Duhovnik Sandi Koren sobratom: Zgražam se nad vsakim v Cerkvi, ki skuša zločince obvarovati in se upa še naprej imenovati "pastir"
Dogajanje okrog razkrivanja spolnih zlorab v Cerkvi na Slovenskem se mi zdi surrealistično.
Tiste, ki želijo Jezusovo Cerkev čisto in sveto, zmerjamo z izdajalci in uničevalci Cerkve. Ščitimo zločince, ki so kot Juda izdali Jezusa in so volkovi v ovčji preobleki. Ubogati moramo ljudi na vrhu, ki jim ne zaupamo. Ne zaupamo jim, ker ni dovolj, da to nekje piše, temveč ker morajo biti zaupanja vredni. In to niso zaradi dejanj, oziroma nedejanj, ki smo jim priča od mariborske finančne afere naprej, ko duhovniki in laiki, Cerkev, nismo (bili) vredni zaupanja vodilnih.
Nadalje je surrealistično, da se ti ljudje uklanjajo določenim lobijem; ne pomaga tudi, da vsi to vemo. Ter to, da se s financami v Cerkvi še vedno dela nepregledno. Ne pomaga niti, da se v Cerkvi ne uboga papeža.
Še bi lahko pisal, pa najbrž že vse to veste. Surrealno je, da se kljub temu še naprej pretvarjamo, da nič ne vemo. Če pa že kaj vemo, da moramo o tem molčati, da bo samo minilo in da bomo tako rešili problem. Kot da nismo teologi in nas Sveto pismo ni naučilo, da vsako zlo, ki ga skriješ, na skrivnem najbolje deluje in od znotraj razjeda.
Kot duhovnik in kot kristjan čutim Božji klic in sveto odgovornost, da se zoperstavim tem, ki hočejo Cerkev na kolenih. To pa so pedofili v Cerkvi in vsi, ki jih zagovarjajo, izgovarjajo, prikrivajo in molčijo. Kdor tako dela, drži vrečo in je enako kriv. Mnogi sobratje tako čutijo. Zakaj smo torej še vedno tiho in se uklanjamo diktatu lobijev, ki preko vodilnih v Cerkvi kalijo vodo in proizvajajo meglo?
Tukaj ne zmorem debate s tistimi, ki bi to opravičevali in iskali odgovore v nekih starih rekih. Moralni zakon je tukaj jasen. Kdor izvaja spolni napad na mladoletne, mu moramo to na najhitrejši in najučinkovitejši način preprečiti in z učinkovito kaznijo pokazati vsakemu, ki bi to želel, da je tu ničelna toleranca. O tem ni debate.
Enostavno je treba reči bobu bob in cesarju, da je gol: kdor zagovarja te ljudi, je sam zraven ali pa je skrajno neodgovoren slabič.
Tukaj zahtevam kot duhovnik in katolik, da se nehamo igrati. Dajem vso podporo iniciativi Dovolj.je in se zgražam nad vodilnimi v Cerkvi, ki predstavnikov te iniciative nočejo sprejeti in z njimi sodelovati. Zgražam se nad vsakim, ki se spravlja nad žrtev pedofilije in jo poskuša ustrahovati, da bi molčala.
Zgražam se nad vsakim v Cerkvi, ki poskuša to prikriti, olepšati, zločince obvarovati in se še naprej upa sam sebe imenovati “pastir“. To so volkovi, ne pastirji. Trop, ki lovi. Ta trop je, zgleda, v Cerkvi na Slovenskem kar velik in dobro organiziran.
Naj si samo kdo drzne zagovarjati te barabe in se spravljati nad te, ki hočejo počistiti ta hlev. Jeza mnogih v Cerkvi se dviga in povem vam, ko bo to počilo, bo hudo.
Tudi zaradi tega je v duhovniški klepetalnici in vsepovsod tiho. Bojim se, da je zatišje pred nevihto. Naši vodilni so z roko v roki z lobiji poskrbeli, da so ustvarili ozračje nezaupanja in razkola v naši Cerkvi. Žal mi je, da se moram po kar dolgem času v tišini sedaj tako izpostavljati. A kdo drugi se bo?
