Hrbet gardi, dekolte Japoncem, boks v parlamentu ... bomo dočakali še ples ob drogu?
Neka dama v rdečem je pred dnevi dejala: ''Moški vodijo svet, ženske ga bomo spremenile.''
Pa še prav je imela! Že dolgo nismo ženske v Sloveniji v tolikšni meri spreminjale ''sveta'', kot se to dogaja zadnje čase!
V svetu, v katerem sem odraščala, so bile ženske bolj ali manj predvidljive in nevidne. Babica je bila ves čas oblečena v ena in ista oblačila, z eno in isto ruto na glavi. Govorila je bolj malo, saj je bila navajena, da je imel ded glavno besedo.
Mama je bila že drugačna: zelo glasno in brezkompromisno je od nas, sester, zahtevala, da smo jo ubogale, bile pridne, poslušne, da nismo preklinjale, grdo govorile, se prepirale. Zmeraj je bila lepo oblečena, ker je sama šivala.
Učiteljica je nosila visoke pete, šminkala se je z roza šminko, če se kakšen dan ni, se je našim, otroškim glavam zdelo, da je vse narobe. Njeni nalakirani nohti pa so vzbujali splošno zavist!
Napovedovalke na TV so bile strašno lepe, urejene, zmeraj rahlo nasmejane. Političarke, ki so grmele izza govorniških odrov, so delovale ravno nasprotno: zelo resno, kritično, vzvišeno in oholo so strmele v televizijsko kamero. Če bi se kakšna Lidija Šentjurc kdaj nasmehnila, ali pokazala centimeter več kože, kot je bilo primerno, bi jo še leta zatem opravljala cela vas, prepričana, da je konec sveta jako blizu.
Po dobrem premisleku so se od vseh žensk, ki se jih spomnim, danes bistveno spremenile zlasti političarke. Pepca Kardelj, Vida Tomšič, Milka Planinc, so si bile po videzu celo zelo podobne: enako oblečene, enaka obrazna mimika, enaka retorika, enaka odmaknjenost od delavske raje!
Sodobna političarka je bistveno drugačna. Razlikujejo se ne le po zunanjem videzu, tudi po retoriki, moralnih normah! V parlamentu so že sedele ženske, ki so izstopale po slogu oblačenja, vmes so bile tudi takšne, ob katerih so moški zažvižgali, ko so jih opazili na tv ekranu, ob drugih pa so si mislili: kakšen bogpomagaj! Ko so odšle iz politike, smo nanje prej ali slej - pozabili.
Novi standardi po Urški Klakočar Zupančič
Vse možne standarde, ki so kdaj koli veljali za političarke slovenskega kova, pa je z enim zamahom postavila na glavo Urška Klakočar Zupančič. Če ne prej, je s pozdravljanjem na levo in na desno, ko je šla po rdeči preprogi pred častno stražo, postala najbolj oboževana slovenska Esmeralda. Ljudska srca so se vnela zanjo, ženske so bile vzhičene nad njeno drznostjo, neposrednostjo, celo teatralnostjo. Četudi bi, enega za drugim, objemala gardiste, ji ljudske množice ne bi zamerile. Oboževalke bi skomignile z rameni, češ, kar naj jih, saj je Urška!
''Moralna policija'' je brez milosti brusila kopja, ko so prišle v javnost fotografije z Japonske, ki jo je obiskala zaradi pogreba premiera Šinza Abeja. Zelena obleka s trakci je vabila radovedneže, da so se z veseljem in užitkom sprehodili po kipečih prsih. Socialna omrežja so veselo komentirala, Edvard Kadić pa je bil po moško kratek in jedrnat:'' O čem je govorila? Koga briga!''
Govorice se še niso polegle, ko je spet udarilo. Že nekaj dni se je govorilo, da bo v parlamentu boksala s poslancem, nekdanjim boksarjem Dejanom Zavcem. Boks naj bi bil namenjen kratkemu filmu, posvečenemu otrokom, ki so zboleli za rakom.
