Janši prva priložnost. Bo NSi dobila svojega "Milana Brgleza"?
POSLUŠAJ ČLANEK
Po drugem krogu posvetovanj pri predsedniku republike je jasno, da tako prvo uvrščeni Janez Janša kot drugo uvrščeni Marjan Šarec še nimata dovolj glasov za sestavo vladne koalicije.
Zato bo Borut Pahor mandat za sestavo vlade najprej podelil Janezu Janši, a se bo pred tem drugi teden z njim še posvetoval.
Janša za sestavo vlade ob NSi potrebuje še vsaj dve levosredinski stranki. Njegovi kandidaturi bo šlo 6 glasov NSi, a da podpora vseh poslancev krščanskih demokratov Janši ni tako samoumevna, je danes v pogovoru za slovenske televizije nakazala Ljudmila Novak. Ta koalicije pod vodstvom Janše v nobenem primeru ne bo podprla.
Pri tem pa je storila še korak dalje in se opredelila tudi do morebitnega sodelovanja stranke v Šarčevi vladi.
"Politik, ki deli duhove v Sloveniji, ki gradi svojo politiko na volitvah, pač ne more biti predsednik vlade," je danes v državnem zboru, ko se je vodja poslanske skupine Jožef Horvat podal na posvetovanje k predsedniku Pahorju, v kamere povedala Ljudmila Novak.
Kot je dejala, se stranka lahko odloči tudi drugače, ona osebno pa se je odločila tako in bo pri tem tudi ostala. Obenem je Novakova izrazila posebno zaskrbljenost nad sodelovanjem Slovenske nacionalne stranke v takšni koaliciji, saj bi zaradi izključitve njenega predsednika iz ugledne mednarodne inštitucije kot je Svet Evrope, takšna vlada po njenem bila nekredibilna.
Na vprašanje, ali naj stranka gre v Šarčevo koalicijo, je Novakova odgovorila, da je za NSi odločitev nedvomno težka in da bodo odločili organi stranke. "V kolikor bi takšna koalicija upoštevala bistvene predloge NSi in delovala konstruktivno in v kolikor bi reševala bistvene probleme Slovenije, se ne bi bala vstopiti tudi v takšno koalicijo," je dodala.
Ob pripombi novinarja, kako bi takšno odločitev sprejeli strankini volivci, je Novakova odvrnila, da ker si desni volivci tako zelo želijo, da bi končno tudi desnica igrala pomembno vlogo v Sloveniji, preveč odpuščajo.
"Janša zna svoje partnerje uničevati in je to ves čas počel. Če bo NSi šla v levo vlado, bomo pod velikim udarom, a pomembno je, da stranka dela za dobro ljudi, za dobro države," je zaključila svoj komentar pred zbranimi novinarji.
Drugi v čakalni vrsti za mandatarsko priložnost, Marjan Šarec, je danes povedal, da so zaključili pogajanja še z dvema zadnjima strankama in bodo čez vikend pripravili dokument z vsemi zbranimi pripombami. Nato sledi kadrovski razrez, kjer se po njegovem zadeve lahko zapletejo.
Na vprašanje, kje pričakuje težave, je Šarec odvrnil, naj ga ne sprašujejo o tem, v katerem ovinku bo na koga naletel. Dodal pa je še, da ni NSi tista stranka, s katero ima največ razlik.
Zato bo Borut Pahor mandat za sestavo vlade najprej podelil Janezu Janši, a se bo pred tem drugi teden z njim še posvetoval.
Janša za sestavo vlade ob NSi potrebuje še vsaj dve levosredinski stranki. Njegovi kandidaturi bo šlo 6 glasov NSi, a da podpora vseh poslancev krščanskih demokratov Janši ni tako samoumevna, je danes v pogovoru za slovenske televizije nakazala Ljudmila Novak. Ta koalicije pod vodstvom Janše v nobenem primeru ne bo podprla.
Pri tem pa je storila še korak dalje in se opredelila tudi do morebitnega sodelovanja stranke v Šarčevi vladi.
"Politik, ki deli duhove v Sloveniji, ki gradi svojo politiko na volitvah, pač ne more biti predsednik vlade," je danes v državnem zboru, ko se je vodja poslanske skupine Jožef Horvat podal na posvetovanje k predsedniku Pahorju, v kamere povedala Ljudmila Novak.
Kot je dejala, se stranka lahko odloči tudi drugače, ona osebno pa se je odločila tako in bo pri tem tudi ostala. Obenem je Novakova izrazila posebno zaskrbljenost nad sodelovanjem Slovenske nacionalne stranke v takšni koaliciji, saj bi zaradi izključitve njenega predsednika iz ugledne mednarodne inštitucije kot je Svet Evrope, takšna vlada po njenem bila nekredibilna.
Na vprašanje, ali naj stranka gre v Šarčevo koalicijo, je Novakova odgovorila, da je za NSi odločitev nedvomno težka in da bodo odločili organi stranke. "V kolikor bi takšna koalicija upoštevala bistvene predloge NSi in delovala konstruktivno in v kolikor bi reševala bistvene probleme Slovenije, se ne bi bala vstopiti tudi v takšno koalicijo," je dodala.
Ljudmila Novak: "Želimo si desne vlade, žal pa politika, ki jo vodi Janez Janša, ne pripomore k temu, da bi desnica lahko vladala." Upa še, da bodo volivci počasi spoznali, da ni pomembno levo-desno temveč kaj hoče nekdo narediti za Slovenijo.
Ob pripombi novinarja, kako bi takšno odločitev sprejeli strankini volivci, je Novakova odvrnila, da ker si desni volivci tako zelo želijo, da bi končno tudi desnica igrala pomembno vlogo v Sloveniji, preveč odpuščajo.
"Janša zna svoje partnerje uničevati in je to ves čas počel. Če bo NSi šla v levo vlado, bomo pod velikim udarom, a pomembno je, da stranka dela za dobro ljudi, za dobro države," je zaključila svoj komentar pred zbranimi novinarji.
Šarec: ne sprašujte me, v katerem ovinku bom koga srečal
Drugi v čakalni vrsti za mandatarsko priložnost, Marjan Šarec, je danes povedal, da so zaključili pogajanja še z dvema zadnjima strankama in bodo čez vikend pripravili dokument z vsemi zbranimi pripombami. Nato sledi kadrovski razrez, kjer se po njegovem zadeve lahko zapletejo.
