Anketa: SD spet na vrhu, Šarec blizu, medsebojni spor pušča kri SDS in NSi
POSLUŠAJ ČLANEK
Če bi bile volitve minulo nedeljo, bi po anketi Ninamedie za TV Slovenija in Dnevnik zmagali Socialni demokrati pred SDS in Listo Marjana Šarca.
Štiriletni presek januarskih anket Ninamedie kaže trende, ki so zaskrbljujoči za SMC in za obe preostali parlamentarni pomladni stranki.
SD bi v tokratni anketi, objavljeni v TV Dnevniku časopisu Dnevnik, dobil 13,7 % podporo vseh vprašanih, SDS pa 11,9 %. Sledi Lista Marjana Šarca z 8,8 %, SMC z 8,3 %, DeSUS in levica s 5,2 %, NSi s 3,5 %, v parlament pa bi se uvrstila še SLS z 2,8 odstotki vseh vprašanih.
Da ne ve, koga bi volilo, je odgovorilo 31,1 % vprašanih, volitev se ne bi udeležilo 7 % anketirancev.
Delo vlade kot uspešno ocenjuje 38,6 % vprašanih, kot neuspešno pa 56,1 % vprašanih.
Spodnji graf prikazuje gibanje podpore v anketi Ninamedie skozi zadnje štiri mesečne januarske ankete (od leta 2015 pa do danes). Opazen je strm padec podpore največji vladni stranki SMC, bolj zmeren pa tudi največji opozicijski SDS.
Obe socialistični vladni stranki (SD, DeSUS) sta v porastu, izgubljata pa tudi Levica in NSi. Sklepamo lahko, da Lista Marjana Šarca pridobiva predvsem na račun nekdanjih volivcev SMC, tistih, ki so prej trdili, da ne bodo šli na volitve ter tudi volivcev SDS in NSi.
Štiriletni presek januarskih anket Ninamedie kaže trende, ki so zaskrbljujoči za SMC in za obe preostali parlamentarni pomladni stranki.
SD bi v tokratni anketi, objavljeni v TV Dnevniku časopisu Dnevnik, dobil 13,7 % podporo vseh vprašanih, SDS pa 11,9 %. Sledi Lista Marjana Šarca z 8,8 %, SMC z 8,3 %, DeSUS in levica s 5,2 %, NSi s 3,5 %, v parlament pa bi se uvrstila še SLS z 2,8 odstotki vseh vprašanih.
Da ne ve, koga bi volilo, je odgovorilo 31,1 % vprašanih, volitev se ne bi udeležilo 7 % anketirancev.
Delo vlade kot uspešno ocenjuje 38,6 % vprašanih, kot neuspešno pa 56,1 % vprašanih.
Spodnji graf prikazuje gibanje podpore v anketi Ninamedie skozi zadnje štiri mesečne januarske ankete (od leta 2015 pa do danes). Opazen je strm padec podpore največji vladni stranki SMC, bolj zmeren pa tudi največji opozicijski SDS.
Obe socialistični vladni stranki (SD, DeSUS) sta v porastu, izgubljata pa tudi Levica in NSi. Sklepamo lahko, da Lista Marjana Šarca pridobiva predvsem na račun nekdanjih volivcev SMC, tistih, ki so prej trdili, da ne bodo šli na volitve ter tudi volivcev SDS in NSi.
Zadnje objave
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 21:29
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Minuta molka – skoraj nič ne gre več v pravo smer
19. 4. 2024 ob 13:00
Ključni dnevi za razdelitev deset tisoč računalnikov
19. 4. 2024 ob 10:45
Pravna država: če imaš 40 poslancev, še ne pomeni, da imaš absolutno oblast
19. 4. 2024 ob 6:00
Vlada spreminja postopke naročanja in najdaljše čakalne dobe
18. 4. 2024 ob 17:37
V Chicagu spor glede nezakonitih priseljencev
18. 4. 2024 ob 15:31
Ekskluzivno za naročnike
Minuta molka – skoraj nič ne gre več v pravo smer
19. 4. 2024 ob 13:00
Domovina 144: Zakaj policija ne preiskuje napovedanega strelskega pohoda
17. 4. 2024 ob 6:30
Prihajajoči dogodki
APR
20
Moški zajtrk s Petrom Gregorčičem
07:00 - 09:00
APR
20
Godalni kvartet kolektiva Carpe artem
19:00 - 20:30
APR
20
Večer z Nuško Drašček in Jako Puciharjem
20:00 - 22:00
APR
22
Koncert za zbor – Alfred Šnitke
20:15 - 21:30
APR
24
SAKRALNI ABONMA – KOMORNI ZBOR KGBL IN AMBROŽ ČOPI
19:30 - 21:00
Video objave
Odmev tedna: Prišel, videl in komaj zmagal
19. 4. 2024 ob 21:29
Vroča tema: očiščeni "janšizma" – padajo direktorji zdravstvenih ustanov
19. 4. 2024 ob 20:12
Izbor urednika
Vračajo se vici o policajih
17. 4. 2024 ob 6:31
Kako nam Robert Golob lomasti po denarnicah
11. 4. 2024 ob 6:31
36 komentarjev
Anita
Gospa Kraševka ne vem koliko vlada recimo Miro Cerar nič dela tisto kar mu naročijo je pa to daleč od vladanja.