Ta boks mi danes ni in ni šel iz glave. O njem sem razmišljala predvsem kot mama otroka, ki je izgubil boj z glioblastomom. Kaj naj rečem o tej boksarski predstavi? Res sem se znašla v zagati. Če bi bil sin še živ in bi gledal boks, bi se verjetno smejal. Pa bi se tudi jaz?
Ko so prišle v javnost fotografije, so družabna omrežja dobesedno ponorela. Zanimivo je bilo, da so padale na račun boksa v parlamentu kritike tako z leve kot desne strani. Zoran Potič je med drugim zapisal: ''Tole ni OK. Vstopanje v parlament z nečim, kar nemara spominja na cirkus, je žaljivo za demokracijo.'' Drugi so Urški svetovali, da če bi res rada pričarala nasmešek na ustnice težko bolnih otrok in njihovih družin, naj gre v klinični center in se javi kot prostovoljka. Težko bolni otroci namreč ne gledajo posnetkov iz DZ, niti ne vedo, kdo Urška sploh je.
V sredo popoldne pa je prišla v javnost še ena presenetljiva novica: posnetki boksa ne bi smeli priti v medije, ker je bil film, namenjen bolnim otrokom, presenečenje vse do petka, 7. oktobra! V njem naj bi simbolni boksarski boj Dejan Zavec in Urška Klakočar Zupančič prekinila z rokovanjem in znakom zlatih pentljic, ki so tudi znak boja proti otroškemu raku.
Vprašanje, smo bili krivični do Urške in Zavca se porodi kar samo od sebe. so padale težke besede po krivici? Smo neumestno kritizirali nekaj, česar sploh še nismo videli? Ampak ideja o takšnem videu ni prišla iz UKC Ljubljana, temveč iz politike.
V poslanski skupini SDS so ob tej priložnosti poslance koalicije in vlado pozvali, naj raje namenijo svoj čas iskanju ustreznih pogojev, da bi imeli bolni otroci boljšo možno zdravstveno oskrbo. Zavezali so se tudi, da bodo vse predloge, ki bodo lajšali življenja bolnih otrok in njihovih staršev, podprli. Na Siolovi strani je na vprašanje, če je primerno, da Urška Klakočar Zupančič in Dejan Zavec v DZ boksata za dobro otrok z rakom, z ''da'' odgovorilo 996 glasov z ''ne'' pa 6756 glasov.
Ta boks mi danes ni in ni šel iz glave. O njem sem razmišljala predvsem kot mama otroka, ki je izgubil boj z glioblastomom. Kaj naj rečem o tej boksarski predstavi? Res sem se znašla v zagati. Če bi bil sin še živ in bi gledal boks, bi se verjetno smejal. Pa bi se tudi jaz?
Kakšen namen ima boksarski vložek? Bo namenjen dvigu razpoloženja med bolniki?
Težko rečem. Močno pa dvomim, da bi tovrstni prizori dvignili moje intimno razpoloženje ob misli, da se otrok bori za življenje, nekdo drug pa v parlamentu afne gunca, namesto da bi naredil vse, da bi mali bolniki dobili kakšen aparat za različne, življenjsko pomembne preiskave.
Vedeti moramo, da ti otroci že imajo klovne, ki jih zabavajo. To so Rdeči noski. Vsakokrat, če le morem, nakažem nekaj denarja zanje. Zakaj se jim niso pridružili tudi politiki?
Vprašanj, ki se mi motajo po glavi, je še nešteto. Pa da ne bo kdo mislil, da sem kakšna zavrta, zoprna babnica, ki ji nikoli ni nič prav!
Boks me ne moti. Pa globok dekolte tudi ne. Smeh in dobra volja še manj. Me je pa nekoč motila Milka Planinc. Kar kocine so mi stale pokonci, ko sem jo gledala!
Če kršenje vseh možnih pravil protokola v parlamentu ne moti niti naslednic Ksenije Benedetti, nekdanje vodje Protokola Republike Slovenije, zakaj bi motilo mene?
