bruslju želel načeti suverenost in integriteto moje domovine, preprosto tiho.
Posnetek moje izjave v Bruslju objavljam v celoti.
Posted by Ljudmila Novak on Monday, 30 May 2022
Na celotno dogajanje se je odzvala tudi matična stranka Ljudmile Novak Nova Slovenija, ki je na Twitterju zapisala: "O izidu nedavnih volitev imamo lahko različna mnenja in razlage - so pa za resno analizo bolj kot na mednarodnem parketu tovrstne razprave dobrodošle na internih sestankih matičnih strank. Ne glede na podrobnosti pa je jasno naslednje: Na desni sredini nas čaka kar nekaj dela in razmisleka, da do naslednjih volitev zgradimo pravo alternativo vladi, ki se pravkar sestavlja. V NSi to že delamo."
Povezani članki
Ekskluzivno za naročnike
Domovina 141: 30 let uroka Depale vasi
27. 3. 2024 ob 6:29
Domovina 140: Kam gre denar od precenjenih železniških postaj
20. 3. 2024 ob 6:29
To je groza, ni pa strah – Justin Earl Grant
18. 3. 2024 ob 23:11
Prihajajoči dogodki
MAR
29
V kapeli Zavoda ŽIVIM križev pot za življenje
15:00 - 15:45
MAR
29
FKK 4: Za post
19:30 - 21:30
MAR
31
ZAJETI V IZVIRU - SLOVENSKI OTROCI LEBENSBORNA
18:00 - 19:00
APR
01
APR
01
KINO V ŽIVO: OKRONANA
19:00 - 21:00
60 komentarjev
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Opozarjam, da je bilo šolstvo, da so bila učiteljišča, da so bili domovi za otroke brez lastnih staršev . torej t.i. REJENČKOV - KOVNICA KOMUNISTIČNIH "JANIČARJEV"
Še cca 2, 3 desetletji nataj je bil ravnatelj DOMA V SMLEDNIKU - nihče drug kot SIN
ZELO RAZVPITEGA X SALIN PARTIZANA-PRVOBORCA, TUDI VOSOVCA ITD.
Verodostojno pričam.
Naj se nekdo detajlno pozanima o domnevni vzgoji "SOC-KOM JANIČARJEV"
V T.I. DOMOVIH ZA REJENČKE. Moja mama je bila takoj po 2. vojni celo vodja
DOMA V KAMNIKU - zelo kratek čas.
Glede
te sporne NSI L.Novak so mi odveč vse besede. Sara je 63 let in naj gre v penzijo.
Z malo pozitivnega nje prispevka – se je s politiko le znatno – materialno okoristila.
Kako je prišla v NSI naj ugotovijo nje ex ali sedanji NSI kolegi.
Kako se je “okužila” s KOMSOC ideologijo, naj pa tudi kdo – razišče.
DELALA JE V ŠOLSTVU, KI JE BILO KOMSOC DIRIGIRANO, MAR NE?
Tudi nje delo v Domu v Višnji gori je verjetno vredno pozornosti.
In nje družinski izvor, saj menda je imela starše ? Mar ne?
:L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan
Rokc5
V bistvu, če smo pošteni sta tako SDS kot NSi oddelala svoje na volitvah. Pa če se omejimo na NSi: NSi je imela izjemne ministre, ki so jim sposobnost priznavali tudi politični nasprotniki, dosegla je 81.794 glasov, kar je tretji najboljši rezultat v zgodovini stranke! To je osnova na naskok na 95.000 ali recimo 110.000 glasov, torej za organsko rast, kot sem že napisal.
Težava je drugje: Cerkev na Slovenskem svojega dela NI opravila. Še več zdi se, da z brezglavim odzivom na vedno bolj porazno statistiko, ki je vedno bolj očitna, samo še doliva kerozina na ogenj. Na ogenj sekularizma/nihilizma/poganstva, ki požira njene ovčice. Cerkev bi morala ključno formirati vest obstoječih in predvsem mladih katolikov, ki bi potem lahko družbeni nauk Cerkve lahko udejanjali v politiki.
Smo že pet minut čez dvanajsto kot se reče, za resne ukrepe v Cerkvi. Vsi znaki so bili znani že po letu 2000, pa že takrat je bil odziv mlačen (podobno tudi takrat z neko sinodo, če se ne motim). Potem je sledila katastrofalna in naivna epizoda oz. žajfnica z Mariborom po letu 2008. Zadnjih 10 let pa so predstavniki Cerkve v katoliški javnosti filozofirali o t.i. "majhni", "izvorni", "prvotni", "neklerikalni" in ne-vem-še-kakšni Cerkvi in menedžirali upad, istočasno pa pričakujejo neko "eksplozijo" katoliških glasov. Mogoče podobno kot eksplozijo novih škofij? :)
Vsi znaki pa so tu: Leta 2018 je katoliške glasove po Gorenjskem pobasal Šarec, letos sem spet bral na Twitterju, da so šli gledat glasove po katoliških vaseh na Gorenjskem in je zmagalo Golobovo Gibanje. Marsikje v Sloveniji je bilo tako, velik del katolikov, ki imajo vsaj zakramente, je volil levo.