Na vprašanje, kje pričakuje težave, je Šarec odvrnil, naj ga ne sprašujejo o tem, v katerem ovinku bo na koga naletel. Dodal pa je še, da ni NSi tista stranka, s katero ima največ razlik.
Zadnje objave
Preobrat na listi Svobode, Merlo odpadel, namesto njega Leben, na vrh Joveva
25. 4. 2024 ob 6:00
Zakaj se čakalne dobe v zdravstvu še vedno podaljšujejo?
24. 4. 2024 ob 16:30
"Stanje zdravstva je katastrofalno", vlada pa le opazuje
24. 4. 2024 ob 13:23
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
V študentskem naselju pozivi k ubijanju Judov
24. 4. 2024 ob 12:15
Strah v Bruslju: TikTok ogroža duševno zdravje?
24. 4. 2024 ob 9:34
Ekskluzivno za naročnike
Slovenska policija zatajila ob napovedi strelskega napada
22. 4. 2024 ob 16:50
Odilo Globočnik – nacistični zločinec slovenskih korenin
21. 4. 2024 ob 17:30
Prihajajoči dogodki
Video objave
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 20:10
Izbor urednika
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
56 komentarjev
Kraševka
PETER,
VELIKO RESNICE JE V VAŠIH BESEDAH.
PODPORNIKI JJ, MU DEJANSKO DELAJO VELIKO ŠKODE, S TEM, KO SO TAKO NAPADALNI DO SORODNIH STRANK in njenih članov.
Dokler bomo "sorodniki" med seboj tako napadalni, nič strahu pred tujci, ker se bomo poteptali kar sami sebe. V tem pa ni bodočnosti.
Stari ljudje so rekli: "Usavite konje", ko je bilo nujno s kakšno stvarjo prenehati. In z blatenjem drug drugega bi bilo res nujno prenehati in preiti k spoštljivemu sodelovanju. Sicer nam ni pomoči, tudi če ponovno gremo na volitve.
IgorP
Kraševka
Zakramenti še ne pomenijo, da slepo verjameš nauku katoliške cerkve! Spoznal sem bistvo njenega delovanja in sem se od nje odmaknil! Enostavno ne verjamem več v njeno poslanstvo med ljudmi!
Tone
V osnovi komunizem ni slab problem nastane pri ljudeh ki so ga zlorabili...
Kraševka
Vsak ima možnost, da pride do spoznanja, kaj je dobro za naš narod, Če se nekdo iz komunista spremeni v demokrata, je pohvalevredno. Igor, tudi ti imaš to možnost, če se ne motim, sem v komentarjih zasledila, da imaš vse krščanske zakramente in bi bil v DESNI mogoče izpolnjen.
IgorP
Slehernik
A Janez Janša je od komunista prišel do mučenika???? Še en čudež katoliških vernikov!!!!!!! Se on in njegovi podporniki preveč ukvarjate s preteklostjo namesto s prihodnostjo!!!! Zato pa ste neuspešni!! Lustracija??? Janša je ne podpira, ker je tudi on na seznamu! Vas pa po domače "fopa"!!!!
Kraševka
Slehernik - 8.7. ob uri 17,43, popolnoma se z vami strinjam.
- ob uri o,42 - 8.7. pa tudi imam podobne poglede. To o ljubezni do sovražnikov, seveda ne velja dobesedno. Toda če se venomer zmerjamo tudi takrat, ko zadev ne poznamo v vsem bistvu, problem samo povečujemo. Sama mislim, da ima NSi še vedno dober program, po meri nas kristjanov, Seveda so v vsaki stranki dobri in slabi (SDS ni imuna na take). V NSi so vsi pretežno dobri. To, da Ljudmila poudarja, da z SDS ne bo sodelovala, ni mogoče pohvaliti. Toda zakaj bi se usedli na to napako, ker predsednik Tomin tega ni nikoli izrekel.
Hočem povedati, da s tem, ko ćlani SDS blatite NSi (večkrat neopravičeno), dejansko mažete sorodno stranko in posledično njenega predsednika, ki se na vse načine trudi, čeprav tega ne pove naglas, da bi bila vlada DESNA. Zakaj bi ga še mi pri tem ovirali, saj ima sam težave, s takimi, ki bi mu morali biti ob strani.
Za vse hudo kar so komunisti "zakuhali", pa mi je marsikdo že povedal, vsega pa se res marsikdo ne upa povedati. Človek ga po svoje razume, marsikaj je moral narediti pod pritiskom, sicer bi nastradali svojci in on sam. Mislim, da marsikateri komunist bi včasih ravnal drugače, pa mu niso dovolili. Tudi to mi je marsikdo povedal - kajti svoboda je bila takrat samo v BESEDI, v dejanjih pa ne.
Pa vendar vsi smo državljani Slovenije in nekaj popustljivosti in tolerance bo potrebno, da bomo dosegli neko normalno sodelovanje. Brez SLOGE, se velikih dejanj ne more opraviti - predvsem ne sestaviti VLADE.
prvi
Slehernik, zakaj bi moral Tonin povedati namesto Novakove, da ga ne podpira? Novakova je ena izmed 90 poslancev in je prav da sama pove. Povedala je pravočasno, da se lahko vsi preštejejo. Pa prijetno nedeljo vsem.
kdorkoli
@prvi: Zaradi mene lahko pove, kar hoče; sploh me ne zanima. Verjetno pa bo zanimalo Tonina, ki je predsednik stranke, kateremu s prehitevanjem slabih novic razbija enotnost že tako male stranke. Domnevam, da mu to ob pogajanjih, ki jih mora speljati s svojimi političnimi prijatelji in sovražniki, ne bo preveč všeč. Takšna spoved spada najprej na interne sestanke stranke, če je že tako pereča, da se ne more zadržati, ne pa direkt na TV! Smo dobili še enega Korlna, zdaj ženskega spola? Ampak videti je, da užaljenost in sovraštvo ne pozna meja, zato ji je ušla nepremišljenost. V politiki je potrebna potrpežljivost in strpnost, še posebej med političnimi sorodniki. Kako da se Ljudmila tega ne zaveda?