“Koga naj pošljem?” Od drugih ne morem tega pričakovati, če tega sam ne naredim. Vas pa velika večina molči in tišči glavo v pesek, misleč, da nič ne morete.
Žal vam moram povedati, da ste ali zelo prestrašeni ali pa hudi slabiči. Če smo celibaterji, še nismo skopljeni. Bodimo moški in ženske kot se spodobi in ne dovolimo, da nam nekateri uničijo našo Cerkev.
Tiste, ki želijo Jezusovo Cerkev čisto in sveto, zmerjamo z izdajalci in uničevalci Cerkve. Ščitimo zločince, ki so kot Juda izdali Jezusa in so volkovi v ovčji preobleki. Ubogati moramo ljudi na vrhu, ki jim ne zaupamo. Ne zaupamo jim, ker ni dovolj, da to nekje piše, temveč ker morajo biti zaupanja vredni. In to niso zaradi dejanj, oziroma nedejanj, ki smo jim priča od mariborske finančne afere naprej, ko duhovniki in laiki, Cerkev, nismo (bili) vredni zaupanja vodilnih.
Nadalje je surrealistično, da se ti ljudje uklanjajo določenim lobijem; ne pomaga tudi, da vsi to vemo. Ter to, da se s financami v Cerkvi še vedno dela nepregledno. Ne pomaga niti, da se v Cerkvi ne uboga papeža.
Še bi lahko pisal, pa najbrž že vse to veste. Surrealno je, da se kljub temu še naprej pretvarjamo, da nič ne vemo. Če pa že kaj vemo, da moramo o tem molčati, da bo samo minilo in da bomo tako rešili problem. Kot da nismo teologi in nas Sveto pismo ni naučilo, da vsako zlo, ki ga skriješ, na skrivnem najbolje deluje in od znotraj razjeda.
Zakaj smo še vedno tiho in se uklanjamo diktatu lobijev, ki preko vodilnih v Cerkvi kalijo vodo in proizvajajo meglo?
Zakaj podlegamo diktatu lobijev?
Kot duhovnik in kot kristjan čutim Božji klic in sveto odgovornost, da se zoperstavim tem, ki hočejo Cerkev na kolenih. To pa so pedofili v Cerkvi in vsi, ki jih zagovarjajo, izgovarjajo, prikrivajo in molčijo. Kdor tako dela, drži vrečo in je enako kriv. Mnogi sobratje tako čutijo. Zakaj smo torej še vedno tiho in se uklanjamo diktatu lobijev, ki preko vodilnih v Cerkvi kalijo vodo in proizvajajo meglo?
Tukaj ne zmorem debate s tistimi, ki bi to opravičevali in iskali odgovore v nekih starih rekih. Moralni zakon je tukaj jasen. Kdor izvaja spolni napad na mladoletne, mu moramo to na najhitrejši in najučinkovitejši način preprečiti in z učinkovito kaznijo pokazati vsakemu, ki bi to želel, da je tu ničelna toleranca. O tem ni debate.
Enostavno je treba reči bobu bob in cesarju, da je gol: kdor zagovarja te ljudi, je sam zraven ali pa je skrajno neodgovoren slabič.
Ko bo počilo, bo hudo
Tukaj zahtevam kot duhovnik in katolik, da se nehamo igrati. Dajem vso podporo iniciativi Dovolj.je in se zgražam nad vodilnimi v Cerkvi, ki predstavnikov te iniciative nočejo sprejeti in z njimi sodelovati. Zgražam se nad vsakim, ki se spravlja nad žrtev pedofilije in jo poskuša ustrahovati, da bi molčala.
Zgražam se nad vsakim v Cerkvi, ki poskuša to prikriti, olepšati, zločince obvarovati in se še naprej upa sam sebe imenovati “pastir“. To so volkovi, ne pastirji. Trop, ki lovi. Ta trop je, zgleda, v Cerkvi na Slovenskem kar velik in dobro organiziran.
