Dezinformacijska internetna vojna Rusov, ki bi radi zanikali pakt z nacisti v drugi svetovni vojni.

Uredništvo
66

Na današnji dan se spominjamo 80. obletnice pakta med nacistično Nemčijo in komunistično Sovjetsko zvezo, poimenovanega pakt Molotov – Ribbentrop, ki je razdelil Evropo na dve interesni sferi – nacistično in komunistično ter zagotovil zavezništvo med nacional-socializmom in komunizmom.

23. avgust je kot poseben dan spomina žrtev stalinizma in nacizma obeležen v desetih državah Evropske zveze, ZDA, Kanadi in Gruziji. S tem se težko spopada sodobna Rusija in tako zamegljujejo resnico s serijo lažnih novic in člankov po internetnih medijih zvestih ruskim oblastem. 

Rusko zanikanje zgodovine in širjenje lažnih novic

Ruska stran se podobno kot katerakoli druga politična stran ali stranka, ki je bila na komunistični strani tekom druge svetovne vojne, kljub statusu zmagovalca, otepa madeža sodelovanja z nacisti v začetku vojne. Saj, kot to dopuščajo nekatere analize in intepretacije, je ravno ta sporazum olajšal nacistični strani začetek vojne, saj se jim ni bilo potrebno ozirati na vzhod.

Tako lahko beremo vrsto člankov o tem kako Sovjetska zveza sploh ni želela podpisati sporazuma, v drugem kako glede podpisa v bistvu ni imela izbire, spet v tretjem kako sporazum ni vplival na potek druge svetovne vojne. In še o tem, da Sovjetsko zvezo ne gre kriviti za to zavezništvo ter celo, da je bil sporazum obrambne narave, saj je Poljska želela napasti Sovjetsko zvezo.

Namesto, da bi se vprašali o zapleteni in težki zgodovini Evrope ter ruski vlogi v njej, pro-kremlinski mediji še vedno napadajo vsakogar, ki ne sledi mitu sovjetskega junaštva in poteka t.i. velike patriotske vojne, kot je poimenovana v Rusiji.

Spor z Baltskimi državami

Že na začetku poletja smo bili priča sporu med baltskimi državami in Rusijo na področju lažnih novic, ki se tičejo skupne zgodovine. Estonija, Latvija in Litva so pozvale na zagovor ruske ambasadorje v njihovih državah in protestirale proti ognjemetu v Moskvi, ki je slavil zavzetje glavnih mest teh baltskih držav s strani Rdeče armade.

Proti temu protestu pa so pro-kremlinski mediji odgovorili s serijo lažnih člankov o podaljševanju “mita” sovjetske okupacije in zanikanju zmage na fašizmom. Kljub zaključeni zgodbi številni ruski portali še vedno svarijo svoje bralec pred Latvijo in njeno rusofobijo, zgodovinski revizionizem.

Zmaga nad nacizmom ja, osvoboditev ne

Sodelovanje pri premagovanju nacizma je gotovo pomemben element zgodovine toda govoriti o tem, da je bilo napredovanje Rdeče armade po Evropi in režim, ki je temu sledil “osvoboditev”, pa je realistično gledano že zelu blizu današnjega pojmovanja lažnih novic.

Mit o sovjetski okupaciji kot osvoboditvi, ki ga ohranjajo pro-kremlinski mediji, cilja na izbris spomina množičnih pobojev ter vsega trpljenja milijonov ljudi, tudi Rusov, ki ga je povzročil sovjetski režim.

Podobno bi lahko pričeli tudi prevpraševati spomenik v Prekmurju posvečen Rdeči armadi. So zločini storjeni nad lokalnim prebivalstvom res vredni besede “osvoboditev”? In točno kam nas je peljala ta “osvoboditev”? Iz enega totalitarizma v drugega…

 

66 KOMENTARJI

  1. V komentarju je dobro prikazano. da so bili vsi “IZMI” isti.

    Hitler je oboževal Stalina in rusko REVOLUCIJO.
    Tudi leta 1939, 1. septembra, sta Stalin in Hitler skupno napadla Poljsko.