Tone
Koliko komentatorjev ki pljuva po NSI je kdajkoli volilo NSI... Tukaj je užaljenost komentatorjev ob izjavi Novakove smešna če ne tragična... Odlični bi bili za stranke kjer mora biti enoumje, spoštujmo drugačnost nismo vsi enaki...
Anita
Jaz, ko je bil predsednik Bajuk in to 2 in nikoli več potem. Enkrat sem volila SKD pa je Peterle v svojo vlado navlekel pol nesposobnih in to ekstremno kot Mencingerja naprimer. In enkrat SLS. od Bajuka naprej volim SDS.
Anita
Vse lepo praviš, da spoštuj drugačnost zakaj pa Novakova ne spoštuje SDS in od SDS in njenih članov je odvisno kdo bo njihov predsednik zakaj na primer Novakova ne pravi, da je Šarec nesposoben za predsednika vlade in ga zato ne bo podprla, pa je iz aviona to jasno. Da o Erjavcu , Cerarju , Bratuškovi, Židanu (njegova stranka je na oblasti 20 let na 45 podlage) niti ne govorimo dokazali so, da so nesposobni pa jih Novakova ne poziva naj odstopijo iz svojih predsedniških mest a je ali ni tako.
MEFISTO
Le o čem razmišlja Ljudmila na gornji fotki, da tako grdo gleda?
Najbrž o Janezu Janši, svojemu namišljenemu sovražniku, ki mu ni in ne bo segala niti do gležnjev.
Je namreč edini, ki jih lahko pokvari njene sanje o vključitvi NSI v skrajno levo koalicijo, za katero bi žrtvovala svoj "najboljši" program.
Prevarani slovenski kristjani pa pri nje itak ne štejejo.
mozetic22.mm
Kamaj čakam, da postane JJ premier in tekla bosta mleko in med, saj bo zaprl pipico onim in odprl našim. Če pa kaj ne bo šlo, bo pa kriva NSi, saj je jasno, da mora biti podložna JJ. Le kako bo ta gnoj od NSi z LN in dr.P sploh kaj razumel! Res morajo vsi skupaj v šolo preizkušenim kadrom, ki jih v SDS kar mrgoli. Švica je tu.
Kraševka
Anita in prijatekji, vsaka stranka ima predsednika. Vi lahko sprašujete vašega predsednika Janšo s kom bo delal KOALICIJO. Ali mislite, da morate na vsak način diktirati samo drugim strankam ?
Simpatizerji NSi, pa sledimo kako se bo odločal predsednik NSi Matej Tonin. On se spoštljivo obnaša do vseh.
Zakaj se SDS ukvarja še vedno z Ljudmilo? Ali ste bili do sedaj izolirani od informacij in niti ne veste kdo je predsednik NSi. Neplodno je "utapljati se v zamerah", ker na tak način sploh ne vidiš pravega IZHODA in ne rešitve, ki je morda že na obzorju.
kdorkoli
Hja, no, ali ne teče debata zaradi sporočila Ljudmile, da ona osebno ne sprejema Janše za predsednika vlade - ker da "deli Slovence" itd.? Ali naj Janšo vprašamo, kaj si o tem misli on? Če bo imel kaj povedati, bo že povedal, sicer pa človeku pove prav vse že Ljudmila. Ko bi imela dobre namene, bi pustila, da tisto pove Tonin, ki je zdaj predsednik stranke, a ne? Ampak ne - in tako se je usedla na napačen vlak.
Anita
Gospa Kraševka že enkrat prej sem napisal, da nisem v nobeni stranki to pomeni niti v SDS zato jaz Janše nimam kaj spraševati kot članica SDS ker to nisem zato to vprašaj tiste, ki so. Upam, da Janši ne uspe sestaviti vlade da vidimo, kako bo Šarec vodil vlado, grem staviti kar kol,i da tako kot jo je vodil Cerar oz. še slabše. Čakalne dobe v zdravstvu sploh ne bo več gospa Kraševka, ker bo enostavno zdravstveni sistem kapituliral. Vam ne privoščim tistega, kar sem na lastni koži doživela v tem gnilem sistemu kamor ga je pripeljala Cerarjeva vlada s pomočjo Milojke Kolar Celarc. Zdravniki in sestre zelo dobri sistem pa bog pomagaj, sam zdravnik UKC mi je rekel, da bi v zasebni bolnišnici zato ležala samo en dan ne pa 14 dni. migranti trkajo na vrata upam, da ste videli, da muslimani že sredi belega dne sredi Bleda enostavno razgrnejo preprogo in molijo proti Meki. Da se bomo utopili v tonah odpadkov, ki niso samo ekološka bomba ampak tudi zdravstvena. da se nemško gospodarstvo zelo ohlaja in ko bo Nemčija zakašljala kaj bo z našim gospodarstvom. Nimam nič proti me pa zanima, če bo šla NSi v vlado ali bo v koalicijski pogodbi pisalo o spremembi volilnega sistema, prevetritvi pravosodnega sistema (včeraj gledala oddajo kjer je še predstavnik SD rekel, da ima Janša prav, da je slovenski pravosodni sistem skorumpiran in slab), zdravstveno reformo, pokojninsko reformo in seveda najpomembnejše zavezo vseh strank, ki bi se zavezale, da je treba bančni kriminal po hitrem postopku spraviti na sodišče. Č to naredijo dobijo takoj moj glas.
Anita
Pa še nekaj moram povedati gospa Kraševka najnovejša izmišljotina iz arzenala leve politične opcij je, da je Matej Tonin poročen s hčerko Janeza Janše in to širijo levičarji (uspešno to čenčo raznašajo ravno verni ljudje) v Kočevju zapomni si oni rabijo samo 7 poslancev, ki jih bodo ob prvi priliki zavrgli.
prvi
Nihče mi od srčnih podpornikov SDS ni odgovoril kako boste sprejeli če bo JJ sestavi vlado s LMŠ, SMC in NSi???
MEFISTO
Peklenšček pri SD se veseli duše Ljudmile Novak.
mozetic22.mm
Kaj zlivate svoj bes na NSi. Saj ni ona kriva in še manj Ljudmila, da ni JJ dosegel 50 + in bi tako lahko popeljal Slovenijo v raj, kakršnega si zamišljate vsi, ki drekate po NSi. Samo bojim se, da bi bil ta raj podoben že videnemu.
