Malo sovjetski vazali, malo neuvrščeni, vedno komunisti
POSLUŠAJ ČLANEK
Britanski zunanji minister Jeremy Hunt je te dni tarča kritik in posmeha predvsem s strani politične levice. Začelo se je že z jutranjim tvitom, kjer so sporočili, da se bo Hunt srečal s svojim slovenskim kolegom Karlom Erjavcem. Karl se je na koncu izkazal, da je v resnici Miro. Hunt je v svojem govoru pohvalil Slovenijo, kakšen napredek je naredila v preteklih desetletjih. Dejal je: "Resnično presenetljivo preoblikovanje iz sovjetske vazalne države v moderno evropsko demokracijo, članico Evropske unije, članico Nata, v državo s cvetočim gospodarstvom, ki vsako leto beleži višji turistični obisk. To je resnično primer Evrope v najboljšem."
Našo levico, kot užaljeno damo, seveda niso zanimali komplimenti ampak oznaka "sovjetska vazalna država". Milan Brglez je dejal, da "Nikoli nismo bili sovjetska vazalna država." V resnici je ta sovjetska dikcija zabolela samo varuhe mitov in legend NOB-ja in Jugoslavije.
Dr. Milan Brglez je uporabil besedo nikoli, kar je nevarna beseda. Popolna odvisnost in podrejenost slovenskih komunistov Sovjetski zvezi, Kominterni in KP Jugoslavije se vidi v sklepu 3. konference KPS v Vinjah, junija 1940. V Sklepu se Komunistična partija Slovenije avtodefinira kot »sestavina celotne Komunistične stranke Jugoslavije«, »pod vodstvom centralnega odbora KSJ in KI, Kominterne«. To prosovjetsko naravnanost vidimo tudi, ko je veljal mirovni pakt Ribbentrop-Molotov. Njegovo spoštovanje je bilo obvezno za vse sekcije Kominterne, tudi za KPJ in KPS.
Po drugi svetovni vojni pa vemo, da je so naši komunisti lepo sledili sovjetskim učbenikom, ki so jih žulili pred vojno v ljubljanskih kleteh in vilah ter med vojno v zemljankah ter zasedenih vaseh. Vse do leta 1948, ko sta se usekala dva velika ega - Tito in Stalin. Tito bi imel balkansko federacijo z Albanijo in Bolgarijo, Stalin bi Tita po njegovih grabežljivih prstih. Rezultat je bil pa izključitev okoli 60.000 članov iz KPJ. Poleg tega je bilo več deset tisoč aretiranih in poslanih v delovna taborišča, od tega jih je bilo 21.818 udeležencev NOB-ja. Tito je pač obračunal z vsemi, ki se z njim niso strinjali. Stalin je služil kot prikladen izgovor. Poleg tega je ta spor lepo izkoristil za zahodno pomoč in posojila.
Vse do leta 1955, ko se Hruščov in Tito pobotata. Hruščov se je v pozdravnem nagovoru ob prihodu na beograjsko letališče 26. maja Titu tudi opravičil za Stalinovo ravnanje. Otoplitev odnosov pa je pomenila zaustavljanje procesov demokratizacije socializma v Jugoslaviji, čemur se je od pomembnejših politikov javno uprl le Milovan Đilas, ki je bil od decembra 1953 predsednik zvezne skupščine. Ta je januarja 1954 v enem svojih govorov javno izjavil, da so Zveza komunistov in njej podrejene organizacije le ovira pri uveljavljanju prave demokracije v državi. Svoje besede je plačal z javnim medijskim linčem in zaporno kaznijo devetih let.
Svoje takratno "vazalstvo" pa je Jugoslavija pokazala še z enim dejanjem. Na Madžarskem se je leta 1956 zgodil upor proti pro-sovjetski vladi. In na čelo tega upora je stopil Imre Nagy. Sovjetska vojska je upor krvavo zatrla. Zaradi nasilja med madžarsko revolucijo je umrlo 2.700 ljudi, 13.000 jih je bilo zaprtih, več kot 200.000 Madžarov pa je emigriralo v tujino. Nagy se je v teh nemogočih razmerah zatekel na jugoslovansko ambasado v Budimpešti in poiskal politični azil. Navkljub pismenemu zagotovilu Jugoslovanov so ga 22. 11. 1956 po dogovoru Tita s Hruščovom predali ruskim okupatorjem.
