Naša vojska od zmagovalcev do "izdajalcev"
"Izdajalci!" se je s strani protestnikov slišalo pred proslavo od dnevu državnosti prejšnji teden. Da se s takšnimi zmerljivkami obmetavajo politični navijači z ene, druge ali tretje strani, je pričakovano, v nizki splošni in politični kulturi, ki trenutno prevladuje v Sloveniji, je to postalo celo normalno.
A tokratno zmerjanje je letelo na pripadnike Slovenske vojske. To pa je za vsakega državljana nedopustno, saj je ne glede na politično usmerjenost ljudi ravno vojska tista, ki varuje vse nas, brez razlik.
Da bi sploh doumeli takšne vzklike in spremljajoča dejanja (ne pozabimo, vozila naših gardistov so protestniki porisali z neprimernimi simboli), moramo zapustiti področje varnostne stroke in celo področje politike, saj tako nizko, ne glede na svoj slab sloves, tudi ta ne seže. Spustiti se moramo še nižje, in sicer v um samopašnih, vase zaverovanih fanatičnih skrajnežev, katerih vrednote so skregane z vrednotami demokratične družbe. Kako in zakaj tako razmišljajo?
Pojdimo po vrsti: Slovenska vojska je naslednica Teritorialne obrambe, ki je v osamosvojitveni vojni leta 1991 v pičlih desetih dneh porazila na videz mnogo močnejšega nasprotnika. Glede tega se sploh v gostilniških krogih pogosto razvijajo polemike, kako bi mi izgubili "če bi oni nad nas prišli z vso svojo mogočno JLA-jevsko silo" itd. No, na Hrvaško in v Bosno so prišli z vso silo, pa so ravno tako morali na koncu poraženi domov; če bi se tako lotili še Slovenije, bi vojno izgubili še prej.
Bistveno dejstvo je, da smo Slovenci tedaj porazili okupatorsko JLA. Jugoslavijo smo premagali ne le vojaško, pač pa tudi na ideološki, politični in še na kakšni ravni. Zlomili smo jih v duhu in porazili okupatorjevo bistvo. TO je iz vojne izšla kot velika zmagovalka, čeprav je danes tega nekatere Slovence celo sram.
Pripadnike vojske, ki je Slovencem zagotovila demokracijo in svobodo, v kateri so dovoljeni protesti in raznolikost stališč, danes nekateri zmerjajo z izdajalci. Kaj izdaja sploh je? Izdati pomeni obrniti hrbet tistemu, čemur bi morali biti zvesti, bodisi ljudem ali vrednotam in idealom. Izdati pomeni delovati proti svojim.
Če so slovenski vojaki v očeh protestnikov izdajalci, koga imajo ti ljudje potem za svoje? Edina sila, proti kateri je SV nastopila, je bil jugoslovanski okupatorski režim. V očeh protestnikov ga je SV izdala, torej je upravičeno predmet žaljenja. To je edina možna razlaga; protestniki ne podpirajo demokratičnih vrednot samostojne Slovenije, pač pa represivni režim socialistične Jugoslavije, ali povedano drugače: če že tega ni, je vsako brezvladje dobro, da je le naklonjeno nam.
Ironično to počnejo z besedama "svoboda in demokracija" na ustih. Očitno si ta dva pojma zelo liberalno interpretirajo, kot kaže anketa Domovine. Ne glede na to, da se trenutna oblast ne poslužuje nezakonite uporabe represivnih organov, pa je zaupanje podpornikov leve opozicije vanje pod novo vlado splahnelo.
Javno mnenje levega pola torej ne sledi realnemu dogajanju, pač pa navijaštvu: če vojske in policije ne obvladujejo "naši", je to zanje že nevarnost, pripadniki pa so izdajalci. To odraža veliko osebno tesnobo, ki jo nekateri čutijo, kadar so jim odtegnjeni privilegiji.
Ker se na vse bolj nasilnih protivladnih shodih zbirajo biološki ali pa duhovni nasledniki privilegirancev bivšega sistema, verjamem, da so bile zmerljivke izrečene iskreno, iz srca. Slovensko vojsko in osamosvojiteljstvo so verjetno vedno imeli za izdajalce, saj so jih iztrgali iz objema socialističnih jasli. Ampak v svoji značilni drži sovraštva do SV nikoli prej niso upali javno izraziti.