    Tudi naša ZZB obožuje REVOLUCIJO, tako Rusko, kot Titovo.
    Lažno poudarjajo na proslavah ZZB, da so to vednote NOB, v bistvu pa reklamirajo KOMUNIZEM. Resnica je, da se je 95% partizanov borilo le za SVOBODO in ne za revolucijo in komunizem.

    Danes pa se v Sloveniji trosijo LAŽI o vrednotah NOB, ki so po 9.5.1945, bili to dejansko ZLOČINI.

    EU je obsodila dejansko vse totalitarizme: NACIZEM, Fašizem in KOMUNIZEM. Vse države so to obsodbo sprejele. Le v Sloveniji se še vedno slavi KOMUNISTIČNO-REVOLUCIJO.

    • Kraševka, zločini, hudi zločini so se začeli že veliko pred 9. 5. 1945, pravzaprav od dneva, ko naj bi počila prva partizanska puška, ki je snela s kolesa slovenskega žandarja, kot da se v vojnem času ne sme preganjati morilcev, roparjev in tatov.

    • Kraševka
      Ko se bo javno z najvišjih vrhov SDS-a obsodilo delovanje vaških straž in Domobrancev, ki so prav tako služili -izmu, se bo lahko začelo govoriti o obsojanju vseh totalitarizmov pri nas! SDS-ovci obsojajo samo komunizem!

      • Igor, komunistična revolucija je bila nelegalno delovanje sovražnikov ljudstva ter naroda, vaške straže in domobranci pa so bile legitimno samoorganiziranje v obrambi pred ubijalci mirnih Slovencev in pred roparji ter požigalci njihovih domov. Kapiš?

        Nekoliko je kriv tudi okupator, ki ni, čeprav bo moral zaščititi ljudi pred kriminalci.

      • Igor,tebi še vedno ni jasno,da je bila komunistična partija v kraljevini SHS in Jugoslaviji teroristična organizacija (podobna današnji Al Kaidi, talibanom,džihadistom,fatahu…).
        A ti veš, kaj so hoteli in želeli jugo- komunisti marca 1941? So si mogoče hoteli naciste (Hitlerja) v Jugoslaviji ? Se je morda 6.4.1941 začela njihova želja uresničevati ?
        Kaj so takrat in kasneje govorili in pisali glavni jugo-komunisti ?
        Potem pa so naredili popoln obrat ! Napadena je bila njihova “domovina” pod vodstvom velikega vodje komunizma Stalina.
        Ker so vedno varali,so imeli v Kairu svojega človeka Klugmanna s pomočjo katerega je Tito “nategnil” Churchilla.Ob vseh šlamparijah,nespretnostih jugoslovanskih politikov ( slovenski Krek,Kuhar..),se je zgodila še komunistična revolucija.
        “Zgodba” je izjemno zanimiva in poučna ! Ko berem zgodovino zadnjih stolet Slovenije-Jugoslavije,se mi Slovenci še bolj “smilijo”.Po drugi strani pa sem zgrožen nad kruto resnico,ki jo je izrekel o nas Ivan Cankar !

    • Hitler je tako močno oboževal Stalina, da je bil pripravljen iztrebiti Ruse. In Stalin ni napadel Poljske, ker takšne države 17.9.1939 ni bilo več. Poleg tega pa je osvobodil ozemlje, ki je po mirovni pogodbi iz 8.12.1919 pripadala SZ in ki jo je 1921 Poljska okupirala.