Verjetno je z menoj nekaj narobe, ne z njimi.
Se pa mičkeno bojim, da presenečenj v parlamentu še ni konec.
Je ples ob drogu misija nemogoče?
Dvomim.
Zadnje objave
Vlada se je odločila: RTVS se ukinja!
25. 4. 2024 ob 15:50
Če živite v bloku, bo to vaša nova obveznost
25. 4. 2024 ob 12:18
Preobrat na listi Svobode, Merlo odpadel, namesto njega Leben, na vrh Joveva
25. 4. 2024 ob 6:00
Zakaj se čakalne dobe v zdravstvu še vedno podaljšujejo?
24. 4. 2024 ob 16:30
"Stanje zdravstva je katastrofalno", vlada pa le opazuje
24. 4. 2024 ob 13:23
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
Ekskluzivno za naročnike
Slovenska policija zatajila ob napovedi strelskega napada
22. 4. 2024 ob 16:50
Odilo Globočnik – nacistični zločinec slovenskih korenin
21. 4. 2024 ob 17:30
Prihajajoči dogodki
Video objave
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 20:10
Izbor urednika
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
49 komentarjev
Stajerska2021
Malo jo bom vzela v bran!
Klakočarjeva je zelo čedna, postavna ženska. Najbolje jo je opisal Kadič - saj je s takšnim dekoltejem ni nihče poslušal... Res pa je, da bi kljub ženskim atributom morala bolj skrbno zbirati trenutke v politiki, kjer so dekolteji prej redkost, kot pravilo. Drugače pa je kot ženska v politiki s svojim stasom in izbranim oblačenjem, prava osvežitev.
Čedna, postavna in lepo oblečena. Meni osebno njen dekolte ni moteč, vendar ne takrat, ko opravlja protokolarno funkcijo.
Upam, da so vsi ti zhrsi zadnji.
ludvikvida
nekateri komentatorji govorijo v tri krasne, namesto da bi komentirali napisano.
maligur4
Podjetna je ni kaj. Razvrednotila bo parlamentarno inštitucijo do te mere, da si resni ljudje sploh ne bodo želeli kandidirati za poslanska mesta. Morda je to cilj, kdo ve. Naslednjič bo organizirala javno dražbo izgubljenih poslanskih osebnih reči. Menda med spanjem izgubijo marsikaj. Kam bo šel izkupiček? Če bo šel za otroke potem ji ni kaj očitati ker bodo poslanci vsaj malo koristni.
Neva
Mene pa moti tale Urška, ker deluje popolnoma neprizemljeno in dela iz vsega cirkus. Torej cirkus ni njena zavestna odločitev, pač pa je taka njena narava in takim ljudem ne bi v milijon letih zaupala vodenja parlamenta.
MEFISTO
Berem, da bi bilo treba po boksarskem dvoboju živahne Urške in eks boksarja veliko dvorano državnega zbora za dva dni zapreti in jo prepustiti dobremu izganjalcu hudiča ter jo blagosloviti.
Tako zelo je oskrunjena.
MEFISTO
Razumem trde levičarje, da skušajo braniti državnozborsko zabavljačico in tudi razumem, da jim je intimno nerodno ter žal, da so pripeljali na oblast tako butaro.
Naj jim ne bo nerodno, saj jih je v državnem zboru in v vladi več kot polivica, na katere so stavili. in ki niso dosti boljši od vsestranske varietejske umetnice.
mihec
Največja sramota je to za Zavca, ki bi moral kot športnik tak način norosti odkloniti v imenu športa.
To je dokaz več, ko se družba razkraja vs vseh bistvenih etičnih normah potem niti ena stvar ne velja več.
Tako je tudi s športom. In Zavec je dokaz več, da športniki niso več vzor ampak navadna lahko dnevna predstava za poželenje in eskivažo.
