Dr. Anton Olaj: ne moremo povsem izključiti možnosti, da tudi v Sloveniji pride do podobnega terorističnega napada kot v Franciji
POSLUŠAJ ČLANEK
Dr. Anton Olaj je pravnik, policist in veteran vojne za Slovenijo, pa tudi dolgoletni načelnik Urada kriminalistične policije in sedaj že upokojeni direktor Policijske uprave Novo mesto.
Zaradi bogatih izkušenj iz dela v policiji, predvsem na Dolenjskem, ki se sedaj že leta sooča z migracijami, smo se nanj obrnili z nekaj vprašanji, povezanimi z nedavnim terorističnim napadom v Strasbourgu, varnostno situacijo v Sloveniji in migracijami.
V torek zvečer se je v Strasbourgu zgodil teroristični napad. Kako dobro, menite, je Slovenija pripravljena na primer, da se kaj takšnega zgodi tudi pri nas in je v tem smislu Slovenija realno ogrožena?
Slovenija po mojem mnenju še ni dovolj dobro sistemsko pripravljena za soočanje z domačimi in globalnimi trendi, ki predstavljajo teroristična tveganja. Pri tej oceni nisem osamljen. To ugotavlja tudi Komisija državnega zbora za nadzor obveščevalnih in varnostnih služb, ki med drugimi kot faktorje varnostnega tveganja prepoznava povečanje nezakonitih migracij in neuspešno integracijo tujcev pri zakonitih migracijah. Strinjam se s predlogom komisije, da se okrepi obveščevalno-varnostni sistem in korigira azilnega, ki sedaj ilegalnih migracij ne demotivira.
Po oceni vladne Medresorske delovne skupine za protiterorizem je realna teroristična ogroženost Slovenije trenutno nizka. Ta ocena je rezultat analize informacij, s katerimi razpolagajo. Te informacije pa so lahko zelo pomanjkljive prav zaradi „šibkega“ obveščevalno-varnostnega sistema, zato menim, da ne moremo povsem izključiti možnosti, da tudi v Sloveniji pride do podobnega terorističnega napada kot pred kratkim v Franciji.
Večina terorističnih napadov v Evropi do sedaj se je zgodila v zahodnoevropskih mestih kot so Pariz, London, München, Strasbourg. Zakaj so na udaru predvsem ta mesta, medtem ko napadov v vzhodnoevropskih mestih (Praga, Budimpešta, Bratislava, Varšava …) praktično ni?
Mislim, da je v prvi skupini imenovanih mest Pariz, London, München in Strasbourg ... mogoče zaslediti okoliščine, ki so bolj ugodne za islamsko radikaliziranje posameznikov. Med te okoliščine uvrščam neuspešno integriranje beguncev, nezadosten obveščevalno-varnostni nadzor in prisotnost ideologije ekstremističnega islamskega salafizma, v kateri identitetno izgubljeni posamezniki najdejo smisel.
Videti je, da so očitno bolj varnostno ogrožena tista mesta, kjer prebiva številčnejša muslimanska populacija, kar je pomembna razlika od druge skupine navedenih mest v državah višegrajske skupine.
Koliko ljudi je pri nas »na radarju« policije kot potencialno nevarnih (oz. jih je bilo pred vašo upokojitvijo)?
To vaše vprašanje je direktno povezano z obstojem zakonske podlage za vodenje določenih evidenc policije po določbah 123. člena zakona o nalogah in pooblastilih policije. Kot se lahko vidi, Policija ne vodi takšne evidence »potencialno nevarnih oseb«, kar pa seveda ne pomeni, da nima operativnih informacij, iz katerih je mogoče takšne osebe identificirati.
Katere sistemske varnostne rešitve bi po vaši oceni potrebovala naša država (predvsem pri soočanju s terorizmom in migracijami)?