Anita
Gospa Ljudmila Novak je javno pred tv kamerami rekla, da ne bo podprla Janše lepo njena pravica bi jo pa vprašala naslednje: Gospa Novak ker ste potem rekli, da nimate problema podpreti Šarca kot mandatarja in bi to pomenilo koalicijo 6 strank bi vas vprašala ali potem podpirate Karla Erjavca, ki je totalno uničil slovensko zunanjo politiko to se je pokazalo nedavno ko je celotna EU podprla Hrvaško in ji ob državnem prazniku namenila hvalnice Sloveniji pa neko suhoparno čestitko, skregani smo z vsemi, Karel Erjavec in njegov DESUS bi tvoril vlado.
Ali podpirate pri tem Gregorja Židana uničevalca slovenskega kmetijstva (namesto da bi kmetovali se ukvarjajo z birokrati in inšpektorji, ki jih kaznujejo, če štala ni dobro prebeljena) tudi ta bo v koaliciji s svojo SD.
Ali podpirate Alenko Bratušek , ki je v enem samem letu zakreditirala državo za 9 milijard evrov. Tudi ta bo v vladi
O Šarcu je škoda izgubljati časa že s svojimi izjavami ne uliva nobenega upanja.
In tukaj je še Miro Cerar gospa Novak kako boste šli v vlado s človekom, ki je pomagal uničiti slovensko zdravstvu, odgovoren za drugi tir (no gospod Kovačič je imel prav nov aneks je že podpisan), da o etiki in morali njegovih ministrov sploh ni treba razpravljati.
Pa še to s Šarcem podpirate 5 milijardno izgubo v slovenskem bančnem sektorju, milijardno pranje denarja v NLB, Da o zdravstvu niti ne govorimo. Gospa Novak zanima me kako boste šli v vlado z ljudmi, ki ne spoštujejo slovenske ustave in odločb ustavnega sodišča. Samo poglejte kako nočejo sprejeti zakona o zasebnem šolstvu.In vi govorite o razdiralni politiki upam, da NSi gre v tako vlado in od volivcev dobi kar si zasluži in potem prosim samo ne govorite kriv je JANŠA, za delo vaše stranke ste krivi izključno vi sami, ker ne razumete svojega volilnega telesa.
Samo ena stvar pred volitvami v volilni kampaniji pred eno slovensko cerkvijo je volivce nagovarjala samo SDS in to tako, da so delili slovensko zastavo in odziv vernikov, navdušenje in zakaj se NSi tega ni spomnila, zelo žalostno gospa NOVAK, kriv je pa seveda Janša.
korosec.france
Najboljši tekst na tej strani med komentarji! ampak, škoda, Anita - saj baba vozi kot slon v trgovini s porcelanom, njen strup in ploskoglavje je natančno merjeno planirano hudičevo , celo dirigirano zlo ali pa tako nenavadna norost, ki ji težko najdeš primerjavo na tem svetu ta moment. Postavila ste ji več kot superturbo ogledalo - ogledalo njene totalne nesposobnosti, zamerljivosti, nesamostojnosti, velikega praznega politikantskega ponavljajočega blefa nad vsemi blefi. Čista praznina - Ničevost. SRAMOTA ZA KRŠČANSTVO IN ZA KRŠČANSKO POSLANSTVO TER POLITIKO NA SLOVENSKEM.
LojzeP
No, nekako tako razmišljam tudi sam. Lahko razumem, da Ljudmila ne prenaša Janeza Janše. Tudi sam sem mnenja, da bi včasih moral prešteti do deset preden kaj reče (ali 'čivkne'). Ne more pa ga kriviti za izgubo svojih volivcev. In s takšnimi izjavami bo svoji stranki naredila več škode kot koristi (podobno kot to dela tudi Pogorelec). Namreč, po mojem mnenju, je za zmernega volivca desnice, ki mu Janez Janša morda ni všeč (in morda išče alternativo na desni), še vedno veliko bolj nesprejemljivo združevanje z levico oz. levo sredino, kot si radi pravijo.
Anita
Točno tako gospod Lojze tistih 50% , ki se letos niso udeležili volitev je v pretežni meri volivcev desne politične opcije pa jih Novakova, Pogorel in Zidanšek ne znajo nagovoriti oz. so jih volili pa so jih izdali. Ni problem, da so šli v koalicijo z levico pri njih je problem, ker so se levici totalno poderdili in volivci so to občutili in ne moreš ti ljudi peljati žejnih čez vodo, ker niso kot na levici, ki volijo ni važno koga samo da ni za Janšo.
Alojzij Pezdir
V slovenski politiki večinoma diletantskih strankarskih prvakov, kroničnih egocentrikov ter zasvojenih odvisnežev od načela "Pekel so drugi!", seveda ni naključij.
Analizirajte skromno in pusto besedje ter ponavljajoče se ustaljene fraze nekdanje predsednice in ponovno izvoljene poslanke NSI Ljudmile Novak in presenečeni boste opazili isti "besedni zaklad" in iste do izpraznjenosti oguljene fraze, kot jih zadnji mesec pred mikrofoni "četrte veje oblasti" vztrajno, več kot uglašeno in več kot enovito uporabljajo idejne mesije in operativni protagonisti protijanševe neformalne koalicije sovražnega izključevanja, od Milana Kučana do Gregorja Golobiča, od Spomenke Hribar do Darka Štrajna, od prvakov LMŠ, SD, SMC, Levice, SAB, Desusa do njihovih najambicioznejših strankarskih "pribočnikov", ter seveda vse do vedno istih samooklicanih ter vselej na vzvišeno "soljenje pameti" pripravljenih vsevednih dreserjev javnega mnenja v "osrednjih" slovenskih medijih.
Kot da bi vsem tem prišepetovalcem, navdihovalcem ter vsiljevalcem osrednjega toka javnega mnenja pisal izjave en sam ter vselej eni in isti pooblaščeni "avtor" in kot da bi se vsi po vrsti naravnost trudili čim bolj dosledno in čim bolj papagajsko ponavljati ene in iste besede, ene in iste obsodbe in ena in ista sovražna izključevanja brez vsakega in vsakršnega konkretnega, tehtnega in prepričljivega argumenta. Kot da bi vsi ti strastni politični aktivisti in iz enega ideološkega ter kapitalskega središča vódeni in koordinirani protagonisti boja proti temeljnim vrednotam demokratične družbe in ustavne ureditve zaslepljeni od lastnega enoumja verjeli, da je več desetkrat ali več stokrat ponovljena politična in dejanska polresnica oz. politična in dejanska laž po določenem času lahko za kogar koli celo resnica.
