Poskus zlorabe RTV Slovenija preprečen, akterji besni: “Temačna stran ne bo zmagala!”

Že dolgo napeto dogajanje na RTV Slovenija je danes dobilo svojo novo stavkovno epizodo. Ta je bila, enako kot majska, predvidena v obliki prevzema informativnega programa s strani stavkajočih ter množice vsebin, posvečenih stavki in zahtevam, uperjenim proti vodstvu zavoda in pripravljenih z namenom, da »temačna stran ne bo zmagala« – kot je na današnji novinarski konferenci stavkajočih dejala voditeljica Tednika Jelena Aščić.

 A vodstvo RTV SLO – direktor ter odgovorna urednica informativnega programa Jadranka Rebernik, sta to preprečila ter sklenila program speljati brez stavkajočih, kar je slednje močno razburilo in sprožilo očitke o cenzuri.

Zvečer je protest stavkajočih potekal na Trgu republike. Med drugim smo tam zopet slišali poziv programskim svetnikom, da odstopijo, pa tudi očitke o pritisku na novinarje, verbalnem nasilju do njih, sejanju strahu in razdoru. Poziv, naj nujno ukrepa, so stavkajoči naslovili tudi na državni zbor, kjer je za sredo že sklicana nujna seja Odbora za kulturo, na kateri bodo razpravljali o razmerah na RTV.

Ni pa nič novega prineslo današnje srečanje Programskega sveta, katerega seja je bila zaradi stavke in odsotnosti direktorja RTVS prestavljena na jutri.  

Na Trgu republike protest novinarjev RTV

Na polnem Trgu republike so govorniki spregovorili predvsem o pomenu javne RTV, uporu proti cenzuri, zahtevah po sprejemu modernega in jasnega zakona o RTV, pa tudi “15 let sistematičnega zatiranja ljubezni”.

Marcel Štefančič je svoj govor začel s “Še vedno nas je več. In več nas je, ker imamo prav. Ukinili so Studio City, ker imamo prav,” ter nadaljeval, da “imajo prav” in jih zato želijo zamenjati. “A po predvolilnih soočenjih so sedaj zopet pokazali nekaj svojega: Panoramo. In ta je seveda krovni dokaz, da imamo prav,” se je tudi on pridružil pljuvanju čez oddajo Panorama, ki smo ga prav tako lahko slišali večkrat. Nazadnje pa je citiral Janeza Janšo: “Več kot nas bo, prej bomo na cilju.”

Nekdanji dopisnik RTV Uroš Lipušček je povedal, da je to, kar se danes dogaja na RTV, »oktobrska revolucija«, uvedba »praktično popolne diktature«, od njega pa smo slišali tudi, da je svetovno novinarstvo ogroženo s strani ameriške vlade, ki bo kateregakoli novinarja, ki bo razkril zlo ameriške vojske, zagrešeno na njenih intervencijah, preganjala po ameriškem zakonu proti špionaži iz leta 1917. Prav tako vidi problem v citiranju ameriških tiskovnih agencij.

Košarkar Ivo Daneu je izrazil upanje, »da bo nova vlada naredila vse, da bomo čim prej prišli na stara pota«. Predsednica evropske zveze novinarjev Maja Sever pa je med drugim izpostavila, da je po neodvisnosti javnega servisa za slovenskim v Evropi le še romunski. Nejc Furlan pa je na očitke o “levosučnosti” dejal, da je krščen, ima večino zakramentov, bil je ministrant in je bral berilo pri maši, “posvečencem” pa očital farizejskost in uničevanje RTV, ki ga vidi “kot poslikave v Hrastovljah”, ki niso Sikstinska kapela, so pa vrh srednjeveške likovne umetnosti na Slovenskem, na katere smo lahko upravičeno ponosni, ogrožajo pa jih ikonoklasti, ki “uničujejo precizno delo naših prednikov”.

Vodstvo stavkajočim preprečilo uporabo programa v namene propagiranja stavkovnih zahtev

Ob napovedani stavki novinarjev od 14.00 do 23.00 je ozračje še bolj segrela prepoved zlorabe programa RTV s strani generalnega direktorja Andreja Garah Whatmougha in urednice informativnega programa TV Slovenija Jadranke Rebernik, ki sta sklenila, da bo program izpeljan okrnjeno, brez vseh, ki danes stavkajo.

Posledično je bila odrejena prepoved vklopov v oddaje od 14. ure dalje, poročila ob 17.00, oddaje Dnevnik, Slovenska kronika in Šport pa skrajšani na nekaj minut. Oddaja Tednik, ki je bila glede na napovednik in povedano na današnji novinarski konferenci prav tako uperjena proti aktualnemu vodstvu RTV, je bila odpovedana.