Menim, da je glede terorističnega tveganja nujno sistemsko okrepiti obveščevalno-varnostni sistem. Policija namreč za uspešno delo potrebuje ustrezne pravne podlage in učinkovita pooblastila. Verjamem, da se kolegi in kolegice v kriminalistični policiji zelo trudijo, vendar mora javnost razumeti, da le v okviru danih pravnih možnosti. Te pravne možnosti je po mojem mnenju potrebno razširiti. Čas je, da se v razmerju tehtanja med varnostjo in svobodo tehtnica nekoliko prevesi v prid višje stopnje varnosti.
Glede obvladovanja problema varnostnega tveganja iz naslova povečanega števila ilegalnih migracij verjamem, da bi Slovenija morala korigirati azilni sistem in se kot suverena država bolj zapreti. Pravna ureditev, ko lahko tujec iz teritorija sosedne države v kateri očitno ne divja vojna, nekaznovano vstopi v Slovenijo mimo mejnega prehoda, če le na slovenski strani Policiji vzklikne besedo „azil“, je po mojem mnenju neustrezna. Za začetek bi pomagalo že črtanje drugega odstavka 8. člena Zakona o azilu, ki določa, da se tujec, ki nezakonito vstopi v Republiko Slovenijo ne obravnava za prekršek nezakonitega prehoda državne meje.
Kako gledate na tako imenovano »Marakeško deklaracijo«? Zakaj menite, da jo je Slovenija podpisala in kakšne posledice bo imela v praksi?
S tem vprašanjem imate verjetno v mislih pred kratkim v Marakešu sprejeti Globalni dogovor o varnih, urejenih in zakonitih migracijah. Do vsebine tega globalnega migracijskega dogovora imam pomisleke, posebno še, ker je bila javnost praktično izključena iz debate o tako pomembni temi, ki bo drastično zaznamovala naša življenja v prihodnosti. Zato podpiram zahtevo za izvedbo posvetovalnega referenduma, saj gre za pomembno vprašanje širšega pomena, o katerem Vlada ne bi smela samostojno odločati.
Ali je pravno dopustno referendumsko vprašanje vezati konkretno na dokument Globalnega migracijskega dogovora, je obrobnega in „tehničnega“ pomena. Politiko migracije v prihodnosti se ne da urejati brez odločitev v Državnem zboru in omenjeni globalni dogovor v bistvu postavlja mednarodni politični okvir, h kateremu se je Slovenija politično zavezala v Marakešu. Mislim, da je morebitno neprimerno formulacijo referendumskega vprašanja še vedno mogoče „tehnično“ preoblikovati, vsekakor pa menim, da gre za tematiko, o kateri je posvetovalni referendum mogoč in zelo smiseln.
Mislim, da je Vlada naveden Globalni migracijski dogovor sprejela predvsem zaradi močnega globalističnega vpliva. Verjetno se zaveda, da njena odločitev ne odseva volje ljudstva, zato si bo verjetno močno prizadevala, da do referenduma ne pride.
Glede posledic sprejetega Globalnega migracijskega dogovora v praksi se bomo kmalu lahko prepričali. Vlada je namreč že ustanovila Skupino za pripravo migracijske strategije. Menim, da se ta skupina pri pripravi dokumenta ne bo mogla izogniti političnim zavezam, danim v Marakešu, posebno še, ker globalistične nevladne organizacije od vlade zahtevajo, da se v navedeno skupino vključi tudi njihove predstavnike. Upam, da bo Vlada pri tej zahtevi ravnala s premislekom in se odločila še posebej preudarno.
Vodili ste policijsko upravo Novo mesto. Kakšno je realno stanje migracij na Dolenjskem?
Glede realnega stanja obvladovanja migracij na Dolenjskem in v Beli Krajini lahko rečem na podlagi javno dostopnih podatkov, da se policija maksimalno trudi obvladovati to problematiko. Menim pa, da je policistov za tovrsten obseg dela premalo. Želim pa tudi povedati, da razumem zaskrbljenost ljudi na mejnem območju ob Kolpi, ki pogosto opažajo skupine migrantov, kako se gibljejo mimo njihovih hiš.