      • Tomaž,če poznaš zgodovino tistega časa dobro veš,da je Poljska kapitulirala (menda ?) 6.10.1939.SZ (Stalin) pa je napadla 17.9.1939. Ne sklicuj se na Pariško mirovno 1919!,ker sam sebi lažeš ! V Paktu Molotov-Ribbentrop (23.8.1939 /Moskva!) obstajajo tajni aneksi.Eden govori o delitvi Poljske.
        Kakorkoli obračaš,drugo svetovno vojno sta skupaj začeli nacistična Nemčija(Hitler) in komunistična Sovjetska Zveza (Stalin) proti Zaveznikom (Anglijo,Francijo,Poljsko,Kanado,Avstralijo ). Po drugi strani pa je bila tisti čas Sovjetska Zveza največja izvoznica strateškega vojaškega materiala/surovin in hrane v nacistično Nemčijo !
        Zelo zanimivo pa je brskati (danes je to možno!) po materialih,ki pričajo kdo in kako je “pomagal” Jugoslaviji v aktivno vojno ,spopade. Glavni je bil Hitler,izjemna pomočnika pa Stalin in Churchill.V Jugoslaviji pa sta bila glavna generala Simović in Mirković.Oba sta želela vojno,čeprav so jih opozarjali,predvsem polkovnik/brigadni general Vladimir Vauhnik,da je to napaka. Z normalnega stališča Jugoslavije je bil spopad z nacistično Nemčijo v aprilu 1941 napaka. Velika napaka! Jugoslovanski narodi so plačali “najvišjo možno ceno”.Tako v vojni,kot po vojni.Še danes “plačujemo” !
        Kot berem v raznih dokumentih,je tisti dan (6.4.1941) Stalin organiziral slavje,ko so v Beogradu umirali pod ruševinami tisoči civilov in na severni meji vojaki. Tisti dan so umrli tudi mnogi piloti,ki so branili Beograd. Tudi Slovenci.
        To je rezultat ozkih interesov, nacistične in komunistične oholosti,nerazgledanosti in nesposobnosti ter raznih spletk.Navadni ljudje pa so plačevali “z glavami” ne da bi vedeli za kaj dejansko gre.
        Tomaž,tvoj pogled je skrajno ozek,mehanicističen,nekorekten. Zato si selektiven, nepravičen, netočen.
        Če že,bodi vsaj v podatkih točen!

    • Komunisti bodo šli v Sibirijo, Rusko letalstvo bo podprlo Avstrijske, Madžarske in Italijanske fašiste. Nosu si vaši, ki se zdaj tako hvalijo, ne bodo upali pomoliti v gozd. Ponoči pa ne iti iz svojih hiš in stanovanj. Tako pogumni bodo. Pašaluk in beglerbeg bosta pa odločala kdo je dovolj velik vahabit, da zasluži službo in stanovanje. Še Kitajci in Indijci se bodo imeli bolje.

  2. Ko že nekaj časa vse to berem o totalitarizmih, bi se najraje vrnil v čas praskupnosti, ko smo si lovili in nabirali hrano za preživetje!!! Vsak totalitarizem je bil za nekaj dobrega in za nekaj slabega!!! Zakaj pa je začel v preteklosti človek dvigovati roko nad človeka????

    • Igor,hja,ko ti gre za “nohte” iščeš razumevanje.Rekel bi dialog. Celo si zelo spravljiv.Vračal bi se v praskupnost.
      Ti da bi lovil in nabiral ? Nemogoče ! Koliko te poznam iz komentarjev ,ti si bolj tip “gotovana”. Tebi bi prinesli in ti služili.
      Sicer pa,zakaj toliko vprašajev in klicajev ? Če res poznaš Sv.Pismo,bi raje objavil “zgodbo o Kajnu in Abelu”.Morda bi lažje razmišljal !
      Težko je levičarju razmišljati izven okvirjev “marksistične vere” ( isebno razlikujem pojem vere in religije!).

      • Štorček
        Spet nisi razumel! Ko je človek dvignil roko nad človeka, se je začel totalitarizem! Mi, mi smo to!
        Kateri -izem pa ti obsojaš in po možnosti še povej zakaj?????? Prepričan sem, da odgovora ne boš znal spesniti in pri tem še obraniti SDS in Janšo!!!!

      • Če se še tako trudiš, da ne bi bil, si vedno bolj podoben dzi nu nje ja-ju.

        Očitno so tvoj kapacitete le premajhne, da bi lahko nastopal pod toliko imeni.

        Povsod se razdajaš, na Reporterju, Demokraciji, NOVI24TV in dugod.

  3. rdeči rusi sodelovali z naciji pred zacetkom vojne… gldi gldi…
    domobranci so se borili proti partizanom s pomočjo nacijev med drugo vojno… dobri naši dobri naši..

    • Očitno imaš zmedene pojme o tem, kdaj se je začela vojna.