Vodstvo je za današnjo stavko zamenjalo tudi voditelja Dnevnika in Odmevov ter odpovedalo snemanje z »najvplivnejšim slovenskim državljanom na svetu«, kot ga je imenoval Igor E. Bergant, Aleksandrom Čeferinom za Odmeve, kjer bi bil pogovor prav tako posvečen RTV in razmeram na njej. Stavkajoči so posledično Grah Whatmoughu in Rebernikovi očitali cenzuro ter oviranje stavke.

Grah Whatmough večkrat pozval k prekinitvi stavke ter podpisu stavkovnega sporazuma

Medtem ko koordinacija novinarskih sindikatov RTVS nadaljuje s stavko, ker da na pogajanjih o stavkovnih zahtevah ni napredka, je generalni direktor RTVS Andrej Grah Whatmough Koordinaciji pred današnjo stavko poslal predlog stavkovnega sporazuma in za preprečitev “nepopravljive programske škode” ter “nadaljnjega načenjanja ugleda javnega medija” pozval k podpisu in preklicu stavke – a stavkajoči sporazuma niso želeli podpisati.

Predlog stavkovnega sporazuma je sicer naslavljal številne zahteve novinarskega sindikata, med njimi oblikovanje delovne skupine predstavnikov sindikatov, aktivov in vodstva, ki bi do septembra pripravila spremembe zakona o RTV Slovenija za zagotovitev depolitizacije vodenja RTV, neodvisnosti in stabilnega finaciranja ter uredniško in institucionalno avtonomijo.

Prenovo Poklicnih meril in drugih aktov javnega zavoda najkasneje do konca leta; takojšnjo objavo desetih zunanjih razpisov za novinarska in uredniška delovna mesta za reševanje kadrovske stiske v informativnem programu, takojšnji pristop novinarskega sindikata k pogajanjem za zvišanje plač v spodnji tretjini plačne lestvice na RTV Slovenija (dogovori s preostalima sindikatoma namreč že potekajo) in podpis posebnega Dogovora o izvajanju socialnega dialoga v roku enega meseca za vzpostavitev rednega socialnega dialoga, pogajanj, posvetovanj ter izmenjave informacij med delodajalcem in sindikati.

Direktor RTV Slovenija je ob tem opozoril, da prekinitev dela slabi možnosti za finančno stabilizacijo zavoda, onemogoča nemoteno delo in ustvarjanje kvalitetnega programa ter lahko povzroči »nepopravljive posledice tako za zaposlene kot vodstvo«. Kot opozarja, je prekinitev dela v obliki stavke »v javnosti izjemno slabo sprejeta, naše poslušalce, gledalce in bralce prilagajanje oziroma zmanjševanje programa odvrača od naših vsebin, vzbuja nezaupanje in močno načenja ugled največjega medijskega zavoda v državi«.

ZNP: Vtis je, da je stavka politično motivirana
Medtem ko je stavko podprlo Društvo novinarjev Slovenije, Sindikat novinarjev Slovenije ter celo ministrica za kulturo, pa so bili do nje bolj kritični v Združenju novinarjev in publicistov:

“Ni se mogoče znebiti vtisa, da je stavka na RTVS politično motivirana. Del zaposlenih na tej ustanovi moti predvsem novo vodstvo in nova sestava organov upravljanja (tj. programskega in nadzornega sveta).

Če smo konkretnejši, moti jih to, da dotični niso ‘prave’ idejno-politične usmeritve. Očitno menijo, da je potrebno ohranjati levičarski monopol nad to ustanovo. Problem je, da sindikat posega na področja, kot je uredniška politika, kjer nima čisto nobenih pristojnosti. Očitno nekateri menijo, da je javna radiotelevizija njihov fevd, kjer lahko neovirano izvajajo svoj aktivizem,” so zapisali.

Pritiski na RTV od znotraj, iz “civilne družbe” in vladajoče politike, na udaru žaljivk nova informativna oddaja Panorama

Po majski stavki novinarjev radiotelevizije Slovenije so se razmere le še stopnjevale. Medtem ko so se na strani tudi danes stavkajočih nadaljevale zahteve po koncu depolitizacije na način kot jim to obljublja nova koalicija ter zahteve po odhodu vodstvenih kadrov, s katerimi niso zadovoljni.

Nad drugi stran so bili pod močnimi pritiski na RTV tudi vsi tisti zaposleni, ki se stavki niso pridružili ter tisti, ki ustvarjajo s strani večjega dela novinarskih kolegov na RTV osovražen informativni program Panorame, ki je na sporedu vsak delovni dan ob 20h.

