Kako Rusija Ukrajini pošilja "humanitarno pomoč", njeni vojaki pa "vzdržujejo civilno življenje"? Tudi Slovenija proti prokremeljski propagandi
POSLUŠAJ ČLANEK
Zahodne države so upale, da bodo z ostrimi gospodarskimi sankcijami prisilile Rusijo, da bi v kratkem ustavila vojaško ofenzivo v Ukrajino. Ob tem so z blokado nekaterih spletnih strani skušale zmanjšati pojavljanje ruske provladne propagande v medijskem prostoru.
Pet tednov po začetku ofenzive je jasno, da jim je to uspelo le deloma, saj se v družbenem prostoru še naprej pojavljajo poskusi relativiziranja Putinovega početja. Za veliko naivnost se je izkazalo tudi pričakovanje, da lahko ofenzivo ustavi rusko javno mnenje.
Dejstvu, da dosedanji ukrepi niso zadostovali, pritrjuje tudi slovenska vlada, ki je ob soglasju pristojnega parlamentarnega odbora odpovedala gostoljubje zavodu Ruski dom v Ljubljani. Ta naj bi svoja vrata predvidoma zaprl prihodnji teden.
Ruska propaganda se kaže kot veliko bolj trdovratna, kot je kazalo v prvih dneh ofenzive na Ukrajino. Takrat se je zdelo, da enotnega evropskega odziva ni mogoče preprečiti. Protesti proti vojaški operaciji so potekali tudi v Rusiji. Danes pa se mišljenje, da ti utegnejo spodnesti predsednika Vladimirja Putina, kaže kot vse bolj naivno. Putinovi sodelavci so propagandno manipulacijo z lastnim ljudstvom opravili z odliko.
Ruski mediji namreč poročajo o tem, da so ruski vojaki izjemno vljudni in da spoštljivo ohranjajo ukrajinsko civilno življenje. Navajajo pa tudi, da jih Ukrajinci pozdravljajo kot osvoboditelje in da si ti želijo živeti pod rusko oblastjo. Prav tako na ukrajinski strani naj ne bi bilo civilnih žrtev. Ruski mediji ne uporabljajo besede vojna ali invazija ter ne omenjajo ruskega bombardiranja Kijeva.
Spretno poročanje, kot ga opisuje novinarka in ustanovna partnerica medijske družbe Puck Julia Ioffe, se kaže tudi v ruskem javnem mnenju.
Raziskava, ki jo je opravil državni inštitut za raziskave javnega mnenja Vtsiom, je tako pokazala, da kar 71 odstotkov Rusov podpira "posebno vojaško operacijo". Po poročanju neodvisnega raziskovalnega centra Levada se je močno povečal tudi odpor do ZDA. Svoje zavračanje do te države je novembra izražalo 42 odstotkov Rusov, februarja pa je njihov delež narastel že na 55 odstotkov.
Kljub brezhibni propagandi so v Rusiji vedno obstajali tudi ljudje, ki ne verjamejo režimu. Zaradi protestov proti vojni jih je bilo po vsej Rusiji pridržanih okoli 15.000. Na podlagi novega zakona, ki prepoveduje kakršno koli "diskreditacijo" oboroženih sil ali širjenje "lažnih novic", jih je policija obtožila še 186. Njihovo početje je v nekaterih primerih lahko kaznovano s kar 15 leti zapora.
Toda tu se teroriziranje ljudi ni ustavilo. Po poročanju več nevladnih organizacij številni Rusi poročajo o tem, da so bili ustavljeni na ulici in povprašani o tem, ali lahko pokažejo vsebino svojega mobilnega telefona. Takšno početje je bilo intenzivno zlasti v dneh opozicijskih protestov. Ruski varnostni organi želijo na takšen način odkrivati vsebine, ki se delijo ob pomoči storitve za takojšnje sporočanje Telegram.
Zaradi takšnih represivnih akcij v strahu za svojo varnost iz države odhaja vse več novinarjev in aktivistov.
Takšno represivno zastraševanje na Zahodu seveda nima učinka. Obenem je EU blokirala tudi številne spletne strani, ki razširjajo prorusko propagando, blokado proti informacijam z Zahoda pa je uvedla tudi Rusija. Toda te blokade se da razmeroma zlahka obiti s pomočjo storitev VPN.
Nekateri podatki kažejo, da pa so Rusi v propagandnem delovanju v veliki prednosti. Zahodne države imajo v zadnjih letih le malo izkušenj s cenzuro. Pomemben razlog za neuspeh je tudi to, da ruske propagandne strani delujejo tudi iz osrčja EU. Po celotni Evropi so namreč posejane institucije, ki imajo namen krepiti ruski vpliv, pri čemer so pogosto zelo uspešne.
Nedavna raziskava Francoskega inštituta za javno mnenje IFOP je tako pokazala, da kar polovica Francozov verjame vsaj eni teoriji zarote o vojni v Ukrajini, ki jo je v zadnjem času objavil ruski režim.
Ta številka pa se še poveča, ko raziskavo zamejimo na predstavnike skrajno desnih in skrajno levih političnih strank. Tam ta delež pogosto presega dve tretjini anketirancev. Še nekoliko večji je ta delež pri anticepilcih, kjer dosega 71 odstotkov.
Sodeč po rezultatih raziskave tako kar 30 % Francozov meni, da sta "ZDA in EU spodbudili Ukrajino, da je zaprosila za vključitev v NATO, da bi imele koristi od njihove zaščite pred Rusijo", medtem ko jih 10 % meni, da "Ukrajino upravlja hunta, infiltrirana z neonacističnimi gibanji".
28 % se jih strinja s trditvijo, da rusko vojaško posredovanje podpirajo rusko govoreči Ukrajinci, ki se želijo rešiti preganjanja s strani oblasti. 23 % pa jih meni, da so bili rusko govoreči prebivalci že leta diskriminirani in napadani s strani ukrajinskih oblasti. Le odstotek manj pa jih trdi, da je bilo rusko vojaško posredovanje upravičeno zaradi tveganj, ki bi jih povzročila vključitev te države v NATO.
Da v boju proti ruski propagandi ni bilo storjenega dovolj, se v zadnjem mesecu zavedajo številne vlade evropskih držav. Britanska zunanja ministrica Liz Truss je tako 31. marca napovedala 14 novih sankcij proti ruskim propagandistom in državnim medijem. S pomočjo teh sankcij bo medijem Rossiya, RT in Sputnik prepovedano kakršno koli oddajanje v Združenem kraljestvu. Blokirano bo tudi premoženje njihovih direktorjev in lastnikov.
Dodatne sankcije pa sprejema tudi Slovenija. Poslanci iz odbora za zunanjo politiko so tako že 22. marca sprejeli vladno pobudo za odpoved sporazuma med slovensko in rusko vlado o ustanovitvi in delovanju znanstveno-kulturnih centrov.
Kot je v predstavitvi pobude pojasnil Gašper Dovžan, generalni sekretar na Ministrstvu za zunanje zadeve, so se za ta korak odločili z namenom, da bi še bolj osamili Rusko federacijo in jo tako prisilili, da to vojno čim prej konča.
Po pojasnilu državnega sekretarja je težava predvsem v tem, da je zavod Ruski dom voden neposredno iz Moskve, zato je v njihovih delih tudi veliko prokremeljske vsebine. Na njihovem Facebook profilu tako med drugim lahko vidimo objavo, ki poroča o tem, da je Rusija v regijo Harkov dostavila osem ton otroške hrane.
S tem je zavod po mnenju MZZ postal instrument za širjenje ruske propagande in lažnih novic: "V luči agresije na Ukrajino lahko sporazum razumemo kot instrument kulturnega imperializma, ki sovpada z ruskimi geopolitičnimi interesi ter širi vpliv Kremlja." Slovenija pa po mnenju MZZ tega nikakor ni dolžna gostiti.
Generalni sekretar je zavrnil tudi očitke Zmaga Jelinčiča, ki se je na predlog provokativno odzval z vprašanjem, če bomo sedaj zažigali Tolstoja. Kot je pojasnil Dovžan, Slovenija ostaja zavezana kulturnemu sodelovanju, vendar v dvostranskem dialogu. Medtem pa moramo v primerih enostranske propagande, kot je razvidna iz objav Ruskega doma, postaviti določene meje.
Po poročanju direktorja zavoda Ruski dom Nikolaja Guseva jim vlada odpovedi gostoljubja do sedaj še ni poslala. Se bo pa to skoraj zagotovo zgodilo tekom naslednjega tedna.
Pet tednov po začetku ofenzive je jasno, da jim je to uspelo le deloma, saj se v družbenem prostoru še naprej pojavljajo poskusi relativiziranja Putinovega početja. Za veliko naivnost se je izkazalo tudi pričakovanje, da lahko ofenzivo ustavi rusko javno mnenje.