Naj si samo kdo drzne zagovarjati te barabe in se spravljati nad te, ki hočejo počistiti ta hlev. Jeza mnogih v Cerkvi se dviga in povem vam, ko bo to počilo, bo hudo.
Zgovorna tišina
Tudi zaradi tega je v duhovniški klepetalnici in vsepovsod tiho. Bojim se, da je zatišje pred nevihto. Naši vodilni so z roko v roki z lobiji poskrbeli, da so ustvarili ozračje nezaupanja in razkola v naši Cerkvi. Žal mi je, da se moram po kar dolgem času v tišini sedaj tako izpostavljati. A kdo drugi se bo?
“Koga naj pošljem?” Od drugih ne morem tega pričakovati, če tega sam ne naredim. Vas pa velika večina molči in tišči glavo v pesek, misleč, da nič ne morete.
Žal vam moram povedati, da ste ali zelo prestrašeni ali pa hudi slabiči. Če smo celibaterji, še nismo skopljeni. Bodimo moški in ženske kot se spodobi in ne dovolimo, da nam nekateri uničijo našo Cerkev.
Avtor pisma svojim sobratom v duhovniškem stanu je Sandi Koren, župnik v Mozirju
Vse več žrtev se opogumlja, prihajajo nove prijave
Po ponedeljkovi tiskovni konferenci iniciative Dovolj.je (v videu si jo lahko ogledate na tej povezavi - v članku povsem spodaj) in pozivu žrtve spolne zlorabe duhovnika, Barbare Kompara, da se opogumijo tudi druge žrtve, je na Iniciativo prišlo 6 novih prijav spolnih zlorab.
Če ste bili žrtev spolne zlorabe s strani duhovnika, lahko prijavo oddate TUKAJ.
Po ponedeljkovi tiskovni konferenci iniciative Dovolj.je (v videu si jo lahko ogledate na tej povezavi - v članku povsem spodaj) in pozivu žrtve spolne zlorabe duhovnika, Barbare Kompara, da se opogumijo tudi druge žrtve, je na Iniciativo prišlo 6 novih prijav spolnih zlorab.
Če ste bili žrtev spolne zlorabe s strani duhovnika, lahko prijavo oddate TUKAJ.
Povezani članki
Zadnje objave
Minuta molka – skoraj nič ne gre več v pravo smer
19. 4. 2024 ob 13:00
Ključni dnevi za razdelitev deset tisoč računalnikov
19. 4. 2024 ob 10:45
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
Vlada spreminja postopke naročanja in najdaljše čakalne dobe
18. 4. 2024 ob 17:37
V Chicagu spor glede nezakonitih priseljencev
18. 4. 2024 ob 15:31
Škandalozno: Vlada namenja visoke nagrade provladnim medijem
18. 4. 2024 ob 12:36
Volitve na Hrvaškem – zmaga tradicionalnih vrednot
18. 4. 2024 ob 8:42
V Velenju vzklikali: »Lopovi! Lopovi!«
18. 4. 2024 ob 6:00
Ekskluzivno za naročnike
Minuta molka – skoraj nič ne gre več v pravo smer
19. 4. 2024 ob 13:00
Domovina 144: Zakaj policija ne preiskuje napovedanega strelskega pohoda
17. 4. 2024 ob 6:30
Prihajajoči dogodki
APR
20
Moški zajtrk s Petrom Gregorčičem
07:00 - 09:00
APR
20
Godalni kvartet kolektiva Carpe artem
19:00 - 20:30
APR
20
Večer z Nuško Drašček in Jako Puciharjem
20:00 - 22:00
APR
22
Koncert za zbor – Alfred Šnitke
20:15 - 21:30
APR
24
SAKRALNI ABONMA – KOMORNI ZBOR KGBL IN AMBROŽ ČOPI
19:30 - 21:00
Video objave
Odmev tedna: Festival norosti
13. 4. 2024 ob 6:00
Odmev tedna: Bitka praznikov
5. 4. 2024 ob 19:55
Izbor urednika
Vračajo se vici o policajih
17. 4. 2024 ob 6:31
Kako nam Robert Golob lomasti po denarnicah
11. 4. 2024 ob 6:31
18 komentarjev
veteranka
smreka, jaz nisem rekla, da je ta mlad duhovnik kaj zagrešil na področju spolnosti, pač pa, da so bile v zvezi s tem govorice, upravičene, ali ne ne vem, kar pa niti ni bistveno, neupravičene govorice človeka često še bolj prizadenejo in ga spravijo v obup, kot upravičene. Hotela sem samo to reči, če bi škof pravočasno ukrepal in ga prestavil v manj izpostavljeno službo, recimo za kaplana h kakemu modremu , očetovskemu župniku, ki bi malo popazil nanj in mu dobro svetoval, bi se nesreča morda ne ZGODILA ??!!