Po žaljivkah, zmerjanju in poniževanju voditeljice in sodelavcev oddaje, so na Panoramo tudi te dni letele diskreditacije in očitki, da želi »uničiti informativni program na prvem kanalu«. Zaradi oddaje je skupina levih intelektualcev, ki se v podobni sestavi z javnimi pismi oglaša na množico politično aktualnih tem (Spomenka Hribar, Boris A. Novak, Jože Pirjevec, Ivan Svetlik, Dušan Keber idr.) direktorja RTV zaradi Panorame pozvala tudi k odstopu.

Ob neuradnih informacijah o napovedi krčenja dopisniške mreže pa je pismo na Grah Whatmougha naslovila tudi zunanja ministrica Tanja Fajon ter ga pozvala k »ponovnemu razmisleku«.

Ministrica za kulturo Asta Vrečko je v današnji izjavi za javnost obljubila predvsem čim hitrejši sprejem Zakona o RTV Slovenija, ki je nastajal s “civilno družbo”, ki bi ji dal tudi mnogo močnejši vpliv pri vodenju zavoda. “Preučujemo vse možnosti, da bo šlo po najhitrejšem možnem postopku, zato da zaposleni, ki so v hudi stiski, trpi tudi program, ne bi več predolgo čakali,” je dejala Vrečkova.

Po naših neuradnih informacijah sicer športni novinar Urban Laurenčič – kandidat za direktorja Televizije Slovenija – nima podpore večine programskih svetnikov za imenovanje na mesto direktorja Televizije Slovenija, do krnitve oz. ukinjanja dopisništev pa se programski svet predvidoma ne bo opredelil.

Zlorabiti program RTV-ja za megafon stavkajočih je zloraba javne institucije
Pravica do stavke je seveda neizpodbitna. A tisti del novinarjev RTV Slovenija, ki nasprotuje vodstvu nacionalke in zato stavka, pri tem presega svoja pooblastila: televizijski prime time so namreč nameravali zlorabiti za dosego svojih ciljev: za promocijo svojih idej, stavkovnih zahtev, kritiko in napadanje vodstva itd. Pri tem so, namerno ali ne, zagotovo pa neprofesionalno in še kaj več od tega, zamešali dva pojma: pravico do obveščenosti javnosti so nameravali zamenjati s propagando. Mnogi spremljevalci RTV-ja bi dejali, da ne prvič, ne zadnjič.

Če je bila na prvem programu TV preprečena, pa je uzurpacija javnega medija v cilje stavkajočih uspela na portalu MMC RTV SLO.
Kar vidite, ni izvajanje pravice do obveščenosti, temveč njena zloraba za propagando stavkajoče strani na javnem mediju.

Na tipični primer takšne uzurpacije kaže napovednik oddaje Tednik. Zato je bila poteza vodstva, da uzurpacijo prepreči in oddaje, kjer bi jo izvajali, bodisi okrne, bodisi umakne s programa, edina na mestu. Predstavljajte si, da bi denimo delavke v tekstilni proizvodnji v času stavke proizvodnjo linijo zlorabile za to, da bi na obleke tiskale svoje stavkovne zahteve in udarne stavkovne parole ter jih prepošiljale v trgovine: približno to so s programom javne televizije skušali narediti stavkajoči.

Njihov bes, ko jim je bilo to onemogočeno, je po svoje razumljiv, daje pa občutek, ki kredibilnosti njihovih zahtev ne gre v prid: namreč da so vajeni javno radiotelevizijo imeti zase, oziroma da jo jemljejo kot svojo last, ki jim je bila odtujena.

V tem kontekstu besede prve sindikalistke, Helene Milinković, da je njihov cilj prevzem RTV Slovenija, zvenijo povsem logično.

43 komentarjev

  1. od njega (Lipuščka) pa smo slišali tudi, da je svetovno novinarstvo ogroženo s strani ameriške vlade, ki bo kateregakoli novinarja, ki bo razkril zlo(čine?) ameriške vojske, zagrešeno na njenih intervencijah, preganjala po ameriškem zakonu proti špionaži iz leta 1917.
    ***
    Assangea menda preganjajo po tem zakonu, ker je razkril zločine ameriške vojske v Afganistanu in drugod.
    Ampak Amerika je po defaultu nedolžna in na strani dobrega. Njeni vojni zločini so zagrešeni v imenu širjenja demokracije. Problem je samo v tem, da se po pravilu ameriške vojne sfižijo v razrušenje napadenih držav, neskončne državljanske vojne, milijone mrtvih, ranjenih in razseljenih… Ampak krive so te napadene države same, ker pač niso všeč svetovnemu wannabe hegemonu.