Res je gospod Oman to rekel, pa se vam zdi da smo prišli do zgodovinskih sprememb. Res je osamosvojili smo se pa smo se znebili politike, ki krade, laže in na koncu celo mori. Vprašajte se smo res kaj spremenili.
Kraševka
Anita, razumem te, tudi jaz grem vedno na volitve, da bi prišli v parlament ljudje, ki zagovarjajo prave vrednote. Toda za večje spremembe v DRŽAVI, je zelo važno kdo je v VLADI. Ta lahko izvršuje spremembe - saj ima izvršno oblast.
Spomnim se spoštovanega IVANA OMANA, kako je pred desetletji dejal: "Mi gremo na volitve, da zmagamo." In res smo in naredili smo ZGODOVINSKE spremembe. Sedaj pa zaradi nesoglasij tega ne moremo.
helena_3
"Vi pa očitno to gledate iz strankarske perspektivne ali se motim. "
Gospa Anita, motite se. Če bi razumeli, kar sem napisala, bi na "strankarsko perspektivo" niti ne pomislili. Pa dosti o tem.
Le čevlje sodi naj kopitar, je rekel že Prešeren.
Anita
Gospa Kraševka jaz ne volim zato da zmagam jaz volim zato, da bi bilo Sloveniji in meni bolje. Sama zmaga nič ne pomeni, če tisti, ki zmaga ne zna vladati vidimo vse te nove obraze včasih mislim, če so sploh naredili 1 razred osnovne šole. V Sloveniji je to narobe ko je vsak lahko politik, ne gre čez neko strankarsko t.i. usposabljanje ampak ljudje nekoga izvolijo in potem vidimo rezultat še enega govora večina ni sposobna povedati vsaj kolikor toliko iz glave. Če slučajno gledam same bralne vaje. Sprejmejo nek zakon jim recimo opozicija pove da to ne bo šlo ampak kar z glavo skozi zid in potem vidimo katastrofalne izide. Samo poglejte o slovenskem državnem gozdnem podjetju. Uničili so vse kar se je dalo. Krivec zato Minister Židan , vodilni na lestvici popularnosti njegova SD pa kaj ste Slovenci neumni slepi.
Pa še o borbi za oblast. Tudi SDS in NSI med seboj tekmujeta za oblast, kot npr. Nemčiji CDU proti AFD. Veste tam ni nobenih milosti vsak se bori za svoje volivce, Brez milosti vse se lahko uporabi za boj. Mi se bomo morali pa tega še naučit. Na žalost. To je politika.
Kraševka
Anita, veliko si prav nakazala. Res je to problem, pa vendar misli, da je vedno precej krivde na vodstvu, ki mora biti prisotno na terenu ter predvsem tudi spoštlivo do sorodnih strank. Večina DESNIH VOLILCEV si to želi.
Če pa stranka ostane veliko let v OPOZICIJI, izgublja tudi med svojimi - tako ugled, kot pomen. Kot opozicija imaš malo vzvodov, da se stvari lahko izboljšajo. Tudi zato volilci ostajajo doma. Marsikdo reče:"Tistega, ki sem volil, ni prišel v vlado, zato nima pomena." In tako nastaja volilna abstinenca.
Anita
Kraševka še enkrat ne bo pomagal niti novi Demos, če stranke, ki so na desnici ne bodo začele deati tisto, kar so delale že prej in to je da spet svojo volilno bazo pripelejejo do tega da gre ta na volitve.
Zakaj je SLS izpadla iz parlamenta zato ker je zelo pa res zel razočarala svojo volilno bazo.Kdo je volilna baza SLSja to so slovenski kmetje mogoče jih je res vsak dan manj ampak še vedno so in ti povem ti nič več ne volijo SLS še več ti volivci niti na volitve ne gredo več SLS ima veliko svojih županov, ki glede na to da o njih ne beremo v medijih delajo dobro in SLS bi morala staviti na te ljudi jih javno promovirati,napisati dober program, iz stranke zabrisati razne Vriske in uspeh je zagotovljen.