      Ko je Hitler sredi poletja 1941 prevaral Stalina in napadel Rusijo, je bila okupirana že cela Evropa.

      Tudi slovenski komunisti so še 1. maja 1941 skupaj z nacisti bučno praznovali praznik (ne)dela.

      • vojna se je začela 29.9.1938 v Münchenu, ko so Angleži, Francozi in Italijani predali Čehoslovaško Hitlerju. Še bolj točno bi bilo reči, da je bila samo ena svetovna vojna 20. stoletja. S premorom med 1918 in 1939.

      • gldi gldi komunisti leta 1941…

        domobranci pa so z naciji sodelovali do leta 1945… ko je blo že vse jasno kaj in kdo so naciji..
        rkc je pa tudi vsako leto molila za firerja na njegov rojstni dan pri mašah… tudi 1945…

        tko da.. le kaj ti pol ni jasno? sodelovanje z naciji dobro ali slabo?

      • Takrat se je začel Hitlerjev propad. Naš pa takrat, ko smo, kljub streli, ki je udarila v baziliko svetega Petra, omislili dva papeža.

    • Nevidni, “rdeči rusi” so sodelovali z nacisti (Hitlerjem) pred vojno,sklenili pakt z nacisti (Molotov-Ribbentrop),skupaj z njimi “odprli vrata v pekel” druge svetovne vojne,skupaj razkosali Poljsko,podprli naciste pri napadu na Jugoslavijo, pomagali oboroževati nacistično Nemčijo z nabolj pomembnimi strateškimi surovinami za vojaško industrijo,dobavljali hrano nacistom.In kaj bi še ti rad za dokaz aktivne kolaboracije ?
      Da nori Hitler ni napadel “rdeče ruse”,bi ti s Hitlerjevo Nemčijo še naprej sodelovali.
      Skratka,Hitler se je sam “zajebal”,ko je napadel “rdeče ruse”.Pri tej “norosti” je spregledal vsaj dve stvari : prvič,spravil se je na “rdeče ruse”,ki jih ni dobro poznal,enostavno si ni zmogel predstavljati “ruske duše” ( ni napaka : “ruske duše” ) . ” Ruska duša” se nikoli ne “zaustavi”,tudi,ko telo “ubijejo”. In drugič,sploh ni dojel,da je Sovjetska Zveza nastala na ozemlju “imperialne države”,ki je bila leta 1917 država (druga,za Anglijo) z največjo površino kolonij.Po površini je bila tisti čas večja ,recimo,od kontinenta J.Amerike.In to v enem “kosu”. Hitler se sploh ni zavedal,da se take države ne da premagati z osvajanjem “površin”.
      Ja,res “gldi,gldi” “rdeči rusi” ! Tudi ti si “gldi”,ker si levičar in je zgodovina za tebe “španska vas”.
      To dokazuješ tudi s tem,ko manipuliraš s podatki o “domobrancih” in sodelovanju z nacistično Nemčijo.
      Veliko bolj precizen bi moral biti,kar pa nočeš biti.Se ve tudi za kaj!
      Ne,niso bili dobri ne komunisti,ne naši. “Dobri” bi bili tisti,ki so jih komunisti izdali in pobili od aprila 1941 so konca 1942 (VOS),ki bi lahko po mnenju komunistov organizirali upor/ odpor.
      In dobri so tisti partizani,ki so se borili proti okupatorjem in bili domoljubi.Komunisti to niso bili!
      Enako velja za vse “črne”,ki so aktivno sodelovali z okupatorji.
      Tisti,ki so branili svoje domove in vasi pred komunisti in okupatorji so “dobri”.Res,pravi domoljubi!

      • ja ja… lohka se tako pjuvas po komunistih s tem da so sodelovali z naciji pred vojno in kolk so gldi gldi, dejstva da so domobranci do konca vojne in se malo čez sodelovali z naciji ne mores pobrisat..

        in če so komunisti slabi zaradi nacijev, pol so domobranci definitvno slabi zaradi nacijev..
        in slovenski komunisti niso sodelovali z naciji.. ruski so.. velka razlika.. slovenski komunisti niso odgovorni za ruske komuniste..