Še nekaj takih primerov očitne podrejenosti bi lahko našteli, ampak naj bo za tokrat dovolj. Dovolj, da je jasno, da zgražanje, da nismo bili "NIKOLI" sovjetska vazalna država, ne drži. In dovolj, da se lahko zgražamo nad nediplomatskim vedenjem britanskega zunanjega ministra.
Obenem pa se, usmerjeni v prihodnost, lahko vprašamo: kje je bila naša zunanja politika zadnjih 20 let, da se britanskemu ministru lahko zgodi kaj takega? Zakaj Cerar zadnje pol leta roma praktično mesečno v ZDA in mora razlagati, da je Slovenija del Evrope? Zakaj nam odlikovanja deli Rusija in odpiramo ruski univerzitetni center? Slovenija res ni vazalna država Rusiji, kot je nekoč Jugoslavija bila Sovjetski zvezi, je pa jasno, da je naša zunanja politika tako neuravnotežena, da če bo kakšnemu diplomatu to ušlo, ne smemo biti preveč užaljeni. Kajti pri naših politikih: nikoli ne reci nikoli.
Našo levico, kot užaljeno damo, seveda niso zanimali komplimenti ampak oznaka "sovjetska vazalna država". Milan Brglez je dejal, da "Nikoli nismo bili sovjetska vazalna država." V resnici je ta sovjetska dikcija zabolela samo varuhe mitov in legend NOB-ja in Jugoslavije.
Dr. Milan Brglez je uporabil besedo nikoli, kar je nevarna beseda.
Nikoli ne reci nikoli
Dr. Milan Brglez je uporabil besedo nikoli, kar je nevarna beseda. Popolna odvisnost in podrejenost slovenskih komunistov Sovjetski zvezi, Kominterni in KP Jugoslavije se vidi v sklepu 3. konference KPS v Vinjah, junija 1940. V Sklepu se Komunistična partija Slovenije avtodefinira kot »sestavina celotne Komunistične stranke Jugoslavije«, »pod vodstvom centralnega odbora KSJ in KI, Kominterne«. To prosovjetsko naravnanost vidimo tudi, ko je veljal mirovni pakt Ribbentrop-Molotov. Njegovo spoštovanje je bilo obvezno za vse sekcije Kominterne, tudi za KPJ in KPS.
Po drugi svetovni vojni pa vemo, da je so naši komunisti lepo sledili sovjetskim učbenikom, ki so jih žulili pred vojno v ljubljanskih kleteh in vilah ter med vojno v zemljankah ter zasedenih vaseh. Vse do leta 1948, ko sta se usekala dva velika ega - Tito in Stalin. Tito bi imel balkansko federacijo z Albanijo in Bolgarijo, Stalin bi Tita po njegovih grabežljivih prstih. Rezultat je bil pa izključitev okoli 60.000 članov iz KPJ. Poleg tega je bilo več deset tisoč aretiranih in poslanih v delovna taborišča, od tega jih je bilo 21.818 udeležencev NOB-ja. Tito je pač obračunal z vsemi, ki se z njim niso strinjali. Stalin je služil kot prikladen izgovor. Poleg tega je ta spor lepo izkoristil za zahodno pomoč in posojila.
Vse do leta 1955, ko se Hruščov in Tito pobotata. Hruščov se je v pozdravnem nagovoru ob prihodu na beograjsko letališče 26. maja Titu tudi opravičil za Stalinovo ravnanje. Otoplitev odnosov pa je pomenila zaustavljanje procesov demokratizacije socializma v Jugoslaviji, čemur se je od pomembnejših politikov javno uprl le Milovan Đilas, ki je bil od decembra 1953 predsednik zvezne skupščine. Ta je januarja 1954 v enem svojih govorov javno izjavil, da so Zveza komunistov in njej podrejene organizacije le ovira pri uveljavljanju prave demokracije v državi. Svoje besede je plačal z javnim medijskim linčem in zaporno kaznijo devetih let.
Navkljub pismenemu zagotovilu Jugoslovanov, da ga ne bodo politično preganjali, so ga 22. 11. 1956 po dogovoru Tita s Hruščovom predali ruskim okupatorjem.