Skrbi pa dejstvo, da protesti niso več le protivladni. V svojem bistvu so naperjeni proti demokraciji in proti slovenstvu. Ravno ta dva pojma pooseblja SV s svojim delovanjem in s svojo prisotnostjo. Vojska, tako kot Policija, predstavlja temelj državnosti in varnosti, branik pred anarhijo in osnovo demokraciji. Ti organizaciji sta zagotovilo, da človek človeku ni volk, saj ohranjata red in mir, ki ga državljani potrebujemo za svojo blaginjo. Protestniški skrajneži to rušijo; oblast si hočejo vrniti preko pouličnega huliganstva, laži in zavajanj. Kdo je torej v resnici izdajalec? Mogoče tisti, ki to očitajo drugim? Smo v svoji zgodovini to že kdaj videli?
Še tole zapišem: pred kakim dobrim desetletjem sem imel čast zapriseči domovini in tako postal "izdajalec". "Prisega domovini je med vsemi prisegami najbolj sveta," smo slišali. Povedali so nam, da vojska ni in ne sme biti zlorabljena proti svojim ljudem, pač pa mora jim služiti. Vemo, da SV kljub svojim težavam to vestno in dosledno izvaja. Na takšno "izdajalstvo" naj bo vsak pripadnik SV iskreno ponosen.
A tokratno zmerjanje je letelo na pripadnike Slovenske vojske. To pa je za vsakega državljana nedopustno, saj je ne glede na politično usmerjenost ljudi ravno vojska tista, ki varuje vse nas, brez razlik.
Posnetek komentarja Roka Freliha je na voljo na koncu prispevka.
Da bi sploh doumeli takšne vzklike in spremljajoča dejanja (ne pozabimo, vozila naših gardistov so protestniki porisali z neprimernimi simboli), moramo zapustiti področje varnostne stroke in celo področje politike, saj tako nizko, ne glede na svoj slab sloves, tudi ta ne seže. Spustiti se moramo še nižje, in sicer v um samopašnih, vase zaverovanih fanatičnih skrajnežev, katerih vrednote so skregane z vrednotami demokratične družbe. Kako in zakaj tako razmišljajo?
Pojdimo po vrsti: Slovenska vojska je naslednica Teritorialne obrambe, ki je v osamosvojitveni vojni leta 1991 v pičlih desetih dneh porazila na videz mnogo močnejšega nasprotnika. Glede tega se sploh v gostilniških krogih pogosto razvijajo polemike, kako bi mi izgubili "če bi oni nad nas prišli z vso svojo mogočno JLA-jevsko silo" itd. No, na Hrvaško in v Bosno so prišli z vso silo, pa so ravno tako morali na koncu poraženi domov; če bi se tako lotili še Slovenije, bi vojno izgubili še prej.
Jugoslavijo smo premagali ne le vojaško, pač pa tudi na ideološki, politični in še na kakšni ravni.
Bistveno dejstvo je, da smo Slovenci tedaj porazili okupatorsko JLA. Jugoslavijo smo premagali ne le vojaško, pač pa tudi na ideološki, politični in še na kakšni ravni. Zlomili smo jih v duhu in porazili okupatorjevo bistvo. TO je iz vojne izšla kot velika zmagovalka, čeprav je danes tega nekatere Slovence celo sram.
Pripadnike vojske, ki je Slovencem zagotovila demokracijo in svobodo, v kateri so dovoljeni protesti in raznolikost stališč, danes nekateri zmerjajo z izdajalci. Kaj izdaja sploh je? Izdati pomeni obrniti hrbet tistemu, čemur bi morali biti zvesti, bodisi ljudem ali vrednotam in idealom. Izdati pomeni delovati proti svojim.
Koga ali kaj potem podpirajo protestniki?
Če so slovenski vojaki v očeh protestnikov izdajalci, koga imajo ti ljudje potem za svoje? Edina sila, proti kateri je SV nastopila, je bil jugoslovanski okupatorski režim. V očeh protestnikov ga je SV izdala, torej je upravičeno predmet žaljenja. To je edina možna razlaga; protestniki ne podpirajo demokratičnih vrednot samostojne Slovenije, pač pa represivni režim socialistične Jugoslavije, ali povedano drugače: če že tega ni, je vsako brezvladje dobro, da je le naklonjeno nam.
Ironično to počnejo z besedama "svoboda in demokracija" na ustih. Očitno si ta dva pojma zelo liberalno interpretirajo, kot kaže anketa Domovine. Ne glede na to, da se trenutna oblast ne poslužuje nezakonite uporabe represivnih organov, pa je zaupanje podpornikov leve opozicije vanje pod novo vlado splahnelo.