Kraševka
Mark
Popolnoma se z vami strinjam.
Frančišek se trka po prsih kaj vse ni KRŠČANSKO in kakšen človek ni Kristjan. V njegovih besedah je zaznati precej sovraštva, do drugače mislečih, ki se včasih tudi motijo. Ko bo med "SORODNIKI" več "ljubezni", kot sovraštva, bodo vsi problemi REŠLJIVI. Frančišek se predstavi kot človek, ki živi KRŠČANSKO, toda premalo ve, kaj je Jezus spodbijal, to je ljubezen. Jezus je dejal: "Ljubite svoje sovražnike" ! Ko sem to kot otrok poslušala našega župnika, se mi tako govorjenje zdelo zelo NAROBE. Danes v zrelih letih pa to popolnoma razumem. Kajti, ko sovražnik zaćuti, da ga ljubiš, pač ni več tvoj sovražnik. In sam si zmagal.
Ta Jezusov nauk bi bilo dobro, da bi dobro premislila tudi KNJIGOŽERKA, ki se v svojem komentarju pohvali kako je pomagala IZŽVIŽGATI gospo NOVAKOVO. Draga Knjigožerka - s takimi dejanji "podirate vse mostove". Tudi komentar RESNICE je daleč od omikanega politika in vspodbuja razdiralnost. Takih je na levici dovolj. Na desnici pa delajo resnično škodo.
korosec.france
Jest s'm pa mislu dosedaj, de si trezna. Nekaj smoljivega si pojedla. Popij nekaj učinkovitega, da se ti zbistrijo zadeve med ušesi, punca!
kdorkoli
Saj ne rečem, ljudje lahko iste stvari gledamo vsak po svoje, vsak drugače. Nerodno je, ko vsi skupaj gledamo zlo, pa se nekaterim zdi, da ni tako hudo, da to niti ni zlo - da se moramo imeti radi. Samo ne bit naivni, prosim! Zgoraj sem omenil, da bi nekateri morali prebrati in proučiti Zgodovino VKP(b) - to je priročnik za izvajanje revolucije, ki so ga, prevedenega iz ruščine, nosili partijski politkomisarji v svojih torbicah. Politkomisarji niso bili kar tako - bili so "bog i batina" in kar so oni odločili, se je moralo izvršiti, pa naj je bilo še tako nečloveško ali neumno; bili so celo nad komandanti, ki so bili le vojaški strokovni kader, ukazovala pa je vedno le partijska politika - le oglejte si kakšno oddajo Pričevalcev, povedali vam bodo iz prve roke. In ta politika je naredila "našo" revolucijo krvavo, nečloveško do amena - kakor je pač učil oni priročnik partijskega komisarja. Nedolžne žrtve niso bile slučajne, samo neljuba pomota, ampak praviloma posledica trdne odločitve, kako se bo peljala revolucija. In zdaj bi morali vedeti, vemo, kako se je peljala: tako, da žrtve v nekdanji Jugi zgodovinarji ocenjujejo na milijon in pol, od tega samo na slovenskem ozemlju dvesto do tristo tisoč pobitih ljudi, samo Slovencev okoli sto tisoč - med vojno in v letih po njej. Take so vsaj ocene zgodovinarjev. Sicer pa pojdimo "štet kosti". Že davno bi lahko bile preštete, a se jih podzemlje boji šteti - že ve, zakaj... Kraševka, le vprašaj kakšne starejše ljudi po Krasu, kako je bilo. Če bodo le hoteli kaj povedati? Iz lastne izkušnje namreč vem, da se starejši, ki kaj vejo o tem, panično bojijo povedati kaj več - še dandanes, Ne brez razloga, saj nas iz podtalja vodi še vedno ista smrtonosna ideologija rdeče zvezde, ki je vsakemu zažugala s smrtjo, če bi kaj povedal. Ta knjiga, ki je v srca naših ljudi zasejala smrten strah, še vedno velja in naslednjič ne bo čisto nič drugače, se bojim. Le poslušajte govorca v demokratičnem parlamentu (!), ki obljublja in zatrjuje, da Oni - ki so na teh volitvah celo podvojili število glasov in poslancev - "se pa revoluciji ne bodo nikoli odpovedali". Morda naši naivneži v parlamentu in izven njega res mislijo, da bo naslednja revolucija, "ki se ji ne bodo odpovedali", prisrčno rajanje in poljubljanje? Kaj pa še - šlo bo po onem priročniku, ker je tako že šlo in se je lepo posrečilo... Jezusovih besed o ljubljenju sovražnikov za naš primer ne moremo vzeti dobesedno. In bojim se, da je zelo zmotno misliti, da nas bo vsak ljubil, če ga bomo ljubili mi - eno figo! Sovražnika je treba najprej dobro spoznati, šele potem vemo nekaj o tem, kako ga lahko sprejmemo in magari ljubimo - če smo prepričani, da je tako dobrotljiv in si to zasluži. Če ne, pač ne! Si mislite, da bi žrtve lahko ljubile svoje rablje, ki so jih pometali v Kraške in hude jame? Mislim, da ne - tega ne moremo zahtevati od človeka. Lahko pa se gremo svetnike in mučence - s tem stališčem mu bomo rablju še olajšali zločinsko "delo" in ga morda celo nasmejali, cinika in hudobneža - ter tako še pomnožili njegove žrtve! Sicer pa mislim, da je naivnost velik greh, da to ni samo zločinska hudobija. Kajti tudi naivnost je bila kriva za premnoge smrti med vojno in po njej. Zato je treba poslušati, kar govorijo, gledati, kaj delajo in brati, kako je bilo. No, naivnosti se še danes ne manjka, tudi izven naše lepe deželice se šopiri. Prav v zadnjih par letih je obilno obrodila...
mozetic22.mm
Domovina! Za božjo voljo ukinite te komentarje. To je eno samo bruhanje blata in dreka na vse, ki niso ali naj ne bi bili častilci edinega boga desnice. Lubi Slovenci! Ali ni bilo dovolj tistih časov, ko smo pionirčki pozdravljali: "Za domovino s T... naprej." Sicer pa polivalci dreka na LN in NSi, s kom boste sklenili koalicijo? Pa ja ne s to pokvarjeno stranko!? In po vsem tem politem dreku, se čudite, da so LN in NSi zadržani.
korosec.france
Dragi ! kje si pa ti spal do zdaj? Ona je pljunila, ne, bruhnila je. Mi zdaj brišemo za njo. NSI zaradi nje ne bo več veliko nastradala.Pogorelec je pa itak izrtršena baterija.