Vazalska SFRJ
Svoje takratno "vazalstvo" pa je Jugoslavija pokazala še z enim dejanjem. Na Madžarskem se je leta 1956 zgodil upor proti pro-sovjetski vladi. In na čelo tega upora je stopil Imre Nagy. Sovjetska vojska je upor krvavo zatrla. Zaradi nasilja med madžarsko revolucijo je umrlo 2.700 ljudi, 13.000 jih je bilo zaprtih, več kot 200.000 Madžarov pa je emigriralo v tujino. Nagy se je v teh nemogočih razmerah zatekel na jugoslovansko ambasado v Budimpešti in poiskal politični azil. Navkljub pismenemu zagotovilu Jugoslovanov so ga 22. 11. 1956 po dogovoru Tita s Hruščovom predali ruskim okupatorjem.
Še nekaj takih primerov očitne podrejenosti bi lahko našteli, ampak naj bo za tokrat dovolj. Dovolj, da je jasno, da zgražanje, da nismo bili "NIKOLI" sovjetska vazalna država, ne drži. In dovolj, da se lahko zgražamo nad nediplomatskim vedenjem britanskega zunanjega ministra.
Obenem pa se, usmerjeni v prihodnost, lahko vprašamo: kje je bila naša zunanja politika zadnjih 20 let, da se britanskemu ministru lahko zgodi kaj takega? Zakaj Cerar zadnje pol leta roma praktično mesečno v ZDA in mora razlagati, da je Slovenija del Evrope? Zakaj nam odlikovanja deli Rusija in odpiramo ruski univerzitetni center? Slovenija res ni vazalna država Rusiji, kot je nekoč Jugoslavija bila Sovjetski zvezi, je pa jasno, da je naša zunanja politika tako neuravnotežena, da če bo kakšnemu diplomatu to ušlo, ne smemo biti preveč užaljeni. Kajti pri naših politikih: nikoli ne reci nikoli.
Povezani članki
Zadnje objave
Vlada se je odločila: RTVS se ukinja!
25. 4. 2024 ob 15:50
Če živite v bloku, bo to vaša nova obveznost
25. 4. 2024 ob 12:18
Preobrat na listi Svobode, Merlo odpadel, namesto njega Leben, na vrh Joveva
25. 4. 2024 ob 6:00
Zakaj se čakalne dobe v zdravstvu še vedno podaljšujejo?
24. 4. 2024 ob 16:30
"Stanje zdravstva je katastrofalno", vlada pa le opazuje
24. 4. 2024 ob 13:23
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
Ekskluzivno za naročnike
Slovenska policija zatajila ob napovedi strelskega napada
22. 4. 2024 ob 16:50
Odilo Globočnik – nacistični zločinec slovenskih korenin
21. 4. 2024 ob 17:30
Prihajajoči dogodki
Video objave
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 20:10
Izbor urednika
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
36 komentarjev
Kugy
Mislim, da razumem tvoje razmišljanje. Italjani so spadali k Amerikancem mi pa k Sovjetom. Borci 9. korpusa so dali življenja za osvojitev Trsta in Gorice zaman, ker smo spadali k Sovjetom. Kje pa piši da je nasa NOB, ki je dobivala pomoč v orožju od Angloameričanov morala spadati k Sovjetom od katerih ni dobila nič. Zakaj bi veljal Rapallski sporazum, ki ga je podpisala Kraljevina Yugoslavija in fašistična Italija. Misliš, da Angloameričanom ni dišal nas prostor, luka v Trstu, njahitrejši prehod do Dunaja. Vendar nase enote so prehod preprečile. Vidiš tu je problem. Za Tita je bila Sovjetska Yuga pomembnejša kot Slovenska zemlja. Borci Nob se pa niso( razen politkomisarjev) borili za sovjetsko Slovenijo ampak za svojo zemljo. Njihove žrtve so bile žrtvovane na oltarju sovjetske revolucije. Ampak ti tega ne boš nikoli hotel razumeti, ker verjameš da je bil NOB in revolucija isto. Ker nočeš razumet, da narod ne sestavljajo samo proletarci ampak, da je narod bistveno širši pojem. NOB je najsvetlejša točka naše zgodovine zato, ker se je v njej zrcalil narod. V kolikor je v njem le proletarska revolucija postane le še ena zabloda več v naši žalostni Slovenski zgodovini.
