Erjavec po sedmih urah iz poslancev DeSUS le iztisnil podpise za svojo mandatarsko kandidaturo
POSLUŠAJ ČLANEK
Kar dobrih sedem ur je trajal včerajšnji sestanek med predsednikom DeSUS in kandidatom KUL za mandatarja, Karlom Erjavcem ter štirimi poslanci te stranke, na katerem je Erjavec zahteval njihove podpise pod predlogom za konstruktivno nezaupnico ter jih na koncu, po njegovih besedah, tudi dobil.
Danes se sicer kaže, da Erjavec vseh štirih podpisov svojih poslancev vendarle še nima.
Dolžino sestanka je Erjavec novinarjem pojasnil z analiziranjem dogodkov v stranki v lanskem letu, za poslance pa je dejal, da so stari prijatelji in da je bila razprava dinamična.
Danes se je kandidat za mandatarja sestal še z ostalimi strankami KUL koalicije ter pridobil njihovih 39 glasov, s katerimi bodo (če vendarle dobijo še DeSUS-ove 4) v petek vložili konstruktivno nezaupnico proti Janševi vladi.
"Osebno prevzemam odgovornost za 43 glasov," je po maratonski razpravi s poslanci DeSUS pred novinarji povedal Karl Erjavec. "Razprava je trajala veliko časa, ker smo zanalizirali dogodke v stranki v lanskem letu, morali smo preveriti tudi, kakršna je situacija na terenu. Zelo pomembno je tudi to, da je odločitev o tem, da smo odšli iz vladajoče koalicije povzročila, da se je članstvo v stranki pomirilo," je dejal.
S terena sicer prihajajo drugačne informacije, namreč da kar nekaj DeSUS-ovih pokrajinskih odborov - ljubljanski, dolenjski, podravski, ptujski in odbor z Obale, nasprotuje Erjavčevi mandatarski ambiciji in so zadovoljni z doseženim v tej vladi. Tem je predsednik DeSUS ta večer med vrsticami napovedal čistko, češ, da bo poenotil in utrdil politike stranke, ki je bila sprejeta na odborih. Pomenljivo je dejal, da na visokih položajih v mestnih in drugih odborih ne more biti ljudi, ki niso enotni z organi stranke.
Po Erjavčevih besedah so torej vsi štirje poslanci podporo za mandatarja izrekli. Če bo Erjavcu in podpornikom uspelo priti na oblast, bo poleg mandatarja stranka DeSUS imela še enega ministra, bo pa to stvar nadaljnjih pogovorov, če bo konstruktivna nezaupnica uspela.
"Sem optimist, mislim, da obstaja možnost oblikovanja nove vlade. Jutri bo sestanek koalicije KUL, kjer se bomo konkretno pogovorili kako bomo ta postopek izpeljali," je še dejal Erjavec ter za petek napovedal vložitev konstruktivne nezaupnice, nadaljnja dinamika pa bo odvisna od odločitve, kdaj bo seja, ki mora biti izvedena najkasneje v sedmih dneh.
Pred mikrofon sicer ni stopil nihče od štirih poslancev DeSUS-a, katere je Karl Erjavec danes vendarle uspel prepričati v podpis pod svojo kandidaturo.
Že dopoldne pa se je za portal Siol.net na Erjavčevo vztrajanje, čeprav nima dovolj podpisov za večino, z nekaj sočnimi ocenami odzval parlamentarni "prosti strelec" Zmago Jelinčič.
"Erjavcu se je zmešalo. Kar počne, je uničevanje Slovenije. Namen je razbiti in uničiti Slovenijo in iz nje narediti ekspozituro nekega čudnega kapitala, ki ga je nekaj v naših logih, nekaj pa zunaj," je ocenil Jelinčič ter dodal, da na to gleda kot na rušenje države in na nadaljevanje tistega razmišljanja, da samostojna Slovenija ni intimna opcija nekaterih ljudi v Sloveniji.
Za Erjavca je še dejal, da išče medijsko pozornost, zato bo nezaupnico na vsak način vložil, ker so mu tako naročili tudi gospodarji.