Anita
Zakaj pa bi ukinili komentarje ravno gospa Novak je na Trgu republike govorila o več demokracije na desnic no sedaj jo pa ima, ji pa ni všeč, demokracija ni za vse in politik ne more biti kar vsak. Tudi, ko vam v kopalnici teče voda, ne pokličete lesnega tehnika na pomoč ampak vodovodarja.
MEFISTO
Dokler ima Nova Slovenija Kraševko, ne potrebuje drugih sovražnikov.
Dzi nu nje ja sta ob njej le neškodljiva statista, ki sta sicer povsod zraven,kjer kaj smrdi.
prvi
Vsem tistim ki srčno podpirate SDS in JJ. Bi se strinjali če SDS sestavi vlado še z LMŠ, SMC, NSi?
prvi
Glede na vse napisano in vedenje bo Janez Janša kmalu sestavil desno vlado brez NSi.
korosec.france
SKRAJNA BEDA JE PRIPLAVALA NA POVRŠJE IN POISKUŠA ŠE ZALIVATI LJULKO , KI SE TRZAJOČE RAZRAŠČA!
----------------------------------------------------------------- kdo je tukaj bolan ?-----------------------------------------------------------------
Beda obskurnega obrobja, kamor je resničnost naplavila jeznorito in našobljeno tršico , le ta še kar naprej ,ampak pojemajoče seka v slovenski eter, ki ji je vnaprej definitivno zaplombiran. Njena zgodba, Ljudmila je passe!
Ko sem prebral ta slavospevni članek, sem se odprtih ušes in zevajočih ust sprašal dvoje:
Pa kaj, hudiča sem zamudil, da nič ne vem o uspehih političarke jeznoritke učiteljice, ki se ima za krščansko bitje?
Kaj hudirja se je zgodilo, da ji mediji namenjajo za njen izpad jeznorite ploskoglavosti, ki je postala njena življenska mantra :"Sovražim Janeza in njegovo SDS z vsem svojim bitjem!?"
Kaj, hudimana, sem prespal, da nisem zasledil v zaednjih letih nič konkretnega, kar bi Ljudmila povedala eksplicitno kaj je janez Janša naredil tako hudičevo narobe?
Vem pa vsaj tri zadeve:
-1-
Podpisala je Zakon o prikritih povojknih prikritih grobiščih!
Ni pa podpisala Zakona o medvojnih in povojnih moriščih komunizma in o skritih grobiščih pomorjenih nedolžnih ljudi!
-2-
Vem, da je bila med protagonisti in ustvarjalci zapiranja arhivov komunističnega terorizma, diktature in represije!
-3-
Vem, da nam je na Trgu Republike v času, ko je bil Janez Janša zaprt in izpuščen samo za veliko zborovanje, namesto podpore Janezu Janši in Pravičnosti ter Demokraciji Slovenije in obsodbe Ubokučanistične kriminalne Bande Milana Kučana, zabevskala, kar vpričo Janeza in več tisočev protestnikov, da se mora Desnica, kakor, še kako učiti demokracije!
Drago Uredništvo, lahko, seveda, pišete slavospeve takim ljudem, ni težav.
Zdaj pa, prosim, razložite meni in bralstvu kaj od mojih treh ugovorov / trdih dejstev iz političnega življenja lavreatke Ljudmile Novak iz Vašega članka, se uvršča ali ne uvršča v slavospevsko pisanje zgoraj.
Ljudmila Novak ni uspela, pogorela je.
In, če se NSI še naprej imenuje Slovenska Krščanska Demokracija, potem se meni malo meša, očitno - ker mešam dobro s slabim, zgoraj s spodaj ter lepo in nagraužnim...
Kot kritičen Kristjan močno ugovarjam hvali političarki Ljudmili. NSI po svojih protagonistih, Ljudmili Novak in po Janezu Pogorelcu nikakor ne more predstavljati slovenskega krščanskega bivanja in prihodnjega zelo zahtevnega življenja!
Ljudmila Novak in Janez Pogorelec sta nič drugega kot slaba oponoševalaca in malikovalca KOCBEKA , pa če to priznata ali pa ne - socialističnega krščanarja, prvega pomočnika in sodelavca boljševiških klavcev in rdečih kriminalnih morilcev psihopatov iz proslule zgodovinske lažne zgodbe o mitu NOB OF REVOLUCIJA Slovenskega naroda.
To vse pa je , nič drugega, kot zabloda, znanilec čistega hudičevega zla in strahotna narodova poguba!
Močno me čudi, da ostaja RKC vseskozi tiho in ne oponira naziva "krščanska" take sorte stranki, kar je druga poguba.
In sprašujem, izpovedujem pravzaprav, ker vem da iz škofijskega dvora skrivnostnega, dve leti so ga iskali, Staneta Zoreta , nadškofa ljubljanskega - odgovora nikoli ne bo - da je bila ena njegovih težkokategornih življenskih napak, da se ni pridružil nam, protestnikom na Trgu Republike tisto popoldne, ko smo branili Pravico in Resnico za ves slovenski rod pred rdečim kriminalnim kapitalističnokomunističnim sadizmom in fašizmom.
Četudi bi bil tiho, bi lahko krotil vsaj Ljudmilo Novak, ki se ji je takrat dejavno začelo puliti v možganih in je naredila čisto vse in še več, da bi razsula slovensko Pomlad !?
ONA JE RAZVAJALA, SOVRAŽILA IN PROVOCIRALA.
Sestra Ljudmila ni vredna, da sem nanjo jezen, resnično ne.
POMILUJEM JO!
Vse se bo uredilo, dragi Bratje v Gospodu!
Gospod bo uredil, ker mi nismo poklicani, da potolčemo zlo v tej zgodbi-pretežko je.