Javno mnenje levega pola torej ne sledi realnemu dogajanju, pač pa navijaštvu: če vojske in policije ne obvladujejo "naši", je to zanje že nevarnost, pripadniki pa so izdajalci. To odraža veliko osebno tesnobo, ki jo nekateri čutijo, kadar so jim odtegnjeni privilegiji.
Skrbi dejstvo, da protesti niso več le protivladni. V svojem bistvu so naperjeni proti demokraciji in proti slovenstvu.
Ker se na vse bolj nasilnih protivladnih shodih zbirajo biološki ali pa duhovni nasledniki privilegirancev bivšega sistema, verjamem, da so bile zmerljivke izrečene iskreno, iz srca. Slovensko vojsko in osamosvojiteljstvo so verjetno vedno imeli za izdajalce, saj so jih iztrgali iz objema socialističnih jasli. Ampak v svoji značilni drži sovraštva do SV nikoli prej niso upali javno izraziti.
Skrbi pa dejstvo, da protesti niso več le protivladni. V svojem bistvu so naperjeni proti demokraciji in proti slovenstvu. Ravno ta dva pojma pooseblja SV s svojim delovanjem in s svojo prisotnostjo. Vojska, tako kot Policija, predstavlja temelj državnosti in varnosti, branik pred anarhijo in osnovo demokraciji. Ti organizaciji sta zagotovilo, da človek človeku ni volk, saj ohranjata red in mir, ki ga državljani potrebujemo za svojo blaginjo. Protestniški skrajneži to rušijo; oblast si hočejo vrniti preko pouličnega huliganstva, laži in zavajanj. Kdo je torej v resnici izdajalec? Mogoče tisti, ki to očitajo drugim? Smo v svoji zgodovini to že kdaj videli?
Še tole zapišem: pred kakim dobrim desetletjem sem imel čast zapriseči domovini in tako postal "izdajalec". "Prisega domovini je med vsemi prisegami najbolj sveta," smo slišali. Povedali so nam, da vojska ni in ne sme biti zlorabljena proti svojim ljudem, pač pa mora jim služiti. Vemo, da SV kljub svojim težavam to vestno in dosledno izvaja. Na takšno "izdajalstvo" naj bo vsak pripadnik SV iskreno ponosen.
Zadnje objave
Vlada z novim pravilnikom spreminja postopke naročanja in najdaljše čakalne dobe
18. 4. 2024 ob 17:37
V Chicagu spor glede nezakonitih priseljencev
18. 4. 2024 ob 15:31
Škandalozno: Vlada namenja visoke nagrade provladnim medijem
18. 4. 2024 ob 12:36
Volitve na Hrvaškem – zmaga tradicionalnih vrednot
18. 4. 2024 ob 8:42
V Velenju vzklikali: »Lopovi! Lopovi!«
18. 4. 2024 ob 6:00
Bo moral občudovalec Hitlerja Urban Purgar znova v zapor?
17. 4. 2024 ob 17:46
Kako pripravljeni smo na katastrofe? Verjetno manj, kot verjamemo
17. 4. 2024 ob 16:15
Ekskluzivno za naročnike
Domovina 144: Zakaj policija ne preiskuje napovedanega strelskega pohoda
17. 4. 2024 ob 6:30
Kako nam Robert Golob lomasti po denarnicah
11. 4. 2024 ob 6:31
Prihajajoči dogodki
APR
20
Moški zajtrk s Petrom Gregorčičem
07:00 - 09:00
APR
20
Godalni kvartet kolektiva Carpe artem
19:00 - 20:30
APR
20
Večer z Nuško Drašček in Jako Puciharjem
20:00 - 22:00
APR
22
Koncert za zbor – Alfred Šnitke
20:15 - 21:30
APR
24
SAKRALNI ABONMA – KOMORNI ZBOR KGBL IN AMBROŽ ČOPI
19:30 - 21:00
Video objave
Odmev tedna: Festival norosti
13. 4. 2024 ob 6:00
Odmev tedna: Bitka praznikov
5. 4. 2024 ob 19:55
Izbor urednika
Vračajo se vici o policajih
17. 4. 2024 ob 6:31
Kako nam Robert Golob lomasti po denarnicah
11. 4. 2024 ob 6:31
33 komentarjev
pozdrav
Mi, ki spoštujemo slovenski ustavni red!
Ki ga bomo dosledno uveljavili!
pozdrav
Še enkrat: Na Slovenskem smo mi gospodar, ki spoštujemo Slovensko ustavo!