  4. Na nacionalki so sinoči zamolčali, da so Poljsko napadli tudi komunisti iz vzhoda in se je znašla med dvema vojaškima ognjema: vojaško velesilo nacional – socialistov iz zahoda innepregledne množice boljševističnih socialistov iz vzhoda. Kaj ta molk slovenskih socialistov pomeni, pove sam zase.
    Kmete na Slovenskem so po napadu nacional – socialistov in fašistov podobne zavezniške ideologije in kmalu za tem še znotraj boljševiških socialistov na JUgoslavijo in s tem na slovensko ozemlje, slednji slovenske kmete in sploh Slovence zavedli, da se upirajo agresorju, razklali in tako so pridobili na svojo stran vojsko njih samih, ki so se borili eni proti drugim, preživeli komunisti pa so prevzemali in prevzeli oblast.
    Zato danes kmetje in ostali, ne glede na narodnost, ne emejo več nasedati ob različnih napadih nanje, tudi z migracijami ljudi in divjih zveri, kulturno revolucijo…
    Nikakor kot Amazonci požigati gozdov, da bi pregnali uničujoče zveri, ampak se organizirati politično in ti protesti, ki so se začeli, so rešilni upor, kot ga je zalčela “Omanova” Kmečka zveza. Omanov duh je že ušel iz steklenice, zaživel med ogrožeimi ljudmi in vžgal, zadnji trenutek njih pravice in dolžnosti. To je pravi plamen, ki ne sme ugasniti. “Na zatrte gmajne in ulice in volitve gremo, dazmagamo, da sploh preživimo in ohranimo domovino!” To ni sovražni govor, ampak še zadnjeupanje!
    Ne se zanašati na druge liderje, kmečka gmajna ae mora sama postaviti zase, potem bo našla tudi kredibilne zaveznike, ne pa logične reakcije- posmeha, diskreditacije in nasprotovanj, zatiranja!

      • Anton,rekel bi,tudi ti se umiri,ker govoriš neumnosti. Najbolj neumna je ta o “kmetih” in “lopovih”.
        A ti sploh veš,kaj si zapisal ? Najprej poveš,da so kmetje “prvi” in potem zapišeš:..ali pa so ti meščani potomci lopovov in konjskih tatov.
        Torej,od kod pa so ti lopovi in konjski tatovi ?
        A razumeš ? Če ne razumeš,bolje,da ti ne pišem odgovora.
        Pač,neumnost “klatiš” !
        Miran Klančar je pač zapisal svoje mnenje in ti imaš pravico odgovoriti.In si odgovoril.Potem pa si zapisal,povsem nekaj drugega .Trdiš,da Miran Klančar verjame nekomu,ki mu laže že dvatisoč let. Prvič,kako veš,komu Klančar verjame ?
        In kako lahko Klančarju nekdo laže že dva tisoč let ?
        Iz izkušnje komunizma se ve,da se lahko laže približno sto let.Tudi druge izkušnje kažejo na mnogo manjše število let laganja.
        Ta tvoj zapis je hudo rahlo pretiravanje. Nekako mi je jasno,da hočeš opravičevati komunistično laž in napasti krščanstvo.
        Ti krščanstvu ne moreš škodovati,škoduješ lahko samo levičarjem,komunistom.

  5. Ob obletnici totalitarizmov tudi ne moremo mimo genocidov, ki so jih povzročili. Spomnimo se tudi največjega genocida, ki prav sedaj poteka pred našimi očmi. Ob tem, da izumiramo morimo svoje nerojene!
    Tudi projekt EU izgleda nov totalitarizem s svojim vzorom totalne in nedemokratične oblasti, politično korektnostjo in preganjanjem “sovražnega govora” ter uničevanjem staroselskega prebivalstva. Načelo dobrobiti ljudi je zamenjal interes oligarhij. Načelo subsidiarnosti je zamenjal centralizem. Namesto interesa staroselcev je cilj ohranjanje dobičkov četudi vsi prebivalci Evrope izginejo. Takega do ljudi sovražnega sistema še nismo videli!