Bodimo iskreni: NSi je kot edina slovenska krščansko opredeljena stranka več kot solidno zastopala barve krščanske demokracije, SDS je svoje tradicionalno oddelala, SLS je poizkušala in se opekla zaradi Pivčeve, ampak jaz za rezultat pomladnega tabora ne bi okrivil izključno vodstva stranka SDS/NSi/SLS. Ravno zato je prerekanje na nivoju NSi SDS toliko bolj bedno.
Ampak to je že tema za drugič.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Glede te sporne NSI L.Novak so mi odveč vse besede. Sara je 63 let in naj gre v penzijo.
Z malo pozitivnega nje prispevka - se je s politiko le znatno - materialno okoristila.
Kako je prišla v NSI naj ugotovijo nje ex ali sedanji NSI kolegi.
Kako se je "okužila" s KOMSOC ideologijo, naj pa tudi kdo - razišče.
DELALA JE V ŠOLSTVU, KI JE BILO KOMSOC DIRIGIRANO, MAR NE?
Tudi nje delo v Domu v Višnji gori je verjetno vredno pozornosti.
In nje družinski izvor, saj menda je imela starše ? Mar ne?
:L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan
Kaj pa vem
Ljudmila Novak želi stranko popeljati pod okrilje svobodnjakov, Tonin ji na tiho prikimava. Škoda,da je tako, ker ministrska ekipa NSI - ja je bila res odlična a za svoje delo nagrade ni dobila. Preden NSI sploh pomisli na kakšno sodelovanje s svobodnjaki, morajo le ti odgovoriti na nekaj pomembnih vprašanj. 1). Kako predsednica parlamenta razume ločitev cerkve od države. 2). Davčna napoved predsednika svobodnjakov. 3). Poslovanje GEN I. Poslovanje baje vrhunsko, dobičkov pa nikjer. 4). Ukradena identiteta ??? 5). Ekipa sestavljena iz politikov, ki jih je ljudstvo odpisalo. 6). zelo pomembno. - prikrito uvajanje LGBTQ v šole. Pri tej točki popuščanj ne sme biti. Ker teh odgovorov ne bo, nima NSI v tej vladi, četudi si Golob tega na skrivaj želi, nima kaj iskati, raje se naj dobro pripravi na naslednje volitve.
lavrict
LN ima prav. Desnica mora dobro analizirati poraz. JJ osebno mora analizirati poraz. Vendar pa mora NSI v svoji analizi ugotoviti tudi ali ji LN ne dela prevelike škode ali pa ji lahko koristi pri nadaljni poti proti sredini. Ne vem. Nimam odgovora. Osebno pa bi se LN znebil iz stranke.
ludvikvida
tudi midva z ženo sva bila nekoč volivca Nsi.
Zvesta volivca. Kar se Novakova druži s skrajno levico, nisva več.
Vsi, ki se slepite in trdite, da dela prav, se motite, na levici pa se vam smejijo, ker vedo, da smo desničarji velike budale. Že 80 let nas vlečejo za nos, pa nas bodo še 80 let, če bomo kot narod toliko časa sploh še živeli, če ne bomo zaradi vseh sort Ljudmil izumrli.
Nismo vsi, ki se zavedamo, kako negativno vlogo igra Novakova volivci SDS. Midva z ženo sva volila Počivavška.
Zato tudi uredništvo vljudno prosim, naj ne zavaja bralcev!
Vljudno vas tudi prosim, da RAJE raziščite, koliko NSi- volivcev je zaradi Ljudmile volilo Goloba!
Evalvacija bi vaši stranki, katere del ste, zelo prav prišla.
Z navijaštvom ne boste prišli daleč.
Navijaštvo je ceneno in mu hitro poteče rok trajanja.
ales
SDS in NSi naj najprej počistita vsaka pred svojim pragom. Svetovanje drugim strankam koga je potrebno odstaviti kot predsednika stranke postaja slovenski nacionalni šport, ki so ga izumili Kučan in njegova tovarišija. Izbira vodje stranke je zgolj in samo notranja zadeva vsake stranke. In pika!
O tov. Novakovi pa škoda besed. Samo njena glasovanja v EU parlamentu pogledaš pa veš kam spada. Kot je Bog delil inteligenco je pri tov. Novakovi žal zelo skoparil.
Če bi tov. Novakovo poslali v stranko "Svoboda", kamor zares spada, bi NSi pobrala veliko glasov SDS in na volitvah podvojila mandate. Janša se tega dobro zaveda zato tov. Novakovo z veseljem provocira. Ta pa, skladno s svojo inteligenco, Janši na veliko pomaga odganjati glasove NSi v naročje SDS.
Kraševka
ales Se pridružujem vašemu mnenju.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
ime ji je Matilda - je copy-paste - pomota. L.r. Janez KK
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Ponavljam.
GLEDE MENI OSEBNO ZELO ANTIPATIČNE – POLITIČNO IN NASPLOH – LJ. Novak – bi samo opozoril – na njeno javno premalo poznano – osebno preteklost.
Ki naj jo novinarji itd. kar preučijo – ker L.N. je javna oseba.
Bila je pred zaposlitvijjo v politiki – v šolstvu. Tudi v Domu v VIŠNJI GORI.
Šolstvo, domovi, vrtci – so bili in so še prežeti z vsiljevanjem KOMSOC miselnosti.
To vemo vsi. Verjetno se je tam navzela KOMSOC miselnosti.