IgorP
kugy
Kakorkoli obrneš, ti pač ne razumeš, da bi Italijani dobili Rapallsko mejo po 2. sv. vojni, če pri nas ne bi bilo NOB, ker so spadali pod opcijo ZDA!!!! Ne zagovarjam jih, štejem jih kot borce proti naci-fašizmu!
Tvoja napaka! Trst in Gorica sta posledica politike velesil( ZDA in SZ ), na katero pa mi nismo imeli velikega vpliva!!!! Dobili smo to, kar sta se dogovorili!!!!!!!!! Sovjeti so hoteli veliko več za nas, američani veliko manj za nas!!!! Dogovor se je srečal nekje na sredini!!!!! Eni pa, kako bi brez Tita dobili veliko več!!! Na dan z dejstvi!!!!!!!!!!!!!
Kugy
Očitno nočeš razumeti kaj si napisal. Po tvoji logiki je bil italjanski odpor za Zaveznike pomembnejši kot naš odpor. Zato so Trst in Gorico dali Italjanom. S tem si ponižal naš odpor na niži nivo od kolaborantskega po vetru usmerjenega Italjanskega odpora. Musolinija so ustrelili šele aprila 1945, štiranajst dni pred koncem vojne, ko so Angloameričani bili že na Soči in še dlje. Zelo nazorno, res so bili učinkoviti ti Italjanski partizani. Verjetno jih zagovarjaš ker misliš da so bili v glavnem komunisti. Vendar se motiš, takoj ko se je šlo za narodne interese so v nasprotju z našimi, pozabili na komunizem.
IgorP
kugy
Motiš se! Italijanski odpor je bil pomemben proti naci-fašizmu, nenazadnje so Mussolinija zajeli in ubili italijanski partizani!
NOB pa je zame eden najsvetlejših trenutkov slovenske zgodovine!!!
Kugy
Igor po tvojem mnenju je bil Italjanski odpor bolj pomemben od nase slavne partizanske vojske, ki je sama prepodila Nemce iz Balkana, Trsta in Gorice. Neverjetno saj to je žalitev mojiega primorskega ponosa še bolj pa žalitev NOB in samega maršala Tita.
IgorP
kugy
Italijani so bili s svojim odporom proti nacistom ob koncu 2. sv. vojne tudi na strani zmagovalcev!!!! Morda smo s Titom in komunisti res dobili manj od pričakovanega, a brez Tita in komunistov ne bi dobili nič, razen Rapallske meje!!!
AlojzZ
In kaj je v tem slabega? Pač Primorci ne bi hodili preko meje delat. Boljši je italijanski gospodar kot srbski. Pa še Tito&pajdaši jih ne bi morili po vojni.
Kugy
Italjani niso imeli omembe vrednaga odpora. So pa imeli mocne enote nekdanjih crnostajcnikov, ki so kolaborirale z nacisti. Prilika zaokroziti zgodovinske meje zedinjene Slovenija je zaradi ideologije sla po vodi. To so dejstva.
IgorP
Italijanski odpor proti nacistom je bil kar močan, kolaboracija z nacisti je bila samo v Severni Italiji, kjer je do konca vojne vladal Mussolini!
IgorP
AlojzZ Saj vsak slej ko prej pokaže svojo naravo, v tem primeru si pokazal fašistično! A Italijani pa niso morili, tvoj komentar je napisan čisto po fašističnem razmišljanju!!!!!
Kugy
Igor mi smo bili zmagovalci skupaj z Ameriko in Sovjeti ne pa Italiani. Italiani so bili kolaboranti nacistov in zibelka fašizma. Partizani so se bratili z Angleži, ko so se srečali na Soči, in se skupaj veselili konca vojne in poraz nasprotnikov. Le kaj se je zalomilo, da so nato nasi zavezniki postali sovražniki. Prismuknjeno sovraštvo?
IgorP
Če ni NOB pa imamo leta 1945 spet Rapallsko mejo!!! Sovjeti se ne bi zavzeli za nas, ZDA pa bi bile na strani zmagovalcev, to je Italijanov!!! Prismuknjenci, vodi vam samo sovraštvo!!!! Kdo bi nam zagotovil več kot komunisti(Tito), pa nobeden ne zna povedati!!!!!!