      • Ko bodo kuhane žabe videle, da so jim postavili beglerbega in da se Murgle selijo v Rusijo bo prepozno. Rusi bodo imeli križe in Marije a mi bomo imeli nikabe.

    • VekikiRob,strinjam se s tvojim zapisom in te podpiram. Žal,ljudje smo pretežno “egoisti”,omejeni v svojih razmišljanjih in “oplemeniteni” s črednim nagonom.
      Berem komentar Antona,ki se “vključi s “križarji in sežiganjem čarovnic”.Če ga prav razumem,navija za “levičarje” in Svet po volji islama s sekto levičarjev. Samo to se za levičarje ne more dobro končati.
      Palestinci so javno in uradno povedali,kaj si mislijo o LGBT (recimo,da je to vzorec).

  6. Kolaboracija med Stalinovo Sovjetsko zvezo (in njej podrejeno mednarodno organizacijo komunistov Kominterna) in Hitlerjevim nemškim Reichom je vplivala tudi na kolaboracijo med slovenskimi (in jugoslovanskimi) komunisti ter člani in simpatizerji nemških podružnic Hitlerjeve nacional-socialistične delavske partije v Sloveniji.
    Privrženci obeh delavskih partij so 1. maja 1941 celo skupaj in složno pod svojimi zastavami in simboli paradirali ob zvokih koračnic pihalnih godb v revirjih in v Mariboru.
    Šele Hitlerjev napad na dotlej zavezniško SZ (pri skupni delitvi plena do tedaj tretjih držav) je prisilil Stalinu in Kominterni zveste kadre slovenske komunistične partije k preimenovanju dotlej Protiimperialistične (se pravi protidemokratične in protimeščanske) v protifašistično in protinacistično Osvobodilno fronto ter k ustanavljanju oboroženih paravojaških enot partije (partizanov) pod masko “ljudske” Osvobodilne fronte (seveda po navodilih Kominterne).
    Boj proti nacizmu in fašizmu torej ni bil prednostni cilj in prednostna naloga komunistov, ampak je to postal šele po enostranskemu pretrganju in izničenju pakta med Hitlerjem in Stalinom, ko sta se bili Sovjetska zveza in mednarodna organizacija Kominterne prisiljeni dejavno vzpostaviti kot protifašistični in protinacistični sili.
    Kot pa se je pokazalo po koncu 2. svetovne vojne in po osvoboditvi, boj komunistov proti fašizmu in nacizmu nikakor ni pomenil samoumevno tudi boja za demokratično in pluralno ureditev sveta, ampak je pomenil le zamenjavo fašističnega in nacističnega totalitarizma z diktaturo in terorjem komunistične elite, ki v nobeni podjarmljeni državi, kjer je Kominterna in lokalna partija z nasiljem in terorjem prevzela oblast, ni dopustila demokracije, vladavine prava, političnega pluralizma in univerzalnih človekovih pravic ter svoboščin.

  7. Ko so vprašali Ivana Mačka Matijo, ki se je med vojno tudi strokovno izobraževal v Moskvi, ali je videl, kako bedno in pod kakim komunističnim terorjem so živeli Rusi, je odgovoril, seveda smo videli, vendar tega nismo smeli povedati našim tovarišem v domovini, ker bi nam sicer vsi ušli.

    • Njegova izobrazba je bila zgolj pijančevanje, Titova ključavnica a ostali so živeli v gozdu. Angleži so dobro vedeli, kakšni tolpi izročajo razorožene ljudi. Pustili naj bi jih, da se razkrojijo po Avstriji. Avstrijci bi jih rade volje sprejeli za pomoč na kmetijah.

      • Ni važno. Osnovna civilizacijska norma je Angežem prepovedovala dajati ujetnike pijani skupini, ki živi v gozdu. Pijane večinoma neizobražene osebe, pač ne morejo biti odgovorne za ujetnike, ki so povrh vsega še njihovi nasprotniki. Videli so da, so pijani in da večina nima pojma. Angleži bi morali ujetnike razdeliti po Avstrijskih kmetijah, ker kmetje bi jih sprejeli. Lepo po enega in po enega. Na večje kmetije pa lahko tudi po dva ali družino. V glavnem, da bi se vključili v Avstrijsko družbo, ker Avstrijski kmetje so si to želeli.