Situacija ni tako varnostno nedolžna, kakor je to mogoče zaslediti v nekaterih medijih. Dejstvo je, da se ne ve, kdo so ti tujci in s kakšnimi nameni vstopajo v Slovenijo mimo mejnega prehoda. Najmanj kar je, je razumeti strah med ljudmi in posledično manjši občutek varnosti. Dvomim, da lahko policija v danih okoliščinah glede tega napravi še kaj več kot sedaj. Vsekakor pa velja poziv ljudem k previdnosti in takojšnjemu obveščanju policije, ko zaznajo migrante.
Poznamo številke, koliko migrantov naša policija prestreže. Kakšen je po vaši strokovni oceni odstotek migrantov, ki jih naši varnostni organi pri prestopu meje ne zaznajo?
Strinjam se z vašo navedbo, da vseh migrantov policija ne prestreže. Ne poznam morebitne študije, ki bi ponudila tovrstne izsledke. Kakršna koli številka bi bila zato zgolj ugibanje.
Policija v Ljubljani že beleži porast kriminalitete s strani migrantov. Kakšni so razlogi za to in bi bilo v tem smislu kopičenje migrantov na naših tleh dodatna varnostna grožnja?
Ni skrivnost, da je na prostoru kjer se zadržuje večje število migrantov, opazno povečano varnostno tveganje, kar so na Policijski upravi Ljubljana tudi javno potrdili. Pričakovano gre za povečanje števila kaznivih dejanj premoženjske kriminalitete ter kaznivih dejanj neupravičene proizvodnje in prometa s prepovedanimi drogami.
Policija se v takih situacijah odzove z okrepljenim terenskim delom (opazovanje, patruljiranje, poostreni nadzori), zaželeno pa je, da se pri tem animira tudi občinsko redarstvo. Menim, da so razlogi za kriminaliteto predvsem v šibkem ekonomskem stanju migrantov in v priložnostih, ki se jim ponujajo v okolju.
Zaradi bogatih izkušenj iz dela v policiji, predvsem na Dolenjskem, ki se sedaj že leta sooča z migracijami, smo se nanj obrnili z nekaj vprašanji, povezanimi z nedavnim terorističnim napadom v Strasbourgu, varnostno situacijo v Sloveniji in migracijami.
V torek zvečer se je v Strasbourgu zgodil teroristični napad. Kako dobro, menite, je Slovenija pripravljena na primer, da se kaj takšnega zgodi tudi pri nas in je v tem smislu Slovenija realno ogrožena?
Slovenija po mojem mnenju še ni dovolj dobro sistemsko pripravljena za soočanje z domačimi in globalnimi trendi, ki predstavljajo teroristična tveganja. Pri tej oceni nisem osamljen. To ugotavlja tudi Komisija državnega zbora za nadzor obveščevalnih in varnostnih služb, ki med drugimi kot faktorje varnostnega tveganja prepoznava povečanje nezakonitih migracij in neuspešno integracijo tujcev pri zakonitih migracijah. Strinjam se s predlogom komisije, da se okrepi obveščevalno-varnostni sistem in korigira azilnega, ki sedaj ilegalnih migracij ne demotivira.
Po oceni vladne Medresorske delovne skupine za protiterorizem je realna teroristična ogroženost Slovenije trenutno nizka. Ta ocena je rezultat analize informacij, s katerimi razpolagajo. Te informacije pa so lahko zelo pomanjkljive prav zaradi „šibkega“ obveščevalno-varnostnega sistema, zato menim, da ne moremo povsem izključiti možnosti, da tudi v Sloveniji pride do podobnega terorističnega napada kot pred kratkim v Franciji.
Videti je, da so očitno bolj varnostno ogrožena tista mesta, kjer prebiva številčnejša muslimanska populacija.