Precej boljše mnenje o Erjavčevih kompetencah za predsednika vlade pa ima voditeljica Socialnih demokratov, Tanja Fajon. Dopoldne je dejala, da SD daje svoje podpise. "Ob vložitvi nezaupnice pričakujem 43 podpisov, vsebinsko bomo utemeljevali prihodnji teden," je povedala novinarjem.
Po njenem ni nevarnosti, da se nova koalicija sesuje vase, saj "ne bomo ponavljali napak levosredinskih vlad iz preteklosti."
Dodala je še, da če Erjavec ne bo dobil potrebnih glasov, Kul ni pokopan, saj je enotna opozicija, ki deluje s svojim programom.
Danes se sicer kaže, da Erjavec vseh štirih podpisov svojih poslancev vendarle še nima.
Dolžino sestanka je Erjavec novinarjem pojasnil z analiziranjem dogodkov v stranki v lanskem letu, za poslance pa je dejal, da so stari prijatelji in da je bila razprava dinamična.
Danes se je kandidat za mandatarja sestal še z ostalimi strankami KUL koalicije ter pridobil njihovih 39 glasov, s katerimi bodo (če vendarle dobijo še DeSUS-ove 4) v petek vložili konstruktivno nezaupnico proti Janševi vladi.
"Osebno prevzemam odgovornost za 43 glasov," je po maratonski razpravi s poslanci DeSUS pred novinarji povedal Karl Erjavec. "Razprava je trajala veliko časa, ker smo zanalizirali dogodke v stranki v lanskem letu, morali smo preveriti tudi, kakršna je situacija na terenu. Zelo pomembno je tudi to, da je odločitev o tem, da smo odšli iz vladajoče koalicije povzročila, da se je članstvo v stranki pomirilo," je dejal.
S terena sicer prihajajo drugačne informacije, namreč da kar nekaj DeSUS-ovih pokrajinskih odborov - ljubljanski, dolenjski, podravski, ptujski in odbor z Obale, nasprotuje Erjavčevi mandatarski ambiciji in so zadovoljni z doseženim v tej vladi. Tem je predsednik DeSUS ta večer med vrsticami napovedal čistko, češ, da bo poenotil in utrdil politike stranke, ki je bila sprejeta na odborih. Pomenljivo je dejal, da na visokih položajih v mestnih in drugih odborih ne more biti ljudi, ki niso enotni z organi stranke.
Po Erjavčevih besedah so torej vsi štirje poslanci podporo za mandatarja izrekli. Če bo Erjavcu in podpornikom uspelo priti na oblast, bo poleg mandatarja stranka DeSUS imela še enega ministra, bo pa to stvar nadaljnjih pogovorov, če bo konstruktivna nezaupnica uspela.
"Sem optimist, mislim, da obstaja možnost oblikovanja nove vlade. Jutri bo sestanek koalicije KUL, kjer se bomo konkretno pogovorili kako bomo ta postopek izpeljali," je še dejal Erjavec ter za petek napovedal vložitev konstruktivne nezaupnice, nadaljnja dinamika pa bo odvisna od odločitve, kdaj bo seja, ki mora biti izvedena najkasneje v sedmih dneh.
Pred mikrofon sicer ni stopil nihče od štirih poslancev DeSUS-a, katere je Karl Erjavec danes vendarle uspel prepričati v podpis pod svojo kandidaturo.
Počivalšek: vložitev konstruktivne nezaupnice je dobra novica
Na Erjavčevo napoved petkove vložitve konstruktivne nezaupnice je po besedah predsednika SMC Zdravka Počivalška "dobra novica", saj moramo "to politično situacijo moramo hitro in dokončno rešiti."
Kot je dejal, jim to umetno ustvarjanje vladne krize in pritiski na poslance, naj ne spoštujejo sklepa sveta stranke in naj rušijo vlado s Karlom Erjavcem, že neka mesecev črpa energijo
Zato je po njegovih besedah nujno,
da se čim prej preštejemo v parlamentu.