  8. piše: uredništvo; BLA BLA BLA. Kje so dejsta? Preprosta zgodovinska dejstva? Pišete babje trače v stilu kaj je slepa Anica videla kako Mickin Janez naskoči Francovo Jožico.
    SZ je zadnja zaključila dogovor z Nemci. Prvi je bil Plesucki (26.1.1934). Je to Poljakom pomagalo?
    Pakt z Nemci so imeli tako Francozi in Agleži. Celo več Francozi so verolomno pozabili na
    dogovor s Čehoslovaško in jo mirno predali Nemcem 38 leta v Münchenu. Stalin je že 1934 leta
    ponudil Franciji in Angliji zavezništvo proti Hitlerju. So ga sprejeli? NE, niso! In tudi še Avgusta 1939
    so delali vse, da dogovora s SZ ne bi podpisali. In Stalinu ni ostalo drugo, da sprejme dogovor z Hitlerjem,
    in vojno odmakne za skoraj 2 leti. In kaj je dogovor vseboval? SZ ne bo napadla Nemčije v primeru če bo ta v vojni s tretjimi državami. Nemčija se ne bo umešavala na območjih, ki so pripadali še carski Rusiji. V tajnem delu so bili trgovski sporazumi in kredit Nemčije SZ. Mimo grede, tudi tedaj so bile vsiljene sankcije in trgovske omejitve SZ. SZ je izvažala v Nemčijo surovine in hrano v Nemčijo, za zameno na tehniko in stroje. Primer v letu 1938 je SZ uspela na tržišču kupiti 3600 stružnic, po dogovoru z Nemčijo jih je samo iz Nemčije v obdobju September konec leta uspela uvoziti 6000. In zakaj ni SZ napadla Poljske 1.9.1939? 3.9. so Francija Anglija, Avstralija in Nova Zelandija napovedale vojno Nemčiji. 6.9. še Južna Afrika in 10.9. Kanada. Zahodne zaveznice uvedejo morsko blokado in nič več. Začne se čudna vojna. 9.9.1939 vstopijo Nemške sile v Varšavo. Poljska vlada beži v Romunijo Poljska kot država ne obstaja več. Gredo še posamezni boji odpora proti Nemcem. V Londonu se potem pojavi vlada v povsem drugi sestavi. Ta čas se na vzhodu vrši spopad med SV in Japonsko za Mongolijo kot bitka za Khalkhyn Gol. Japonci so poraženi in s pomočjo Nemčije 15.9.1939 SZ doseže premirje z Japonci. 17.9. SZ vkoraka na svoje ozemlje okupirano s strani Poljske. Antanta je 8.12.1919 na pobudo Curzona določila mejo med SZ in Poljsko. 1921 Poljska zasede zahodno Ukrajino in Belorusijo. 28.9.1939 Estonija s SZ podpiše prijateljsko pogodbo in ji odstopi oporišča. 5.10. 1939 stori isto Latvija in 10.10 še Litva. Da, 1939 je bila Poljska sovražnik številka 1 za Sovjetsko Zvezo. Vendar SZ ni vzela več ozemlja, kot ji je bilo doloženo v Parizu 1919, kljub temu, da je Hitler ponujal celo Varšavo. Konec koncev se je pakt Ribbentrop-Molotov izkazal kot začetek koneca Britanskega imperija in želj zahodnih zaveznikov v enotni fronti korakat na vzhod. In to je največji greh Stalina. Tako da mu še dan danes ne morejo oprostiti ter ga po 66. letih še vedno blatijo, kot tudi SZ. Finančno politični vrh zahoda, ki si želi zavojevat popolno oblast nad svetom prepisuje zgodovino na naših očeh. in drago uredništvo VI mu pri tem hote ali nehote pomagate. Zavedati pa se morate, kako “zavezniki” naših zahodnih prijateljev končajo (Sadama so obesili, Gadafija je tolpa ubila in ga raztrgala) tako da, pamet v roke.