To da pa je bila ga. okrajna sodnica pa dokaz več kako se sodniki regrutirajo in kako se razne sfižene psihe potem pojavljajo v različnih oblikah. Ta je zrela za socialno in mentalno skrbstvo!
Kraševka
Imate prav.
MEFISTO
Zavec ni obranil slave nevarnega boksarja,
UKZ ni obležala.
tohuvabohu
Ubogi Zavec se je podelal na celotno svojo kariero.
Stajerska2021
MEFISTO, to je bila samo vaja.... Prihaja čas, ko bodo v DZ te veščine prišle zelo prav...
rasputin
Džentelmen je Zavec , ni on pevec, kot je Mefisto, ki trobi vedno isto.
Kraševka
A se ni včasih govorilo, da ima Zavec denar v DAVČNIH Oazah? Mogoče pa rabi Urško, da mu vse to "pravno zrihta", zato jo ni hotel popolnoma potolči, kot boksar zna.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Ja. ja - ti ne"SVOBODA" BREZSMISELNI "POSLANCI" imajo veliko zaslug, da niti parlamentarnega TV programa - ne gledamo - nič več. Resno: naj se SDS in NSI potrudita za pripravo kvalitetnih ZAKONOV O POLIT STRANKAH in o VOLITVAH, da take škodljive in trivialne stranke in trivialni ljudje - ne bodo več prihajali v naš slovenski palament. 1. stranke naj imajo korekten, realen proslovennski program, 2. kandidati za poslance pa smejo biti le ljudje, ki uživajjo javno spoštovanje in imajo veliko javno pomembnih pozitivnih dosežko - kot rezultat njih osebnega truda in dela. Tako preprosto - je to. L.r. vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
P.S. V našem slovenskem DZ - se žal preglasovalna "neSVODODA" "afnasto" in samo-sramoteče pači z res bednimi neŠTOSI - kot je ta - BOKS. Oni bi imeli "čas kislih kumaric in bednih štosov" - nonstop. Se zdi. PERSTEKTIVA GLEDE OSKRBE SLOVENIJE IN EU - S PLINOM - NI ČRNA. Preberite spodnje z interneta, kjer je ob poplavi trivia objav a la "rasPutin" tudi veliko res informativnega. l.r. Janez Kepic-Kern p.s na spletnem mestu, pod beedami “RUSSIA-S CATASTROPHIC OIL&GAS PROBLEM” kanal Curiosity stream, najdete aktualen prikaz razmer v zvezi z ruskimi in okoliškimi plinovdi.
MEFISTO
Stiho klepec rasputin, nekaj malega ti še manjka celo do slave pesnika Jovana Vesela Koseskega. Mefisto seveda ne more biti tvoja muza, ker ni peder. Poskusi pri urošu.samcu, ki je večno slabe volje in hlepi po pozornosti.
rasputin
Mefisto, muza je vir navdiha, ti si pa zgolj pavliha.
MEFISTO
Ker se ne morem spustiti na rasputinov nivo pooezije, sem mu prisiljen povedati, da odstopam od polemike, kajti stara modrost pravi, če se bodeš z bedakom, mu postaneš podoben.
rasputin
Mefisto, se strinjam. Od tebe še nisem videl pametnega komentarja, razen kakih copy-paste navedb. Se bojim, da nisi zgolj podoben bedaku...
rasputin
PERSTEKTIVA GLEDE OSKRBE SLOVENIJE IN EU – S PLINOM – NI ČRNA. *** Ne, ne, oskrbe z energenti v Sloveniji je rožnata. So poceni in še bolj bodo. Pejd to razlagat ljudem, ki imajo minimalno plačo ali minimalno pokojnino.