Enako je z Novo Slovenijo imeli so najboljši program, pa ali so v tem mandatu ta svoj program hoteli na kakršen koli način uresničiti, koliko zakonov so dali v proceduro vem , da bi ga koalicija zavrnila ampak če bi se o njem govorilo bi ljudem ostalo v glavah in bi rekli pa saj so imeli dober program samo ti levičarji jim ga ne pustijo uresničiti bom šel pa na volitve mogoče jim pa uspe. Odmaknili so se od volilne baze, kar v določenem primeru ni slabo je pa slabo če to narediš v veliki meri in začneš zagovarjati ravno nasprotne stvari Koliko volivcev NSI ve kaj konkretno piše v njihovem gospodarskem programu najbrž zelo malo sploh, če nikjer o tem programu niso slišali kaj podrobnega.
No Še SDS seveda tudi tam vse ni lepo vendar ker imam nekaj sorodnikov, znancev in prijateljev v tej stranki vem da tudi tako kot pišejo mediji ni v tej stranki. Vem iz pogovora da ni tako da kar Janša reče tako je v enem izmed občinskih odborov kjer je moj sorodnik Janše na obisk že ni bilo 10 let. Veliko je med sebojnega rivalstva v teh odborih pa zato ni kriv Janša veliko teh ljudi on sploh osebno ne pozna. Ljudje se kregajo za pozicije med seboj potem pa ko gre iz stranke je najlažje reči in dobi prostor v medijih kriv je Janša in njegovo totalitarno vodenje. A res. Gospod Pukšič je javno povedal ob svojem odhodu da to ni res ampak sta se sprla on in Zver in zato on zapušča stranko. Rupar je tudi potem povedal, da ni bil kriv Janša ampak spori med občinskim odborom in njemu ampak, da sedaj vidi da je on kriv ne odbor on je trmraril s svojo rešitvijo drugi pa se s tem niso strinjali. Ima pa SDS zelo slabo piarovsko službo to pa drži.
helena_3
Spoštovana gospa Anita, vem, tole je debata in prav je, da poveste svoje mnenje. Vseeno pa bi vas vprašala: ste kdaj sodelovala pri delu kakšne politične stranke? Tam je mesto in priložnost, da se stvari obrnejo na bolje. Jaz sem to počela, dokler sta mi dopuščala zdravje in družinske razmere. Zdaj pa ne več. Vem pa, na osnovi lastnih izkušenj, da stvari nikoli niso črno - bele. Od daleč so vsi problemi jasni in lahko rešljivi. Ko se jih pa lotiš od blizu, pa naenkrat niso več tako enostavni.
Anita
Ne gospa Helena nisem bila v nobeni stranki zato te probleme vidim neodvisno od stranke. Vi pa očitno to gledate iz strankarske perspektivne ali se motim. Stvari niso črno bele. Glede Janše vsi pljuvajo po njem in stranki SDS ne glede kaj ta stori . Je tako ali ni. Zanima me gospa Helena kako bi se vi počutila, če bi vas zaprli za dejanje, ki je tako neopredeljeno kot na neznanem kraju, neznanem času, neznan način in doma pustili dva majhna otroka pri tem pa bi vam politični nasprotnik in(celo ljudje, ki naj bi bili politično blizu) vse to privoščili. Škoda da so ustavni sodniki to zadevo stavili in ni prišlo na ESČP, ker potem bi mi vsi dobili zelo dobro lekcijo in iz te lekcije bi morali vsi potegniti nek nauk pa ga ne bomo ker nič se ne bo zgodilo, karavana gre dalje in kdo bo naslednji na vrsti a ja je že Milko Novič tudi tu se bo ustavilo na ustavnem sodišču spet bodo levičarji vpili da je ustavno sodišče levo čeprav to dokazano ni in tudi pred tem ni bilo. Jaz kot davkoplačevalka pa bom vedno znova in znova te t.i. napake sodstva pokrivala. Pokrivala bom tudi neumnosti v šolstvu in zdravstvu. Da o gospodarstvu niti ne govorim. Pa še nekaj se je govorilo o tem da je bila NSI narobe razumljena v članku v Delu, ga nisem brala se pa si pogledala oddajo ko je Matej Tonin izjavil da bodo predstavili 10 točk programa in ga poslali vsem razen SDS. Ne mi govorit da sem to narobe razumela. Kdo sedaj izključuje?
Kraševka
Potreben je NOVI DEMOS. Vsaka stranka na desni ima svojega predsednika. Kdo bo njen predsednik odločajo člani na kongresu. Vsaka stranka ima svoj prav in svoj program. Mislim, da sta programa SDS in NSi - oba zelo dobra in sorodna, vendar zaradi njunih predsednikov težko sodelujeta. Če bi bil VODJA DEMOSA nekdo, ki ni iz teh dveh strank, bi bil nekako "nadstrankarski", pa mislim, da bi bilo sodelovanje možno.