"Verjamem, da ima Vlada Republike Slovenije stabilno podporo in da bomo v kratkem to ugotovili tudi v Državnem zboru," je še dodal Počivalšek.
Na Erjavčevo napoved petkove vložitve konstruktivne nezaupnice je po besedah predsednika SMC Zdravka Počivalška "dobra novica", saj moramo "to politično situacijo moramo hitro in dokončno rešiti."
Kot je dejal, jim to umetno ustvarjanje vladne krize in pritiski na poslance, naj ne spoštujejo sklepa sveta stranke in naj rušijo vlado s Karlom Erjavcem, že neka mesecev črpa energijo
Zato je po njegovih besedah nujno,
da se čim prej preštejemo v parlamentu.
"Verjamem, da ima Vlada Republike Slovenije stabilno podporo in da bomo v kratkem to ugotovili tudi v Državnem zboru," je še dodal Počivalšek.
Jelinčič za Siol: Erjavcu se je zmešalo
Že dopoldne pa se je za portal Siol.net na Erjavčevo vztrajanje, čeprav nima dovolj podpisov za večino, z nekaj sočnimi ocenami odzval parlamentarni "prosti strelec" Zmago Jelinčič.
"Erjavcu se je zmešalo. Kar počne, je uničevanje Slovenije. Namen je razbiti in uničiti Slovenijo in iz nje narediti ekspozituro nekega čudnega kapitala, ki ga je nekaj v naših logih, nekaj pa zunaj," je ocenil Jelinčič ter dodal, da na to gleda kot na rušenje države in na nadaljevanje tistega razmišljanja, da samostojna Slovenija ni intimna opcija nekaterih ljudi v Sloveniji.
Za Erjavca je še dejal, da išče medijsko pozornost, zato bo nezaupnico na vsak način vložil, ker so mu tako naročili tudi gospodarji.
Tanja Fajon: naš moto delovanja v novi koaliciji je: Janša je razdiralen, Erjavec je povezovalen
Precej boljše mnenje o Erjavčevih kompetencah za predsednika vlade pa ima voditeljica Socialnih demokratov, Tanja Fajon. Dopoldne je dejala, da SD daje svoje podpise. "Ob vložitvi nezaupnice pričakujem 43 podpisov, vsebinsko bomo utemeljevali prihodnji teden," je povedala novinarjem.
Po njenem ni nevarnosti, da se nova koalicija sesuje vase, saj "ne bomo ponavljali napak levosredinskih vlad iz preteklosti."
Dodala je še, da če Erjavec ne bo dobil potrebnih glasov, Kul ni pokopan, saj je enotna opozicija, ki deluje s svojim programom.
Se je pa Erjavec precej potegnil nazaj glede min. za kmetijstvo J. Podgorška, ki je za razliko od T. Gantarja ostal na položaju. Če je še nedolgo nazaj napovedoval njegovo izključitev iz stranke, pa zdaj pravi, da se bo z njim še pogovoril, in da razume njegovo državotvorno držo.
— Miha Orešnik (@MihaOresnik) January 12, 2021
Na koncu je blo 7 ur. Na srečo vseh potem policijska ura, da so lahko šli domov. https://t.co/fk3MUgJoqw
— BojanPožar (@BojanPozar) January 12, 2021
Povezani članki
Zadnje objave
Kdo živi tisoč življenj?
23. 4. 2024 ob 18:45
Učenec oklofutal učiteljico, nasilje na šolah narašča
23. 4. 2024 ob 12:00
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
23. 4. 2024 ob 7:01
Ali je otrok razrvan in ne more spati?
22. 4. 2024 ob 18:45
Slovenska policija zatajila ob napovedi strelskega napada
22. 4. 2024 ob 16:50
V politiko vstopata še dva novinarja TV Slovenija
22. 4. 2024 ob 15:13
Ekskluzivno za naročnike
Slovenska policija zatajila ob napovedi strelskega napada
22. 4. 2024 ob 16:50
Odilo Globočnik – nacistični zločinec slovenskih korenin
21. 4. 2024 ob 17:30
Štirje kovači muzicirajo že sedemdeset let
21. 4. 2024 ob 6:31
Prihajajoči dogodki
APR
24
SAKRALNI ABONMA – KOMORNI ZBOR KGBL IN AMBROŽ ČOPI
19:30 - 21:00
Video objave
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 20:10
Izbor urednika
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
Vračajo se vici o policajih
17. 4. 2024 ob 6:31
23 komentarjev
MEFISTO
KUL je v hudih težavah.