    • Prav toliko jo imajo kot Kurdi. Računajo na pomoč Izraela in ZDA, a bodo doživeli pogrom redne Turške vojske. Prej so računali na ZDA in dobili Sadamov plin. Tako je, če imaš prijatelje, zaradi katerih ne potrebuješ sovražnikov.

    • bistvo celega članka je branjenje religije… kako so komunisti bili zlobni… in glej glej.. komunisti so bli ateisti…

      če ne boš hodu k maši in ubogal kler, boš bil zloben..

      pač klasika od rkcja.. ko ne morejo obranit svojih pravljic pred znanostjo in razumom, je pa treba umazat ateiste in zraven strašit vernike..

      • V vsaki populaciji so zlobni ljudje. Za pedofilskega Irskega župnika zagotovo ne moremo reči, da je dober. Prav tako ne moremo reči za Obamo, ko je uničil Libijo in nam posledično priskrbel migrante iz Afrike, da ni zloben. Zlobno je uničil državo, ki je zdaj v popolnem razsulu.
        Polivanje oranžnega agenta in pobijanje Vietnamskih otrok tudi nikakor ne more biti ne zlobno dejanje.

  9. Slovenec kremenit 24. avgusta 2019 ob 18:03 at 18:03
    Igor, komunistična revolucija je bila nelegalno delovanje sovražnikov ljudstva ter naroda, vaške straže in domobranci pa so bile legitimno samoorganiziranje v obrambi pred ubijalci mirnih Slovencev in pred roparji ter požigalci njihovih domov. Kapiš?

    Samoorganiziranci, katerim mora pomagati gnili okupator???? Revček, le ponižno še služi dvema -izmuma, komunistom lahko očitaš samo enega, a ta je zmagovalen v primerjavi s tvojima poražencema!!!

  10. Brez Rusije bi Hitlerjev Reich ne padel. To še zdaj zamerim Rusiji. Angleži in Rusi so krivi za uničenje Karađorđevićeve kraljevine, kar bo privedlo do muslimanske Evrope. Evropa bo islamska a Rusija bo sprejela alavite in katolike iz Sirije. Tudi naši komunisti kupujejo parcele v Sibiriji, a vi boste ostali manjšina v vahabitskem pašaluku.
    Orban in Salvini dobro vesta, da v primeru vahabitov potrebujeta plačano pomoč Ruskega letalatva, da vsaj malo razžene vahabite. Vi pa računajte na ZDA, kot so računali Kurdi, dokler jih ni Sadam zaplinil kot podgane. No naš beglerbeg bo isto naredil, kot so naredili priseljenci v ZDA z Indijanci. Pa ne bo Putinove vojske, da bi obnovila požgane križe in Marije.
    Italijani, Avstrijci in Madžari že vedo, da nočejo kalifata in da v tem primeru potrebujejo Putinove bombe.

    • Čez deset let pa se bodo črni kmetje,ki jim sedaj oblast dodeljuje belim kmetom odvzeto zemljo,masovno selili v Evropo.Razlog je v tem,da niso in tudi nikoli ne bodo sposobni kmetovati in bo vse skupaj propadlo.JAR je na poti Zimbabweja.

  11. Slovenec kremenit 25. avgusta 2019 ob 18:20 at 18:20
    Samo to, da imaš glede na povedano predolgi jezik.

    Jezik, ki lahko vse argumentira! In presenetljivo ugotavljam, da bi lahko na neki točki našla tudi skupni jezik, ki bi našo Slovenijo lahko peljal naprej! Vsi živimo v tej državi, zagovarjajmo svoje, ne sovražimo pa drugače mislečih!

  12. Štorček
    Kolikor je meni znano, je bila delavska stranka(komunistov), ki se je potem preimenovala v KP, dokaj uspešna na začetnih volitvah v kraljevini SHS! Potem ji je bilo z Obznano prepovedano delovanje! Da bi jih imeli za teroriste, nikoli zasledil! Ker so pa zaradi prepovedi delovali ilegalno, so pa bili nasprotniki države! Za zaključek! Države, ki ne dovoli delovanja politične stranke, ne moreš imeti za demokratično državo!

Komentiraj

Prosimo, vnesite komentar
Prosimo, vnesite svoje ime