Na desnici imamo veliko dobrih ljudi: Žiga Turk, B.M. Zupančič, Janez Podobnik, Franc Kangler, Lojze Peterle, Romana Tomc, Andrej Capuder, Jožef Horvat ...... Veliko jih je, ki so vešči diplomacije in vzklajevanja med različno mislečimi. Različna mnenja so koristna, toda zajljučiti se morajo z vzkladitvijo in skupnim delom - brez javnih NAPADOV !
Anita
Vsi podporniki Nsi danes si preberite kolumno Bojana Požarja in dobro razmislite. NSI ne bo prišla v parlament s takim programom izpadla bo zakaj ker je zapustila svojo volilno bazo in to je starejiš krščanski ljudje , ki so po vojni zelo trpeli.
Kraševka jaz povem samo kar mi je povedala gospa, ki živi v Murglah in kaj je videla na lastne oči, tudi jaz ji nisem verjela potem pa glej zgolj slučaj Ljudmila Novak dobi velik intervju v Mladini, v Mladini jo nehajo zmerjati z Ludo Milo , vabijo jo v medije, kjer prej nikoli ni prišla res slučaj.
Gospa Helena iz Zbora za republiko je izstopil samo Boštjan M. Turk, ki je javno povedal zakaj izključno samo zaradi Dimitrija Rupla, ki je postal podpredsednik.
helena_3
Spoštovana gospa Anita, Požarjevo kolumno sem prebrala že zjutraj pri kofetu. G. Požarja cenim, zato vedno preberem njegove prispevke na spletu. Vendar! Sem samostojna in opravilno sposobna oseba, zato imam svoje mnenje, zgrajeno na izkušnjah in na tej osnovi presojam tudi komentarje. Tudi, ko gre za avtorje, ki jih sicer spoštujem. Alergična sem na izjave "preberi si to, pa boš videla!" Svoje mnenje si ustvarjam tudi na osnovi Jezusovega opozorila: "po njih sadovih jih boste spoznali". Ko bi Slovenci zmogli malo več strpnosti in sodelovanja! Pa ne najdem tega niti na desnem političnem spektru, tudi med vernimi ne. Jezus opozarja: "kaj gledaš iver v očesu svojega brata..." Ne bomo prišli iz "zosa", dokler ne bomo zmožni povezovanja. To povezovanje pa ne more biti v stilu: jaz imam prav, zato me moraš podpirati, s tem dokazuješ svoje sodelovanje z menoj. Jaz sem najpametnejši, ti si malo manj od mene. Tako to gre tudi na "desnici", imam kar nekaj vpogleda. Ne bomo prišli iz "zosa", dokler bomo samo napake bližnjih gledali in nič naredili za zbližanje stališč. Ponovno poudarjam, da sicer NISEM podpornica NSi. So se mi zamerili že zdavnaj, še pred Ljudmilo Novak. Ne bom pa govorila tukaj o imenih, kar bi rad g. "prvi". Če imam kaj povedati, povem raje dotičnim v obraz - če presodim, da bo kakšen efekt od tega. Kar je pa redko. Mnogokrat sem bila že razočarana, ko sem videla, kako diletantsko se nekateri politični aktivisti lotevajo svojega dela: gradijo na floskulah in na diskreditaciji drugih. Zato tudi takšna volilna abstinenca. No, jaz kljub temu še zmeraj hodim na volitve.
Kraševka
Helena - trezno razmišljanje. Vidim, da nas veliko volilcev pričakuje pomlad, vendar dvomim, da bo v tem letu prišla.
helena_3
Spoštovani!
Naj najprej poudarim, da si tudi jaz zelo želim, da bi se stranke na desnici povezale med seboj in končno zmagale na volitvah. Socializma, družbene lastnine in kristjanofobije imam vrh glave še iz Yuge.
Vendar! Zdaj bom napisala nekaj bogokletnega (pričakujem tudi kakšno zmerjanje s strani sodelujočih v debati):
Voditelji strank, ki jih navaja ga. Anita, ne bodo popeljali svojih ljudi do zmage. G. Zidanšek nima karizme, g. Primc in g. Kangler jo imata vsak v svojem ozkem krogu. G. Janša je pa itak prišel zato, ker potrebuje dodatne "podložke" za SVOJ vzpon na vrh.. Je pač ugotovil, da bo ostal osamljen, tudi če po kakšnem čudežu njegova stranka zmaga na volitvah. Kar pa ne pomeni, da je ostale navzoče pripravljen enakopravno obravnavati. Naj poudarim: gonji proti njemu v primeru Patria in Klemenčičevo KPK poročilo sta bili tako prozorni, da se še zdaj čudim, kako da so jima Slovenci nasedli. Oprani možgani pač.
Tako, da se prav nič ne čudim, da se je ga. Novak srečanju izognila. Zakaj naj bi pa hodila tja? Da jo bodo tile gospodje obravnavali po sistemu "baba mouč!" Pa nisem volivka NSi, da ne bo pomote. Ocenjujem pa, da je ga. Novak še najmanj moteč faktor na desnici. Kar pa ne velja za njene sodelavce na terenu.