Časa bo zmanjkalo.
Včeraj je Erjavec sedem ur štel glasove svojih štirih poslancev pa ni prišel do kraja.
Kraševka
Kdor šteje 7 ur - 4 glasove svojih, zgleda, da ima vse KVALITETE, da vodi Slovenijo. Vsaj Levica tako zatrjuje.
IgorP
Tvoji somišljeniki z levega pola bi ti tako odgovorili: V ustavi piše, da je poslanec predstavnik vsega ljudstva in ni vezan na nobena navodila.
Se strinjam Silvester, a potem naj kandidira kot samostojni kandidat ne pa na listi stranke! Vem, da tako piše, a je to en sam larifari, ker so poslanci večinoma samo glasovalni stroj ene ali druge opcije!
bonaparte
Igor, tokrat se pa strinjam s tabo.
MEFISTO
To pa bo mandatar, ki je moral celo poslancem lastne stranke lomiti roke, da so po dolgem mučenju obljubili svoje podpise.
Kraševka
To se vidi, da je Erjavec DIKTATOR - velikega formata!
STAJERKA2021
Kremeniti, mar ni to kaznivo dejanje, pridobiti soglasje pod prisilo? Kje so organi pregona? Izsiljevane, ponujanje raznih "nagrad"? 8 ur trajajoč sestanek, ki bi, če bi bili poslanci za, bil zaključen v 5 minutah? Aha, to je demokracija po levičarsko? Če je kdo v četrtek, 14. 1. 2021 gledal v Tarči nastop Erjavca, mu je lahko kristalno jasno, kakšen domet ima ta rusofilski politik. Prevzel pa je tudi besednjak Fajonove - jedrna, brutalno, demokracija, zavajanje, nadzor, JJ, kriza, norosti vlade itd. In najboljša je ta, da ta vlada nima podpore pri državljanih? Erjavec si očitno ni pogledal svojih glasov na volitvah? Niti 400 jih ni dobil.Niti kot poslanec ni mogel prilesti v DZ. In ravno on je sedaj visoko kvalificiran o tem, kdo ima zaupanje in kdo ne! Pravi je za KUL burkaško koalicijo! Pa kdo ga jemlje resno, če mora svojim poslancem 8 ur zvijati roke in jih izsiljevati za podpise, ker - bi on rad bil mandatar!
Alojzij Pezdir
Kot pravi Karl Erjavec, je bil več kot šest-urni sestanek s poslansko skupino Desusa - "dinamičen".
Verjamemo.
Verjetno ni šlo le za "dinamične" grožnje z uporabo "palice", ampak tudi za "dinamične" sladke obljube v formatih različnih finančnih, materialnih in statusnih privilegijev, s katerimi bodo skušali Erjavčevi "botri" iz podzemlja "globoke/ugrabljene države" v nadaljevanju prepričati še koga iz vladajoče SMC, da bodo dosegli magičnih 46 glasov podpore za destruktivno nezaupnico legalni in legitimni vladi ter za ponovno vzpostavitev popolnega levega nadzora nad vsemi finančnimi viri in pipicami javne porabe v RS.
Je pa vprašanje, koliko časa, "dinamično" uporabljenih groženj z "batinami" in obljub sladkih podkupninskih "korenčkov" bo potreboval v zakulisju plenarne seje poslancev DZ RS, ki bodo tajno glasovali o destruktivni nezaupnici legalni in legitimni vladi ter ki ga naj bi destruktivno kandidirali za novega premiera samooklicane koalicije KUL?