Toliko o mnogim nam Slovencem - sporni javni osebi,
ki je jaz osebno nikoli nisem - niti bi je nikoli - ne volil.
Sicer je pa gospa v nje 63.. letu
in je verjetno - upam - kmalu ne bo več v naši slovenski javnosti.
:L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan
Jožef
članek skoraj bp. manjka samo videnje MZ. škoda samo, da se umazano perilo pere pred javnostjo. sicer pa pravilna ugotovitev, da (samo)refleksija (tudi pri NSI) bo zelo koristna.
obžalovanja vredno pa je, še enkrat, da si stranki, ki nagovarjata desni pol, tako skačeta v zelje. mar bi se naučili, kako voditi čredo do naslednje zmage, namesto tega pa se od levice učita, kako si krasti ozemlje. nesoglasja so, je razumljivo, vendar jih odrasli rešujejo odraslo.
mopsen
Res je zanimivo,da se Ljudmila non stop,loteva Janše....bolj ko jo na miru pusti,bolj se oglaša, ko ji pa odgovori, je pa vsa iz sebe...pa je spet JJ, kriv za njene nebuloze.
MEFISTO
Tovarišice in tovariši, dame ter gospodje, spoštovana gospa Ljudmila Novak in častiti gospod ter tovariš uroš.samec!
Nocoj boste zadnjikrat zaspali v diktaturi, jutri zvečer pa boste že šli k počitku v Svobodi.
Če vam bo Svoboda jemala spanec, bo kriv Janša!
Vso srečo vam želim, ker jo boste potrebovali!
uros.samec
Dve stvari sta očitni. Prvič, res slabo bereš moje komentarje in vedno iz njih potegneš zgolj najslabše, tisto, kar te moti. Vsi verni podaniki stranke SDS vse tiste, ki se jim ne zdijo dovolj ekstremno desni, označite za leve. Stara mantra. Iz mojih komentarjev je jasno, katero stranko podpiram. Drugič, ta tvoja teza da sem Rasputin je res že abotna in moteča. Kdo je vam poslal pozdrave iz Triglava ne vem, zagotavljam ti pa, da ni pljučni bolnik. Danes se prestavim na obalo in lahko boš mirno sejal svoje temačne napovedi. Zelo očitno je, da smo se razdelili na desni, tako je. Nekateri vidimo priložnost in drugačno prihodnost. Desnica z levico. Drugi vidite le željo po revanšizmu in sejete sovražnost. That realy works. Not.
MEFISTO
Če si ti tipični predstavnik ali podpornik NSi, potem ni čudno, da se gre svingeraj, kot bi rekli zagrebčani, kakršnega opažamo. Te je povabil na morje stric iz ozadja?
Svetnik
Kaj čmo, takšen si, da pišeš same negativnosti, potem se pa kujaš, ko nihče ne vidi nič pozitivnega na tebi.
Rokc5
Špetira med NSi ter SDS očitno še kar ni konec. Pluralnost mnenj na istem političnem polu seveda ni sporna, ampak vse skupaj začiniti s takšno mržnjo ter zavistjo, res ne vem kaj je tega treba.
Po mojem mnenju je glavna težava v tem, da NSi še vedno sanja o časih devetdesetih, ko je bila SKD najmočnejša stranka na desnem polu, pravzaprav že pri DEMOS-u. Znotraj DEMOS-a je takrat nepričakovano zmagal SKD, ki je pobral najbolj orto-katoliške glasove znotraj desnega tabora. SKD so res volili globoko verni katoliki in ne samo kulturni katoliki, narodnjaki.
Po usodnem paktu z Drnovškom so ti glasovi prešli pod okrilje SDS in to NSi-ju logično da ni všeč in zato sanja o vrnitvi v zlate čase SKD-ja.
Težava NSi-ja pri tem je, da bi stranka to rada naredila na silo, v smislu, mi smo "nasledniki" SKD-ja, nam "pripadajo" ti volivci. Na silo želijo priti na neko magično volilno številko, bodisi 150.000, 200.000. Ampak tako ne gre, gre samo s počasnim trdim delom, ko počasi volitve za volitve pridobivaš nove glasove (kot v primeru zadnjega volilnega uspeha NSi skoraj 20.000 novih glasov, skupaj 80.000, ki pa je očitno za vodstvo stranke bistveno premajhen).
Obenem je pa huda težava NSi-ja tudi dejstvo, da je Cerkev z modernimi, mehkimi pristopi izgubila veliko vernikov, ki tudi nimajo več tako jasnih pozicij kot starejši, že pokojni volivci SKD-ja. Spremenjene razmere v današnji bistveno bolj moderni/liberalni Cerkvi ne nudijo več "humusa" za volilni bazen resnih versko in narodno osveščenih katolikov, ki jih NSi posledično nima več toliko na razpolago, sploh ker jih je velik del "pod ključem" v SDS-u.
Nasploh je prihajajoča kriza v Katoliški cerkvi na Slovenskem, nekaj na kar so v NSi-ju zelo pozabili in ne vidijo te nevarnosti, da krščanska frakcija demokratičnega tabora tu očitno izgublja. NSi pa je že po strankinem nazivu vezana ravno na to volilno telo - v nasprotju z bolj širše zastavljeno SDS. Toda vedno bolj liberalna Cerkev na Slovenskem ne zmore več producirati konservativnih katoliških volivcev SKD-jevega kova. Z liberalno Cerkvijo novega SKD-ja, pa četudi pod plaščem/imenom NSi-ja, pač ne bo več.