Dokler se ne bo na desnici pojavil nek "slovenski Kurz", ki bo znal pritegniti mlajšo in srednjo generacijo, bomo lezli nazaj v socializem in revščino. Samo nisem prepričana, da ga bodo "stare sile" kar zraven spustile.
Mislim, da če ne bo kakšnega čudeža, da desnici na letošnjih volitvah spet slabo kaže. Bom pa zelo vesela, če se motim.
Kraševka
Anita, sama še vedno mislim, da bi se te stranke morale povezovati - na programski in spoštljivi ravni. Dvomim pa v to, da bi Novakova hodila na posvet h Kučanu. Mislim, da je to laž in ni prav, da jo širite.
Glede Zbora za Republiko tudi točno ne vem, ampak sliši se, da so ga nekateri VIDNI ČLANI zapustili. Nekaj tudi tam ne štima. Sploh ne mislim, da je kriv samo Janša, včasih ga njegovi zvesti privrženci celo prekašajo in gredo zamere v nedogled.
Saj je poznan tisti rek, ki ga je izrekel "Martin Krpan" na Dunaju:" Kaj ga bom s kruhom pital, če se z njim kregam !"
Za kreganje pa sta vedno kriva DVA, en sam se ne more. Potrebno je, da se ta dva pogovorita na štiri oči !
prvi
Slosvet, so bili časi ko smo skupaj delali kampanijo na predsedniških volitvah (Jože Bernik, Barbara Brezigar), skupne liste na lokalnih volitvah itd. Pri nas bo verjetno zaradi nesodelovanja pomladnih strank na lokalnih volitvah pridobil DeSUS. Ukazi iz centrale so očitno tako jasni, da si jih nihče ne upa prekšiti, ker drugače te zamenjajo. Kakšna je to demokracija??? Samo zaradi enega in edinega. In marsikdo zaradi tega ne bo še na volitve. Rezultat bo porazen... padli bomo na dno...tudi SDS!
Anita
Kraševka sedaj se dobro vidi kdo koga izključuje Zbor za republiko organizira javno tribuno o koaliciji nanjo so se odzvali v SLS, NSL, GOD in SDS. Ljudmila Novak pa je v imenu NSi povedala da se oni tega ne bodo udeležili ker imajo svoj program. Res konstruktivna drža. Res je imela tista gospa prav da hodi k Kučanu in od takrat je NSI čisto drugačna. Tudi mediji tisti vladajoči jo drugače obravnavajo.
Kraševka
SLOSVET, tako kot ti, si tudi jaz želim, da bi se med POMLADNIMI strankami vzpostavili (o tem je pred več leti govoril spoštovani Janez Podobnik) MOSTOVI. Če tega ne bomo skupaj gradili, bomo ostajali le vsak na svojem BREGU. Ko bomo dosegli SLOGO podobnomisleči, bomo lahku USTVARJALNI. Vsaka stranka, ki se zapre sama vase, ne doseže zaželjenih ciljev. Če imamo skupne CILJE, moramo tudi SKUPNO strmeti za sodelovanje. Ko pa ponos preraste v TRMO je škodljiv.
Da presežemo zamere, pa nosijo največjo odgovornost VODITELJI posameznih strank. In prav v voditeljih vidim problem. Včasih celo pomislim, da bi nam prišla "pomagat" angleška KRALJICA ( to so le sanje), kot nestrankarska oseba. Sicer pa bomo le "okopavali" vsak svoj "vrtiček", namesto da bi GRADILI DRŽAVO in blagor državljanov.
Kraševka
Slavec, lepo si povedal. Če že ne moremo obuditi DEMOSA, bi mogoče za začetek ustanovili 100 članski pevski zbor (iz vsake pomladne stranke nekaj članov). Slovenci smo PEVSKI narod in imamo veliko DOMOLJUBNIH pesmi - skupaj bi imeli nastope po Sloveniji (brezplačni nastopi nam niso tuji).
Ko bi ljudje "desnih" pogledovzaslišali ubrano petje; "Bratje podajmo si roke, skupaj stopimo na plan - noč je BOLESTNA za nami, pred nami SVOBODE je dan...", bi se mogoče PONOSNO odpravili na VOLITVE.
To pesem smo peli že pred več desetletji tudi v Osnovnih šolah. Vendar do "prave svobode" še ni prošlo. Če se BRATSKO povežemo in opustimo zamere, pa verjamem, da do tega pridemo. Upoštevajmo Slavca !
Slavec
Šarec je izpadel.
Murgle skušajo med pomladne stranke vnesti razdor.-
Kaj pravi o novem Demosu izkušeni Peterle?
.
“Izgublja se moč, če davi brat brata;
naj demokrat ne črti demokrata.