Prav primer J. P. pa nam kaže nesposobnost Cerkvenih oblasti, da bi to urejali. Primer P. je bil v dolgih letih večkrat izpostavljen ( dokazljivo je tudi, da so se prekrški ponavljali), pa se ni nič ukrepalo, zato ni čudno in se mi zdi tudi pravilno, da C.I. DOVOLJ.JE prihaja v javnost z objavo imen storilcev, saj hoče s tem doseči, da bi se začelo ukrepati. Zelo narobe se mi pa zdi, da se je nadškof Zore popolnoma odpovedal sodelovanja s C.I. DOVOLJ.JE , skupaj bi bili mnogo bolj učinkoviti.
draga.vuga
Na podlagi le govoric res ne moremo nikogar kar obtožiti. Seveda. Ko pa se oglasi nekaj žrtev zoper enega duhovnika (tu mislim lazarista J.P.) pa tem žrtvam jaz preprosto verjamem in ne razumem lazaristov, ki ga branijo, njegovih nadrejenih, škofov itd., da do sedaj niso nič ukrepali proti njemu. To seveda ni način. To je res pometanje pod preprogo. Za mene imajo njegovi nadrejeni, škofje, ki so bili seznanjeni z zlorabami (v njegovem primeru) velik GREH, ker niso nič naredili in so mu slaba dejanja omogočali še naprej.
In ker sami lazaristi, škofje niso nič ukrepali proti njemu...je seveda iniciativa Dovolj.je še kako potrebna. Nimam nič proti njej. Če škofje niso kos takim težavam naj se pa iniciativa s tem ukvarja.
Zdaj se sprašujem, kje je ta J.P.? Je še vedno v domu sv.Jožefa pri Celju? Če je...Kaj čakajo njegovi bratje lazaristi in škofje? Da bo še kaka žrtev ali kaj? Ne razumem. Naj se že zganejo in kaj ukrepajo.
Kraševka
smreka ob 9,26
Res moramo vse dobro pretehtati, preden preidemo na obtožbe.
Prav je, da iščemo RESNICO. Nikakr ni prav zakrivati ZLOČIN, toda HUDO narobe, je tudi LAŽNO OBTOŽEVATI.
In prav tu mislim, da bi bila civilna iniciativa Dovolj.je - dobrodošla, da bi skupaj s cerkvenimi dostojanstveniki pomagala reševati probleme in dobro vse razćistiti, preden se da na "veliki zvon",
Kot razumem iz komentarjev, je prav cerkev predlagala, naj se obrnejo ŽRTVE na policijo. Prav tu je nevarnost (ker naše institucije niso naklonjene Cerkvi), da se bodo dogajale tudi LAŽNE OBTOŽBE.