Naravnost škandalozno in neverjetno pa je, kako zlahka kršijo prvaki koalicije KUL s Karlom Erjavcem na čelu ustavno načelo tajnosti glasovanja v DZ RS, kako neustavno javno nenehoma izsiljujejo in posiljujejo z lastnimi političnimi cilji in zahtevami demokratično in polnopravno izvoljene od-poslance ljudstva, ki so po ustavi svobodni in neodvisni od-poslanci volivcev in nikakor suženjsko podrejeni "delegati" strankarskih prvakov ali notranjih strankarskih organov.
Vodstvo Državnega zbora RS je zavezano veljavni ustavi in zakonodaji ter veljavnim mednarodnim političnim standardom, da zagotovi popolno tajnost glasovanja o t. i. konstruktivni nezaupnici, da prepreči vsakršne pritiske na izvoljene poslance in njihovo osebno svobodo ter nedotakljivost ter da prepreči vsak poskus morebitnega nadzora nad njihovim glasovanjem s strani vodstev političnih strank, interesnih lobijev podzemlja "globoke/ugrabljene države" in/ali tujih obveščevalnih služb in podobnih špijonskih agentur.
STAJERKA2021
Anomalija našega političnega prostora!
Erjavec, ki ni dobil niti mandata v DZ, bil odstavljen kot predsednik Desusa, brez podpore lastne stranke? Sedaj pa, čudež, Erjavec edini rešitelj Slovenije pred aktualno vlado JJ?
Politični barometer Erjavca komaj zaznava! In on ruši vlado, poziva in izsiljuje dve stranki, svojo Desus (iz katere so ga že nagnali) in SMC, da izstopijo in se podajo na avanturo KUL loka z burek koalicijo!
Kaj tako nehigienskega ne vidiš vedno!
To je tako, kot da je predsednik razreda glavni cvekar! Nihče ga ne mara in ne podpira, rad pa bi bil glavni in vodil vse ostale, kaj morajo početi - da bodo takšni kot on??
Luzer bo vodil vlado????
IgorP
Anomalija je tvoje razmišljanje! Kakšen mandat je v DZ imel Andrej Bajuk, ko je bil izvoljen za premierja? Sploh ne poznate, kako poteka imenovanje premierja!!!
bonaparte
Sam prav občudujem poslance DESUS kako znajo razmišljati s svojo glavo.
Bi pa rad videl njihove glave bolj od blizu. Po mojem mora biti na njih polno bušk, saj se verjetno tolčejo z glavami ob zid, ko so spoznali, kakšno napako so naredili, ker so Aleksandro Pivec spravili iz predsedniškega mesta DESUS in s položaja kmetijske ministrice.
Kraševka
Res je. Še vedno mislim, da so sedaj poslanci, v globino spoznali Erjavca, kot diktatorja, ki ga primerjaš lahko celo s Hitlerjem. Kajti tudi slednjemu so bližnji sodelavci obrnili hrbet. In to imajo vso pravico storiti tudi poslanci Desus. Saj niso njegovi sužnji, da bi jih lahko tako "stiskal za vrat", kar je delal že celo leto 2020. Vendar je bilo najboljše za poslance in tudi upokojence, ko ni imel Erjavec "vajeti v svojih rokah". In to poslanci Desus vedo in če so zvesti svojim volilcem, lahko spet pokažejo Erjavcu "vrata".
ales
Zafrustrirani tipi z zelo slabo samopodobo so profil diktatorjev. In Erjavec je nedvomno na prvem mestu na tej listi, še višje kot Šarec. Trenutno še sledi "smernicam" murgelskih kapitalistov. Če pride na oblast se bo vsem poskusil maščevati in diktatura v Sloveniji se bo približala tisti iz 70 let prejšnjega stoletja. To so v SD že dojeli in mu ne bodo dali vseh glasov. Škoda, slovenski narod bi potreboval šok terapijo, da se strezni.
Janša take šok terapije ni bil, in ni sposoben. Sicer bi že 1994 zaropotal, ko je imel vso vojsko na svoji strani. In pod Janšo ni in ne bo prišlo do nujnih sprememb.
Te bo prinesla ekonomska situacija v naslednjih 5 letih, ko denarja ZDA in EU ne bosta več tiskali. Le da bo šok terapija takrat 5-krat bolj boleča kot bi bila danes, in 10-krat bolj boleča kot bi bila 1994.