Dejstvu, da dosedanji ukrepi niso zadostovali, pritrjuje tudi slovenska vlada, ki je ob soglasju pristojnega parlamentarnega odbora odpovedala gostoljubje zavodu Ruski dom v Ljubljani. Ta naj bi svoja vrata predvidoma zaprl prihodnji teden.
Ruska propaganda se kaže kot veliko bolj trdovratna, kot je kazalo v prvih dneh ofenzive na Ukrajino. Takrat se je zdelo, da enotnega evropskega odziva ni mogoče preprečiti. Protesti proti vojaški operaciji so potekali tudi v Rusiji. Danes pa se mišljenje, da ti utegnejo spodnesti predsednika Vladimirja Putina, kaže kot vse bolj naivno. Putinovi sodelavci so propagandno manipulacijo z lastnim ljudstvom opravili z odliko.
Spoštljivi ruski vojaki
Ruski mediji namreč poročajo o tem, da so ruski vojaki izjemno vljudni in da spoštljivo ohranjajo ukrajinsko civilno življenje. Navajajo pa tudi, da jih Ukrajinci pozdravljajo kot osvoboditelje in da si ti želijo živeti pod rusko oblastjo. Prav tako na ukrajinski strani naj ne bi bilo civilnih žrtev. Ruski mediji ne uporabljajo besede vojna ali invazija ter ne omenjajo ruskega bombardiranja Kijeva.
Spretno poročanje, kot ga opisuje novinarka in ustanovna partnerica medijske družbe Puck Julia Ioffe, se kaže tudi v ruskem javnem mnenju.
Raziskava, ki jo je opravil državni inštitut za raziskave javnega mnenja Vtsiom, je tako pokazala, da kar 71 odstotkov Rusov podpira "posebno vojaško operacijo". Po poročanju neodvisnega raziskovalnega centra Levada se je močno povečal tudi odpor do ZDA. Svoje zavračanje do te države je novembra izražalo 42 odstotkov Rusov, februarja pa je njihov delež narastel že na 55 odstotkov.
Zaradi protestov aretiranih najmanj 15.000 ljudi
Kljub brezhibni propagandi so v Rusiji vedno obstajali tudi ljudje, ki ne verjamejo režimu. Zaradi protestov proti vojni jih je bilo po vsej Rusiji pridržanih okoli 15.000. Na podlagi novega zakona, ki prepoveduje kakršno koli "diskreditacijo" oboroženih sil ali širjenje "lažnih novic", jih je policija obtožila še 186. Njihovo početje je v nekaterih primerih lahko kaznovano s kar 15 leti zapora.
Toda tu se teroriziranje ljudi ni ustavilo. Po poročanju več nevladnih organizacij številni Rusi poročajo o tem, da so bili ustavljeni na ulici in povprašani o tem, ali lahko pokažejo vsebino svojega mobilnega telefona. Takšno početje je bilo intenzivno zlasti v dneh opozicijskih protestov. Ruski varnostni organi želijo na takšen način odkrivati vsebine, ki se delijo ob pomoči storitve za takojšnje sporočanje Telegram.
Zaradi takšnih represivnih akcij v strahu za svojo varnost iz države odhaja vse več novinarjev in aktivistov.
Takšno represivno zastraševanje na Zahodu seveda nima učinka. Obenem je EU blokirala tudi številne spletne strani, ki razširjajo prorusko propagando, blokado proti informacijam z Zahoda pa je uvedla tudi Rusija. Toda te blokade se da razmeroma zlahka obiti s pomočjo storitev VPN.
Polovica Francozov verjame vsaj enemu dejstvu ruske propagande
Nekateri podatki kažejo, da pa so Rusi v propagandnem delovanju v veliki prednosti. Zahodne države imajo v zadnjih letih le malo izkušenj s cenzuro. Pomemben razlog za neuspeh je tudi to, da ruske propagandne strani delujejo tudi iz osrčja EU. Po celotni Evropi so namreč posejane institucije, ki imajo namen krepiti ruski vpliv, pri čemer so pogosto zelo uspešne.
Nedavna raziskava Francoskega inštituta za javno mnenje IFOP je tako pokazala, da kar polovica Francozov verjame vsaj eni teoriji zarote o vojni v Ukrajini, ki jo je v zadnjem času objavil ruski režim.
Ta številka pa se še poveča, ko raziskavo zamejimo na predstavnike skrajno desnih in skrajno levih političnih strank. Tam ta delež pogosto presega dve tretjini anketirancev. Še nekoliko večji je ta delež pri anticepilcih, kjer dosega 71 odstotkov.
Sodeč po rezultatih raziskave tako kar 30 % Francozov meni, da sta "ZDA in EU spodbudili Ukrajino, da je zaprosila za vključitev v NATO, da bi imele koristi od njihove zaščite pred Rusijo", medtem ko jih 10 % meni, da "Ukrajino upravlja hunta, infiltrirana z neonacističnimi gibanji".
28 % se jih strinja s trditvijo, da rusko vojaško posredovanje podpirajo rusko govoreči Ukrajinci, ki se želijo rešiti preganjanja s strani oblasti. 23 % pa jih meni, da so bili rusko govoreči prebivalci že leta diskriminirani in napadani s strani ukrajinskih oblasti. Le odstotek manj pa jih trdi, da je bilo rusko vojaško posredovanje upravičeno zaradi tveganj, ki bi jih povzročila vključitev te države v NATO.
Slovenija odpoveduje gostoljubje Ruskemu domu
Da v boju proti ruski propagandi ni bilo storjenega dovolj, se v zadnjem mesecu zavedajo številne vlade evropskih držav. Britanska zunanja ministrica Liz Truss je tako 31. marca napovedala 14 novih sankcij proti ruskim propagandistom in državnim medijem. S pomočjo teh sankcij bo medijem Rossiya, RT in Sputnik prepovedano kakršno koli oddajanje v Združenem kraljestvu. Blokirano bo tudi premoženje njihovih direktorjev in lastnikov.
Dodatne sankcije pa sprejema tudi Slovenija. Poslanci iz odbora za zunanjo politiko so tako že 22. marca sprejeli vladno pobudo za odpoved sporazuma med slovensko in rusko vlado o ustanovitvi in delovanju znanstveno-kulturnih centrov.
Kot je v predstavitvi pobude pojasnil Gašper Dovžan, generalni sekretar na Ministrstvu za zunanje zadeve, so se za ta korak odločili z namenom, da bi še bolj osamili Rusko federacijo in jo tako prisilili, da to vojno čim prej konča.
Rusija se hvali: V Ukrajino pošiljamo človekoljubno pomoč
Po pojasnilu državnega sekretarja je težava predvsem v tem, da je zavod Ruski dom voden neposredno iz Moskve, zato je v njihovih delih tudi veliko prokremeljske vsebine. Na njihovem Facebook profilu tako med drugim lahko vidimo objavo, ki poroča o tem, da je Rusija v regijo Harkov dostavila osem ton otroške hrane.
S tem je zavod po mnenju MZZ postal instrument za širjenje ruske propagande in lažnih novic: "V luči agresije na Ukrajino lahko sporazum razumemo kot instrument kulturnega imperializma, ki sovpada z ruskimi geopolitičnimi interesi ter širi vpliv Kremlja." Slovenija pa po mnenju MZZ tega nikakor ni dolžna gostiti.
Generalni sekretar je zavrnil tudi očitke Zmaga Jelinčiča, ki se je na predlog provokativno odzval z vprašanjem, če bomo sedaj zažigali Tolstoja. Kot je pojasnil Dovžan, Slovenija ostaja zavezana kulturnemu sodelovanju, vendar v dvostranskem dialogu. Medtem pa moramo v primerih enostranske propagande, kot je razvidna iz objav Ruskega doma, postaviti določene meje.
Po poročanju direktorja zavoda Ruski dom Nikolaja Guseva jim vlada odpovedi gostoljubja do sedaj še ni poslala. Se bo pa to skoraj zagotovo zgodilo tekom naslednjega tedna.
Zadnje objave
Vlada se je odločila: RTVS se ukinja!
25. 4. 2024 ob 15:50
Če živite v bloku, bo to vaša nova obveznost
25. 4. 2024 ob 12:18
Preobrat na listi Svobode, Merlo odpadel, namesto njega Leben, na vrh Joveva
25. 4. 2024 ob 6:00
Zakaj se čakalne dobe v zdravstvu še vedno podaljšujejo?