Večina terorističnih napadov v Evropi do sedaj se je zgodila v zahodnoevropskih mestih kot so Pariz, London, München, Strasbourg. Zakaj so na udaru predvsem ta mesta, medtem ko napadov v vzhodnoevropskih mestih (Praga, Budimpešta, Bratislava, Varšava …) praktično ni?
Mislim, da je v prvi skupini imenovanih mest Pariz, London, München in Strasbourg ... mogoče zaslediti okoliščine, ki so bolj ugodne za islamsko radikaliziranje posameznikov. Med te okoliščine uvrščam neuspešno integriranje beguncev, nezadosten obveščevalno-varnostni nadzor in prisotnost ideologije ekstremističnega islamskega salafizma, v kateri identitetno izgubljeni posamezniki najdejo smisel.
Videti je, da so očitno bolj varnostno ogrožena tista mesta, kjer prebiva številčnejša muslimanska populacija, kar je pomembna razlika od druge skupine navedenih mest v državah višegrajske skupine.
Koliko ljudi je pri nas »na radarju« policije kot potencialno nevarnih (oz. jih je bilo pred vašo upokojitvijo)?
To vaše vprašanje je direktno povezano z obstojem zakonske podlage za vodenje določenih evidenc policije po določbah 123. člena zakona o nalogah in pooblastilih policije. Kot se lahko vidi, Policija ne vodi takšne evidence »potencialno nevarnih oseb«, kar pa seveda ne pomeni, da nima operativnih informacij, iz katerih je mogoče takšne osebe identificirati.
Katere sistemske varnostne rešitve bi po vaši oceni potrebovala naša država (predvsem pri soočanju s terorizmom in migracijami)?
Menim, da je glede terorističnega tveganja nujno sistemsko okrepiti obveščevalno-varnostni sistem. Policija namreč za uspešno delo potrebuje ustrezne pravne podlage in učinkovita pooblastila. Verjamem, da se kolegi in kolegice v kriminalistični policiji zelo trudijo, vendar mora javnost razumeti, da le v okviru danih pravnih možnosti. Te pravne možnosti je po mojem mnenju potrebno razširiti. Čas je, da se v razmerju tehtanja med varnostjo in svobodo tehtnica nekoliko prevesi v prid višje stopnje varnosti.
Glede obvladovanja problema varnostnega tveganja iz naslova povečanega števila ilegalnih migracij verjamem, da bi Slovenija morala korigirati azilni sistem in se kot suverena država bolj zapreti. Pravna ureditev, ko lahko tujec iz teritorija sosedne države v kateri očitno ne divja vojna, nekaznovano vstopi v Slovenijo mimo mejnega prehoda, če le na slovenski strani Policiji vzklikne besedo „azil“, je po mojem mnenju neustrezna. Za začetek bi pomagalo že črtanje drugega odstavka 8. člena Zakona o azilu, ki določa, da se tujec, ki nezakonito vstopi v Republiko Slovenijo ne obravnava za prekršek nezakonitega prehoda državne meje.
Čas je, da se v razmerju tehtanja med varnostjo in svobodo tehtnica nekoliko prevesi v prid višje stopnje varnosti.
Kako gledate na tako imenovano »Marakeško deklaracijo«? Zakaj menite, da jo je Slovenija podpisala in kakšne posledice bo imela v praksi?
S tem vprašanjem imate verjetno v mislih pred kratkim v Marakešu sprejeti Globalni dogovor o varnih, urejenih in zakonitih migracijah. Do vsebine tega globalnega migracijskega dogovora imam pomisleke, posebno še, ker je bila javnost praktično izključena iz debate o tako pomembni temi, ki bo drastično zaznamovala naša življenja v prihodnosti. Zato podpiram zahtevo za izvedbo posvetovalnega referenduma, saj gre za pomembno vprašanje širšega pomena, o katerem Vlada ne bi smela samostojno odločati.