Naj bo debata, ne pa prepir;
in dolgoročno: Mir, bratje, mir!”
Kraševka
Slosvet, velikokrat se strinjam z vašim komentarjem, delno tudi v zadnjem. Toda tu pozabljate, da ste "vaši" prvi začeli udrihati po Toninu (fant je bil mlad in se mu je zdelo nepomembno, da bi se kregali zaradi nekaj tisoč vrednosti pokojnine bivšega predsednika, pa je glasoval za, pa tudi VAŠI NISO BILI VSI proti), ker ste imeli namen oblatiti NSi. To je bila obojestranska napaka. Tudi vaša stranka je marsikaj naredila narobe, pa NSi ni takoj delala pogroma. Tudi spoštovani pokojni Bajuk je večkrat "stisnil zobe" in bil uglajen. vendar je s tem svojo stranko potopil in takoj odstopil. Pri vsem tem nosi veliko krivdu tudi SDS. Vi ste hoteli narediti iz Hojsa Bajuka, pa vam ni uspelo. Zakaj se poslužujete teh trikov, namesto, da bi spoštovali sorodno stranko? Hojs celo ni dovolil, da bi ob 25 letnici osamosvojitve, govoril gospod Peterle - pa če vam je prav ali ne - vendar je bil on prvi predsednik OSAMOSVOJITVENE VLADE.
Sicer se pa strinjam s komentarji Rokca, z PRVI, Francom, Natašo, Romanom in Slavkom Pezdirjem.
Rajko Podgoršek
Po komentarjih sodeč ter pesimizmu in regresiji se nam obeta abstinenca desnih glasov na volitvah na žalost.
Rajko Podgoršek
Berem vse komentarje in očitno bo res moralo priti do slabega izida, ker pred volitvami izgleda da ni programa na desnici.
Problem je, ker je rešitev edino LOČEN nastop SDS in nato koalicije NSI in ostalih na sredini. S tem volilno telo ne postaviš pred anti-Janša izbiro. Še večji šok bi bil taktični umik Janeza Janše iz vrha SDS pred volitvami in prelevitev v "strica iz ozadja". Ampak za takšne taktične poteze je potrebno strateško mišljenje.
Očitno pa veliko komentatorjev vidi, da tako naprej pač ne bo šlo.
AlojzZ
JJ brca v kamen, berimo oziroma poslušajmo:
Še eno sporno posojilo SDS-a
http://4d.rtvslo.si/arhiv/dnevnik/174515392
baubau
Kar takoj razjasnimo stvari:Nobeno vrnjeno posojilo ni sporno. Dvojni zločin pa je nekaznovano krasti sodržavljanom.
Kraševka
Vrh SDS samo blati NSi, če pomislimo, kaj so delali s Toninom zaradi "pokojnine" bivšega predsednika republike (deležen je bil napadov celo na poročnem potovanju), ki je bila izglasovana v državnem zboru. O njihovi krivdi pa nič.
Franc je danes lepo napisal, da tudi Janševi poslanci takrat niso bili vsi proti, sicer ne bi bila ta penzija izglasovana. Vendar SDS nikoli ne reče, da njeni poslanci niso prav glasovali. Vidite kako ima dvojna merila. Če se Ljudmila rokuje s Kučanom, takoj "topovi" SDS manipulirajo s to sliko. Če pa se župan njihove stranke rokuje z Jankovičem, je pa vse OK. Tako se vidi, da Janševi imajo tudi dvojna merila.
Jožef je zapisal, kako vrh SDS kaznuje svoje člane, če se bratijo z NSi. Ali je to normalno. Kako naj NSi gre z Janšo v koalicijo, če je do njih (brez vidnih razlogov) tako negativno nastrojen.
Moj oče je večkrat povedal italijanski pregovor: " A chi non si fida, non fidarsi !" Kar pomeni, da če ti nekdo ne zaupa, mu nikar ne zaupaj!
Zakaj se Janša Ljudmili ni še nikoli opravičil? - Tudi o ŽVIŽGIH iz njihove strani ne. Zakaj se ni opravičil Peterletu, da mu je žal, ker je pomagal rušiti njegovo VLADO. Spomnim se Rupla, ko je na RTV dejal, da je bilo rušenje Peterletove vlade napaka, za katero je njemu sedaj po tolikih letih žal. Janši pa prav nič. Niti to, da je pomagal zrušiti DEMOS !