24. 4. 2024 ob 16:30
"Stanje zdravstva je katastrofalno", vlada pa le opazuje
24. 4. 2024 ob 13:23
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
Ekskluzivno za naročnike
Slovenska policija zatajila ob napovedi strelskega napada
22. 4. 2024 ob 16:50
Odilo Globočnik – nacistični zločinec slovenskih korenin
21. 4. 2024 ob 17:30
Prihajajoči dogodki
Video objave
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 20:10
Izbor urednika
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
71 komentarjev
MEFISTO
Meni se smilijo rusofili, ker ta trenutek ne morejo nič lepega povedati o Rusiji.
Nasprotno, bolj kot se sprenevedajo, globlje se moralno pogrezajo.
rasputin
Meni se smilijo rusofobi, ki verjamejo v pravljice, ki jim jih pripovedujejo Biden, von der Leyenova in drugi, ki so sprejeli sankcije, ki tolčejo morda še bolj Zahod kot Rusijo. Amerika je že bila prisiljena odpraviti sankcije za uvoz ruskih mineralnih gnojil, ker bi sicer lahko trpela pomanjkanje hrane. Večji del sveta pa se sankcijam zoper Rusijo sploh ni pridružil, kar pomeni, da Rusija lahko nadoknadi ves uvoz in izvoz z Zahodom z drugimi državami. Zahodni unipolarizem se dokončno podira. Nastaja nov, multipolarni svet. Odslej se ne bo več zgodilo, da bo Amerika lahko po mili volji napadala suverene države, ostali svet pa bo prestrašen tiho. Konec je ameriške svetovne hegemonije. Biden je dobil košarice na Bližnjem vzhodu, v Indiji, na Kitajskem, v Afriki ... Celo v Južni Ameriki, celo od neposredne sosede Mehike. Piši kući: propalo!
rasputin
Nasprotno, bolj kot se sprenevedajo, globlje se moralno pogrezajo. *** Si obseden od neke svoje namišljene moralne superiornosti, ki nima nobene podlage v ničemer. Toliko si se že predstavil s svojimi komentarji. Moralno se pogrezajo tisti, ki niso pripravljeni priznati, da je Amerika sprovocirala vojno v Ukrajini prek puča in posledične državljanske vojne, ki je eskalirala v vojno med Rusijo in Ukrajino. Puč je osebno vodil Biden, ki sedaj pretaka krokodilje solze, podobne tvojim, v zvezi z Ukrajino. Ni Rusija naredila puča v Mehiki in je ni začela pripravljati na vojno z Ameriko, temveč je bilo obratno: Amerika je naredila puč v Ukrajini, tisoče kimlometrov stran od doma, ki je privedel do sedanje tragedije. Moralno se pogrezajo tudi tisti, ki niso pripravljeni priznati, da je Amerika po padcu Berlinskega zidu, ko je ostala edina svetovna supersila, izvedla več napadalnih vojn na suverene države brez vsakega pametnega razloga in jih sesula do tal, pobila ogromno ljudi, ustvarila milijone razseljenih oseb - vse samo za dobičke njihovih orožarjev. Na koncu bodo zmagala realna dejstva, ne propaganda. https://www.youtube.com/watch?v=T6mw9U62ZJU
Kraševka
MEFISTO, tudi meni se tako zdi, da nekateri zagovorniki Putina, sami sebe smešijo.
rasputin
Kraševka, najbolj se smešiš ti s tvojimi izpadi sovraštva. Podpiraš ameriške vojne in napadaš Putina. To je dvojna morala, ki je nemorala.
Svetnik
Amerika pomanjkanje hrane? Nič ni bila prisiljena uvesti. Amerika brez težav prehrani sebe tudi brez Rusije. Res ne vem, zakaj se navdušuješ med unipolarnim svetom? Kitajska in Rusija sta kvečjemu slabši od zahoda.
Svetnik
Ne nakladaj o Ameriki. Zakaj po tvoje Ukrajinci nimajo pravice živeti boljše in se priključiti tistim, kjer se jim res obeta boljše življenje? EU je še vedno boljša od Rusije.
rasputin
Svetnik, ne nakladaj, da nakladam, ker nimaš pojma, kaj pišeš. Kdo pravi, da Ukrajina nima pravice, da se priključi EU? Slabo poznaš zgodovino. Janukovič, demokratično izvoljen ukrajinski predsednik, se je že pogovarjal o pridruževanju Ukrajine k EU. Potem pa je zavrnil podpis o pridruževanju. Kot je sam povedal zato, ker je bil pogoj, da se Ukrajina pridruži EU, ta, da sprejme razvojne kredite Mednarodnega denarnega sklada, ta pa je postavil pogoj, da mora Ukrajina vse cene dvigniti, plače pa zamrzniti. MDS je pač ravnal tako, kot ravna povsod: svoje žrtve ožame kot cunjo. Janukovič je to zavrnil, sledili so ljudski protesti, ki jih je CIA izrabila za organizacijo puča prek plačancev, ki so streljali v protestnike in policaje, ubili pri tem ca 70 ljudi, s čimer so hoteli ustvariti kaos in razbesneti množico, kar jim je tudi uspelo. Janukovič ni hotel prelivati krvi in je odstopil, Amerika pa je postavila v Ukrajini svojo marionetno vlado, ki je sprožila državljansko vojno prek represalij nad rusko govorečimi Ukrajinci, čemur je sledil upor ukrajinskih Rusov, aneksija Krima in osemletna državljanska vojna v Donbasu, ki je vzela okrog 13 tisoč življenj, večinoma ruskih civilistov, nakar je državljanska vojna eskalirala v izzvano vojno z Rusijo. Razumi, če moreš.
rasputin
Amerika brez težav prehrani sebe tudi brez Rusije. *** To ti misliš. Rusija je največji proizvajalec mineralnih gnojil na svetu. Amerika je že odpravila sankcije na uvoz mineralnih gnojil iz Rusije, ker bi ji sicer pretilo pomanjkanje hrane . Res je, Zahod je zaenkrat boljši od Vzhoda, toda zlasti EU dela gospodarski samomor prek nesmiselnih sankcij, ki bolj škodijo Evropi kot Rusiji.
Peter Klepec
Sicer pa, na zahodu si nihce ni delal utvar, da bi sankcije na hitro lahko prisilile Putina, da konca vojno. Sankcije so in bodo ostale tudi, ce se vojna konca. Kakorkoli se konca, ker je neverjetno, da bo ukrajinska vojska prodrla do Moskve in vrgla Putina iz Kremlja. Revizija sankcij je mozna le, ce bi Rusi vrgli ne samo Putina, ampak cel rezim. Kar je tudi neverjetno. Torej, pripravimo se, da nas bo v prihodnosti praviloma bolj zeblo. Vsaj deset let.
rasputin
Peter Klepec,najbrž, da se motiš. Blinken, ameriški zunanji minister, je pravkar dejal, da bodo sankcije vsaj deloma odpravljene v odvisnosti od poteka pogajanj med Rusijo in Ukrajino. Rusija je že pokazala nekaj dobre volje, saj se je njena vojska umaknila iz okolice Kijeva. Menda je vsakemu razsodnemu človeku jasno, da sankcije škodijo tudi Zahodu, tudi Ameriki, še najbolj pa Evropi, saj brez ruskega plina sploh ne more preživeti. <a href="https://www.youtube.com/watch?v=_O5fU2OiA3Y" target="_blank" rel="noopener nofollow ugc">https://www.youtube.com/watch?v=_O5fU2OiA3Y</a>
Ostri Franc
Pa vi Rusofili ne ločite zrna od Plevela za vas je Janša in Amerika glavni krivec za vse .Rusi pa lahko pobijejo 20 miljonov svojih ljudi(Stalin)Okupirajo in zavzamejo vshodno Evropo Baltcke državeitd.Podpirajo Korejce ,Kitajce ,Venuzuelo in vse komunistične režime kateri ljudje bežijo na gnili zahod.Zakaj ljudje hodijo študirat v Ameriko in na zahod prav tako delavci športniki tudi Ruski niso doma v Rusiji ki je tako poštena in Dobra.
rasputin
Ostri Franc, če že koplješ po preteklosti: - Američani so izvedli genocid na Indijanci - Američani so bili glavni trgovci in kupci sužnjev iz Afrike - Američani so imeli rasistične zakone do 2. svetovne vojne - Američani so med drugo svetovno vojno internirali Američane japonskega porekla - Američani so edini doslej uporabili atomsko bombo nad civilnim prebivalstvom in pobili nekaj sto tisoč ljudi - Američani so po 2. svetovni izstradali do smrti okrog milijon in pol nemških vojnih ujetnikov - Američani so v Vietnamu pobili stotisoče ljudi - Američani so v Aganistanu, Iraku, Siriji, Libiji ... pobili stotisoče ljudi in jih še več spravili v begunstvo, države pa so razrsušili, da si še desetletja ne bodo opomogle - Američani so po svetu naredili številne puče, vključno z Ukrajino... Seznam ameriških zločinov, za katere nikoli nihče ni odgovarjal, je še daljši, ampak tudi gornje navedbe kažejo, da je Amerika vsej prej kot dobri striček Sam...