Tudi lažne obtožbe dojemam, kot ZLOČIN, ki umori človeka, dasiravno ostane pri življenju.
draga.vuga
Planinka, mislim, da vem o kom pises. O V.P.. Na podlagi cesa pa pises, da je imel take "prirojene tezave"? Kako naj clovek ve, da jih je res imel in komu skodil? Sama sem le slisala govorice, kaj vec kot to ne. In veckrat sem si mislila: Le samo Bog ve, kaj je res. Ker vecina ga je poznala kot dobrega, zelo aktivnega, ki je veliko naredil na podrocju pastorale,zupnije itd. Tudi sama sem bila na pogrebu. Ce bi vedela, da govorice res drzijo na pogreb ne bi sla. Tako pa sem sla in nisem vedela, kaj si misliti o govoricah. A je res ali ne... . Saj ne mores vedeti. Tako si clovek misli. So res zrtve v njegovem primeru? To sem se kdaj vprasala. Ali gre le za govorice z namenom blatenja? Kdo ve. Jaz ne. Samo Bog ve.
Kraševka
S.štor, hvala za odgovor !
Kraševka
Slovenski štor ob 2,35
Zelo obširno in globoko razmišljanje - v nočnih urah, ki jih ne kali šum zunanjega Sveta.
Tudi jaz gledam na DUHOVNIKE z vsem spoštovanjem. Res je to eden izmed najtežjih poklicev. Ljudje zahtevajo vedno, da duhovniki pomagajo ljudem. Premalo pa je tistih, ki pomagajo duhovnikom. Vse to je res.
Toda, ko kdo zaide v NEPRIMEREN poklic, z boleznijo, kar pedofilija je, morajo nadrejeni poskrbeti, da se ga te službe razreši. Kolikor spremljam iniciativo Dovolj.je, ugotavljam, da hočejo POMAGATI DUHOVNIKOM.
Je pa res, da je potrebno vse obtožbe dobro "pretehtati", nikakor pa ne pospraviti v predal.
Kakšen predlog imate vi, spoštovani Slovenski štor, da bi bilo reševanje tega najman boleče? Vsi, ki so v to kakor koli vpleteni, se mi smilijo. Pa tudi iniciativi, Dovolj.je, ne zavidam. Občutek imam, da se je v to podala z NAJBOLJŠIMI NAMENI! Ocenjujem, da bo to CERKEV bolj okrepilo, kot škodovalo.
Slovenski štor, vaše komentarjem vedno preberem, ker vsebujejo globoko razmišljanje in so na tem portalu zelo dobrodošli.
Hribarjev Rafko
Ko je Bog poklical sv. Frančiška Asiškega, da popravi njegovo Cerkev (ne cerkev - stavbo, kot se je najprej zmotil...), je bil najprej totalna črna ovca. Šele z radikalnim šokantnim javnim dejanjem (javnim samorazgaljenjem) so ga začeli počasi jemati resno.
Ne se bat!
V Cerkvi je hudo, kot je bilo že večkrat. Pa ravno to, da obstane, ravno to je največji dokaz, da Cerkev ni človeški izdelek. Je Božje Delo.
Kdor pa v Njej ne časti Boga, ampak perverzijo in gnusobo, ta se je že sodil sam, vsem titulam navkljub.
Dovolj.je je odgovor na trpeče krike današnih dni... Pogum!!!
Gospod Sandi Koren, H V A L A
Kraševka
Zelo dober prispevek. Iz napisanega razumem, da je za večino poštenih in Bogu predanih duhovnikov res z ODOBRAVANJAM sprejeta iniciativa Dovolj.je.
.Kovač, res je, to so bolani ljudje, ki jih dobimo v vseh poklicih. Potrebni so zdravljenja, ne pa zakrivanja. Predvsem pa ni prav, da delajo v poklicih (vzgojitelji, trenerji, učitelji, duhovniki, zdravniki...), kjer so v stalnem stiku z otroki.
Prepričana sem, da je še veliko duhovnikov takih, kot je spoštovani Sandi Koren. In prav taki duhovniki so sol Cerkve, da se bo lahko ohranila in rasla še v 3. tisočletju. Premalo zaslug naša družba prizna Cerkvi, kot instituciji.