MEFISTO
Rasputin, omejil se bom pri odgovoru, da se ti ne bom preveč podoben.
uros.samec
No, kljub vsemu je res sramota, da dežurni gargamel pokvari presenečenje otrokom. Glede na njegovo priljubljenost bi gotovo tudi ta posnetek prinesel nekaj nasmeha. Stranka SDS vsak dan bolj tone v svojo mrakobo, nazadnjaštvo, ob simpatiziranju z čisto navadnimi fašisti, ki jih ne motijo, imajo pa polna usta grenkobe o komunistih, čeprav je večina trda struje te stranke sedela v partiji. Skratka, lahko imaš do nečesa kritično mnenje, da pa se pokvari presenečenje otrokom je čisto navadna zloba. Samo zloba. In s tem bi se morali ukvarjati. S tovarno zlobe v tej stranki.
jozo
Izgleda da si danes slabo spal.
Madison
Uroš Samec, nič ne marite za mrakobo in nazadnjaštvo SDS, saj zdaj v parlamentu sedi velika večina samih naprednih prinašalcev luči, svetlobe in svobode. Mimogrede, Samec, ali veste, kako se imenuje vrhovni prinašalec luči? Iz latinščine lux = luč in ferre = prinašati je prinašalec luči padli nadangel, imenovan Lucifer. Toliko o zlobi.
tohuvabohu
Bolni otroci so si gotovo silno želeli tega filma, kajne, siromak? Btw, blagor ljudem, ki neprenehoma prežite na vsako priložnost, da lahko izlijete svoj bes na fašiste, komuniste in ostale zlobneže. Vi imate nebesa že na zemlji.
rasputin
Zlobni Lucifer seveda ni fer, zato pa Mad-ison bobni kot zvon. Je kot atention whore brez vseh zavor.
Kraševka
Nekatere stvari bi že bile smešne, če ne bi bile ŽALOSTNE. Tega, ki je žalosten, pa ne posuvaš še z žaljenjem.
Peter Klepec
Ali se vam ne zdi malo cudno, da so "vasi" vsi dobri, ta desni, vsi ostali, fasisti pac, so pa vsi grdi in zlobni? In to samo v SLO, drugje je pa mesano, ce ne ze obratno. Da ni vseeno nekaj narobe z vasim kriterijem?
uros.samec
Fiat lux in fiat iustitia ( !! ) najprej, če že omenjate latinščino, ki se je niste učili le vi, potem pa še recimo nekaj Marka Avrelija; predvsem, "v bistvu koristnega je, da nujno koristno deluje!" in pa še " Zjutraj si reci, danes se bom srečal z malenkostnim, nehvaležnim, ošabnim, spletkarskim, obrekljivim, nepriljudnim človekom. Vse te napake so se nabrale v ljudeh, ker ne ločijo dobrega od hudega." Če komu, gospod Madison, Janša nosi luč, normalnim ljudem gotovo ne, če komu predstavlja pravičnost, potem inteligentnim ljudem gotovo ne, saj je obremenjen z stalnimi aferami, sodnimi postopki, katerih se po pravilu niti ne udeleži, dasiravno je poln kritik na sodni sistem, sam; ni ideal spoštovanja pravne države kot vemo. Kar se tiče prvega zapisa Marka Avrelija, DZ je želel storiti nekaj koristnega in to bi tudi koristno delovalo, kot presenečenje otrokom, ne glede na morda ne najbolj bistroumno izvedbo, toda Janša je seveda MORAL to uničiti, kot pač sam rad počne. Drugi zapis pa je zbirka lastnosti, ki so samo po naključju lahko podobne lastnostim vašega Janše. Skratka, šala iz moje strani. Pa lep dan gospod Madison, poskusite, da ga ne boste komu uničili.
Madison
rasPutin, tole spodaj mi je vzelo nekaj več časa kot vam vaš bolj ali manj posrečeni haiku. Glosa o rasPutinu Čeprav je v sebi že spoznal, da Putin v vojni zmagati ne more, je rasPutin do konca gnal proputinistične reklamne fore. Nedavno rasPutin je odkril svoj dar: da ljubke pesmi zna kovati. Al' naj na nov način ljudi privablja komentarje brati? Zdaj rasPutin se trudi ujeti zadnji vlak: nam svojo novo, pesniško narav prodati. Kako bi rusofil ostal, a ne proputinistični bedak? Tako, da rasPutina v rasPuškina bi uspel preimenovati!