Friderik
Ostri Franc, Rusi niso pobili 20 miljonov. Stalin je bil Gruzijec, Hruščev, šef ukrajinske partije, Brežnjev ravno tako. In tako naprej. Lenin je bil Rus. Kamenjev je bil žid, Zinovjev ukrajinski žid, Trocki tudi žid in tako dalje. Berite. 20 miljonov jih je pobila ideologija komunizma in boljševizma. Tisti, ki bo hotel razmejiti med ukrajinskim in ruskim narodom se bo moral kar pošteno potruditi. Ali je bil Gogolj ruski ali ukrajinski pisatelj? Rojen je v Ukrajini in pisal je v ruščini.
Svetnik
Raz-Putin, to pa ni čisto res. Indijance so pobile bolezni, ki so jih takratni Evropejci in ne Američani nehote prinesli na ta kontinent. Zadnje države, ki so odpravile suženjstvo, so bile afriške v 70 letih. Američani so imeli sužnje in so to odpravili. Torej so danes boljši. Američani so tudi ukinili rasistične zakone, torej so danes boljši. Lahko smo veseli, da so bili tisti, ki so v praksi preizkusili atomsko bombo, Američani. Če bi bili to Nemci, bi bil rezultat 2. svetovne vojne drugačen. Če bi bili Rusi, bi verjetno bil cel svet komunističen ali uničen. Američani so se v Vietnamu borili proti komunizmu, ki je ogrožal cel svet. Američani niso pobili na stotisoče ljudi, ampak so imeli zaradi dobrega in inteligentnega orožja zelo malo civilnih žrtev na obeh straneh. Američani niso naredili nobenega puča v Ukrajini. Ljudje so se uprli. Če so pa uspeli Ukrajince prepričati, da je njihova opcija boljša od ruske, jim pa lahko čestitamo za uspeh. Pa tudi, če bi bilo vse res, kar praviš, to ni opravičilo za Putinovo divjanje. In konec koncev. Ali Ukrajinci po tvoje ne smejo odločati o sebi in s kom se bodo družili?
Svetnik
Torej Rusi so čisti kot solza po tvoje. Vse sranje so potem delali drugi. Le zakaj se potem Rusi ne odkrižajo tako Gruzije (in jim dajo mir) in Ukrajine, ampak še vedno okupirajo del njihovega ozemlja? V Ukrajini živijo tudi ljudje, ki se imajo za Ukrajince in govorijo rusko.
rasputin
Svetnik, si očitno apologet ameriških zločinov, s tem pa si sam jemlješ verodostojnost tudi glede obsojanja Rusije. Dvojna morala je nemorala. Ko so bili Američani v Vietnamu poraženi, je ves svet padel pod komunizem? Ne, Američani niso Vietnamcem pustili, da bi živeli tako, kot so sami želeli. "Američani niso pobili na stotisoče ljudi, ampak so imeli zaradi dobrega in inteligentnega orožja zelo malo civilnih žrtev na obeh straneh," praviš. To je pravljica za otroke. Američani so sesuli Bližnji vzhod, sprožili državljanske vojne , ustvarili milijone razseljenih oseb in pobili pravzaprav milijone, ne le stotisoče ljudi. Samo v Vietnamu je umrlo več kot 3 milijone Vietnamcev. "Američani niso naredili nobenega puča v Ukrajini." Čista laž. To je dokumentirano dejstvo, o katerem ni več nobenega dvoma. Odstavili so zakonito in demokratično izvoljenega predsednika in postavili svojo marionetno vlado, ki jo imajo še danes. Zelenski je nič drugega kot ameriška lutka, ki dela po njihovih ukazih. https://www.youtube.com/watch?v=2b3RPWsXFps&t=425s <a href="https://www.youtube.com/watch?v=T6mw9U62ZJU" target="_blank" rel="noopener nofollow ugc">https://www.youtube.com/watch?v=T6mw9U62ZJU</a> "Pa tudi, če bi bilo vse res, kar praviš, to ni opravičilo za Putinovo divjanje." Ne iščem nobenega opravičila za Putinova dejanja, temveč samo pojasnila, če razumeš razliko. Pojasnjevanje ni opravičevanje. Zakaj bi jaz opravičeval nasilna dejanja nekoga drugega? Lahko pa iščem vzroke. "In konec koncev. Ali Ukrajinci po tvoje ne smejo odločati o sebi in s kom se bodo družili?" Tisti, ki je Ukrajincem odvzel možnost, da bi sami odločali o sebi, so Američani, ki so jim s pučem odstranili demokratično izvoljeno vodstvo in postavili svoje marionetno vodstvo, državo pa spravili v državljansko vojno, ki je zdaj eskalirala v izzvano vojno z Rusijo. https://archive.org/details/ukraine-on-fire-documentary-banned-in-us-and-occupied-territories
rasputin
Svetnik, govoriš na pamet. Ne poznaš razmer. Skoraj vse svetovne države so nastale v vojnah, najpogosteje s sosedi. To, da ima Rusija določena trenja z nekaterimi sosedami, je pač posledica dejstva, da so bile prej te države del Sovjetske zveze, meje pa ohlapno določene. Veliko bolj je sporno, da se Amerika vmešava v države, ki mejijo na Rusijo, čeprav so meje Amerike tisoče kilometrov stran. Kamor pride Amerika, tam pa so povsod napetosti, puči, vojne, državljanske vojne ...Kaos. Vse zato, ker hoče Amerika igrati vlogo globalnega hegemona. Ampak prav z vojno v Ukrajini oziroma še bolj s sankcijami zoper Rusijo je zahodni/ameriški unilateralizem dočakal svoj konec. Večina držav sveta se ni pridružila zahodnim sankcijam zoper Rusijo. Svetovni Vzhod in Jug je pokazal, da se ne misli več pokoravati Zahodu. Sankcije bodo na koncu bumerang, ki bo bolj prizadel Zahod kot Rusijo, saj Evropa brez ruskega plina na kratki rok sploh ne more preživeti, na daljši rok pa se bo blagostnje v Evropi znatno znižalo, če bo nabavljala 10x in več dražji utekočinjen plin kot je ruski.
Ficho81
Poslušaj ti demokratska ruska putka,a so meli tvoji rassijci po letu 1950 ob nemški vzhodni meji svojo vojsko,v Poljski,Češki,Slovaški,Madžarski,Romuniji,Bolgariji,Turčiji???Zaradi tega je bil Nato ustanovljen,ne pa za napadalne vojne!Sam ti tega ne boš nikoli priznal,ker si rassijski demokrat,podobno kot putihitler!Rassijci so pobili čez 80 milijonov ljudi po 1945 letu po celi Evropi in Bližnjem vzhodu!Vsi slovenski klavci so se že pred 1940 letom učili pri največjem svetovnem klavcu, gruzijcu staljinu!Pol ga je nadomestil napihnjeni nakita,ki je že razmišljal kot zdaj putihitler!On je še unmu debilu castru dal vsako leto 5 ladij v Ukrajini pokradene pšenice in 5 ladij ukrajinske koruze,da je lahko namestil rakete na obubožani cubo!Nato je samo odgovor na vedno nezanesljive debilne ruske predsednike,rusi bojo 20 let črkovanje zdaj,pa jim rumenčki lahk nardijo riževod,pa bo premalo!
Svetnik
To pa je napaka Evrope, ki je ustvarila lastne "notranje" sovrsžnike.
Če histerično preganjaš t.i. "anticepilce", oziroma ljudi, ki hočemo svobodo, je jasno, da bodo iskali zaveznika drugje. Mnogi so ga našli v Putinu.
Tako, kot pri covidu marsikdo ne verjame oblastem nič več, se je nezaupanje razširilo tudi na to vojno.
rasputin
Točno. Sem gledal oddajo avstralske Sky News, v kateri so prikazovali brutalnost in nasilje avstralske policije v odnosu do povsem nič krivih ljudi, do starejših, nosečnic in drugih v času lockdownov. Zdaj je jasno, da je bilo policijsko nasilje povsem neutemeljeno in da je šlo za množično kršenje človekovih pravic. Enako se je dogajalo pri nas. In po vsem svetu. Nazadnje v zvezi s protestom tovornjakarjev v Kanadi in Ameriki. Ljudem so se odprle oči o navidezni svobodi in demokraciji, ki se lahko vsak trenutek preobrazi v tiranijo. Izgovor se že najde. Zdaj se poskuša omejevati ljudem svobodo govora v zvezi z vojno v Ukrajini. Na kakšni pravni podlagi? Očitno nikakršni.