Ali je pravno dopustno referendumsko vprašanje vezati konkretno na dokument Globalnega migracijskega dogovora, je obrobnega in „tehničnega“ pomena. Politiko migracije v prihodnosti se ne da urejati brez odločitev v Državnem zboru in omenjeni globalni dogovor v bistvu postavlja mednarodni politični okvir, h kateremu se je Slovenija politično zavezala v Marakešu. Mislim, da je morebitno neprimerno formulacijo referendumskega vprašanja še vedno mogoče „tehnično“ preoblikovati, vsekakor pa menim, da gre za tematiko, o kateri je posvetovalni referendum mogoč in zelo smiseln.
Mislim, da je Vlada naveden Globalni migracijski dogovor sprejela predvsem zaradi močnega globalističnega vpliva. Verjetno se zaveda, da njena odločitev ne odseva volje ljudstva, zato si bo verjetno močno prizadevala, da do referenduma ne pride.
Mislim, da je Vlada naveden Globalni migracijski dogovor sprejela predvsem zaradi močnega globalističnega vpliva.
Glede posledic sprejetega Globalnega migracijskega dogovora v praksi se bomo kmalu lahko prepričali. Vlada je namreč že ustanovila Skupino za pripravo migracijske strategije. Menim, da se ta skupina pri pripravi dokumenta ne bo mogla izogniti političnim zavezam, danim v Marakešu, posebno še, ker globalistične nevladne organizacije od vlade zahtevajo, da se v navedeno skupino vključi tudi njihove predstavnike. Upam, da bo Vlada pri tej zahtevi ravnala s premislekom in se odločila še posebej preudarno.
Vodili ste policijsko upravo Novo mesto. Kakšno je realno stanje migracij na Dolenjskem?
Glede realnega stanja obvladovanja migracij na Dolenjskem in v Beli Krajini lahko rečem na podlagi javno dostopnih podatkov, da se policija maksimalno trudi obvladovati to problematiko. Menim pa, da je policistov za tovrsten obseg dela premalo. Želim pa tudi povedati, da razumem zaskrbljenost ljudi na mejnem območju ob Kolpi, ki pogosto opažajo skupine migrantov, kako se gibljejo mimo njihovih hiš.
Situacija ni tako varnostno nedolžna, kakor je to mogoče zaslediti v nekaterih medijih. Dejstvo je, da se ne ve, kdo so ti tujci in s kakšnimi nameni vstopajo v Slovenijo mimo mejnega prehoda. Najmanj kar je, je razumeti strah med ljudmi in posledično manjši občutek varnosti. Dvomim, da lahko policija v danih okoliščinah glede tega napravi še kaj več kot sedaj. Vsekakor pa velja poziv ljudem k previdnosti in takojšnjemu obveščanju policije, ko zaznajo migrante.
Poznamo številke, koliko migrantov naša policija prestreže. Kakšen je po vaši strokovni oceni odstotek migrantov, ki jih naši varnostni organi pri prestopu meje ne zaznajo?
Strinjam se z vašo navedbo, da vseh migrantov policija ne prestreže. Ne poznam morebitne študije, ki bi ponudila tovrstne izsledke. Kakršna koli številka bi bila zato zgolj ugibanje.
Policija v Ljubljani že beleži porast kriminalitete s strani migrantov. Kakšni so razlogi za to in bi bilo v tem smislu kopičenje migrantov na naših tleh dodatna varnostna grožnja?
Ni skrivnost, da je na prostoru kjer se zadržuje večje število migrantov, opazno povečano varnostno tveganje, kar so na Policijski upravi Ljubljana tudi javno potrdili. Pričakovano gre za povečanje števila kaznivih dejanj premoženjske kriminalitete ter kaznivih dejanj neupravičene proizvodnje in prometa s prepovedanimi drogami.
Policija se v takih situacijah odzove z okrepljenim terenskim delom (opazovanje, patruljiranje, poostreni nadzori), zaželeno pa je, da se pri tem animira tudi občinsko redarstvo. Menim, da so razlogi za kriminaliteto predvsem v šibkem ekonomskem stanju migrantov in v priložnostih, ki se jim ponujajo v okolju.