Anita
Kdaj se je pa Petrle opravičil Janši za Depalo vas? V intervjuju z Možino je Janša povedal da takrat ne bi menjal Petrleta, če bi ta zamenjal kukavičja jajca pa jih ni hotel zakaj pa jih ni morate pa Petrleta vprašati. A je Ljudmili žvižgal Janša ne žvižgali so ji navadni ljudje, ker jim je rekla, da so nedemokratični veš narod ni tako neumen kot misli Ljudmila, če misli, da je njena stranka premalo demokratična naj to tako reče ne pa da je nedemokratična vsa desna stran govori naj v lastnem imenu ne v drugem potem jo drugi ne bodo izžvižgali pa vprašaj jo zakaj hodi v Murgle? Govoriš o bivših članih SDS-a. Kaj pa bivši člani NSI Hojs, Marko Štrovs, Janez Drobnič, Duhovnik, odvetnik Cerjak.
baubau
Kraševka:Milki ni žvižgal Janez Janša,upravičeno smo jo izžvižgali mi,ki smo jo prišli poslušat,pa nas je za nagrado?!-ozmerjala z nedemokrati! Kdor niti takega nežnega ljudskega protesta ne prenese,ni vreden in sposoben biti politik.
Kraševka
Franc dobro si povedal in veliko nas misli tako kot ti. Alojza prepoznavam, kot zvestega SDS. Mislim, da volilci NSi nimamo nič slabega za povedati o SDS in smo med seboj prijatelji. Vrh SDS in njegovi prijatelji, pa stalno napadajo NSi pa tudi SLS niso naklonjeni.
Pred par dnevi so na WWfaktor TV predstavili knjigo Boštjana M. Turka. Avtor je Janšev veliki prijatelj in vzgojitelj naših sodnikov, saj predava na PRAVNI. - Ko bom njegovo knjigo prebrala, mi bo JASNO, če SDS želi, da bi prišle v PARLAMENT tako SLS, kot NSi. Zanima me tudi ali je v knjigi obelodanjeno, kako je Janša pomagal zrušiti DEMOS ? Če v tej knjigi ni niti ene kritike glede Janše, bo razvidno, kako SDS s svojo PROPAGANDO ruši stranke na DESNI, misleč, da bo vse desne volilce dobila sama. Naj vedo, da ti, ki volijo NSi in SLS, ne bodo kar avtomatsko volili njih, ampak bodo postali ABSTINENTI. To pa ni obetavno. Pustimo se presenetiti in če v svoji knjigi B.M.Turk sedaj ko se bližajo parlamentarne volitve, ima pohvalne besede do pomladnikov, potem bom spremenila mnenje do B.M. Turke, sicer ga bom gledala le kot Janševega prijatelja, ki sta si skupaj samozadostna. S tem pa je omogočena prevlada LEVICE.
Preden je Turk knjigo izdal, jo je sicer pregledal Janša. Vsak pameten bo spoznal, ali ta knjiga DVIGA blok DESNICE ali pa ga samo BLATI ? Če je to drugo - potem za DESNICO NI POMOČI.
baubau
Ljudje,le zakaj jemljete resno te lari-fari manipulacije?
Anita
Ja včeraj na RTV SLO prva SD 11,9%, druga SDS 12,9%.Pa sedaj kdo je tu nor.
baubau
Le tisti,Anita,ki tem lažem naseda!Nikoli,nikdar ne sodelujem pri teh intrigah. Volitve so tajne!
Kraševka
DESNICA, kot BLOK izgublja. Pregovor pravi "Riba vedno smrdi pri glavi" Vprašajmo se: "Kdo je GLAVA desnice" ?
Alojzij Pezdir
Ker stranke t. i. "desne sredine" oz. samooklicane naslednice razpuščenega Demosa vztrajno delajo vse za to, da bi nepremostljive razlike, spore, nezaupanja in sovražnosti med sabo le še poglobile ter s tem prostovoljno skrajno servilno ustregle strankam t. i. "leve sredine" z doslednim pristajanjem na makiavelistično načelo "Deli in vladaj!", se nam obeta na prihodnjih državnozborskih volitvah nov nečasten rekord po deležu volilnih abstinentov ter nova in še višja "ustavna večina+" strank tranzicijske levice oz. kontinuitete s prejšnjim socialističnim totalitarnim režimom.
"Ustavna večina" pa strankam leve tranzicijske levice ponuja enkratno možnost in priložnost, da povsem svojevoljno in samovoljno začnejo spreminjati in prilagajati veljavno ustavo svojemu okusu oz. svojim parcialnim političnim interesom, kar je postalo očitno že v tem mandatu, ko so stranke leve koalicije in opozicije v DZ (za zdaj še neuspešno) poskušale s spremembo veljavne ustave potuhnjeno izigrati in prelisičiti pravnomočno odločitev ustavnega sodišča v zvezi z legitimno zahtevo po odpravi diskriminacije dela otrok (in straršev) v zasebnih osnovnih šolah.