Sonatine
Rokc5, kot ste zapisali. Dodam le slednje: če bi to bila Hrvaška in bi za NSi stala hrvaška katoluška cerkev z legendarnim kardinalom Boźanićem na čelu, ki se ni bal pivzdignikti gladu zoper "grehe struktur", bi si NSi lahko obetala volilni rezultat, kakršnega dosega SDS. Več kot to, dvomim. Ker pa smo v Sloveniji ob anemičnih škofih, ki v glavnem molčijo in so zadovoljni z drobtinicami, ki jim jih navržejo še močno ustoličene strukture ter nikdar razoblastnele strukture, ki Cerkev dojemajo kot razrednega sovražnika, ta pa vlogo, ki razrednemu sovraźniku v družbi pritiče, molče in vdano sprejema, seveda v cerkev nihče ne dre, tako kot na Hrvaškem, in ta apatičnost cerkvenega Občestva se preslikava na apatičnost volilnega telesa NSi. Lepo ste zapisali: ker slovenska Cerkev ne uspeva sproducirati dovolj novih vernikov, posledice čuti tudi stranka, ki naj bi vernike zadtopala. Čemu tilo sovražno in ihtavo zaganjanje NSi v SDS ob vseh teh dejstvih, je res težko razumeti. Sicer pa je treba opozoriti še na nekaj: spor na desnici je tudi zavestno in načrtno sproduciran iz levega pola. Zakaj se je NSi takoj odzvala tej provokaciji, tudi s člankom o "samožrtvovanju Janše", ki desnemu polu ni prinesel nobenih koristi (prej nasprotno) , tudi ne razumem drugače, kot da gre za oblastniške apetite za vsako ceno. Ne vem, zakaj jih tako "tišči" za vsako ceno suportirati Golobnjak in opozicijo, kot je nekdo zapisal, skrčiti na ene 7 poslancev. Čemu je vzdrževanje Golobnjaka tako pomembno? Sile je raje potrebno usmeriti v nove volitve. Źe sedaj. V provokacijah z leve ne mislim sodelovati, na NSi pa tudi apeliram, naj za Božjo voljo s temi rabotami nehajo. Škodujejo celotnemu desnemu polu in navsezadnje samim sebi.
Ficho81
Bravo!
Ficho81
Tud tebi BRAVO!
uros.samec
Ljudmila Novak je povedala resnico. Marsikomu to ni všeč in marsikdo njene besede ter njihov pomen prevrača po mili volji, da bi le izpadle nerelevantno in nebistveno. Pa ne bo šlo. To, o čemer govori Ljudmila Novak je način. Način ki ga uporablja stranka SDS ko vrši svojo politiko. Uredništvo lahko brani stranko SDS, češ, saj je bilo vse v okviru zakonov. Ja. Res je. Vendar je bilo nečloveško. Brezglavo, brezčutno, zaletavo, maščevalno, pritlehno in najmanj nekorektno. Ne bom več našteval kaj, večkrat sem že, sicer pa je v govoru Ljudmile Novak vse.
Skrajni čas je, za renesanso Slovenske desnice in zaton stranke SDS. Če kdo uničuje Slovensko desnico, če jo kdo večno maže z raznimi madeži in sramotami je to stranka SDS. Če ima katera stranka obupno izražen teleban efekt, potem je to stranka SDS. In ljudje to vedo. Tudi tisti, ki se štejejo pod desni politični nazor. Zato so volili proti tej stranki in proti Janši. Ljudje prenesejo skoraj vse, celo utopične levičarje, le stranke SDS in Janše ne. To stranko resnično podpira le še popolnoma nekritična baza njihovih podanikov, ki de facto gojijo kult svojega vodje in živijo kar se tiče tega, v čisto ločenem, paralelnem svetu.
Nihče ne more očitati vladi v odhodu, da se ni borila z unikatnimi razmerami. Nihče ji ne more braniti zaslug za uspešno delo in resnično dobre rezultate, Janša pušča državo v dobri kondiciji. A težava je njegov način. Njegova ekscentrična konfliktnost. Njegova večna zamerljivost in očitna maščevalnost. Njegove eskapade soliranja in trmoglavost. To je tisto, kar etiketira Slovensko desnico in to je edini razlog za izgubljene volitve. Po moji skromni oceni so dobili še precej več kot sem mislil, da bodo. Tako stranka SDS kot njen vodja so tipični primer tistih, pri katerih pozitivne lastnosti zbledijo ob negativnih. Preprosto ne znajo držati ekvilibrij. Prihodnost Slovenske desnice je NSI in njihovo umeščanje v sredino političnega prostora. Samo to prinaša koalicije z levico, s tem pa tudi vlade, ki končajo svoj mandat in zaključujejo svoje projekte. Slovenija pa to nujno potrebuje.
MEFISTO
Ko si se nazadnje oglasil, si se pohvalil, da odhajaš na morje in napovedal pavzo. Ko si zadnjikrat odšel od doma, si nam poslal pozdrave IZ Triglava. Veseli bomo, če nam jih boš posla tudi IZ morja.
mopsen
Ja Samec, vem da si ti Ljudmila sama...pa srečno v SD.