MEFISTO
Samo ti, uroš.samec, misliš, da bolni otroci vedo, kdo je parlamentarna goska ter kdo je Zavec in da je levi fašizem na pohodu. Če je projekt propadel, bo nedolžnim otrokom prihranjeno le še eno razočaranje.
rasputin
Mad-ison, na žalost poante mojih zapisov ne razumeš. - Ne razumeš, da z vojno v Ukrajini izgubljamo vsi. Vsi smo vsak dan bolj revni zaradi nje. Če je tebi vseeno, meni ni. - Ne razumeš, da so pravljice o strašni velesili Rusiji, ki hlepi zavzeti vso Evropo, le lažna rusofobna propaganda brez podlage v dejstvih. - Ne razumeš, da je to vojno sprovocirala Amerika oziroma njena militaristična globoka država, ki želi obvladati ves svet in že desetletja stremi po podreditvi Rusije. - Ne razumeš, da je proameriški ukrajinski neonacistični režim, ki je bil vzpostavljen z ameriškim državnim udarom leta 2014, nedemokratičen režim. - Ne razumeš, da je Zelenski navaden diktator, de iure in de facto, saj je prepovedal opozicijske stranke in opozicijske medije, vlada pa s pomočjo politične policije in odredov smrti, ki ugrabljajo in ubijajo politične nasprotnike, zlasti ukrajinske Ruse. - Ne razumeš, da se nad ukrajinskimi Rusi že 8 let izvaja etnocid, genocid in eksodus. - Ne razumeš, da se Rusija ne bo odpovedala obrambi svoje manjšine v Ukrajini za nobeno ceno, tudi ne za ceno jedrske vojne. - Ne razumeš, da podpiraš satanistično kliko, ki je vzrok večine vojn na svetu, vključno z vojno v Ukrajini. Še marsičesa ne ne razumeš ali pa nočeš razumeti.
MEFISTO
Urška Klakočar Zupančič:
"Šlo je za simbolno dejanje za otroke, ki se borijo z zahrbtno boleznijo. Otrokom smo želeli dati upanje in moč, da se borijo še naprej in da bodo na koncu zmagali. To kratki film tudi prikazuje. Tiste ljudi, ki so otrokom pokvarili presenečenje in tako grdo izrabili to simbolno gesto, bi moralo biti sram."
Še kdo dvomi v njeno dobrodelnost in v zdrav duh v njenem telesu?
Peter Klepec
Otroci ne vedo kdo je ta Urska. Samo odrasli vedo in odraslim je bil film tudi namenjen.
Madison
Če so Italijani nekoč v parlamentu lahko imeli Cicciolino, imamo menda lahko tudi Slovenci Urško!
Ta s svojim imenom in obnašanjem najprej asociira na Urško iz Prešernove pesnitve o povodnem možu - obe radi plešeta in zbujata pozornost pogledov, najraje moških.
Velika je obzirnost slovenskih medijev do predsednice DZ, ki si, upravičeno in vljudno rečeno, zasluži opis 'iskalka pozornosti'. Američani bi bili pri ocenjevanju takega obnašanja mnogo bolj neprizanesljivi v izrazju, kajti iščočim pozornosti običajno rečejo 'attention whore'.
Če Urška, čisto slučajno ne bi bila pristašica golobistov, temveč katere od strank aktualne opozicije, bi jo - kot predsednico državnega zbora pa še sploh! - slovenski prolevičarski mediji, že po njeni prvi eskapadi pred častno četo na državni proslavi, brezkompromisno raztrgali. O tem ni dvoma.
Vse bolj kaže, da ta ženska potrebuje iskren pogovor s psihologom ali s psihoterapevtom, ki bi ji pomagal odgovoriti na vprašanje, od kod in čemú pri njej ta neobrzdana potreba po zbujanju pozornosti. Laiki ugotavljamo, da je popolnoma zgrešila poklic, saj nujno potrebuje velik oder ter občudujoče poglede in aplauze.
rasputin
Mad-ison modri mož vzame Urško pod nož, jo čisto po moško, secira psihološko.