IgorP
Torej je policisti, ki so tiste, ki so brali ustavo na Trgu republike, ne spoštujejo!!!
pozdrav
Na slovenskem smo mi gospodar!
pozdrav
Vzpostavimo pogoje za rast in razvoj slovenskih pozitivnih vrednot, na katere smo lahko ponosni!
Za nas in naše zanamce.
Kraševka
Veliko oboževalcev slovenskih POZITIVNIH VREDNOT, nas živi v Sloveniji. Mi ne kolesarimo, ampak smo z olikano vzgojo - vzgojili svoje otroke in vnuke. ANARHISTI, Anti-Fa, in skrajni Levičarji pa niso preveč odprti za življenje, zato bo bodoči rod bolj maloštevilni z maloštevilnimi vnuki. Naši vnuki bodo takrat lahko MNOŽIČNO, ponosno in mirno PROSLAVLJALI DAN DRŽAVNOSTI. Poklon Državi Sloveniji, naši Vojski, Policiji in sedanji SLOVENSKI VLADI, ki spet vspodbuja domoljubje na Proslavi.
pozdrav
Pozitiven učinek protestov je ta, da se končno obelodanilo kdo ni za slovensko državo, slovenski narod, slovensko kulturo, slovensko ustavo.
Zdaj pa zavihajmo rokave in modro ter vztrajno vzpostavimo slovenske ustavne temelje v slovenski državi!!!
IgorP
Naj živijo vsi domoljubi, ki so se na kakršenkoli način pripravljeni boriti za dobrobit Slovenije! SDS-ovci pač ne bodo zapovedovali, kdo je in kdo ni domoljub!
debela_berta
Točno tako. Niti SDS, niti anti-SDS petkova koalicija demonstrantov ne bo diktirala, kako in kam mora pluti Slovenija. Slovenija rabi totalen politični reset! Povprečen Slovenec je sit teh bedastih in otročjih politično-ideoloških preigravanj!
Alojzij Pezdir
Verbalno sramotenje in sovražno izražanje prezira samooklicanih uličnih vstajnikov in protestnikov na račun elitne protokolarne gardijske enote Slovenske vojske, javno izrečeno in trajno video posneto na predvečer pred praznikom državnosti ter pred državno proslavo v slovenskem glavnem mestu, je le ulično anarhično nadaljevanje in brutalno nasilno stopnjevanje sovražnega zmerjanja in prezira nad Slovensko vojsko v Državnem zboru RS, kjer v tej "pljuvalski" in "bljuvalski" disciplini prednjačijo črno-srajčniki Levice z vztrajnim in nadutim Mihom Kordišem na čelu.
Najbrž ni naključje, da so si potuhnjeni anonimni naročniki, organizatorji, scenaristi in režiserji periodičnih uličnih vstaj, protestniških polit-kolesarjenj in anarhističnih antifa-proslav za "tarčno" popestritev predprazničnega večera državnosti izbrali mimo legalne in legitimne vlade ter "tarčno" targetiranega "janšizma" še elitno enoto Slovenske vojske kot simbol učinkovitega in zmagovitega oboroženega odpora proti sovražni armadi JLA in za osvoboditev ter osamosvojitev RS, in institucijo ter osebnost Predsednika RS kot najvišjega neposredno izvoljenega predstavnika in zastopnika države in državljanov RS, Boruta Pahorja.
Iz javno izraženih, izrečenih, izpisanih in izkričanih gesel in zmerljivk ter žaljivk, neposredno usmerjenih proti legalno in legitimno izvoljenemu Predsedniku RS Borutu Pahorju, ki je standardno po vseh anketah javnega mnenja najbolj priljubljeni politik in državnik v RS, ter proti reprezentativni protokolarni enoti Slovenske vojske kot oboroženega garanta državne nedotakljivosti, suverenosti in varnosti državljanov RS, je mogoče razbrati in otipljivo dokumentirati proti-ustavno, proti-državno in proti-demokratično sovražno usmerjenost uličnih zmerjavcev, prezirljivcev in vztrajnih ter sistematičnih razgrajevalcev veljavne ustavne ureditve v RS, veljavnega parlamentarnega večstrankarskega političnega pluralizma v RS, deklarirane vladavine prava za vse ter mednarodno veljavnih in varovanih univerzalnih temeljnih človekovih svoboščin in pravic.
baubau
Odličen komentar,Rok Frelih.