Svetnik
To seveda ne opraviči Putina, ki glede covida ravno tako ni bil kaj dosti boljši. Ravno tako je zapiral in uvajal pogoje cepljenja, kjer še prebolevnost ni nič štela. Bo pa treba obračunati tudi z voditelji na zahodu, ki so omejevali našo svobodo. Najprej je na vrsti Putin, ki ogroža cel svet.
rasputin
Jaz mislim, da je Amerika tista, ki ogroža cel svet. Amerika rovari po vsem svetu, dela puče, sproža državljanske vojne, napada suverene države, neti spore med državami - vse v interesu zlasti vojno-industrijskega kompleksa, ki zdaj izzvano vojno v Ukrajini slavi popolno zmago svoje politike, saj se zdaj ves svet pospešeno oborožuje, od te oboroževalne tekme pa ne bo imel nihče nič, razen orožarjev. Rusija se brani na svojem pragu pred ameriškim ekspanzionizmom. Amerika je naredila puč v Ukrajini in sprožila državljansko vojno, ki je po osmih letih eskalirala v izzvano vojno med Rusijo in Ukrajino. Mnogi analitiki, tudi ameriški, so to napovedali.
Kozorog
Zame so vsi tisti, brez izjeme, ki sprožijo vojno proti drugi samostojni državi, ki jih pred tem ni napadla, nagravžni vojni zločinci. Ja tudi ZDA so zagrešile vojne zločine. Rusi so pa še posebej znani po vojnih zločinih zoper lasten narod in narode sosednjih držav. Ruski komunizem je povzročil največ nasilnih smrti v zgodovini. Vsi levičarski izumi za izvajanje terorja nad lastnim narodom in nad sosednjimi državami, kot so fašizem, nacionalsocializem, komunizem in komunistični socializem so nam prizadejali toliko nedolžnih smrti, da bi človek pričakoval, da smo se kaj naučili, a se zgodovina žal ponavlja, ker lenuhi, paraziti in psihično moteni "ljudje" želijo živeti od tujega dela in pri tem še vladati in odrejati koliko od novo ustvarjene vrednosti pripada zajedavcem. Žal je zaradi napačne vzgoje in slabega zgleda na svetu vedno več lenuhov, parazitov in psihično motenih, njihove potrebe pa so neizmerne, pa še združujejo se v horde in protestirajo tudi v plenicah ali z dojenjem psov, da le pritegnejo pozornost manj odločnih lenuhov in medijev v službi lenuhov.
Friderik
Kozorog, komunizem ali boljševizem je bil toliko ruski, kot ukrajinski ali gruzijski ali armenski ali nemški, če že hočete. Ta ideologija ni ruski izzum ampak izzum gospoda Marxa in Engelsa ( in kompanije). Stalin je bil Gruzijec. Hruščev je bil Ukrajinec in šef ukrajinske partije. Njegov naslednik Brežnjev ravno tako. Da sta preživela Leninove in Stalinove čistke sta morala imeti krvave roke do komolcev. Drugače ni šlo. Govoriti o ruskem komunizmu v času Sovjetske zveze ali carske Rusije je čisti nesmisel. Na ta način bi lahko Rusi Ukrajincem očitali komunizem in čistke ipd. Konec koncev pa bi lahko Srbi in Hrvati nam očitali samoupravni socializem, saj ga je izumil naše gore sin. Ali pa Makedonci prekleli slovensko mater, ki je rodila Tita. In tako dalje. Tako to ne gre.
Kraševka
Res je. Največ človeških ŽRTEV so povzročili Komunistični ZLOČINCI, skupaj s Stalinom, ki je že pred vojno, do smrti IZSTRDADAL 11.000.000 Ukrajincev z Gladomorov, in tudi drugje je Stalin s tovariši Komunisti, pobil več MILIJONOV ljudi, kot skupaj - Hitler in Musolini.
Kraševka
Ni točno dokazano, da je Tito slovenske matere sin. Veliko se govori, da je bil Tito Rus - Stalinov oficir, ki je prevzel identiteto Josip Broza. Komunizem temelji na laži. Ukrajinci so bili že pred 2.s. vojno velika Stalinova žrtev, ker jih je ta IZSTRADAL tako, da je od lakote umrlo 11.000.000 Ukrajincev. Tudi Putin jih hoče sedaj izstradati, zato jim poleg pobijanja civilisto, pobija tudi govedo, da jim uniči prehranjevanje. Tudi sedaj Rusi kradejo hrano, ki jo Rdeči križ, pošilja v Ukrajino.
rasputin
Kraševka, zgodovina človeštve je eno samo pobijanje. V tem pobijanju ni nedolžnih, kot skušaš ti dokazati. Anglosaksonci/Američani so osvojili Ameriko tako, da so izvedli genocid na Indijanci, okrog 25 mio jih je bilo. Španci, ki so tudi sloveli po svoji krutosti v Južni Ameriki, vseeno niso izvedli popolnega genocida nad domorodci in so se v veliki meri zmešali z njimi. Avstralci/anglosaksonci so tudi skoraj iztrebili domorodce. Na Tasmaniji so jih pobili do zadnjega. Ne vem, ali si tako nepoštena ali tako nerazgledana. Uno delle due..
Friderik
Sadam Husein ni bil toliko sposoben in evropski, da bi znal s svojo propagando povedati, da nima orožja za množično ubijanje. Zmasakrirali so ga in pobili 1 miljon civilistov. Še danes je država v ruševinah in se ne bo pobrala še desetletja. Libija takisto. da o Siriji in Afganistanu ne govorimo. Ali je kdo klical koga v Hag? Ali smo prepovedali komu kakšno kulturno dejavnost? Ali je kakšna Carla del Ponte kaj zinila? Ali je kdo kakšnega ameriškega predsednika zmerjal s Hitlerjem? Razlika je samo v tem, da je ena propaganda perverzna in finančno podprta, druga pa precej ljubiteljska.
Friderik
Tale histerija in vseevropska gonija proti Rusom me vedno bolj spominja na "juden raus". Vemo, kako se je to sramotno početje končalo.
Mene zanima ali je humanitarna pomoč, 8 ton otroške hrane, v Harkovu resnica ali propagandna laž? Če je res, zakaj to informacijo prepovedati? Če je res, je prepoved te informacije laž. Zame je na ta način moralni problem rešen.
Peter Klepec
Tudi ce je res, je podlo. Najprej zbombardiras neko mesto, potem pa dobavis pomoc. Rusijo je treba odrezat od vse civilizacije. Naj gredo v kameno dobo.
Peter Klepec
Ali so Zidi kaksno vojno takrat zaceli? Matematicna logika vam pesa!
rasputin
Peter Klepec, na tvojo žalost se to ne bo zgodilo. Večji del sveta se sankcijam ni pridružil, Blinken pa je že dejal, da bodo sankcije umaknjene v odvisnosti od pogajanj med Rusijo in Ukrajino. Saj tolčejo te sankcije bolj Zahod kot Rusijo... https://www.youtube.com/watch?v=_O5fU2OiA3Y Ko je Amerika brez vsake potrebe rušila Bližnji vzhod in pustila za sabo ruševine, državljanske vojne in splošen kaos, si tudi zahteval, da se Amerika odreže od civilizacije? In zakaj ne? Dvojna morala je nemorala.
rasputin
Če že omenjaš Jude: njihovi velebankirji obvladujejo Zahod že stoletja in so kot taki odgovorni za vse vojne, ki jih je bojeval Zahod. Samo da so oni vedno varno skriti v ozadju dogajanje, od koder vlečejo niti dogajanja v ospredju. Saj tega sploh ne skrivajo.
rasputin
Zahodne države so upale, da bodo z ostrimi gospodarskimi sankcijami prisilile Rusijo, da bi v kratkem ustavila vojaško ofenzivo v Ukrajino.
***
Ja, to pa res. Amerika in nekatere druge države so do zob oborožile Ukrajino, jo naščuvale proti Rusiji in spodbujale državljansko vojno v njej v upanju, da bodo sprovocirale Putina in ko jim je to končno uspelo, pa naj bi si želele ustaviti rusko ofenzivo.
Rusija je pred ofenzivo dobesedno moledovala za sklenitev sporazuma o varnostnih garancijah, Amerika/Nato pa je to dosledno zavračal. Biden pa je kak dva meseca ob vsaki priliki govoril, da bo Rusija napadla Ukrajino, prvi umaknil ameriško osebje iz Kijeva, in z izjavami dobesedno spodbujal Rusijo k napadu na Ukrajino.