Kraševka
Uros samec, ali ne vidiš, da dejansko streljaš "mimo". To lahko govori le človek, ki so mu načela tuja ali pa jih sploh nima in išče le LASTNO KORIST. Delati moramo za skupno dobro in Pomladne stranke, morajo ugotoviti katere vrednote so za državo in narod POMEMBNE. Koalicijo sestavljamo glede na vrednote in ne po tem, kdo je komu simpatičen. Ko sem bila še v službi sem vedno delala v prid podjetju in to z vsemi tistimi, ki jim je bil uspeh podjetja SKUPEN. Prijatelje, ki smo se vabili na večerje, pa sem zbirala po tem, ali smo si simpatični ali ne. Če Ljudmili Janša ni simpatičen, pa ni treba, da ga vabi na kavo, vendar, kot političarka, je dolžna z njim sodelovati, Pa tega ni bila zmožna niti sedaj, ko je bila NSi v koaliciji z JJ. Pljuvati na SVOJO koalivijo, pa ne odraža modrost politika.
Ficho81
Uroš,a je s tabo vse OK?Zgleda,da EP in razprav naših tupastih(nekaterih) predstavnikov v EP ne spremljaš!In če ima po tvoje LN prav,si najverjetneje volivec,ki je do sedaj volil na volitvah vsakič drugo stranko!SDS ima v treh desetletjih najbolj zveste in trdne volivce!Nobena druga jih nima!Taubijevi plesalci bodo čez 4 leta izginili,mogoče ostali na 10%!SDS ni Janša,SDS je največja in najbolj uspešna slovenska politična stranka!Če bi se NSi rešila kvizlingov in prepustila mladim,bi se jim sigurno dvignila podpora!V času Petrleta sem prvič volil stranko KD,kako je bilo pozneje,dejanja Petrleta in nekaterih pa so me odvrnili od podpiranja stranke KD,ki se je potem preimenovala v NSi,ostali pa so nekateri nepotrebni člani z LN na čelu,ki so še vedno simpatizerji s komunajzarji,katerim so vrednote življenja,politike in ljudi nasprotne z načeli krščanske demokracije!Problem LN je,da se obrača po vetru!Če imam svoja načela in miselnost v glavi,mi je noben dnar ali ponujeni položaj ne obrne!Pri njej in nekaterih njenih kolegih pa tega ni in so se pripravljeni prodati!
Svetnik
Uroš Samec si želi, da bi bila Nsi satelit levih strank. Samo si ne upa direktno povedati, zato pa potem obsoja "način", kako naj bi vse narobe delali. Pove, kako, kako so volivci SDS slabi, ampak nekam veliko jih je. Pa še več so dobili kot prejšnjič.
helena_3
No, meni se je Ljudmila zamerila, ker je glasovala za sankcije proti Poljski. Tudi zahodna Nemčija je ob združitvi z vzhodno Nemčijo lustrirala komunistične sodnike, pa nobeden ni nič v luft skakal. Poljska pa tega ne sme? In ne sme V SVOJI DRŽAVI sprejeti usmeritev, po kateri v najvišji meri varuje življenje od spočetja do smrti? In to podpira oseba iz KRŠČANSKE stranke?
Enako tudi Madžarska omejuje LGBT propagando v osnovnih šolaj. Jaz to podpiram, Ljudmila očitno ne. (Paktiranje Orbana s Putinom seveda ne odobravam)
Boga Milka, no, vsi jo napadajo. Janša pa slovenski levičarji po rokah nosijo in se mu ves čas dobrikajo, anede (sarkazem off).
Sicer se pa v celoti strinjam s komentarji Sonatine.
Ponavljam za njo: kar seješ, to žanješ!
Sonatine
tako, lepo ste povedali, helena, Ljudmila se nam ni zamerila zgolj glede Slovenije, njeno podpiranje glibalistične in Soroševe agende ni nič manj sporno, dokler predstavlja katero od desnih strank, še posebej krščansko. Ne vem, kaj sploh vztraja na polu, ki ni njena "intimna opcija" očitno fantazira, da bo predsednica drźave, hkrati oa se zaveda, da je na levi za to funkcijo nikoli ne bi predlagali, NSi pa ima v pesti, pa jo bo. Kdo za Božjo voljo jo bo spkoh volil. Levi bodo volili izključno kandidata ali kandidate levih strank, desni pa si raje odrežemo roko, kot da volimo tole. Po resnici povem, če bi bila Ljudmila edina kandidatka na desni za predsedniško mesto, raje volim levaka. Opico, če je treba, Ljudmili pa glasu ne dam pod nobenim pogojem.
Kraševka
Res je. Opozarjati moramo le tega, ki ne razume, koga v Bruslju sploh zastopa. Če je nekdo prišel v Bruselj z glasovi Konservativcev, bi v spoštovanju do svojih volilcev, moral tudi v Bruslju zastopati KONSERVATIVNA načela.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
GLEDE MENI OSEBNO ZELO ANTIPATIČNE - POLITIČNO IN NASPLOH - LJ. Novak - bi samo opozoril - na njeno javno premalo poznano - osebno preteklost.
Ki naj jo novinarji itd. kar preučijo - ker L.N. je javna oseba.