IgorP
APMMB2
Aktivno branil Slovenijo, ne ti tako meni! Vem pa malo več o tem kot ti, ki se samo napihuješ z domoljubjem, kot vsi SDS-ovci!!!
APMMB2
Igor, pred napadom JLA na Slovenijo je nekaj tisoč Srbov Slovenijo zapustilo, saj jih je KOS obvestil da bo JLA napadla Slovenijo. Kmalu po slovenski zmagi so se vrnili, saj so videli, da v rajski Srbiji nimajo bodočnosti. Tudi heroj Aksentijević je prišel v Slovenijo in uživa zaslužno penzijo, če ravno je po Sloveniji streljal.
Še hujši pa so dezerterji slovenske politike. Kar nekaj tisoč jih je pobegnilo na Koroško, sveda onkraj meje, v Avstrijo.
Ko je bilo vojne konec, so se vrnili in marsikateri je zlezel na visok položaj v Slovenski politiki.
Še sedaj se norčuje iz vojne tako kot ti Igor.
Tisti, ki so dali življenje za svobodno Slovenijo in tisti, ki so se borili za njo, ti ne pomenijo nič in se iz njih norčuješ. Je to moralno?
Zavržno je tako kot vsak izdaja in ti si izdjalec.
Berger
Tisti, ki so slovensko vojsko zmerjali z "izdajalci" in potem peli INternacionalo in druge revolucionarne pesmi, so nasprotniki samostojne slovenske države jugonostalgiki, in prisesanci na državne jasli. Med njimi je bilo videti tudi kar nekaj migrantov. Ti zahtevajo, da jih ta država sprejme in jih preživlja obenem pa pljuvajo po njej. Kaj počnejo ti priseljenci,v navezi z levičarji ko se čutijo dovolj močne, se je videlo v noči od prejšnje sobote na nedeljo v Stutgartu, ko so razbijali po centru mesta ropali trgovine,se spravljali na policaje jih namerno hoteli poškodovati.Šele po več urah je preko 250 tim policistom uspelo narediti red.
A si mi tudi to želimo ????
Marija Perko
Igor, sram te bodi! Takole perverzno podtikanje Janši pove vse o tebi. Kakšne osebne travme te obvladujejo, da lahko tako iz srca sovražiš? Ali ne veš, da bo vsa gnojnica, ki jo izlivaš, enkrat poplavila prav tebe!? Mnogi na Domovini pravijo, da te je potrebno ignorirati. A veš, da imajo prav!?
IgorP
Shalotka Govorim dejstva! Če pa kdo tu gori sovraži, so to tebi podobni, ki bi levo usmerjene sežigali kot čarovnice na grmadi! Tudi vašo sovraštvo bo treba ignorirati! Vsi smo domoljubi, ne si ga prisvajati!
Kraševka
Igor spet lažeš, kajti domoljub nikoli ne blati SLOVENSKE vojske, niti policije. Vojska predstavlja Slovenijo, ki smo domoljubi na njo ponosni. Ta, ki državo spoštuje, ne bo za dan DRŽAVNOSTI razgrajal po Ljubljani, KRIČAL, grozil, zmerjal, se slačil, kazal r.. , in popacal vozilo SLOVENSKE GARDE, ki predstavlja Slovence in našo državo. Ta, ki to dela je IZDAJALEC.
Jože Kržič
Levičarji in argumenti, levičarji in domoljubje - contraditio in adiecto!
debela_berta
Kraševka, domoljub res ne bo pljuval po nacionalnih simbolih, ne bomo pa tudi sprejeli vaših želja, da Slovenijo ureja ta janševsko-klerikalna ureditev, kot si jo predstavljate ti in kup drugih desno-janševskih ekstremistov na tem portalu. Razumeš? Živi in pusti živeti. Vi tega ne razumete in že kar besno želite, da bo Republiko Slovenijo komandirala takšna klika. O ne ne. Ne strinjamo se s petkovimi štrajki, pa tudi z vašimi idejami ne.
debela_berta
Šalotka, ti in igor sta pač v svojem bistvu enaka. Vsak hoče svoje in sovraži tistega, ki hoče kontra. Halooo, Slovenija zbudi se. Zaradi takih ekstremistov, vkopanih na vsak svojem bregu, ste skregali vso državo...
IgorP
debela_berta Kdor zagovarja vrednote in ozemeljske pridobitve NOB pač ne vnaša nemir in kreganje med državljani! Nikogar ne sovražim, če se z njegovim mnenjem ne strinjam! NOB-ja se ne more zbrisati iz zgodovine, da bi se poveličevalo izdajalce in sodelavce okupatorja! Ni tega v Evropi!!