Zdaj pa vsi točijo krokodilje solze, pri čemer zavestno žrtvujejo Ukrajino s pomočjo marionete Zelenskega z namenom spraviti Rusijo na kolena. vojno v Ukrajini bi lahko z diplomacijo nemudoma ustavili tako, da bi Rusiji ponudili varnostna zagotovila, ki jih terja. Ampak to očitno ni cilj, cilj je čim daljša, izčrpavajoča vojna.
rasputin
Vsak razsoden človek lahko sam ugotovi, da če nekdo trdi, da v Ukrajini ni vojne, da je to laž. Prepoved pro-kremeljske propagande je nasprotno enaka kremeljski sankcijam zoper ruske državljane, ki se prekršijo zoper zapovedano uradno rusko propagando. Cilj je tako v Rusiji kot na Zahodu preprečiti javno polemiko. Zakaj? Ker bi ta polemika tako v Rusiji kot na Zahodu razkrila marsikaj, česar oblastniki ne želijo, da bi se razkrilo. Resnica ni črno-bela. To dobro vedo oblastniki tako v Moskvi kot Bruslju in Washingtonu. In vsi skrivajo neljuba dejstva pred svojimi podaniki kot kača noge. S prepovedmi in uradno propagando ščitijo sebe, ne ljudi, v imenu katerih to počno. Ljudi ni treba in ni moč ščititi pred lažmi s prepovedmi in drugimi lažmi.
Peter Klepec
Ja, najbrz so res opogumili Ukrajino - da se brani. Tisto o varnostnih garancijah je ena najbolj bedastih neumnosti. Rusi se ne drzijo prav nobenih podpisanih garancij. NATO in USA pa se nikoli niso grozili, ogrozili ali kakorkoli motili Rusijo. Za Putina je "varnostna garancija" to, da se naj drzave okoli Rusije ne bi smele braniti. Poznani vlomilec zahteva, da sosedi ne smejo imeti zaklenjenih lastnih vrat.
Kraševka
Peter Klepec, dobro ste obrazložili, toda Putinov prijatelj rasputin, vseeno ne bo razumel.
rasputin
NATO in USA pa se nikoli niso grozili, ogrozili ali kakorkoli motili Rusijo. **** A res? Širjenje Nata proti vzhodu, postavljanje ameriških vojaških baz v bližini ruskih mej in postavljanje jedrskih raket, uperjenih v Rusijo, izvedba puča v Ukrajini, sproženje državljanske vojne zoper rusko manjšino, oboroževanje Ukrajine in oblikovanje Ukrajine v proxy Nato državo ... je prijateljsko delovanje? Bom parafraziral Pivčevo: gre za motenost ali pokvarjenost? Kdor uperi vate nabito pištolo, ni tvoj prijatelj. Kdor strelja, pa še manj. Državljanska vojna v Ukrajini, sprožena po puču 2014, je vzela v osmih letih okrog 13 tisoč življenj, večinoma ruskih civilistov - dokler ni prerasla v IZZVANO vojno med Rusijo in Ukrajino.
rasputin
Prej ali slej, bo Putin končal v Hagu. Ti, ki ga zagovarjajo, pa so brez morale.
***
Brez morale so tisti, ki obsojajo samo Putina, ne pa tudi Busha, Obame, Bidena... Vsi ti in še mnogi drugi so sodelovali v napadalnih vojnah in si zaslužijo Haag.
Ostri Franc
Američani se niso nikjer prisvajali ozemlja tako kot Rusi,ki so pokradli Finski 10 % ozemlja zasužnjili celo vshodno Evropo in Baltcke države in vshodno Nemčijo.Razlika o kvaliteti življenja med vshodom in zahodom je še danes očitna. Rusi so tudi napadli Avganistan Razlika za kaj so Rusi napadli Avganistan ali Američani pa je očitna prav tako Irak.Vemo pa kako je Rusija pomagala z orožjem Severnim Vietnamu ,ki je bil komunistični Koreji Venuzueli ,Kubi itd.Samim demokratičnim Komunističnim državam in Amerika ni nikoli napadla evropskih držav tako kot Rusi.Zato raje drži Rusofil jezik.
rasputin
Američani si lastijo kar cel svet. EU je že njihova kolonija, kar se vidi po servilnosti evropskih politikov do Amerike. Namesto, da bi z Rusijo trgovali in imeli dobrososedske odnose v obojestransko korist, se v interesu Amerike gledamo prek cevi ameriških topov in prek konic ameriških jedrskih raket... Strašna slepota je človeka! je ugotovil že Prešeren...
MEFISTO
Mar ta trenutek po Ukrajini požigajo, rušijo in ubjajo Bush, Obama in Biden ali mirnodobski ter vojni zločinec Putin?
rasputin
Ta trenutek Ukrajina žanje posledice ameriške politike v Ukrajini, kjer je naredila puč - pod Bidenovim vodstvom, ko je bil podpredsednik v Obamovi vladi - in sprožila državljansko vojno, ki je eskalirala v vojno med Rusijo in Ukrajino. Da, ta vojna je tudi maslo Amerike, Obame, Bidena ... Sprenevedaj se, kolikor se hočeš: resnica vedno pride na dan.
Kraševka
Ostri Franc Dobro razložena RAZLIKA med Ameriko in Rusijo.
rasputin
Kraševka in ostri Franc, pejta vidva razlagat razliko med Ameriškimi vojnami in sedanjo rusko v sesuti Aganistan, Irak, Sirijo, Libijo... Zakaj se ves svet obrača zoper Zahod v zvezi s sankcijami zoper Rusijo? Zato ker ima praktično ves svet zgodovinske travme v zvezi Zahodom: Praktično vsa Afrika je bile evropska kolonija. Enako Indija. Kitajska je bila v polkolonialnem odnosu do Evrope. Po odpravi kolonializma pa se je začel nekakšen finančni neokolonializem prek katerega je Amerika zgradila svoj globalni imperij. Ki pa se zdaj podira in prav vojna v Ukrajini bo v zgodovini zapisana kot mejnik, ko se je končal ameriški unilateralizem in se je začelo obdobje multilateralizma. Sankcije zoper Rusijo so spodbudile tlačeni Vzhod in Jug, da sta se prebudila. Poti nazaj ni več. Svet se ne boji več Amerike, ki je doslej krojila usodo držav in narodov vsepovsod po svetu.
Kraševka
Če taki Ruski zavodi, v tujih državah razlagajo, kako izvajajo Rusi v Ukrajini "Humanitarno akcijo", so res podpora diktatorju in ZLOČINCU - Putinu.
Danes je Tožilka HAŠKEGA sodišča, javno povedala, da je Putin ZLOČINEC in bi morali zanj izdati mednarodno tiralico.
Prej ali slej, bo Putin končal v Hagu. Ti, ki ga zagovarjajo, pa so brez morale.
Naša vlada je sprejela pravilno odločitev.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Se strinjam, absolutno. Hvala. l.r. Janez KK
MEFISTO
Putin ne bo nikoli prišel do Haaga, ker bodo z njim obračunali kar sami Rusi. Ne pozabite, da bi gelede na svoje narvno bogastvo lahko Rusi brez dela živeli razkošno kot Kuvajtčani, pa se po zaslugi Putina otepajo s pomanjkanjem.
Peter Klepec
Dokler je nek “Ruski Dom” koristen za druzbo, kjer deluje, lahko uziva gostoljubje in ugodnosti drzavne administracije. Jasno je, da ko te koristnosti ni vec, ter se sprevrze v subverzivno dejavnost, mora administracija revidirat odlocbe. V Rusiji, ki pa se danes smatra za dezelo, kjer “nase” razumevanje svobode, morale in cloveskega dostojanstva ne veljajo, so tudi odpravili ugodnosti za vse institucije, ki so proti tam veljavnemu “svetu”, kar je logicno. Ne gre za “fuzbal tekmo”, kjer sta obe ekipi enakopravni. Tule gre za “bad guys” in “good guys”. Pri cemer so predznaki na obeh straneh zavese obrnjeni.