Kugy
Krasevka, žal se pridružujem dejstvu, da smo ravno zaradi vazalstva s Stalinom najvišjo cemo v celotni Yugi plačali Goričani in Kraševci. Če bi se to vazalstvo razdrlo 45 leta in ne 47, torej samo dve leti prej, bi Titu, ki je dobil za prestop veliko finančno pomoči ( Maršalev plan) Amerike, pristavili še naše avtohtono morje in primorje, ki smo ga od Karantanskih časov prvič zares izgubili. Za razumevanje teh dejstev je potrebno poznati naso zgodovino, ki se je na osnovi znanstvenih dokazov začela že pred letom 1945.
MEFISTO
Odločno protestiram, ker se žalijo komunistična čustva Igorja in ker se mu je šele na stara leta povedalo, da se je celo življenje tragično motil.
IgorP
Daleč sem jaz od komunista, če cenim ozemeljske pridobitve NOB za Slovenijo!! Taki kot ti bi še vedno vzklikali Heil Hitler in Viva Duce!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kugy
Britančeva nevednost, kot pravi Brglez je usmiljenja vredna. Teorija samostojne in kasneje neuvrščene YU, na kateri je bazirala temeljna vrednota Yuge, je bila napadena. Resnica, da Yuge ni več in da se je država v kateri živimo morala s silo in rizikom vojne, postaviti na lasne noge, polovici Slovencev ni znana. Brglez in podobni verjamejo, da je Yuga (tista prava 25. majska, štafetna, neuvrščena Yuga) pretopila v Slovenijo. Zato pa z vso ihto branijo temelje Yuge ker Yuga to smo mi. Brez Tita kot pravi Igor nas ni. In Tito je Yuga. Zato bi bilo dobro čas osamosvajanja napisati na novo. Avtor bi lahko bil kar Brglez pa naj mi Igor ne zameri, lahko bi mu pamagal. Čas je že, da nam nalijejo čistega vina. Mar res živimo v samostojni Sloveniji?
IgorP
kugy Živimo v samostojni Sloveniji in del te samostojne Slovenije je tudi Primorska za katero je izključno NOB zaslužna, da je danes v Sloveniji!
Kugy
Nihče ne oporeka dosežkov NOB. V vsakem primeru je bilo to nujno dejanje naroda. Posebej Primorci skupaj z duhovščino in Tigrom smo brez pomisleka NOB vzeli za svojega, kljub nevarnost, ki je grozila od KP. NOB je Primorsko pridobil v celoti, se posebej 9 korpus. Gorico in Trst je zapravila nova oblast, zato ker je bila komunistična in ni bila kompatibilna z demokratičnem svetom, ki je nov čas izkoristil za napredek in blaginjo. Mi smo pa zapadli v mračnjastvo komunizma in kot sovjetski vazali doživeli vse darove revolucije. Še posebej Primorci, ki smo se končno rešili fašizma in v želji po demokratični ureditvi, iz kraljevine pristali v novem totalrizmu. Rezultati so očitni, še danes nas fašisti zasmehujejo in terorizirajo Slovence na svojem avtohtonem ozemlju. To so dejstva.
IgorP
Slovenec kremenit je napisal:
Po Titovi zaslugi je Slovenija veliko manjša kot bi bila brez Tita, komunistov in revolucije.
Predstavi mi tiste "dobre strice", ki bi Jugoslaviji brez odpora in brez komunizma, kot praviš ti, podarili ozemlje današnje Primorske???
Na dan z dejstvi, ne samo nakladati v svojem brezmejnem sovraštvu! Ko je treba argumentirati svoje trditve, pa se skriješ v domobransko luknjo!!!!
MEFISTO
Jaz ne bom zdravil tvoje odbvisnosti od tega prekletega komunizma in zločinca Tita. Recimo, pod avstrijskimi cesarji smo bili vsi Slovenci v eni državi.
STAJERKA2021
Tja kamor stopi komunizem, trava ne raste!
Kraševka
Slovenec kremeniti 8,10
Avstro-Ogrska je bila res ena najrazvitejših držav v tedanji Evropi. Cesarji so Slovencem vladali skoraj 600 let, tako smo bili Slovenci tedaj del najrazvitejših, v vseh pogledih, posebno pa v ŠOLSTVU.
