2. krog predsedniških volitev 2022: zmaga Nataše Pirc Musar, Logar dosegel rezultat za premislek na desni sredini
POSLUŠAJ ČLANEK
Na Domovini v živo spremljamo rezultate 2. kroga predsedniških volitev 2022 ter prve odzive nanj.
Po 99,96 % preštetih glasov je s 478.087 glasovi (53,78 %) proti 409.213 (46,13 %) zmagala Nataša Pirc Musar.
Nataša Pirc Musar: "Hvala volivcem, predvsem tistim, ki ste dali glas zame. Iskreno čestitam Anžetu Logarju, želim mu vso srečo na nadalni poti. 5 mesecev sva preživela skupaj, nekako sem ga na nek način začutila kot prijatelja. Dokazala sva Sloveniji, da se da spoštljivo komunicirati. Mislim da Slovenija to od državnikov in politikov pričakuje. Iskreno upam, da bo gospod Anže Logar zadržal to retoriko, Slovenija potrebuje takšne ljudi, takšne politike.
Na demokratičnih volitvah so ljudje povedali kakšno Slovenijo si želijo. Ponosno bom vstopila v predsedniško palačo z zaupanjem, ki ste mi ga dali. Potrudila se bom, da bom resnično predsednica vseh, da bom garala za temeljne človekove pravice, za ustavne pravice in demokracijo. Maksimalno se bom potrudila, da se bomo vsi skupaj v politiki poenotili na strateških temah. Sem za kakovostno javno zdravstvo, vse vrste varnosti. Želim si, da Slovenija postane država, kjer bodo starejši preskrbljeni in slišani, kjer bodo mladi želeli ostati. Želim si Slovenije, kjer se bomo bolj zavedali, da nas čakajo hudi časi zaradi podnebnih sprememb ... Iskrena hvala tudi vsem, ki so glasovali za Anžeta Logarja. Slovenija ni volilni listič, ni politična stranka, je čudovit mozaik različnosti, ki lahko zaživi v vsej svoji lepoti, če bomo čisto vsi dali maksimalno kar lahko damo za našo domovino."
Anže Logar: "... Čestitke Nataša, čeprav poslušaš na daljavo. Z Natašo imava različne poglede ... Verjamem pa, da je slišala moje ključno sporočilo: sodelovanje. Pričakovanje, da bo predsednica vseh: to Slovenija sedaj potrebuje. Še bolj kot kadarkoli do sedaj. Želim si, da bo Nataša delovala povezovalno. V interesu nas vseh je, da imamo dobro predsednico. Nataša bo dobra predsednica, če nam bo prisluhnila - vsem nam. Potem bo imela našo podporo pri premoščanju razlik. Tistih razlik, ki nam jemljejo veter z jader. Razlike med nami so in bodo. Ampak to ne sme biti ovira, da nismo enotni pri iskanju skupnih rešitev. Zato pozivam tudi vse tiste, ki so glas oddali meni, da čestitate tudi prvi predsednici ... Že dolgo ni bilo toliko pozitivizma v slovenski politiki. Velika množica nam je jasno in glasno sporočila, da je sodelovanje edina prava pot za našo prihodnost. To je velik kapital za naprej ... Sodelujmo za prihodnost. To sem jaz. Je to, kar iskreno zastopam. 23 let sem v politiki in sem se marsičesa naučil. Tudi tega, da ko se ena vrata zaprejo, se druga odprejo. Danes smo na začetku nečesa velikega. Hvala za zaupanje."
20:35: dr. Žiga Turk: "Če bo Logar naredil res dober rezultat, se pojavlja vprašanje njegovega prihodnjega statusa v SDS. Naj s to platformo naskoči vodenje stranke, naj naredi kaj svojega, ali naj se v ponedeljek vrne v poslansko skupino, kot da se ni nič zgodilo."
https://twitter.com/NenadGlucks/status/1591875631515840512
20:30: Nataša Pric Musar: "Želim si strpnega dialoga med vsemi nami - različnosti nas bogatijo. Narobe bi bilo, če bi vsi enako razmišljali, dajmo se znati poslušati in kulturno pogovarjati. To si želim kot Nataša Pirc Musar, kot državljanka Republike Slovenije."
https://twitter.com/VovkIgor/status/1591877235895828482
20:10: Prvo podpisana pod kandidaturo Anžeta Logarja, Romana Jordan: "Želeli smo pokazati, kaj je obraz desnosredinske politike, želeli smo pokazati ljudem, da znamo biti strpni in spoštljivi, želeli smo pokazati, kaj pomeni energija povezovalnosti: Da to pomeni tisto, kar vodi v prihodnost - ne samo zmage posameznikov in posameznic, temveč zmaga celoten narod."
https://twitter.com/ZigaTurk/status/1591867685666975744
20:00: Anže Logar: "Kampanja "za" je tista osnova, ki mora v slovenski politiki prevladati in verjamem, da slej kot prej bo."