To bomo zaslužili, če ne bomo nasedali Satanu in bomo bili boje z njim na vsakem koraku in branili RESNICO, pa, če je še tako grozovito navidezno težka in zahtevna! Vrzite rokavice proč ! Če ne, bomo vsi izgubili Življenje.
NSI še najmanj, samo uničili bodo politiko, ki nosi naziv krščanska...po krivem.
Kraševka
Slehernik in Joža, vse kritizirate, razen SDS in njenega vodjo. Ko govorite, kako slabe so bile DESNO - LEVE vlade in naštevate vse napaka, ali pomislite kako je bilo v JUGOSLAVIJI, KJER NI BILO NIKOLI levo-desne vlade. iMAM OBČUTEK, DA SE TRUDITE, DA BI NA VSAK NAČIN IMELI SAMO LEVO VLADO.
Ker NSi blatite samo zato, da bi njene volilce odvrnili in bi ostajali doma, namesto, da bi hodili na volišča. Kaj s tem prido SDS? Verjetno kakega volilca na račun blatenja NSi, toda še VEDNO PREMALO, da bi lahko sama sestavila vlado. Ali se zavedate, da oslabljena NSi, je tudi dejstvo opozicije SDS-a.
Da ni DESNE vlade, pa sama vidim največ krivde v SDS, ker "sorodnike" samo blati in zasmehuje. Slehernik gre od Kocbeka, Peterleta, Podobnika..... pozabi pa Janšo. Najuspešnejša je bila DEMOSOVA vlada, pa če tudi jo kritizirate.
Seveda, vsak, ki dela tudi greši. Toda poglejmo kako so bila velika dela opravljena, vsega pa se v danih trenutkih ne da narediti.
Ta, ki se po prsih trka, da ni nikoli nič pogrešil - pomeni, da tudi ni nič delal. Resnica je, da več kot delaš, več napak se ti zgodi. Ne utapljajmo se v obrobnih napakah, ampak bodimo ponosni na uspeh.
prvi
Počakajmo da vidimo kaj bo sedaj naredil Janez Janša s podeljenim mandatom. Morda nas pa presenetijo SDS (25), LMŠ (13), SMC (10/9), NSI (7/6) in NS (2). Vlada v kateri bosta SD in DeSUS je obsojena na propad oz. status quo.
Anita
Gospod Marjan ravno kar ste napisali na koncu je problem, ker volivec t.i. krščanskih in ljudskih strank ste tako razočarani, da ne greste nič več volit in to ne zaradi Janša ampak zaradi vodstva tako NSi kot še prej SLS, ki je razočaral svojo volilno bazo to so bili kmetje in ti danes abstinirajo vsaj pri nas je tako. Jaz vsak dan komuniciram z vsaj sto ljudmi različnih profilov in moram povedati najbolj razočarani so ravno krščanski in kmečki ljudje, ki so jih njihove stranke izdale. In izdaje ne prenesejo. Malo od teh se volitev udeležuje in voli SDS.
AlojzZ
Ja, se strinjam. Par Šarec&Cerar je namreč navdušen za spremembe.
kdorkoli
Naša desnica je že od Kocbeka dalje nagnjena k ločevanju, razprtijam, sumničenju in pajdašenju s svojimi največjimi nasprotniki. Pa če pustimo lahkovernega Kocbeka - tudi Peterle ni bil nič boljši, pa Podobnika tudi ne in tudi Ljudmila živi v praznem upanju, da bo "levica" oziroma njeno mafijsko načelstvo milostna do desnice. Pa da bo z njo uresničevala "bistvene predloge NSi" - je padla z Lune? Le kje živi, da se iz življenja nič ne nauči?
Mislim, da bi morali vsi, posebej še politiki, najprej prebrati partijski revolucionarni priročnik, Zgodovino VKP(b), ki je še danes podložen pod temelje naše "državnosti". Ne samo prebrati, tudi razumeti dimenzije nečlovečnosti in perfidnosti tega zlosistema. Da bi spoznali, s kom imajo opravka pri političnem poslu.
Kajti kljub vsem volitvam še naprej dejansko vladajo eni in isti, mafijsko podzemlje, ker prava demokracija, lepo vedenje in tresoča roka, ki se še sama sebe boji, nasproti zlu pač ne more opraviti nič. In zakaj bi bilo ob teh volitvah kaj drugače?
Kajti kdor misli, da bo zdaj nek Šarec tisti, ki bo odločal o tem, kaj bo vlada delala in čigave "bistvene predloge" bo uresničevala, se zelo moti. Ali pa se motim sam in bodo z njim zavladali sami angeli? Domovina, bejžte no, ne me basat s takimi! Boga Ljudmila, ko bo na svoji koži zrcalce zrcalce povej ugotovila, da Janša nikakor ni najhujši v deželi tej...
mozetic22.mm
Zanimiv predlog g. Slehernika. Morda bi pa res morali politiki, ki niso bili nikoli člani Partije pebrati njihove priročnike in navodila in pri tem bi jim bili v pomoč in za razlago na razpolago JJ in lepo število članov SDS, ki imajo v teh stvareh veliko izkušenj.
Kraševka
PRVI- je tudi povedal resnico.
Sama, kot volilka NSi, sem večkrat težko gledala, poslušala in brala (v medijih SDS), neupravičene očitke in metanje "blata" v NSi. TO SE DO ZAVEZNICE in SORODNE stranke ne počne. Tudi ljudem prikazovati, da je NSi Janši privoščila (neupravičeni) zapor - je čista LAŽ. Vem, da je 99% članstva to obsojala. Vsem najbolj vidno zaničevanje Ljudmile, pa je bilo izžvižganje, ko je bil shod POMLADNIH strank. Tam je Ljudmila omenila sodelovanje po načelih demokracije - kar pomeni, da ima vsak pravico povedati svoje stališče. Janša se od tega dejanja ni distanciral.
KDO jo je IZŽVIŽGAL ? Ali je bilo to dejanje modro, pa naj se vendar enkrat vpraša tudi Janša in njegovi oboževalci.
V privat življenju sem se vedno umaknila iz krogov, kjer sem začutila, da me gledajo nespoštljivo. Tako je naredila tudi Novakova. Toda v politiki se ne moreš umakniti iz družbe politikov, dokljer si sam aktiven POLITIK. Osebne zamere se morajo pozabiti, ko prevzameš visoke funkcije. To velja za Novakovo, pa tudi za Janšo in njegove zveste oboževalce.