Zadrti egoizem, samopašnost in nesposobnost (samo)kritične ocene realnih družbenih okoliščin strankarskih vodstev na desni sredini in desnici, ki vztrajno pospešuje razlike, nezaupanje in sovraštvo med strankarskimi vodstvi in članstvi strank "desne sredine", je najboljši zaveznik, pomočnik in podpornik strank tranzicijske levice, ki jim pred volitvami v sedanjih političnih okoliščinah pravzaprav ni potrebno storiti nič, le potrpežljivo morajo (po)čakati, da se popadljivi prvaki in mnenjski voditelji t. i. desnih strank do konca "zgrizejo med sabo" ter preženejo še naslednje tisoče in deset tisoče večkrat zapored razočaranih svojih volivcev "v naročje" k medijsko prenapihnjenim odrešilnim volilnim alternativam.
Kraševka
Kjer se prepirata dva, tretji dobiček ima. To je staro pravilo in še danes DRŽI !
Koko, da tega REKA ne pozna Janša, ki je sicer velik strateg. Janšo levica res vedno z raznimi lažmi ruši. Toda on se jezi vedno le na NSi, bolj kot na levico. To se je pokazalo tudi v predsedniški kampanji, ki mu je bilo najpomembnejše, da da svojo kandidatko, z namenom, da premaga NSi.
ZMAGA SDS nad NSI je tako nepomembna kot "lanski sneg". Strmeti moramo za skupno ZMAGO POMLADI. To so moje pobožne želje, zato APELIRAM, na vodstvo SDS in NSi, da KONČATA z zamirami in obtoževanji v INTERESU DESNIH VOLILCEV. Predsedniki strank, morajo opustiti OSEBNE ZAMERE, če hočejo dobro naši DOMOVINI.
Stane Taskov
Zelo sem razočaran nad manipulativnim zaključkom. Če kdo napada svojega partnerja, je to NSi. V Delu smo celo prebrali, da NSi sklepa zavezništvo s Šarcem in proti SDS. Nobenega demantija ni bilo.
Da o dnevni twitter vojni, ki jo vodi Pogorelec, o tem, kako Ljudmila Novak javno izjavlja, da ne bo šla v koalicijo z SDS (za Božjo voljo, naj bo vsaj tiho, ne pa da to poudarja!!!), Janša pa ne izključuje nobene koalicije, sploh ne govorim.
Nehajmo se sprenevedati! NSi bo ubila pomladni blok. In s tem bo ubila tudi upanje na normalnost v SLO.
Franc2015
Butalec, predvidevam, da Dela nisi v resnici prebral, ker Nsi nikjer ne pravi, da se bo povezovala s Šarcem, ampak je povezavo naredila novinarka - Tonin je rekel, da bodo naredili programske točke in k sodelovanju povabili druge stranke (povsem enako pred volitvami vedno govori SDS - da bodo k sodelovanju povabili vse), novinarka pa to manipulativno naveže na Šarca. Upal bi si trditi, da bo Šarec zadnji, s katerim se bo NSi povezovala, saj jim je neposredni konkurent v smislu, da jim jemlje glasove, obenem pa ima povsem nasproten program od NSi. Skratka gre za fake news manipulacijo časopisa, ki je po tem itak poznan. Butalec, ne pozabi, da je bila NSi do sedaj najbolj zvesta partnerica SDS, stala ob njej, tudi na svojo škodo, ko so odšli tako Virantova lista kot SLS. V zameno pa je Janša zahteval pokornost, če pa je kakšna desno-sredinska stranka kaj naredila po svoje pa lop po njej z diskreditacijo v svojih medijih. Pa seveda ne samo po ljudeh iz partnerskih strank, temveč tudi po svojih. Na koncu je prekipelo tudi NSi. Pa saj ni edina. Kaj ti pove o vodji stranke, s katerim noče več sodelovati nobeden od političnih partnerjev? Saj ne gre samo za Novakovo, Viranta, Bogoviča ... kaj ti pove, da so se glede tega izpostavili in na to opozorili ugledni, vsega spoštovanja vredni ljudje - Vera Ban, dr. Dimitrij Rupel, dr. Miha Brejc, Sonja Ramšak, dr. Damir Črnčec, Dragutin Mate ... in žnavsezadnje e pred časom Ivo Hvalica?!? Tule si preberi: <a href="https://www.domovina.je/besede-s-katerimi-so-sds-zapuscali-njeni-ugledni-clani/" rel="noopener" target="_blank">https://www.domovina.je/besede-s-katerimi-so-sds-zapuscali-njeni-ugledni-clani/</a> Kako naj torej stranka sodeluje z drugo stranko, če o njih pišejo take reči: <a href="http://nova24tv.si/oznaka/nova-slovenija/" target="_blank" rel="noopener nofollow">http://nova24tv.si/oznaka/nova-slovenija/</a> Ljudje, oprite vendar oči in spoznajte kaj se v resnici dogaja, preden bo vse v ruševinah zaradi obsedenosti z nadzorom in pokorščino s strani enega človeka...
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.