Madison
rasPuškin, pesnikovanje vam gre mnogo bolje od rok kot proputinistična propaganda - v pesnjenju ste vsaj izvirni, v proputinistično propagandne namene pa se ponavljate kot stara lajna.
Kraševka
Imate prav, Urška in Šarec bi bila najprimernejša, da zabavata ljudi na VELIKEM ODRU, povsod drugje, pa delajo le škodo. Res so Italijani imeli nekoč v parlamentu Cicciolino, vendar je bila le poslanka, kot je Miha Kordiš, Mojca Šetinc.... Ni pa nikoli v Rimu Cicciolina vodila parlamenta. Italijani imajo vseeno toliko bontona in prevdarnosti, da ji tega ne bi dovolili. Naša Levica pa podira rekorde pri razuzdanosti in podiranju vseh moralnih norm.
rasputin
Mad-ison, če si ti propagandist, jaz nisem. Pišem to, kar vidim skozi meglo zahodne propagande. Ti pa vidiš samo to meglo.
Friderik
To početje nima z dobrodelnostjo nič. Dobrodelnost je to, da sebi nekaj vzameš, da daš lahko to drugim. Promovirala je sebe in nič drugega. Očitno ji je všeč, da je stalno na tapeti. Dejan Zavec pa tudi še ne ve zakaj sedi v parlamentu.
Stajerska2021
Dobro bi bilo videti njen zdravstveni karton....
MEFISTO
Podatki na zdravstvenem kartonu so sicer tajni, vendar jih jeUrška Klakočar Zupančič sama razkrila.
MEFISTO
Mar Urški Klakočar Zupančič ob nastopu dela v državnem zboru ni bilo treba delodajalcu z zdravniškim spričevalo dokazati, da je psiho fizično sposobna za svoje delo?
MEFISTO
Prebral sem, da je Urška Klakočar Zupančič tista nekdanja sporna okrajna sodnica, zdaj pa političarka novega kova, ki svojo - tudi povsem slučajno - politično kariero gradi na verbalnih in vizualnih izpadih ter domnevnemu seksapilu, vpitju, dekoltejih, očitnem primitivizmu, robustni nedostojnosti, lažnem feminizmu, pa tudi skozi kršenje zakonov ter ustave, vse to zapakirano kot "podiranje tabujev" in protokolov, povsem načrtno ter grobo zlorabila ozaveščanje boja proti otroškemu raku in snemanje filma v ta namen, za osebno politično promocijo. Nič drugega!
jozo
Ja to je tista sodnica,ki je pijana kot c..a s titovko na glavi plesala kolo.zato pri njej drog v parlamentu ne bi bil nobeno presenečenje.Že sedaj je DZ podoben bolj bordelu.
Kraševka
Kot se je v medijih bralo, naj bi ta sodnica nedavno obiskovala psihiatra. Za PILOTA in tudi šoferja, so pomembne PSIHO-FIZIČNE sposobnosti. Tako zdravniško spričevalo, bi morali imeti tudi Predsednik države in vlade ter tudi poslanci, ker dejansko imajo veli moč, ki jo ob nepravilni rabi, lahko obrnejo PROTI - državi in državljanom.
rasputin
Parlament smo ljudje - bi lahko bila parola Urške.
Boksar v parlamentu je seveda boksar.
Razposajena, vesela, srečno ločena dama pa je tudi to, kar je.
Človek se ne rodi kot politik, niti se ne izšola za politika.
Kraševka
Imate prav, rasputin, vsak človek je to kar je. Starejši Slovenci so včasih rekli: "Kar si, si, niti svinja ne rataš, če to nisi."
Peter Klepec
re:...niti se ne izšola za politika. No ja, v SLO ze ne, drugje pa praviloma ja.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.