Bila je pred zaposlitvijjo v politiki - v šolstvu. Tudi v Domu v VIŠNJI GORI.
Šolstvo, domovi, vrtci - so bili in so še prežeti z vsiljevanjem KOMSOC miselnosti.
To vemo vsi. Verjetno se je tam navzela KOMSOC miselnosti.
DANES SEM BIL V centrali NLB pri Platani in pri RTV- BANGLADESH. Znana mi-zelo OK uslužbenka banke mi je potarnala, da se zelo veseli bližajoče se ji penzije. In - da bo prvi teden penzije - samo - spala.
Pri slaščičarni Maximarket ni bilo danes - nobenih politikov. Nič hrupno dramatičnega se ne dogaja.
Na Kongresnem trgu je bila GOLOBJA atmosfera: ena punčke je golobom pri Platani trgala koščke kruha od njenega sendviča in jih metala grulečim, prerivajočim se golobom, Mami jo je flegma gledala.
Pred menoj je hodil en manjši kot R. GOLOB HLAČMAN - z enako "FRIZURO" kot R. GOLOB.
PREHITEL SEM GA IN VIDEL, DA NI R. GOLOB - PAČ PA EN "KLOŠAR" z enako FRIZURO kot R.G.
Pri RTV SLO - NI BILO VIDETI NOBENEGA ZBIRANJA.
Še v lokalu BANGLADESH nasproti RTV SLO so bili neki mlajši m OK moški, verjetno gradbeniki z bližnjih gradbišč. In le 2, 3 čisto pijani možakarji, ki bi znali biti RTV SLO ljudje.
TOTALITARIZEM IN DIKTATURA NOVEGA "GOLOB-SVOBODA" REŽIMA JE VIDNA NA TV- iz sej DZ.
SPORNA VEČINSA PREGLASOVANJA, VSILJEVANJE SPORNIH EX LJUDI, KADROV ITD.
o EX SPORNIH POSLIH, AFERAH NOVEGA PREMIERJA - NIČ NOVEGA - NA ŽALOST.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan
uros.samec
Prepričan sem, da vsem nam jemljejo dih izčrpna poročila tvojega vsakdana, me pa zanima ALI IMAŠ POVEDATI KAJ NA TEMO ČLANKA??? NE?? SO SHUT THE FUCK UP.
Stajerska2021
Nsi se mora resno vprašati, kaj je z Ljudmilo Novak narobe! Imajo pet izvrstnih ministrov, oziroma so jih imeli, na zadnjih volitvah pa dobili piškavi rezultat.
To je zasluga Ljudmile Novak! Poslali so jo v EU, ker je bila kot predsednica stranke Nsi vseskozi konfliktna. V EU sodeluje z levičarji. Mar je res tako naivna, da misli, da jo bodo podprli na predsedniških volitvah? Nikoli in nikdar. Ona ni material za protokolarno funkcijo. Je pa koristni id...t, ki ga levičarji s pridom izkoriščajo. Vprašanje je, kaj ji je obljubljeno!
Jana Px
Sonatine, odličen komentar, se popolnoma strinjam.
Sonatine
Jana, pozdravljeni, v NSi pač ne morejo trditi, da jih na problem Ljudmile javnost ne opozarja. To, da kritike letijo izključno iz desne, je posledica dvojega: 1. samo desničarjem nam je za desnico mar, saj vidimo v fesnici garanta za graditev moderne demokratične družbe (tudi za levičarje, da ne bo pomote!) in močnega, stabilnega, odprtega gospodarstva, 2. če se Ljudmila ne bi zlizala z levico, seveda tudi ne bi bilo refleksov z desne. Žanješ, kar seješ.
Svetnik
Tisto, česar nekateri tukaj ne razumejo, je, da je šla Ljudmila predaleč. Po drugi strani Domovina ohranja neko zdravo pamet pri kritiki SDS-a, Ljudmila pa gre predaleč.
Sonatine
NSi in Domovini ni všeč, da v socialnih mefijih "napadamo" njihovo Ljudmilo. Naj bo jasno: edini desni medij, ki ga berem, je Domovina. Ne spremljam 24 TV, ne berem Demokracije, nosem jurišnik SDS, sem čisto navadna državljanka, ki pove to, kar misli, ne da bi mi katerakoli stranka morala misli polagati "v usta", saj se strankarsko ne udejstvujem in tudi sicer sem samosvoj primerek, ki ga je težko voditi pi svoje, še manj manipulirati z menoj. Ljudmila, in NSi z njo vred, ne razume, da smo jo desno orientirani volilci spregledali, jo preziramo, preziramo njeno patološko maščevalno obsedenost z JJ ter jo osebnostno zaničujemo zaradi širjenja laži v evropskih kuliarjih, združeno z lažnivimi udbokomunističnimi kljukci doma in v evropskem parlamentu, in je, na kratko, spričo zaničevanja vrednih značajskih lastnosti (maščevalnost, sovražnost, zamerljivost, laganje, podtaknjenost desnici on izvajanju murgljanske protidesničarske agende), preprosto ne maramo.
Ljudmili ni všeč, da ji to povemo, in vsi, ki ji to povemo, smo takoj - kako zarotniško - razglašeni za Janševe agente. Blagor Janši, da ima toliko agentov, ki nimamo drugega dela, kot da vse ljube dni po krivem napadamo nedolžno Ljudmilo. Tovarišica imajo težave z dojemanjem in sprejemanjem realnosti, to je najmanj, kar lahko upravičeno povemo.