Tudi sinoči na TV moram reči, da nisem imela vtisa, da bi gospod Naglič hotel stvari obrniti stran od dejstev. Deloval je pač, kot član institucije, kjer velja hirarhija. On je sigurno podrejen škofu. Ni pa niti z besedo dal misliti, da obsoja iniciativo Dovolj.je. Pred dnevi sem poslušala na radiju Ognjišče gospoda Strehovca, ki je pedofilijo obsodil in pozitivno ocenil iniciativo - Dovolj.je. Sama upam, da bo prišlo do zglednega SODELOVANJA, kar bo v INTERESU Cerkve, kot institucije, ter v interesu vernikov in njohovih mladoletnih otrok.
Take primere bi morali razčiščevati v vseh porah DRUŽBE. Zdaleč od tega, da je tega največ v Cerkvi. Mogoče je prav, da začnemo to v "Jezusovi Cerkvi" - duh Svetega duha, pa naj se razširi na vse pore družbe - tako USTANOVE, kot DRUŽINE.
Take iniciative, kot Dovolj.je, so dobrodošle. Podobno bi rabili tudi v ŠOLSTVU in SODSTVU. Predvsem to zadnje, je velik problem pri zlorabah svoje moči.
Hvala gospodu Sandiju Korenu, za njegovo prizadevanje, ki služi Bogu in ljudem.
veteranka
BIL je mlad duhovnik s temi prirojenimi težavami. poleg tega je bil na delovnem mestu, kjer je bil vsak dan v stiku z mladimi, celo otroci. Na škofiji so bili s tem primerom seznanjeni, saj so jih starši na to opozarjali, vendar niso nič ukrepali.
Potem se je zgodila dovolj verodostojna nesreče, sledil je LEP pogreb, pod škofovim vodstvom, z vsemi obveznimi hvalami in pohvalami , za odgovorne je bil primer zadovoljivo zaključen .
KAJ MISLITE, ALI RES ? Jaz mislim, da je bil za nesrečnega duhovnika res srečno zaključen ( Bog je usmiljen). tisti, ki temu duhovniku niso pomagali za časa življenja, pa bodo verjetno svoj RAČUN še morali PORAVNATI.
BARBARA RAKUN
Vso podporo g. Sandiju Korenu ki ga osebno poznam in je čudovit človek in čudovit duhovnik.
oakhrast
Bravo vsi razen Janeza.
Ves problem je doktrinalni... Ha, ta je pa dobra. Morda bi še nasedel, če ne bi bil takrat že pri svoji pameti in sem z veseljem spremljal Janeza XXIII., ki je mislil storiti nekaj drugega kot Pavel VI.. Še vedno trdim in nisem osamljen vernik katoliške cerkve, da je velikanski problem obvezni celibat škofijskih duhovnikov.
Kanon 1550: Te Kristusove navzočnosti v posvečenem nositelju cerkvene službe ne smemo razumevati tako, kakor da bi bil le-ta zavarovan zoper vse človeške slabosti, duha gospodovalnosti, zmot, celo greha. Moč Svetega Duha ne jamči na isti način za vsa dejanja nositeljev cerkvene službe. Medtem ko je pri zakramentih to jamstvo tako močno zagotovljeno, da niti greh nositelja službe ne more preprečiti sadu milosti, pa obstajajo mnoga druga dejanja, kjer človeški odtis nositelja službe pušča sledove, ki niso vselej znamenje zvestobe evangeliju in morejo zaradi tega škodovati apostolski rodovitnosti Cerkve.
miha.curk
Celibat tukaj žal ni problem. Pedofil ni zdrav človek, ki bi ga zadovoljilo, če bi bil lahko v zvezi z žensko. Če bi bile spolne zlorabe posledica tega da si duhovniki želijo spolnih odnosov, bi si poiskali ljubice, kot si jih baje že itak nekateri duhovniki. Podobno je z zlorabami v drugih celicah družbe, npr šolah. Ali so učitelji zavezani celibatu in zlorabljajo zaradi tega? Ne bi rekel. Ker da nekoga zlorabiš ni posledica zdravih potreb, ampak zblojenosti. Ponavljam: odprava celibata te zblojenosti ne bi rešila. Se pa strinjam, da koncil tudi nima glavne vloge. Nihče ne more dokazati, da pred njim zlorab ni bilo. Koncil je mogoče samo toliko omehčal strahospoštovanje do duhovnikov, da so si ljudje končno upali o tem spregovoriti.
matejg
Sandi, super napisano. Se 100% strinjam z vsem. Še več takšnih glasov znotraj duhovniških vrst rabimo. Hiša se lahko očisti samo od znotraj, od zunaj lahko samo spodbujamo...