APMMB2
Če je DESUS interesna stranka upokojencev, potem so upokjenci dobili z vlado Janeza Janše več, kot v vsej svoji zgodovini.
Kljub temu je Erjavec strako izključil iz koalicije in zahteva, da poslanci glasujejo za nezaupnico vladi.
Če je kaj, potem je to prvovrstno ideološka igra. Namreč samo ideologija je lahko tako slepa, da ne vidi dejanskega stanja, to je znatno izboljšanje razmer med upokojenci.
Podobno prvovrstno ideološka poteza je stavka v policiji.
Plačni seznam kaže, da policisti stavkajo samo iz ideoloških razlogov. Stavka sindikat, ki združuje vodilne policiste, prav tiste, ki imajo fantastične plače. Minister je te plače razkril in ljudem pokazal, da je stavka ideološki manever namenjen rušenju vlade.
In če gremo dalje, lahko vidimo, da opozicija vlado ruši samo na ideološki podlagi.
Torej, kdo uganja ideologijo?
Pa si poglejmo Igorja. Ne počne nič drugega, kot kritizira vlado in Janeza Janšo. Nima pa niti enega samega argumenta, ki bi utemeljil svoje sovraštvo, kajt njegovo početje lahko štejemo le, kot sovraštvo.
Vzrok? Verjetno podoben, kot pri Erjavcu in policistih. Ideologija in želja po oblasti.
Če že ni oblastna oseba, je pa vsaj lakajček, ki mora ubogati svojega gospodarja.
Kraševka
Že dolgo tega je bilo jasno, da Erjavčev Desus, je le izpostava ZZB in ni interesna skupnost UPOKOJENCEV. To je bilo le nekaj časa, ko je stranko vodila Pivčeva, ki se je res zavzemala za upokojence, pa so jo zrušili in spet postali le partijska celica ZK.
Kraševka
Če Erjavec res PRITISKA in grozi SVOJIM, sam pokaže, da je DIKTATOR.
Ko opravi s svojimi, bo začel "mrcvariti" druge itd....!
Sloveniji je zadal res, že veliko škode. Nihče od pametnih, ga ne bo podprl!
IgorP
Kraševka Izvoljeni so bili na listi stranke, zato naj spoštujejo odločitve vodstva stranke! A si znaš predstavljati reakcijo Janeza, če bi zvedel, da je kateri poslanec SDS glasoval proti predlogu SDS-a??? Če si pri volji, napiši odgovor!!
slovenc sm
Igor, zakaj pa potem drugačno zgodbo razlagate za poslance SMC? Poslanci so neodvisni. Kot je napovedal že avtor članka, je takšno pritiskanje vsekakor slab znak za kakršnokoli sodelovanje teh poslancev z Erjavcem za naprej. Če bi to JJ delal, bi zagnali velik halo in ga primerjali z avtoritarnim voditeljem itd.
helena_3
Spoštovana Kraševka, žal pri tej podpori ne bo šlo za pamet, pač pa za denar.
bonaparte
Tvoji somišljeniki z levega pola bi ti tako odgovorili: V ustavi piše, da je poslanec predstavnik vsega ljudstva in ni vezan na nobena navodila.
Kraševka
Potem pa se Erjavec poslužuje veeeelike KORUPCIJE, če podkupuje poslance! Kaj pri tem pravi predsednik KPK in Računskega sodišča - Vesel, ali je vesel, ali bo to obsodil?
MEFISTO
Igor, ne moreš primerjati Karlija in Janeza. Karli ne more diktirati poslancem, ker so ga volivci izpljunili. Izzivam te, da nam poveš, kdaj je dal Karli kak pameten predlog, ki bi ga naj poslanci upoštevali, ne da bi se sami skregali z zdravo pametjo.
MEFISTO
Kraševka, od pametnih ga res ne bo nihče podprl, toda to je slaba tolažba, ker imajo na sleparski in plenilski levici za kaj takega dovolj neumnih poslancev.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.