Tedaj so v državi - poleg jasnih zakonov, veljale tudi MORALNE VREDNOTE.
Vsi, ki so takrat sodelovali pri gradnji železnice so dobili pošteno plačilo. Ker "kraja" ni bila prisotna, je bilo veliko dela opravljenega pošteno in v najkrajšem času.
V današnjem času, ko imamo vsemogoče pripomočke, moderne stroje... pa se GRADNJA odvija POČASI, oziroma veliko denarja "shlapi" že pred začetkom gradnje. To je res nerazumljivo, kam smo "padli" po 1. svetovni in 2. vojni, ko smo postali del Balkana, kot VAZALI, kar je omenil Britanec.
MEFISTO
Omenil bom samo en primer, v kako ciganijo so nas spravili komunistični rdečkarji.
Avstrijski cesarji so so leta 1913 zgradili na svojem ozemlju 40.000 km železnic.
Samo dvajset let kasneje, ko je v Angliji speljal prvi železniški vlak, je v Maribor z Dunaja že prisopihala parna lokomotiva z vagoni in potniki..
Pri nas pa traja celo desetletje, da se dogovorijo samo o tem, koliko bodo pokradli pri gradnji enega samega tira, dolgega 20 km.
Kraševka
Slovenec kremeniti ob 19,04
Prav zares je bilo tako.
MEFISTO
Seveda, zato pa nimam lepe besede za tiste, ki so nas z dunajskega parketa spravili pod svinjske trgovce in pastirje. Pridni in pametni, kot smo bili nekoč Slovenci, bi bili danes razvitejši od same Avstrije, Komunisti in zadrti levičarji so nam vsem v pogubo!
MEFISTO
Obe Jugoslaviji, prva in druga s Titom vred, sta največji nesreči v dolgi zgodovini Slovencev, ki jih je Avstroogrska razvajala z redom in napredkom.
IgorP
Slovenec kremeniti In v kateri deželi bi danes živel ti, če bi še obstajala Avstro-Ogrska(tako se napiše)???? Za Kraševko predvidevam, da v Goriški ali pa pod neofašistično Italijo!!!!! Hvala Titu za vse, kar je naredil za današnjo Slovenijo, kar se tiče ozemlja, desničarji pač niso naredili nič!!!
MEFISTO
Igor, bolj zadovoljen bi živel pod K und K na Spodnjem Štajerskem. Zločinca Tita, ljubičice bjelo, ki je bil tako in drugače Sloveniji samo v škodo pa si lahko daš za uho. Po Titovi zaslugi je Slovenija veliko manjša kot bi bila brez Tita, komunistov in revolucije.
IgorP
Tito je kar dobro krmaril jugoslovansko barko skozi čeri takratne politike v svetu! Dobili smo ozemlje po imenu Slovenija, z ustavo iz leta 1974 je ozemlje Slovenije dobilo tudi atribute "državnosti" in potem je bilo manj problemov v tistih prelomnih letih 1990/91!Včasih je treba videti tudi kaj dobrega, ne samo slabo!!!
Hribarjev Rafko
Fašisti, nacisti, komunisti: ISTI, ISTI, ISTI
MEFISTO
Niso isti! Takole se stopnjujejo: - fašisti --- hudi - nacisti - hujši - komunisti - najhujši.
Alojzij Pezdir
Britanski zunanji minister Jeremy Hunt: "Resnično presenetljivo preoblikovanje iz sovjetske vazalne države v moderno evropsko demokracijo, ..."
Zanimivo, da se najbolj nazadnjaško okoreli privrženci Titove "socialistične" jugodiktature, katerih glasnogovornik je tokrat univ. prof. mednarodnega prava na FDV, bivši član SMC in trenutno poslanec SD v DZ RS dr. Milan Brglez, glasno "spotikajo" le ob nekoliko nediplomatsko jedko opredelitev nekdanje jugoslovanske socialistične republike Slovenije kot "sovjetske vazalske države", ne pa tudi ob nediplomatsko sladkobno pretirano pohvalo samostojni in neodvisni in demokratični republiki Sloveniji kot da "moderni evropski demokraciji".