MEFISTO
Združenje proti spolnemu zlorabljanju je opozorilo na primer domnevne spolne zlorabe otroka v enem od slovenskih javnih vrtcev.
Vzgojitelj naj bi zlorabljal štiriletno deklico.
korosec.france
Tako se dela in tako se Živi, veliki gospod, resnični Dušni Pastir!
Vesoljska fantastika vseh vesolj in zavest polno zdravega človeka in čistega Slovenca, globokega Kristjana.
Skratka, čisti Božji človgek, ki strašansko odgovorno govori, ki se zaveda trenutka kako stoji pred Božjim tronom in smrtno resno z polno življensko radostjo odgovarja svojemu Večnemu Sodniku, brez ,da dvomi, brez , da se boji in je neskončno vesel - skratka najmanj kar je gotovo z enako mero na drugo stran : smeje se Luciferju v brk !
----------------------------------------------------------------------
A Vam povem kar vem, ne ugibam :
Ne bodo se upognili - raje se bodo dali prepogniti ali pa jih bo moral nekdo odnesti ven.
Niso zmožni:
Šeprav so tako prekleto šibki, kot absolutno pravilno pravite, se jih ne da niti zlomiti, ker so gumasti in pretkani, namazani z vsem žaubami - da samo sladko pridigajo v svoji sveti veličini kot zlajnane lajne.
NI MOŽNO, gospod Sandi, ni dedca, Ni Slomška, draga gospoda, jara gospoda, tovarišice in tovariši, predrage Faranke in Farani - življenje na Zemlji je hecno kot Smrt sama - "kar bo pa bo"- čisto nas hočejo bobebiti-ampak nočem umreti kot zbegana zaležana smrdljiva vaška ofca- ki sicer ustrahovana z vseh strani beži pred ekološkimi volkovi in toplogrednimi medvedi visokotehnološko zblojene Evrope, da o apartčikovskih avtomatih Cerkve ne govorim.
Upam, da res ne spreminjajo še Očenaša- kot , so najvile neke strukture , kot, da nam kradejo še to , kar je zunanjega ohranjenega in obranjenega v originalu Njegovega krvavega trpljenskega Poslanstva!
Ubogi svet & tako nam , Bog pomagaj, prehudo je to!
Hvala gospod Sandi, močni, najmočnejši zahtevni Pričevalec.
veteranka
Ja g,Naglič je nocoj s ploho besed hotel ustvarit dovolj megle, da bi prikril nedejavnost svoje skupine in naših škofov, ter odvzeti svojemu sogovorniku čim več časa za prikaz resničnega stanja.
Gospodje škofje in redovni predstojniki, pošteno in odgovorno opravljajte svoje dolžnosti, slovenski verniki nismo več neizobražena raja, ki se da voditi. Bodite vredni svojih položajev, ali pa odstopite, sicer boste ostali sami v Cerkvi.
Janez321
Ves problem je doktrinalni. Vse te zlorabe so posledica modernisticnih zmot, ki so dominirale na 2. Vatikanskem koncilu. Zaradi teh zmot je vecina katolikov vkljucno z vecino klera izgubila vero. Tej skandali financni in pedofilski so posledica 2. Vatikanskega koncila in ce se hoce kaj resiti, je potrebno odpraviti vzroke
[email protected]
Odlično napisano! Bog nam daj čimveč takih duhovnikov! Realnih, odkritosrčnih, pogumnih, ki si upajo na glas povedati resnico! Cerkev se mora očistiti grehov, ker bo drugače izgubila vernike!
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.