    • Assangea demokrati de facto želijo samo zato, ker je med predsedniškimi volitvami, na katerih je zmagal Trump, razkril svinjarije demokratske kandidatke za predsedniško mesto, Hillary Clinton. Samo zato. Kot vam je najbrž dobro znano, si republikanci pod Trumpom niso pretirano prizadevali za Julianovo izročitev, dasiravno je razkritje dozdevnega zločinskega ravnanja proti zapornikom v Iraku (in ne Afganistanu, kot ste zapisali – mislim, da me spomin tu ne vara) bilo uperjeno zoper takratno ameriško administracijo pod Bushem mlajšim. Če bi Trump še bil ameriški predsednik, bi Julian verjetno odsedel par let, nato pa bi ga pod pretvezo kakşne disforije ali mentalnega obolenja izpustili. Tako kot so Bradleya Manninga.

      • Sonatine, pripoveduješ pravljice. Assange je že leta 2010 objavil dokumente, ki so dokazovali zločine ameriške vojske v “Afganistanu in drugod”, kot sem zapisal in je točno, kar dokazuje spodnji citat iz wikipedije. Ameriška zahteva za aretacijo Assangea torej nima nič opraviti z ameriškimi volitvami leta 2016.

        “Julian Paul Assange (…) is an Australian editor, publisher, and activist who founded WikiLeaks in 2006. WikiLeaks came to international attention in 2010 when it published a series of leaks provided by U.S. Army intelligence analyst Chelsea Manning.[a] These leaks included the Baghdad airstrike Collateral Murder video (April 2010),[4][5] the Afghanistan war logs (July 2010), the Iraq war logs (October 2010), and Cablegate (November 2010). After the 2010 leaks, the United States government launched a criminal investigation into WikiLeaks.[6]”

        Trump je hotel Assangea pomilostiti ob koncu svojega mandata, vendar mu je vodja republikancev senatu Mitch McConnell zagrozil, da bodo republikanci sicer podprli drugi impeachment proti Trumpu, ki so ga obravnavali že po poteku Trumpovega mandata, kar bi mu onemogočilo, da bi vnovič kandidiral za predsednika.

        Preden pripoveduješ svoje izmišljije, malce pogooglaj. Vse podatke dobiš tam zastonj.

      • RasPutin, ne spomnim se vec, ne vem pa, kaj se razburjas. Dejstvo je, da so demokrati še kako zainteresirani za Assangea, in tudi, da bi ga Trump po vsej verjetnosti pomilostil, zdaj ali bi to jastrebi v drugem mandatu, ce bi ga dobil, spet preprecili ali ne, je seveda odprto vprasanje. Zdaj ga bodo zagotovo imeli za zapahi do smrti.

  2. odlično, lenuhi štrajkajo, upam da bodo vsaj še kakšen mesec.
    Delovni in pošteni imajo vse možnosti, da RTV spravijo na tire normalnosti in dokažejo, da je možno delati program le z eno desetino trenutno zaposlenih.
    V par tednih bo jasno, da je 3/4 kadra na RTV nepotrebnega in zato tržni višek. Upam, da se odločbe za prekinitev delovnega razmerja že pripravljajo.

    • Imate prav LENUHI štrajkajo.
      Čestitke vodstvu, da jim ni dovolilo, da si prisvojijo NAŠO RTV, za svojo propagando.

      To je, kot bi delavec v tovarni avtomobilov štrajkal tako, da bi v času stavke delal avtomobil za sebe in prijatelje. Gospodar bi ga seveda zaustavil.
      In tako je pravilno odreagiral tudi direktor RTV-Slovenija.

      To pa, da sedanja vlada, ki se imenuje “Svoboda”, pomaga rušiti vodstvo RTV, je nedopustno.
      Ministri, diktirajo, kaj naj vostvo počenja in temu oni pravijo DEPOLITIZACIJA. Ma za se zjokat, Levičarji, ki zahtevajo, da je RTV izključno in samo v “Levi roki”, to lažno imenujejo depolitizacija. Samo neumni lahko verjamejo takim lažem.

    • Aleš, vladi JJ zamerim samo to, da ni na referendum spravila vprašanja o “javni RTV”. Samo to.
      Ta avgijev hlev bi lahko počistili, zmanjšali število zaposlenih preko pogodb, med katerimi je tudi glavni revolucionar “jebeno več nas je, kot njih…” – in tisti, ki sploh niso zaposleni na RTV, najbolj vpijejo, kako so prikrajšani.
      Da je RTV v minusu – je za tako neracionalno porabo in zaposlovanje – normalno. Sedaj pričakujejo, da bomo državljani razumeli njihovo “stisko”? Preveč jih je in preveč zunanjih pogodb! Vpršati se moramo, kaj delajo tisti, ki so v rednem delovnem razmerju? Očitno nič!