rasputin
Se bojim, da ima najmanj enake šanse, da bodo z njim obračunali njegovi lastni, tudi Zelenski. Niso vsi Ukrajinci neumni, da ne bi videli, da Zelenski ni naredil nič, da bi vojno z Rusijo preprečil, ko je izbruhnila pa vsaj ustavil, vse pa je naredil, da je Rusom omogočil, da so razsuli Ukrajino. https://www.youtube.com/watch?v=dGVObZlyy8c
Kraševka
Rasputin, ali ste sinoči ob 21 uri, na TV 2.program gledali, kako so Rusi, ko jo je vodil Stalin leta 1933, v Ukrajini izvedli GLADOMOR. To kruto izkušnjo z Rusijo imajo Ukrajinci živo v podzavesti, saj so jim njihovi predniki to posredovali. Zanimivo pa je, da mi, ki smo se šolali v Jugoslaviji, se o tem Ruskem (Ukrajincem so Rusi pokradli vse žito in živino, da so ostali brez hrane v hudi zimi) GLADOMORU nismo nikoli učili. Rusi so IZSTRADALI Ukrajino, kjer je tisto zimi 1933 pomrlo 11.000.000 Ukrajincev. Fašisti in Nacisti so bili hudi, todi sinočni film, je pokazal, da so bili 100x bolj ZLOČINSKI Rusi. In to danes dokazuje tudi Putin, pa čeprav ga hoče rasputin "oprati". Resnica pride vedno na dan. Komunisti so učili le o grozorah Fašistov in Nacistov, o Komunističnih zločinih ni bilo v Jugoslovanskih učbenikov NIČ in o GLADOMORU Ukrajincev, ki so ga izvedli Rusi tudi NIČ. In vrh Jugoslovanskih Komunistov se je šolal prav v Rusiji - pri Stalinu. Ali se je čuditi, da so po končani vojni 1945, tudi Jugoslovanski Komunisti - pobili in zmetali 12.000 ljudi v brezna, saj to prakso je izvajal Stalin že pred vojno po vseh državah, ki jih je zasedel s "parolo osvoboditve". Tudi Putin danes "osvobaja Ukrajino". Groza! Stalinov UČENEC je bil tudi - Hitler, Tito, Kidrič..... Zelenski, se junaško UPIRA NAPADALCU in ima za seboj svoj UKRAJINSKI NAROD, ki raje umre, kot, da bi jim vladali Rusi.
rasputin
Kraševka, tvoje pisanje je tako neumno, kot da bi tebe kdo krivil za zločine jugokomunistov. Smo Slovenci zaradi povojnih pobojev, ki so jih izvajali komunisti, za večno zapisani kolektivni krivdi? Daj skuliraj se in si priznaj, da ne razumeš dogajanja. Očitno nisi dovolj razgledana ali pa dovolj poštena. Iz tebe govori samo sovraštvo. In to naj bi bila neka višja vrednota. Ja, med zlobneži in nevedneži.
Markec
Kar nekaj Slovencev poznam, ki verjamejo samo pravilno seviranim informacijam, objavljenih na pravih straneh. Tudi, če jim pogori lastna hiša, bodo najprej preverili na medmrežju, na pravih naslovih, če je to res. Šele potem jih bo začelo rahlo mraziti.
rasputin
Markec, vidiš, kako srečni so tvoji znanci. Gori jim hiša, ampak če jim ekran tega ne pokaže, potem to ni res. Evropa zaradi sankcij zoper Rusijo leze v draginjo, kakršne še ni bilo, ampak pomembno je, da se Rusija podira. Mimogrede: Rubelj je že spet na svoji prvotni vrednosti, pojavili so se alternativni plačilni sistemi za swift, velika večina svetovnih držav se sankcijam ni pridružila. Petrodolarju se pridružuje petrojuan... Skratka, svet se požvižga na Zahod. Konec je unipolarnega sveta. Nastaja multipolarni svet. Evropa pa nima kratkoročne alternative za ruski plin... To nam hočejo skriti naši vodilni slovenski, evropski in zahodni uradni propagandisti. Ampak laž ima kratke noge in resnica na koncu zmaga. https://www.youtube.com/watch?v=UqavVa4bv9I&t=326s
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
S tem,
z blokiranjem prokremeljske lažne
propagande - se pa globoko strinjam.
Precej jo je tudi na teh 2, 3 portalih, ki jih spremljam (Domovina, Demokracija ... ),
vendar akterje te propagande - vedno argumentirano zavrnem.
L.r.
Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Svetnik
Cenzura na zahodu ne bo delovala. Kvečjemu jih bo še več prepričala, da je z eu nekaj narobe. Učinkovita je le nasprotna propaganda.
rasputin
Ker se nekateri tu proglašajo za kristjane, se sprašujem, kako se sklada rusofobija z Jezusovim naukom, ki je učil ljubiti tudi svoje sovražnike, pri čemer ne vem, če so Rusi sploh naši sovražniki. Imam občutek, da smo mi vse bolj sovražniki Rusije.
Kako se rusofobija sklada s papeževo gesto, s katero je Rusijo in Ukrajino posvetil Marijinemu srcu, to je njeni ljubezni? Se bomo raje priklonili sovraštvu?
Moramo Slovenci res hlapčevsko slediti ameriški rusofobiji in začeti izvajati nesmiselne represalije nad ruskimi kulturnimi ustanovami, ruskimi umetniki, športniki, ruskimi mačkami, psi...
Zakaj nismo izvajali podobnih represalij, ko je Amerika rušila Bližnji vzhod?
rasputin
Tudi Slovenija prepoveduje prokremeljsko propagando *** Je to dejstvo ali fake news ? Če država nekaj prepove, mora to biti točno določeno v predpisu, sprejetem na podlagi zakona, ki mora biti skladen z ustavo. Ne verjamem, da obstaja kak predpis o "prokremeljski propagandi". Po moji skromni presoji gre za čisto dezinformacijo.
rasputin
Lepo, da je uredništvo priznalo napako in popravilo naslov.
Svetnik
Ti pa res pretiravaš, ko gre za to vojno. Malo si poglej, zakaj je bilo potrebno posvetiti Rusijo, česar niso naredili takrat, ko bi morali. Da ne bi zla širili okrog.
Madison
Poslušajte, rasPutin: v vseh demokratičnih vladavinah je celo najhujšim zločincem omogočen dostop do odvetnikov, ki zločince zagovarjajo in branijo pred očitki o zločinskosti njihovih dejanj. Kakor je imel svoje odvetnike vojni zločinec Slobodan Milošević, tako bo tudi vojnemu zločincu Putinu omogočeno, da ga odvetniki zagovarjajo in branijo, če bo kdaj prišlo do sodnega procesa proti njemu. Če se bo kdaj zgodilo, da bo Putin aretiran in sodno procesiran, gotovo ne bo manjkalo zagovorniških kandidatov, pripravljenih braniti tako Putina kot vse ostale putinistične zločince. Vaši zagovorniški komentarji v zvezi s putinistično agresijo na suvereno državo Ukrajino kažejo, da bi vas tak odvetniški posel nekoč utegnil zanimati - pod pogojem, da imate ustrezne pravne kompetence, seveda. O čemer pa dvomim, kajti če bi imeli ustrezne kompetence v tem oziru, bi vedeli, da vaši poskusi relativizacije zločinske putinistične agresije nad Ukrajino z iskanjem vzporednic v zgodovini ameriških vojaških intervencij ter vaši poskusi zvračanja krivde za Putinovo zločinsko agresijo nad Ukrajino na nekoga drugega, nikakor ne bodo uspešno ubranili vašega potencialnega varovanca pred obtožbami o zločinskosti njegovih dejanj! Ne glede na to, kolikokrat boste še nakladali o krivdi Američanov in zahoda za, po diktatu samodržca Putina izveden putinistični napad na suvereno sosednjo državo Ukrajino, Američani in zahod niso in nikoli ne bodo krivi za odločitev samodržca Putina. Ta človek in nihče drug, se je odločil, da bo lastne ekspazionistične apetite in svojo željo po podreditvi demokratično izvoljene ukrajinske vlade svoji volji, poskušal doseči z oboroženo invazijo na Ukrajino in z zločinskimi napadi na . <a href="https://siol.net/novice/svet/carla-del-ponte-icc-pozvala-k-izdaji-naloga-za-aretacijo-putina-576446" target="_blank" rel="noopener nofollow ugc">https://siol.net/novice/svet/carla-del-ponte-icc-pozvala-k-izdaji-naloga-za-aretacijo-putina-576446</a>
Peter Klepec
Da se razumemo: vojno vodi ruska vlada, ki je za to odgovorna in kriva. Izvajajo pa to vojno ljudje, logicno, da po nacionalnosti predvsem Rusi. Tisti Rusi, ki to izvajajo in podpirajo, so seveda krivi in torej na crni listi. Pri cemer se moramo zavedati, da je mnogo Rusov zaradi propagande mocno zavedenih in je zato njihova krivda omejena. Seveda pa so Tolstoyi, Rahmaninovi, Cajkovski se vedno del svetovne kulture. To, da so Rusi, je nepomembno. Bilo bi res shizofreno, ce bi bilo drugace.