NSi bi rada vladala na desnici, a se ne želi znebiti agenta udbokomunističnega štaba iz lastnih vrst, potem pa stokajo, zakaj so na volitvah dobili zgolj 7, 8 %. Pa to ni edini problem stranke, ki premore ogromno sposobnih mladih ljudi, to smo v nedavni odlični vladi JJ tudi sami lahko videli in smo jim za odliçno delo hvaležni. Kakorkoli obrnete, je stranka JJ druga najmočnejša v državi, da ni prva, gre zahvala zgolj novemu obrazu, ki je požrl celotni levi blok in še zraven, pričakovano, ogromno maso koristnih butljev. NSi se giblke med 7 in 10 odstotki, SDS redno med 23 in 27 %. Vse, ki so ob tej razliki ljubosumni na SDS in vidijo v tej stranki motnjo, ki da ovira ubogo NSi pri njeni rasti, bo treba povprašafi po zdravi pameti. Problem NSi ni Janša, ni SDS, tudi pomanjkanje sposobnih kadrov ni problem NSi, problem stranke pa je Ljudmila, svinganje in očitno tudi krščanski predznak, ki v Sloveniji ne pritegne tako kot antikomunistični pri SDS. Ampak veste, za vaše težave in Ljudmilo ni kriv Janša.
Vse bolj sem prepričana, oorostite mi to iskrenost, da vaša tovarišica potrebuje psihiatra in seveda Kučanovo nežno šepetanje, da bo zadovoljna.
Mi je hecno, ko pravi, da jo bodo sedaj "vsi napadali", ne doume pa, zakaj. Očitno gre za patološko blokado doumevanja razlogov in realnosti pri tovarišici, kaj naj si drugega mislimo. Bi pa vsem v Sloveniji naredilauslugo, če bi se skupaj s svojo ostudno sovražnostjo ter maščevalnostjo iz politike in javnega prostora dokončno umaknila.
Na Škrabčevi domačiji se oddih menda lepo preživlja. Razkošno, po meri socialistične avantgarde. In v družbi samo najbolj Enakih med enakimi.
batistamaja
Da pa vi ne berete Nove24, to pa ne bo šlo. Vaše navedbe in besednjak so čisti copy-paste njihovih objav, tako da glede na napisano ste daleč od tega, da bi bili samosvoji. Verjetno ste zato na začetku to posebej poudarili.
Sonatine
nimam pojma, kaj so tam napisali, resnično jih ne spremljam, tole o Ljudmilinem nastopu polnem laži sem prebrala včeraj na siolu. Redno prebiram Domovino, Finance, portalplus in včasih tiste kratke povzetke na požarreportu, saj nisem naročnica in za kaj več nimam dostopa. Poročila pogledam na Planetu. Tako da težko razumem, po kakšnem čudežu naj bi moj post bil copy/paste tistega na 24 tv, razen, če imam kakšne nadnaravne sposobnosti, ki se jih ne zavedam? Upam, da ste dovolj zreli in v nadnaravne sposobnosti navadnih ljudi seveda ne verjamete. Mi bo pač treba verjeti na besedo. Ali pa boste kot Ljudmila verjeli, da smo vsi agenti Janeza Janše, skriti v vsakem kotičku države, od koder prežimo na nedolžno Ljudmilo. Glede slednje je 0a patološko tudi to, da v čisto vseh okoli sebe vidi krivce, samo pri sebi ne. Hud primanjkljaj samorefleksije in samokritike. Po teh značajskih lastnostih se z Golobom odlično ujemata, o njunih izjavah, sposobnosti samorefleksije in dojemanju realnosti pa imamo državljsni veliko. povedati. Ker smo nezadovoljni in imamo "poln kufer". Ne razumem, zakaj ste tako zgroženi, na problem Ljudmile javnost že dolgo opozarja, verjamem, da je zgrožen tudi del članstva NSi, tudi politični analitiki redno opozarjajo na škodo, ki jo Ljudmila povzroča stranki. Če so vsi ti kritični glasovi posledica "agentov" JJ, potem seveda tudi vam svetujem obisk dušnega specialista. Tudi tista o ruskem vmešavanju v slovenske volitve je bila bedasta, da ne bo pomote. Še opravičilo vsem za tipkarske napake in lepo prihodnost NSi z Ljudmilo želim. Kakorkoli se bodo odločili znotraj stranke, se ne bodo mogli izgovarjati, da jih državljani nismo opozarjali. Opozarjaš, ko ti je mar. Ko ti ni mar, pa po golobje plešeš.
uros.samec
Well said.
Kraševka
Sonatine, dobro ste povedali. Italijani pravijo: "Uomo avisato, mezzo salvato"! To poimeni, da če nekoga opozoriš, ga že na pol rešiš. In Ljudmili moramo povedati, da smo jo izvolili Desni in prav, da naše glasove v Bruslju podari Levim. Čutimo se prevarane.
ludvikvida
hvala za mnenje, ki ga z ženo 1000% deliva z vami.