Povezani članki
Zadnje objave
Vlada se je odločila: RTVS se ukinja!
25. 4. 2024 ob 15:50
Če živite v bloku, bo to vaša nova obveznost
25. 4. 2024 ob 12:18
Preobrat na listi Svobode, Merlo odpadel, namesto njega Leben, na vrh Joveva
25. 4. 2024 ob 6:00
Zakaj se čakalne dobe v zdravstvu še vedno podaljšujejo?
24. 4. 2024 ob 16:30
"Stanje zdravstva je katastrofalno", vlada pa le opazuje
24. 4. 2024 ob 13:23
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
V študentskem naselju pozivi k ubijanju Judov
24. 4. 2024 ob 12:15
Ekskluzivno za naročnike
Slovenska policija zatajila ob napovedi strelskega napada
22. 4. 2024 ob 16:50
Odilo Globočnik – nacistični zločinec slovenskih korenin
21. 4. 2024 ob 17:30
Prihajajoči dogodki
Video objave
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 20:10
Izbor urednika
Na Dars-u odslovili AMZS pri poslu odvoza vozil z avtocest in hitrih cest
24. 4. 2024 ob 12:33
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
14 komentarjev
Kraševka
SLOVENSKI ŠTOR, 16.12. ob 2,48
DOBRO STE POVEDALI - Ko bo prišlo do trka Komunizma, Liberalizma in ISLAMA, bo prav gotovo zmagal Islam.
Komunisti lahko zmagujejo le v krščanskem okolju. Ker tega uničujejo - bodo, dolgoročno gledano, uničili tudi sami sebe. Slepi v svoj prav in svoje privilegije, pa tega ne znajo - oziroma, nočejo videti.
STAJERKA2021
Pozabljamo, da je napadov veliko več, samo da jih oblast prikriva. Zakaj? Bojijo se, da se "rumeni telovniki" organizirajo tudi v drugih državah in vzamejo varnost, kar ni dobro, v svoje roke. Kdor gleda, kako Pariz gori, Macron beži in cinca z rešitvami, se lahko zamisli, v kaj lahko zrastejo ti upori. Mnogo nam je prikrito, samo zaradi tega, da ne bi bilo ljudi strah, ampak informacije več tudi naša vlada ne more prikriti, tako kot je Cerar Marakeški sporazum. dokler ga ni Jelinčič predstavil kot problem, pa še takrat je Cerar molčal. Le kaj dela SOVA? Očitno jih ne rabimo. Podatek, da so v Evropi uspešno preprečili cca 5.000 velikih in malih napadov, pove dovolj. Teh ljudi, migrantov, ne rabimo. Če rabi Evropa delavce, jih ima v Ukrajini in ostalih državah v Evropi dovolj. Nemčija ima še sedaj za nekatere vize. Za migrante pa kar ni omejitev. Pa še iz drugega kulturnega govornega okolja so. Pa saj so nori vsi po spisku! Točno to, Kraševka, v Evropi je peta kolona in druga stopnja muslimanske okupacije, tako kot je napovedano že leta 1920. Upam, da do tretje stopnje, zadnje, sploh ne pride! Mislim, da je nekdo v Evropi dobil ogromno denarja, da počne to, kar se dogaja od leta 2015.
Kraševka
Opazpvalec. !3,42
Točno ste povedali. Muslimani se nočejo, predvsem pa se ne smejo integrirati, ker jim to njihova vera prepoveduje. Nagradi pa jih, če se trudijo, da sami širijo Islam po Svetu.
Včasih, za časa "ranke" Avstrije so temu rekli OKUPACIJA, ki se je pred stoletji izvršila na Kosovu in Metohiji. Zato se je Avstro-Ogrska borila proti Turkom in tako obdržala Evropsko kulturo, ki sloni na Krščanstvu. Stoletja nazaj, so za Evropo rabili besedo - "KRŠČANSKI SVET".