      Pričakujemo lahko dvig obvezne naročnine, pa še to ne bo dovolj, za vsa lačna usteca. Komunistom ni nikoli dovolj!

      • Štajerska, dejnsko ni nobeni opciji do tega, da bi şla v takšen referendum. Ampak pismo, ljudje imamo tega levaškega političnega trobila na naše stroške že več kot dovolj. Nekdo se bo tu moral zganiti. Saj poizkusi so že bili, vendar bolj zaradi testiranja volilcev, kot zaradi resne namere po spremembah.

        V ljudeh pa vre. Da se moramo leta 2022 ukvarjati z udbokučanističnim trobilom, je preprosto že prehuda. Če se desni tega ne bodo lozili, in sama ocenjujem, da se ne bodo, se bo pač moral kdo drug. Se spomnite Pezdirjeve akcije proti telekomunikacijskim ponudnikom, ki je bila bliskovita in uspešna? Tu je motiv na strani nas davkoplačevalcev izjemno velik, manjka le nekdo, ki bi ga primerno kanaliziral v rezultat, ki ga holobnjak preprosto ne bo več mogel ignorirati.

        Saj civilna družba niso samo tisti izprijeni politkimisarji, ki se skrivajo za masko NGOjev.

  3. Oglejte si to – NOVI24TV, katere nastanek smo mi t.i. “vztrajniki” Odbora 2014
    vzpodbudili cca leta 2015. RTVSLO se za nas – sploh ni zmenila,
    kaj šele, da bi katerega od STOTIN odlličnih govorov in nastopov na Odboru 2014-2017 – prenašala.
    Edini, ki nas je snemal – je bil neutrudno delovni TOPTV Vladimir Vodušek. Hvala mu !
    Zdaj se zdi, da so slo mediji zamudili veliko bolj verodostojnih vsebin z Odbora 2014
    od teh, ki jih zmorejo SPRODUCIRATI – sami.
    A vendarle – preglašeni PASTIRČEK ob RTVSLO – bo spet – ORIGINALNO SLOVENSKO – LEPO ZAPISKAL. O tem – ni dvoma.
    Tam na ex stalinističčni Moša Pijadejevi, v ex KRAVJI DOLINI v LJ,
    kjer so v 19. st. imeli ŽIVINSKE SEJME – zdaj živi en “DINOZAVER” – imenovan RTV-SLO.
    Še ljubljanski ZMAJ je le SPOMENIŠKI spomin na čase DINOZAVROV.
    Tudi temu “RTVSLO-BANGLADESH -DINOZAVRU” – se obeta “hujšanje”.
    Ali morda celo “smrt” zaradi pomanjkanja – hrane.
    A nič ne de: sicer nelepi morebitni “pogin” RTVSLO-DINOZAVRA – bo morda
    ROJSTVO NOVIH MEDIJSKIH PASTIRČKOV S PIŠČALKO.
    Pastirčkov, ki bodo bolj po slovensko piskali – kot tisti PASTIRČEK,
    KI NEMO STOJI OB RTVSLO DINOZAVRU in ki ga “RTVSLO-DINOZAVER” vedno PREGLASI !?
    L.r.
    vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan

  4. No, RTVSLO je na poltičnem področju izgubila še tisto malo javnega ugleda, ki ga je morda imela
    – z njenim vedenjm okrog aprilskih volitev v DZ 2022.
    Tudi s takimi pritiski na OK dir. gospoda GRAH W. in na OK gospoda F. Kanglerja si RTVSLO svoojega “ne-ugleda” ne viša.
    Lepe pozdrave vrlemu Štajercu gospodu F. Kanglerju.
    Bogdaj nam vsem en lep in dober dan !
    L.r.
    vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan

      • Vendar v Ljubljani je na VZPONU – Levi-fašizem, Desnega ni zaznati v prav nobevi državni instituciji.

        Komunisti so stranki zamenjali ime. Oziroma ima več imen, vsi pa so pod “dežnikom” KUL, varno v Golobovem gnezdu in delajo ČISTKE, po vseh državnih institucijah.

        Tudi RTV, je prostor, kjer se je razbohotil Levi-Fašizem, ki zahteva, da dobi 100% oblast, kot so jo imeli v zgodovini Fašisti, Nacisti in Komunisti, ki jih je sedaj na RTV “Jeb..o več” po besedah Štefančiča.

        Zakaj so Komunisti svoji stranki zamenjali ime, če pa so še vedno na način vladanja Komunistov – tako ponosni?