Svetnik
Točno tako je, kot si povedala. Medtem, ko je Domovina dokaj realistična tudi v kritiki SDS-a, pa za Ljudmilo tega ne moremo reči. Jasno je, da gre za osebno zamero, ki jo kuha in je zato pripravljena delati to, kar ji reče Tanja Fajon in izkoristi vsako priložnost za napad na JJ in SDS.
Svetnik
batistamaja je naredila točno to, kar ti pišeš. Če pokritiziraš Ljudmilo, si avtomatsko SDS agent. Povedala si pa točno to. Pri njej gre očitno za osebno zamero.
Ljubljana
Ni treba brat nove 24 da imas zdravo presojo.
AlojzZ
Ne vem, kaj naj zapišem. Mogoče samo: "Kučan in Golob plešeta."
Peter Klepec
No ja, za poraz je seveda kriv vsak sam in s tem posredno za zmago nasprotnika.
Citiram znanko, ki je pred volitvami izjavila, da gre samo zato na volitve, da bo Jansa dobil en glas manj.
Nekaj je torej moralo biti narobe, a ne?
Ce v Demokraciji cisto brez sramu pisejo, „...da imajo Somalci povprecen IQ tam okoli 68...“, se morajo zavedati, da se take izjave pripisujejo SDS, torej Jansi in morda celo cerkvi. Ali se cerkev strinja, da so Somalci imbecili?
Kraševka
Takoje, če Nacionalko UKRADEJO Levičarji, ki potem vršijo na TV - dveletno kampanjo v prid Levici.
Stajerska2021
Klepec, na lestvici funkcionalne nepismenosti smo na zadnjem mestu. To pove vse! In rezultat volitev je tu!
Friderik
Odličen komentar uredništva.
Res smo na tako imenovani desni potrebni samorefleksije. Ta vključuje malce ponižnosti in izključuje valenje krivde na druge, sprevračanje dejstev in podobno.
Če je Zver res razlagal , da je poraz posledica vojne v Ukrajini, naj gre na opazovanje. To je pač preveč! Res, da je zmagal Soros in njegovi varovanci, a Soros je dobil državno odlikovanje v Ukrajini , ne v Rusiji.
fiLčrTjaK
Ljudmila Novak ni levičarka. To etiketo so ji nalepili krogi v SDS, ki želijo NSi podrediti svojim interesom. Novakova se v nasprotju s Toninom zavzema za bolj avtonomen kurz stranke.
Sonatine
japajade, komu vi prodajate ta jajca
Kraševka
Kakor koli obračate, Novakova je v Bruslju vedno glasovala tako kot Fajonova in ne kot večina iz EPP. Torej Novakova v Bruslju glasuje, kot Levica. V Bruselj pa je odpotovala izključno z glasovi Desnice. To pomeni, da je prevarala SVOJE volilce.
Sonatine
Točno tako, spoštovana ga. Kraševka. Ljudmila je v EP na rovaš gladov desnih volilcev, ki jih je prevarala. Kot je lepo opozorila Štajerska, ne zgilj, ko gre za domače, slovenske teme. Sovražna je pravzaprav do vseh katoliških držav, ki si jih evropski globalisti še niso podredili. Pa si jih prizadevajo, zelo grobo, tudi z Ljudmilino pomočjo. Dvomim, da so Ljudmili volilci z desne za to dali mandat. Njihove gladove je v EU podarjala Fajon in Jovevi. Kar de facto je prevara volilcev.
ludvikvida
Če Novakova ni 10000 % levičarka, sem jaz Donald Trump.
Svetnik
Če zate to pomeni slepo sledenje Tanji Fajon in zganjanje antijanšizma... Potem ne bodi presenečen, ko bo izpadla iz parlamenta.
Gregor
Očitno si Donald Trump! Ne zaradi Novakove, temveč zaradi matematike ;) 100% bi bilo čisto dovolj, je pa dejstvo, da človek 30% življenja prespi...
MEFISTO
Včasih se samo malo pošali.
Stajerska2021
Kraševka, izdajalec ostane vedno - izdjalec!
Teodor
Ne vem kdo na levici je Novakovi sugeriral, da bi bila lahko predsednica države. Kdo jo bo volil? Levičarji, ki imajo svoje kandidate ali desničarji, ki jih je ravnokar popljuvala?
Sonatine
Ja, saj, Teodor. Ženska ne premore niti kančka samokritične refleksije in zdi se mi, da je tudi povsem izgubila stik z realnostjo. Nekako v stilu tiste pesmi Zdravka Čolića: "Ti živiš u oblacima, mala, i do tebe ne dopire moj glas." To, da tako grdo lažeš v EPP o lastni vladi: 1. s katero nas je bilo ogromno državljanov zelo zadovoljnih in se je izjemno izkazala v kriznih časih, o čemer med drugim pričajo kazalniki o odlični kondiciji slovenskega gospodarstva, 2. v kateri je kar znaten delež ministrov prispevala tvoja lastna stranka, in ti ministri so delali odlično!, je nesramnost brez primere, je laž in neposreden napad na dobro tretjino volilnega telesa v Republiki Sloveniji, ki je svoj glas dalostrankam, ki so sestavljale to vlado. Kako si ženšče sploh drzne tako grdo pljuvati po sodržavljanih? Saj njen pljunek ni umazal zgolj vlade JJ, umazal je tudi vse desne volilce. Jaz imam babšeta poln kufer.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.