Domorodci imamo pravico zahtevati, da se v Evropi obdrži kultura NAŠIH PRADEDOV !
biljan
Kraševka: Slišati je, da sedaj nosijo burke tudi v Sloveniji nekatere ženske, ki so obiskovale šolo v Sloveniji – in to zato, ker so nagrajene, če širijo muslimansko kulturo. Za to dobijo denarno nagrado. Torej nekatere muslimanske družine so verjetno v Sloveniji deležne naše socialne pomoči in še nagrad iz ISLAMSKIH držav. V tem primeru bi dejali, da so lahko boljše situirani, kot pa ljudje iz SLOVENSKIH delavskih in KMEČKIH družin.
Nedavno mi je žena obrtnika pripovedovala kako bi pri njih zaposleni Šiptarji z družinami enkrat radi imeli minimalne osebne dohodke na računih in maksimalno na roko. Zato, da so potem žene in otroci deležni vseh socialnih bonitet Republike Slovenije. Ko pa hočejo dobiti osebno izkaznico Slovenije, hočejo imeti uradno tudi visoke osebne dohodke, take, kot jih zahteva država, v katero po prejemu dokumenta takoj odpeketajo. Na upravnih enotah so spregledali te njihove igre, a FURS na primer še vedno agresivno išče delavce na črno pri naših obrtnikih, Šiptarje pa očitno nekdo pravočasno obvesti, da množično kot delavci na črno, pobegnejo z gradbišč. Medtem ko naše obrtnike brezpogojno oglobijo zaradi manjkajoče listine, klub izvedenemu plačilu, s po nekaj tisoč evro globe, pa oni veselo gospodarijo na vseh področjih fizičnega in finančnega dela v Sloveniji. Še to, v Sloveniji bodo ali pa so že na najslabšem družine srednjih intelektualcev oz. tim srednji sloj. PS.: Vsaka preplačana kroglica sladoleda, skodelica kave, burek ali zavitek ali kebab so po 1 novi naboj za skorajšnjo legalno Vojsko Kosova, tiste republike, ki je za pripadnike drugega narodna, na njihovem avtohtonem ozemlju, uvedla 100 odstotne carine. ZDA pa vse to podpirajo. Jih bodo tudi takrat, ko bo na vrsti Slovenija oziroma avtohtoni Slovenci v njej. Čas je, da Slovenci pričnemo pretežno polniti svoje in slovensko državno blagajno. Zase!
STAJERKA2021
Šiptarji že imajo dve državi, v Sloveniji si ustvarjajo novo. Pa še pomagajo jim naši politiki!
pozdrav
Mešanje ljudi, ki imajo različno vero in kulturo, zlasti še, če je ta nasilna, je nesonaravno početje, ki škodi vsem, ki so soudeleženi v tem mešanju.
pozdrav
Od levičarjev zahtevamo, da spoštujejo osebno dostojanstvo domačih soljudi, s katerimi živijo in naj ne izničujejo tega osebnega dostojanstva, ko uvajajo življenjske razmere, ki od zunaj rušijo sožitje in mir!!!
Kraševka
Skriti vzroki..........
Zelo jasno ste pokazali na RAZLIKO med Evropsko CIVILIZACIJO in MUSLIMANSKO vero Islama.
Tega nevedni ljudje, ki poslušajo le našo nacionalko in večinske (ki so zapriseženi komunizmu) tiskane medije, niso imeli prilike razčistiti. Zato so SKRITI vzroki terorizma Islamistov ostali skriti.
Nekdo je nekoč dejal: "Res je, da vsi muslimani niso teroristi, je pa tudi res, da je večina TERORISTOV Muslimanov. Zakaj se muslimani poslužujejo TERORIZMA, pa je danes jasno pokazal komentar spoštovanega "Skriti vzroki..."