      • Laž je nesmrtna duša desnega populizma.
        ****
        Temeljni nesporazum v naši politični kulturi je pojmovanje, da se v politiki odvija boj med dobrim in zlim, pri čemer so dobri vedno naši, zli pa vedno njihovi.
        Zato je politika boj na vse ali nič med dvema taboroma, ki drug drugemu praktično ne priznavata pravice do obstoja. Dobri pač ne smejo kloniti pred zlemi.

        Levica vidi v desnici fašiste, desnica pa vidi v levici komuniste. Oboji vidijo v nasportnem taboru totalitarne težnje, zase pa mislijo, da so edini pravi demokrati. Tako vsaj prepričujejo javnost, katere en del kupi levo, en del pa desno propagando. Zato je boj za javno RTV in sploh za medije tako pomemben. Mediji oziroma njihovi lastniki namreč odločajo, katera ideologija bo prevladala.

        Vprašanje, ki se tu zastavi, je: zakaj ljudje sploh vstopajo v politiko? Ker jim gre za narodov blagor? Morda se najde kakšen idealist v politiki, ki razmišlja o dobrobiti naroda, toda večina razmišlja o lastnem blagostanju.

        Politične stranke niso dobrodelna društva, temveč interesna združenja, ki skrbijo predvsem za svojo nomenklaturo. Znotraj te nomenklature, ki je hierarhično strukturirana, pa se bije boj med njenimi člani za višja hierarhična mesta, ki omogočajo tudi višje oblastne funkcije, če je stranka uspešna. Idealisti so prej ali slej iz politike izločeni že zaradi notranjih strankarskih bojev.

        Skratka, kdor išče v politiki kake ideale, bo vedno razočaran. Politiki so pragmatiki, karieristi, oportunisti, konformisti…, ki skrbijo zase, ne za narodov blagor. Ta je drugotnega pomena.

      • Jonsky na tem portalu komentiramo, izmenjujemo mnenja, debatiramo, trudimo se biti spoštljivi in nikogar ne sovražimo. Torej, če je vaš cilj sovraštvo, ste na napačnem naslovu.

      • Ne ljubi se mi, da bi potegnil skupaj sovražne komentarje na moj račun od vam podobno mislečih avtorjev. Sem pa zgolj hotel povedati, da me to ne prizadene in ne da sam širim sovraštvo.

  5. Bitka za popolno obvladovanje javne RTV s strani levice se nadaljuje. To, kar naj bi bil boj za neodvisnost, je v resnici boj za odvisnost od prave politične opcije.
    Sedanja vlada je dovolj močna, da bo prej ali slej pometla z zametki desnih kadrov, ki jih je naplavila Janševa vlada. Če ne drugače s sprejetjem novega zakona, ki bo uro nastavil na nič in bo treba ponovno kadrovati ljudi na ključne funkcije – po sili zakona, ki ga bo pripravila kao samo-oklicana civilna družba, v resnici pa levica oziroma njeni botri iz ozadja.
    In T’ Veldtova pa ne bo prišla na inšpekcijo v Ljubljano. Tudi Leyenova ne bo trznila.

  6. Lipušček!
    K Korejski vojni je zmagala pravica in Severne Koreja je po zaslugi zmage, obljubljena dežela . Celi svet jo občuduje.
    Sledila je intervencija na Kubi.Zmagal je Castro in jenkiji so bili poraženi. Sedaj je Kuba ena najboljših držav nas vetu, pravi raj.
    Sledil je Vietnam. Mnogi jenkiji so dali živjeenje zastonj. Zopet je zmagala demokracija in Vietnamci so ena najrevnejših nacij na svetu.Raj so prinesli Kitajci in Rusi.
    Demokracija je zavladala v Venezuleli. Tam jenkijev ni bilo in raj je iz Venezulele pregnal že na milijone ljudi. Nekaj jih je sprejela celo Slovenija.
    Sam si bil dopisnik iz Kitajske in nisi nič poročal, kako v komunistični državi skrbijo za delavce, ki se koprcajo v izobilju , ki ga nudijo plače tam okoli 200€ na mesec.
    Prav gotovo se zavzemaš,da Rusi uvedejo red in demokracijo v Ukrajini.
    To ti je namreč v krvi, saj sii bil ovaduh Udbe. taki pa že vedo, kaj je demokracija.
    Sedaj pa hujskaš, da se tak raj pojavi v Sloveniji, seveda pod pogojem,da boš ti na pravi strani kot vedno.