Z blatenjem zaveznikov odženeš vse prijatelje in ostaneš sam. Sam pa VEKIH stvari ne moreš opraviti. Moja mama me je učila (tako že njo njena mama), da predno 1x rečeš, moraš prej 9x premisliti. V sedanjih časih bi bilo potrebno besedo REČI smatrati tudi kot TVITATI. To naj bi veljalo tudi za JANŠO in njegove zveste privržence. Beseda večkrat rani bolj kot nož.
Še vedno upam na modrost politikov, ki so DOLŽNI sodelovati na SPOŠTLJIVI ravni - v prid DRŽAVLJANOV in države.
Tone
Dobro povedano...
Škulj
Če je že snela rokavico, naj pove v kakšno past je padla, da razsodimo o krivdi?
planinka
Človeka res nič ne izuči ! Novakova ne spozna, da je prav zaletavanje v Janša vzrok, da se njena stranka ne more pobrati. S tem svojim soliranjem je na poti Zidanške, ki je s svojo samovšečnostjo dokončno potopil SLS. Isto se bo zgodilo z NSi !!!
Tone
Poštena ženska jo poznam osebno premalo takšnih...
IgorP
Oh, le kdaj se boste rešili tega kvazi levega-desničarja J J ?????? Če se ne motim, je na čelu stranke že od leta 1993!!!! Popravite me, če se motim!!!!! Postavite mu člani SDS spomenik z napisom:" SDS, to sem jaz!"
Miha
Bedak, je odločilno za primat stranke, koliko časa si prvak stranke?
kdorkoli
@igor: Levica se prav dobro zaveda, da je Janez Janša slovenski Mandela. Res je, Janša je nepopustljiv do svojih preganjalcev, ki mu ne dajo miru že trideset let. Spravili so se udi na družino, otroke - levičarskim medijskim gnusobam, pač nobena laž in nobena prevara ni prenagnusna, da se je ne bi oprijeli, samo da bi ga prizadeli in končno uničili. Pošteni ljudje to vidimo in vemo, da se ne bodo ustavili - preganjali ga bodo kot žival do svojega ali njegovega bridkega konca. Toda prepričani smo, da bo tudi za njih enkrat prišel menetekel - nobena stvar na tem svetu ni večna, enkrat bo tudi te nagnusne mafijske združbe nepreklicni konec! Njihove laži že danes nimajo več učinka, ki so ga pričakovali, tudi jutri ne bo nič bolje, temveč za njih še slabše. Janši in osamosvojiteljem pa bo slovenski narod nekoč postavil spomenik - ne sramotne brezoblične in molčeče betonske kvadre, kakršne njegovi preganjalci in vsem poštenim Slovencem postavijo hinavski pokvarjenci, temveč spomenik, ki gre mučencem in junakom.
prvi
Dragi moji. Ljudmila Novak je povedala čisto resnico! JJ si je s svojo politiko izključevanje in polivanje gnojnice po vseh (levih in desnih) pač pridelal to kar je sejal. Če nobena stranka z "leve" ne želi sodelovati v njegovi vladi, potem mu tudi NSi ne more pomagati. Za rešitev teh težav vemo že skoraj vsi. Očitno on še ne.
Trobec Franc
Gospa je več povedala o sebi več,kot o Janezu.Kriviti druge za lastne neuspehe je nezrelo.
rx170
Dosedanje izkušnje kažejo, da bo vlada nesposobna (še vsaka do sedaj je bila). Ponavadi to dražje plačajo manjše koalicijske stranke (NSI je enkrat že izpadla iz parlamenta po mandatu v vladi).
Če pa gre v koalicijo s LMŠ, pa ravno tako izgubi vsaj polovico volilcev, ker izdajalcev nihče ne mara.
Tako, da gre NSI v vsakem primeru na pot politične marginalnosti in izpada iz parlamenta. In prav je tako.
trbojc
Kot ugotavljate v komentarju uredništva, Novakova nima značajskih potez Brgleza in njeno stališče ne pomeni razhajanja s stranko. Primerjava z "gruntom" ni posrečena.
Osebno primer razumem kot svobodo izrazanja mnenja znotraj Toninove stranke (kar znotraj Janševe ne bi bilo mogoče).
Pri njenem nasprotovanju gre za "Janšev način", kar je vseskozi, tudi prej izpostavljala in s katerim imajo težave tudi ostale stranke.
3 stvari:
- žrtev "Janševega načina" je slovenska desnica
- Janša bi šel v koalicijo s komerkoli, njegova odgovornost je bistveno večja (tudi zaradi izida volitev) in je preusmerjanje pozornosti na NSi zmotno
- Novakova ni problem, gre za en glas, ki je prav, da se sliši
MEFISTO
Nekdo se je na Tviterju vprašal, kaj je Ljudmila Novak dobrega storila v politiki in si sam odgovoril, da je pridno balirala politično meglo.
Jaz pa dodajam, da je vzorno brisala tudi prah po Ljubljanici.
Ljudmila Novak je gradila svojo kariero na sovraštvu do SDS in Janeza Janše in zmotno pričakovala, da bodo in njeno stranko za to volivci nagradili.
Dosegla je le simpatije v režimskih medijih, ki ji pa niso v čast.
Kot krščanska socialistka se je zagrizeno borila za zaprtje udbaških arhivov in za željo post komunistične levice, da bi morišča spremenila v pokopališča ter s tem izdala slovenske kristjane, ki so največ pretrpeli med komunistično revolucijo in po njej.
To je političarka, ki je prišla od nikoder in bo tja tudi odšla.
MEFISTO
Tako pravi Ljudmila Novak, nekdanja predsednica NSi, ki so jo morali zamenjati, da se je stranka sploh lahko uvrstila v parlament.
Ljudmila Novak namreč ni krščanska demokratka, ampak krščanska socialistka kocbekovske usmeritve, torej prevarantka slovenskih kristjanov.
Bog se usmili slovenskih kristjanov, dokler se jim taki ljudje ponujajo za odrešitelje.
Tako mislim in pri tem ostanem!
korosec.france
Je natanko približno zelo tako! Ne, Bog se takih krščanarjev ne bo usmilil. Zanjeimaposebnešole. O takih je vse povedal.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.