Teodor
Točno tako je kot je zapisal avtor. Protestniki v bistvu niso protivladni ampak protidemokratični in predvsem protislovenski. Krajši pogovor z kakšnim levičarjem to potrjuje. Še v času levih vlad so se levičarji pritoževali nad "kapitalizmom" in golaznijo, ki ne mara Jugoslavije in se čudili od kje so prišli, saj so vendarle vse pospravili v rove.
Tudi sovraštvo do JJ je v bistvu le personifikacija sovraštva do demokracije in Slovenije.
baubau
se strinjam.
Kraševka
Res je.
IgorP
Glede tega se sploh v gostilniških krogih pogosto razvijajo polemike, kako bi mi izgubili “če bi oni nad nas prišli z vso svojo mogočno JLA-jevsko silo” itd. No, na Hrvaško in v Bosno so prišli z vso silo, pa so ravno tako morali na koncu poraženi domov; če bi se tako lotili še Slovenije, bi vojno izgubili še prej.
V Sloveniji pa bi bilo med prebivalstvom okoli 50.000 žrtev! Tega si je Janez srčno želel!
slovenc sm
Igor, pozabljaš na žrtve na hrvaškem in v Bosni ter kakšne travme so med ljudmi še danes. Da si je Janez srčno želel toliko žrtev, boš moral pa utemeljiti z kakšno njegovo izjavo, ki to potrjuje. Ker drugače ne govoriš dejstva, kar oporekaš Šalotki, ampak s slabimi nameni hudobno govoriš o drugih.
Kraševka
Če bi OSAMOSVOJITVENO vlado vodili tebi podobni Igor, bi bila spet polna brezna zavednih Slovencev. Osamosvojitvena vlada, pa ni po vojni nikogar UBILA. Titova vojska, pa je pobijala Slovence, še leta po končani 2.s.vojni.
IgorP
Kraševka Blede se ti, blede o breznih! Sem zaveden Slovenec a hkrati antijanšist in antiklerikalec! Je to prepovedano biti!
helena_3
Igor, resnico ti je napisala Kraševka, resnico, za katero obstajajo dokazi - to pa boli, anede: au, au, au !!!
IgorP
Helenca Kraševka primerja leto 1991 in 1945, razlika med njima pa je očitna! Naj si bo najprej na jasnem o tem, kaj si misli o fašističnih podrepnikih(vaške straže) in njihovih naslednikih pri nacistih(domobranci), šele potem naj razglablja o današnjem času! Enako velja za tebe, preljuba Helenca!
ales
Kdo imenuje zakonito vojsko zakonite države izdajalec pomeni, da je sam največji izdajalec in nevreden, da ga ta država ščiti, brani, zaposluje, zdravi in hrani.
Kdor ne spoštuje simbolov določene države, od zastave do grba, vojske in policije v tej državi nima kaj iskati. Dve brci in čez mejo, v smer po lastni želji. Naj gredo to delat v Francijo, Nemčijo, Švico, Srbijo, Rusijo, Kitajsko, Venezuelo, Kubo,..., tam bodo dobili še kaj več kot le dve brci!
Upam, da se bodo petkovi kolesarčki malo umirili sicer bo DOLŽNOST slovenske policije in vojske, da naredi red kajti pljuvanje po državnih simbolih je potrebno, če smo prava država, NUJNO kaznovati, za začetek s 5 tisoč EUR kazni. Sicer je bolje, da se zopet zdržimo s Srbijo.
In to ni dolžnost samo redne vojske, tudi veteranov in vseh slovenskih domoljubov. Nekateri so 1991 dali življenje, da se lahko sedaj kolesarčki iz dolgega časa in predobrega standarda iz Slovenije norčujejo. V bivši jugi ne bi naredili niti kilometra brez, da jih "uzme magla".
Kraševka
Dobro ste povedali. Pridružujem se vašemu mnenju.
Jože Kržič
Slovenija je v resni nevarnosti, da ji zavlada ohlokracija (vladavina sodrge, drhali). Zatreti jo moramo v kali, če je treba, tudi z represijo. In kaj drugega so ljubljanski kolesarji in udeleženci protidržavne, anti proslave? Navadna sodrga. Ničvredna in vsega sitega ter naveličana drhal, pitana pri državnih jaslih. Izmeček slovenskega naroda. Slovenija, kam si zašla? Skrajni čas je za ukrepanje!
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.