    • Sam si bil dopisnik iz Kitajske in nisi nič poročal, kako v komunistični državi skrbijo za delavce, ki se koprcajo v izobilju , ki ga nudijo plače tam okoli 200€ na mesec.
      ****
      Očitno se je tvoja ura ustavila nekaj deset let nazaj. Kitajske plače že dolgo niso več to, kar so bile nekoč, sploh ne v mestih. Povprečna kitajska plača je namreč podobna naši, s tem, da je kupna moč večja, ker so cene nižje kot pri nas.

      Povprečna nižja kitajska plača naj bi bila okrog 7.410 juanov ozroma 1.050 EUR
      Povprečna srednja kitajska plača: 29.300 juanov = 4.155 EUR
      Povprečna visoka plača: 131.000 juanov = 18.577 EUR
      http://www.salaryexplorer.com/salary-survey.php?loc=44&loctype=1

      1. Median Salary
      The median salary in China is 31,100 Yuan (USD 4,813) per month.

      That means half of the population draws an average income less than the median salary. In contrast, the other half earns more than the median salary. And generally speaking, the economic development of the country is directly proportional to the number of people making more than the median salary.

      2. Maximum and Minimum Salary Range
      The average salary in China ranges from 7,410 Yuan per month (USD 1,145) to 1,31,000 Yuan (USD 20,245) per month — with 7,410 Yuan being the minimum salary and 1,31,100 Yuan being the maximum salary.
      https://biz30.timedoctor.com/average-salary-in-china/#median-salary

      S plačo 200 EUR na mesec ne moreš preživeti v kitajskih mestih, ki imajo desetine milijonov ljudi in so visoko tehnološka tudi za evropske, kaj šele naše slovenske standarde.
      https://www.youtube.com/watch?v=efHyAyT4Fko&t=256s

      Kitajska mesta so povsem primerljiva z mesti v najbolj razvitih evropskih državah, se pravi na višjem nivoju kot pri nas.
      https://www.youtube.com/watch?v=O3Q0Frnxonw

      • Dodajam: Povprečna nižja kitajska plača je podobna naši povprečni plači. Povprečna srednja plača je ca 3x višja od naše povprečne plače.

        Kitajska je v tridesetih letih od uvedbe tržnega kapitalističnega sistema s svobodno gospodarsko pobudo in zasebno lastnino naredila dobesedno ekonomski čudež. Nasportno smo mi ostali tam, kjer smo bili prej: pri repu Evrope.

        Na začetku tranzicije so naši politiki rekli, da bomo čez 20 let imeli (zahodno)evropske plače, minilo je 30 let, a se po BDP/prebivalca in plačah še vedno daleč od severozahodne Evrope.

        Naš kapitalizem ima očitno močno sistemsko napako. Mislim, da gre v veliki meri za plenilski ekonomski sistem, pri katerem korumpirana elita pobere velik delež zase, brez da bi dala ustrezno protivrednost. Poleg tega ta elita vzdržuje obsežen javni sektor, ki ima precejšnje privilegije v odnosu do zasebnega sektorja, s tem pa si zagotavlja volivce. To so vse razvojne cokle, zaradi katerih se ne moremo razvijati tako hitro, kot bi se lahko.

        Golobova vlada bo, po vsemu sodeč, spet delovala izključno v funkciji interesov plenilske elite in njenih številnih prisklednikov.

  7. Zelo me jezi ker je za urednike in novinarje informativnega programa “udarna” novica njihov štrajk, za katerega me skoraj boli briga. Zakaj pa skoraj: ker štrajkajo tudi za moje denarce, ki jih moram mesečno redno plačevati njim ki se norčujejo iz mene.

  8. Zadeva je resna, Fajonova je ponovno ZASKRBLJENA. Sicer vsi vemo, da je njen besednjak kljub temu, da je “karierna dopisnica”, ki se je uspela zavihteti na ministrsko mesto, zelo ubog, saj vstrajno vrti deset zlajnanih stavkov. Kaj se za hudiča vpleta v svoj stari fevd, iz katerega je napredovala v EU, ker so bili že starši tam zaposleni. Saj ji je uspelo! Prav tako v stranki svoboda je ogromno “kariernih novinarjev”.

    RTV naj kar imajo, vsi tisti, ki vzganjajo štalo že več let, vendar, dragi moji, PLAČUJTE SI GA SAMI. Vseh 2.400 lačnih ustec nahranite, vendar ne z našim denarjem, KER VAS NE GLEDAMO!

  9. Kraševka, točno tako.
    Pazite, štrajkajo tisti, ki sploh niso v delovnem razmerju na RTV. Zunanji izvajalci, ki se najbolj repenčijo nad do sedaj zelo udobnim delovanjem enkrat na teden, za reklamno kampanijo levičarjev. Pa kaj takega se lahko zgodi še samo v banana republikah. Ups, na dobri poti smo, da pridemo zelo hitro tja.