Madison
Putin in nihče drug, se je odločil, da bo lastne ekspazionistične apetite in svojo željo po podreditvi demokratično izvoljene ukrajinske vlade lastni volji, poskušal doseči z oboroženo invazijo na Ukrajino in z zločinskimi napadi na civilne cilje v Ukrajini in z zločinskim pobijanjem neoboroženih prebivalcev ukrajinskih mest in vasi!
rasputin
Mad-ison, čisto penast si že zaradi Putina. Zgodovina bo podala končno ocena dogajanja, ne fanatični primitivci tvoje sorte. Gonja Zahoda proti Rusiji pa je sprožila vprašanje napadalnih vojn tudi Zahoda v odnosu do suverenih držav, če je tebi všeč ali pa ne. Če je Putin zločinec, potem je zločinec tudi Bush/Cheney, Obama/Biden, Blair in mnogi drugi, ki so sodelovali v napadalnih vojnah na Bližnjem vzhodu in drugod. Tudi Slovenci nismo povsem nedolžni, saj smo bili v Afganistanu, Iraku in še kje - brez vsake koristi in potrebe. Zanesljivo ne bo več Amerika vodila nobene napadalne vojne, ne da bi jo svet obsodil enako kot zdaj Rusijo. No, mogoče se boš ti in še kdo tebi mpodoben vzdržal obsodbe, ker imaš pač dvojno moralo, ki je nemorala.
rasputin
Poglej si video z naslovom: The New Multipolar World Is Forming & Ukraine Is Its Catalyst <a href="https://www.youtube.com/watch?v=UqavVa4bv9I&t=326s" target="_blank" rel="noopener nofollow ugc">https://www.youtube.com/watch?v=UqavVa4bv9I&t=326s</a>
Madison
Po vaših ad personam žaljivkah o penavosti in fanatičnem primitivizmu ne dvomim več, da uživate posebno protekcijo moderatorjev. Če tega mojega komentarja zopet ne bodo pustili skozi, bodo to samo potrdili.
rasputin
Mad-ison, ti si žaljiv do mene, in jaz sem žaljiv nazaj. Sam bi se raje pogovarjal kulturno.
rasputin
Slovenija, Evropa, Zahod se mora zaščititi pred rusko propagando, ki lahko okuži naivne duše, ki verjamejo vse, kar slišijo.
Najbolje, da vzamemo v roke kar priročnike iz časa komunističnega sistema. Tam je že vse opisano, kako se pristriže peruti zunanjemu in notranjemu sovražniku.
Saj smo imeli vendar sistem vseobsegajočega spremljanja državljanov in specialno službo, popularno imenovano Udba, ki je zaznala vsak miselni odklon od zapovedane partijske linije.
Imamo tudi še vedno nekaj udbovcev, ki obvladajo vse metode specialne propagande in preprečevanja kontrapropagande, ki nam lahko pomagajo ustvariti nov, sodoben sistem nadzora nad državljani.
Ne nazadnje je tehnologija tako zelo napredovala, da lahko spremljamo vse državljane brez velikega kadrovskega korpusa, ki je bil včasih potreben za spremljanje državljanov.
Tudi Kučan je še vedno tu in nam lahko da kak moder nasvet iz svojih bogatih izkušenj, kako ravnati s sovražno propagando in njenimi nosilci. Če ne bo hotel sodelovati, pa ga lahko obtožimo, da sodeluje z Rusi.
Kdor ni z nami, je proti nam!
Smrt sovražni propagandi! Svobodo narodu!
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Ah ti ...putin, s smešno--trapastim vzdevkom "rasputin", ne pleteniči - brez smisla. TEBI IN OSTALIM V VEDNOST. Ne carska Rusija, še manj pa sovjetijska Stalin-Putin Rusija - nikoli ni bila kakšna garancija socialnosti, spoštovanja človekovih pravic, sploh pa ne - kulture. Znano je, da imajo v Rusiji t.i. državne CIRKUSE za lahko zabavo povprečnih Rusov. Balet itd. pa so le podedovali - od carske Rusije. O ruski t.i. pravoslavni Cerkvi - tu ne bi izgubljal - besed. Niti približno ni tako pozitivno etično-vzgojna kot RKC. Celo VELIKI "ZAGOVORNIKI" SLO "STALIN-PATIZANSTVA KOT npr. . NEDOBROGLASNI ZGOD. J. Pirjevec - so javno, na TV povedali, da je Stalin "idejo socializma", ČE JE KDAJ SPLOH OBSTAJALA - ZELO UČINKOVITO - UNIČIL. Torej: v zvezi s Putin Rusijo - se zdi - ne gre za reševanje ničesar pozitivnega, celo za "REŠEVANJE IDEJE "SOCIALIZMA" - NE GRE. Gre le za resen poizkus Ukrajincev, da se s čimmanj škode zase izmaknejo nadvladi Rusov. Jaz sem osebno poznal eno skupino čisto OK gradbenih delavcev-Ukrajincev - tu v LJ. Do Rusov - so imeli le smrtno sovraštvo, zagotovo ne brez razloga oz. ker bi bili Rusi - "tako dobri". Večina od razlagovalcev vojn med Ukrajinci in Rusi tudi NE POVE - ALI - NE VE, da je eden večjih motivov Putin Rusov v zvezi z Ukrajinci, DA BI RUSI DOMNEVNO - UKRAJINCE ŠE NAPREJ - KOT DOSLEJ - IMELI ZA CENENO DELOVNO SILO. Česar v primeru dokončne osamosvojitve Ukrajine od Rusije - seveda - ne bo več. Vedeti je treba, da sami Rusi so malo primerni npr. za gradbena in za industrijska dela. Rusi so raje v državnih pisarniških službah in v policiji ter v vojski. Toliko jaz vem o tem. Rusija je po nad 100 letih stalin komunizma kar zelo"obupna" država: dela, samostojnosti odvajenih ljudi, nizka rodnost, vedno manj je Rusov itd. Le prostranstva, rude ATOMSKO OROŽJE zaenkrat - še imajo. UKRAJINCI - NAJ izmuznejo iz krempljev vedno nedobrih Rusov. L.r. Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Ah ti ...putin, s smešno--trapastim vzdevkom "rasputin", ne pleteniči - brez smisla. TEBI IN OSTALIM V VEDNOST. Ne carska Rusija, še manj pa sovjetijska Stalin-Putin Rusija - nikoli ni bila kakšna garancija socialnosti, spoštovanja človekovih pravic, sploh pa ne - kulture. Znano je, da imajo v Rusiji t.i. državne CIRKUSE za lahko zabavo povprečnih Rusov. Balet itd. pa so le podedovali - od carske Rusije. O ruski t.i. pravoslavni Cerkvi - tu ne bi izgubljal - besed. Niti približno ni tako pozitivno etično-vzgojna kot RKC. Celo VELIKI "ZAGOVORNIKI" SLO "STALIN-PATIZANSTVA KOT npr. . NEDOBROGLASNI ZGOD. J. Pirjevec - so javno, na TV povedali, da je Stalin "idejo socializma", ČE JE KDAJ SPLOH OBSTAJALA - ZELO UČINKOVITO - UNIČIL. Torej: v zvezi s Putin Rusijo - se zdi - ne gre za reševanje ničesar pozitivnega, celo za "REŠEVANJE IDEJE "SOCIALIZMA" - NE GRE. Gre le za resen poizkus Ukrajincev, da se s čimmanj škode zase izmaknejo nadvladi Rusov. Jaz sem osebno poznal eno skupino čisto OK gradbenih delavcev-Ukrajincev - tu v LJ. Do Rusov - so imeli le smrtno sovraštvo, zagotovo ne brez razloga oz. ker bi bili Rusi - "tako dobri". Večina od razlagovalcev vojn med Ukrajinci in Rusi tudi NE POVE - ALI - NE VE, da je eden večjih motivov Putin Rusov v zvezi z Ukrajinci, DA BI RUSI DOMNEVNO - UKRAJINCE ŠE NAPREJ - KOT DOSLEJ - IMELI ZA CENENO DELOVNO SILO. Česar v primeru dokončne osamosvojitve Ukrajine od Rusije - seveda - ne bo več. Vedeti je treba, da sami Rusi so malo primerni npr. za gradbena in za industrijska dela. Rusi so raje v državnih pisarniških službah in v policiji ter v vojski. Toliko jaz vem o tem. Rusija je po nad 100 letih stalin komunizma kar zelo"obupna" država: dela, samostojnosti odvajenih ljudi, nizka rodnost, vedno manj je Rusov itd. Le prostranstva, rude ATOMSKO OROŽJE zaenkrat - še imajo. UKRAJINCI - NAJ se kar izmuznejo iz krempljev vedno nedobrih Rusov. L.r. Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.