Oni dobivajo nagrade iz bogatih zalivskih držav.
Slišati je, da sedaj nosijo burke tudi v Sloveniji nekatere ženske, ki so obiskovale šolo v Sloveniji - in to zato, ker so nagrajene, če širijo muslimansko kulturo. Za to dobijo denarno nagrado. Torej nekatere muslimanske družine so verjetno v Sloveniji deležne naše socialne pomoči in še nagrad iz ISLAMSKIH držav. V tem primeru bi dejali, da so lahko boljše situirani, kot pa ljudje iz SLOVENSKIH delavskih in KMEČKIH družin.
Ker smo mi drugačni in imamo druge vrednote, je ta TRK KULTURE prehud in bo še zahteval veliko ŽRTEV. Lažno si dopovedujejo LEVIČARJI, da bodo oni iz tega izuzeti. Prav gotovo, bodo tudi oni in potomci današnjih levičarjev "tepeni s svojo palico". Tudi evropski LIBERALIZEM, je za MUSLIMANE zelo sporen in ga bodo s časoma IZTREBILI, da bo lahko prevladal skrajni ISLAM.
ŽRTVE bodo tako vsi Evropejci - tako LEVI, kot DESNI. In seveda tudi tisti EU poslanci, ki prepovedujejo braniti Evropsko kulturo. Njih, kakor tudi razne Mirovne inštitute, lahko gledamo, kot na "Peto kolono" NEZAKONITIH migrantov, ki bodo spremenili Evropo. In tudi tu velja stavek: "Danes so dovoljene sanje, jutri pa bo nov DAN".
In ta dan, ne bo lepši od današnjega.
biljan
V Sloveniji se nikdar ne omenja ekonomsko in demografsko močne ter jezikovne izolirane hitro rastoče skupine muslimanov z drugih delov nekdanje Jugoslavije kosovskih-makedonskih in črnogorskih Šiptarjev /tako se v pogovorih in izjavah na njihovih številnih TV postajah imenujejo sami/, ki prav radi pokažejo ob nestrinjanju z nečem ali nekom znano vratno rezalno potezo. Novo izvoljeni župan MO KR-anj se Matjaž Rakovec se je že fotografiral z zastavo Albanije v ozadju z dvema kranjskima šiptarskima gradbenikoma. Kaj to napoveduje MO Kosovo Republika? Bo posrednik v njej Branko Grims, ki se je strašno zavzemal za izpustitev sedanjega agresivnega predsednika vlade Kosova iz slovenskega zapora, potem, ko so ga slovenski policisti zajeli na osnovi mednarodne tiralice na letališču Brnik. Na temo neupravičeno priprtega Andreja Šiška pa še nisem slišal njegovega protesta.
lukaab
v višegrajskih državah muslimanov NI, zato tudi nasilja NI in je blažen MIR ! preprosta logika
biljan
Ker muslimani radi napadajo/morijo prav za cerkvene praznike, bi bilo vsekakor potrebno okrepiti varovanje/pozornost ob božičnicah in drugih tovrstnik RK cerkvenih slovesnostih po Sloveniji. Za poduk. Muslimanski general Orić, vojske Bošnjakov i Hrvatov je bil doslej oproščen vseh tovrstnih pokolov pravoslavnih vernikov po BiH!!!
pozdrav
Splošno znano je, da se muslimani, kamor pridejo,ne integrirajo, ampak se grupirajo in vztrajajo dosledno pri svojih življenjskih navadah oziroma vrednotah.
pozdrav
Podpiranje priseljevanja iz muslimanskega sveta, je sabotiranje in izničevanje evropskih vrednot, miru in sožitja.
MEFISTO
Vsi, ki se bojite islamskih teroristov, si lahko oddahnete.
Francoska policija je že izsledila strašburškega terorista in ga ubila v oboroženem spopadu brez lastnih žrtev.
Tanja Fajon odhaja na njegov pogreb in prosi le za geste tihega sožalja.
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.