    Javno RTV izkoriščajo in objavljajo svoje stavkovne zahteve! Plačajte si jo iz svojega žepa. Levičarski pašaluk.

    Dobro bi bilo vedeti, ali so stavko ti presiti novinarji tudi prijavili in plačali vse tiste stroške, ki m o r a j o biti plačani ob napovedanem zborovanju. Me prav zanima, koliko velja pravna zakonodaja v “svobodi”?

  10. Levičarski novinarji se naravnost trudijo, da bi uničili RTVS. In tako je tudi prav. RTVS postaviti povsem na novo.
    Levičarski novinarji na RTV! Dajte malo razmisliti, kako ste večkrat žagali bivšega generalnega direktorja Žarka Petana. In vedno se je vrnil.
    Levičarstvo pomeni destrukcijo. Bivšo državo so uničili levičarji zaradi totalnega neznanja o ravnanju z državo.

  11. Tem aktivistom na RTV in tudi Holobu bo pač ljudstvo z referendumom dopovedalo, da njihove stavkajoče politaktivistične paravojske državljani ne mislimo financirati več – dovolj je. Naj si kar drznejo posegati v RTV s svojimi politiçnimi oporodami, ljudje imamo resnično te njihove RTV dovolj. Naj si jo plačujejo sami ali pa naj vodstvu pustijo, da ta servis uravnoteži in profesionalizira, kot je treba. Tace stran od RTV servisa, komunajzli. Dovolj je bilo. Ob tej draginji nam mislijo še prispevek zviševati za to drhal???? Ni treba biti vedeževalec ali vedeževalka, da lahko zaključiš, da bo referendum proti RTV naročnini IN DRUGIH OBLIKAH FINAMCIRANJA IZ DRŽAVNEGA PRORAČUNA zagotovo uspel. Sploh ob taki RTV in če bodo vsilili svoj Zakon o RTV, s katerim bi posegali v sestavo PS RTVS.

    Dovolj!

  12. Panorama je vsak dan boljša oddaja. V prvih dneh je bilo videti, da imajo precej treme, zdaj pa so vsak dan boljši. POGUMNO NAPREJ. Bergant se je meni zdel dokaj nevtralen, le zakaj se sedaj oglaša. Ksenija Horvat je pa povsem pristranska, zaradi mene je lahko, le skrivati naj se neha za neko neodvisnostjo, ker je še kako odvisna, seveda še zdaleč ne samo ona.. Nejc Furlan pa… ne hodi po poti Marjana Šarca! Ta je izdal vse vrednote, zdaj je dober le še za kimanje.

  13. Ponavljam.
    Oglejte si to na intervju z RTVSLO svetnikom , s pravim slovenskim osamosvojiteljem,, z gospodom Slavkom KMETIČEM na – NOVI24TV, katere nastanek smo mi t.i. “vztrajniki” Odbora 2014
    vzpodbudili cca leta 2015. RTVSLO se za nas – sploh ni zmenila,
    kaj šele, da bi katerega od STOTIN odlličnih govorov in nastopov na Odboru 2014-2017 – prenašala.
    Edini, ki nas je snemal – je bil neutrudno delovni TOPTV Vladimir Vodušek. Hvala mu !
    Zdaj se zdi, da so slo mediji zamudili veliko bolj verodostojnih vsebin z Odbora 2014
    od teh, ki jih zmorejo SPRODUCIRATI – sami.
    A vendarle – preglašeni PASTIRČEK ob RTVSLO – bo spet – ORIGINALNO SLOVENSKO – LEPO ZAPISKAL. O tem – ni dvoma.
    Tam na ex stalinističčni Moša Pijadejevi, v ex KRAVJI DOLINI v LJ,
    kjer so v 19. st. imeli ŽIVINSKE SEJME – zdaj živi en “DINOZAVER” – imenovan RTV-SLO.
    Še ljubljanski ZMAJ je le SPOMENIŠKI spomin na čase DINOZAVROV.
    Tudi temu “RTVSLO-BANGLADESH -DINOZAVRU” – se obeta “hujšanje”.
    Ali morda celo “smrt” zaradi pomanjkanja – hrane.
    A nič ne de: sicer nelepi morebitni “pogin” RTVSLO-DINOZAVRA – bo morda
    ROJSTVO NOVIH MEDIJSKIH PASTIRČKOV S PIŠČALKO.
    Pastirčkov, ki bodo bolj po slovensko piskali – kot tisti PASTIRČEK,
    KI NEMO STOJI OB RTVSLO DINOZAVRU in ki ga “RTVSLO-DINOZAVER” vedno PREGLASI !?
    L.r.
    vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan

Komentiraj