Vpliv "sovjetske vazalske države" skuša tudi v aktualnih globalnih političnih razmerah v svetu maksimalno izkoristiti, nadaljevati in še poglabljati tudi dandanašnja imperialistična Putinova Ruska federacija, še posebej, kadar se lahko pri tem v nekdanjih "svojih vazalskih državah" trdno nasloni na svojo močno "peto kolono" levičarsko nazadnjaških simpatizerjev "sovjetskega proletarskega imperija", "prve države svetovnega proletariata" in "prve uresničevalke znanstvenega socializma" ter obenem levičarsko zadrtih sovražnikov kapitalizma, demokracije, univerzalnih človekovih pravic in svoboščin, vrednot in načel skupnosti držav EU ter skupnih varnostnih ciljev in operativnih sredstev obrambnega zavezništva Nato.
Kraševka
Pohvalno, kako lepo nam je Martin Nahtigal podal ZGODOVINSKI oris prijateljevanja SLOVENSKIH in JUGOSLOVANSKIH komunistov s SOVJETI v okviru INTERNACIONALE.
Nerazumljivo mi je, da se sedaj jezijo komunisti, kaj je izjavil Britanski zunanji minister. Ta Britanec dobro pozna zgodovino še iz osnovne in srednje ŠOLE. Mogoče je njihova zgodovina bolj popolna od naše, ki marsikaj zamolči, oziroma obrne. Tako, da lahko rečemo, da je njegovo zgodovinsko znanje - Prav dobro. Malo slabše pa sledi sedanjosti. Tako je tu prišlo do zamenjave med Erjavcem (ni čudno saj E. je imel malo obiskov na Z, veliko pa z Rusijo) in Cerarjem.
Prav tako se je malo zmotil pri cvetočem gospodarstvu. Pač Britanec je hotel Cerarja pohvaliti na "celi črti". Mislim, da je to Cerarju celo prijalo.
Sicer pa sama, kot Primorka dobro vem, da smo Primorci izgubili Trst in Gorico, izključno zaradi VAZALSTVA Tito-Stalin. Kajti takrat so Anglo-Amerikani, ko so upravljali Trst in zaledje, dejali: "Ja Trsta in Jadranskega morja pa res ne bomo prepustili Stalinu".
Tako, da so morali Kraševci "drago plačati", da nam je tu zavladala komuinistična Jugoslavija. Delavci so izgubili delovna mesta, ki so jih imeli v Trstu, Nabrežini, Tržiču, na Opčinah.... Kmetje pa so izgubili tržišče za svoje pridelke. Kajti tako pod Avstrijo, kot pod Italijo in v času Cone A, so tja vozili in nosili prodajati vse, od mleka, zelenjave, sena, drv in terana.... Zavladala je revščina, ko smo izgubili Tržaško zaledje skupaj z mestom Trst.
In res, ko sta se malo "sprta" Tito-Stalin, je začela prihajati pomoč iz ZAHODA, tako v UNRA PAKETIH, kot v posojilih.
Sedaj pa se Slovenija spet obrača proti VZHODU. In prav zato nas v Veliki Britaniji premalo poznajo. Kdo je kriv?
pozdrav
Zanimivo, da se na levici nihče ni oglasil, zakaj Brglez samovoljno spreminja zgodovino.
Najverjetneje zaradi dnevnih lažnih političnih potreb.
oakhrast
Martin! Podpišem. Tako je bilo. Saj še osebno pomnim.
Smo morali vzklikati: živela naša revolucija. Kar je seveda pomenilo ne sovjetska, ampak titova, jugoslovanska. Takrat 1961, so se naši tovariši že izvili iz sovjetske grožnje.
Vseh občil je bilo polno amandmajev in napovedanih reform. Še vedno pa so letele glave vseh, ki so malo štrleli iz povprečne kloake. Spominjam se primera, ko je možakar, prepričan komunist na zboru delavcev v Litostroju zahteval večjo storilnost in bolj človeški odnos vodilnih tovarišev, ki so bili na položajih zaradi zaslug v gozdovih. Znašel se je za nekaj let na prevzgoji. Seveda, mu je življenje v tem času spolzelo iz rok in umrl je mlad in osamljen.
Hotel sem samo osvetliti tiste čase, ki jih nekateri še pomnimo.
MEFISTO
Ne le pod sovjetsko in rusko, vsa naša zmedena levica nas spravlja pod hudičevo vazalstvo..
Tako mi Bog pomagaj!
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.