Udeležba do 16. ure je bila 36,73 %, kar je več kot v prvem krogu, ko je bila udeležba do 16. ure 34,78-odstotna. Najvišja volilna udeležba je bila v volilni enoti Kranj (38,61 %), najnižja v volilni enoti Maribor (33,63 %).
https://twitter.com/llisjak/status/1591866951013367809
https://twitter.com/NovakBozidar/status/1591868492420087813
https://twitter.com/jernejec/status/1591840364297867264
https://twitter.com/bmz9453/status/1591853632554688514
To so okraji z najnižjo volilno udeležbo do 16. ure (vir: DVK.si):
https://twitter.com/BojanPozar/status/1591855047851544576
https://twitter.com/AnzeBozic/status/1591846779150303236
Po 99,96 % preštetih glasov je s 478.087 glasovi (53,78 %) proti 409.213 (46,13 %) zmagala Nataša Pirc Musar.
Nataša Pirc Musar: "Hvala volivcem, predvsem tistim, ki ste dali glas zame. Iskreno čestitam Anžetu Logarju, želim mu vso srečo na nadalni poti. 5 mesecev sva preživela skupaj, nekako sem ga na nek način začutila kot prijatelja. Dokazala sva Sloveniji, da se da spoštljivo komunicirati. Mislim da Slovenija to od državnikov in politikov pričakuje. Iskreno upam, da bo gospod Anže Logar zadržal to retoriko, Slovenija potrebuje takšne ljudi, takšne politike.
Na demokratičnih volitvah so ljudje povedali kakšno Slovenijo si želijo. Ponosno bom vstopila v predsedniško palačo z zaupanjem, ki ste mi ga dali. Potrudila se bom, da bom resnično predsednica vseh, da bom garala za temeljne človekove pravice, za ustavne pravice in demokracijo. Maksimalno se bom potrudila, da se bomo vsi skupaj v politiki poenotili na strateških temah. Sem za kakovostno javno zdravstvo, vse vrste varnosti. Želim si, da Slovenija postane država, kjer bodo starejši preskrbljeni in slišani, kjer bodo mladi želeli ostati. Želim si Slovenije, kjer se bomo bolj zavedali, da nas čakajo hudi časi zaradi podnebnih sprememb ... Iskrena hvala tudi vsem, ki so glasovali za Anžeta Logarja. Slovenija ni volilni listič, ni politična stranka, je čudovit mozaik različnosti, ki lahko zaživi v vsej svoji lepoti, če bomo čisto vsi dali maksimalno kar lahko damo za našo domovino."
Anže Logar: "... Čestitke Nataša, čeprav poslušaš na daljavo. Z Natašo imava različne poglede ... Verjamem pa, da je slišala moje ključno sporočilo: sodelovanje. Pričakovanje, da bo predsednica vseh: to Slovenija sedaj potrebuje. Še bolj kot kadarkoli do sedaj. Želim si, da bo Nataša delovala povezovalno. V interesu nas vseh je, da imamo dobro predsednico. Nataša bo dobra predsednica, če nam bo prisluhnila - vsem nam. Potem bo imela našo podporo pri premoščanju razlik. Tistih razlik, ki nam jemljejo veter z jader. Razlike med nami so in bodo. Ampak to ne sme biti ovira, da nismo enotni pri iskanju skupnih rešitev. Zato pozivam tudi vse tiste, ki so glas oddali meni, da čestitate tudi prvi predsednici ... Že dolgo ni bilo toliko pozitivizma v slovenski politiki. Velika množica nam je jasno in glasno sporočila, da je sodelovanje edina prava pot za našo prihodnost. To je velik kapital za naprej ... Sodelujmo za prihodnost. To sem jaz. Je to, kar iskreno zastopam. 23 let sem v politiki in sem se marsičesa naučil. Tudi tega, da ko se ena vrata zaprejo, se druga odprejo. Danes smo na začetku nečesa velikega. Hvala za zaupanje."
Uredniški komentar: “Danes smo na začetku nečesa velikega.” Logar s porazom nakazal smer do končne zmage
20:35: dr. Žiga Turk: "Če bo Logar naredil res dober rezultat, se pojavlja vprašanje njegovega prihodnjega statusa v SDS. Naj s to platformo naskoči vodenje stranke, naj naredi kaj svojega, ali naj se v ponedeljek vrne v poslansko skupino, kot da se ni nič zgodilo."
https://twitter.com/NenadGlucks/status/1591875631515840512
20:30: Nataša Pric Musar: "Želim si strpnega dialoga med vsemi nami - različnosti nas bogatijo. Narobe bi bilo, če bi vsi enako razmišljali, dajmo se znati poslušati in kulturno pogovarjati. To si želim kot Nataša Pirc Musar, kot državljanka Republike Slovenije."
https://twitter.com/VovkIgor/status/1591877235895828482
20:10: Prvo podpisana pod kandidaturo Anžeta Logarja, Romana Jordan: "Želeli smo pokazati, kaj je obraz desnosredinske politike, želeli smo pokazati ljudem, da znamo biti strpni in spoštljivi, želeli smo pokazati, kaj pomeni energija povezovalnosti: Da to pomeni tisto, kar vodi v prihodnost - ne samo zmage posameznikov in posameznic, temveč zmaga celoten narod."
https://twitter.com/ZigaTurk/status/1591867685666975744
20:00: Anže Logar: "Kampanja "za" je tista osnova, ki mora v slovenski politiki prevladati in verjamem, da slej kot prej bo."
Udeležba do 16. ure je bila 36,73 %, kar je več kot v prvem krogu, ko je bila udeležba do 16. ure 34,78-odstotna. Najvišja volilna udeležba je bila v volilni enoti Kranj (38,61 %), najnižja v volilni enoti Maribor (33,63 %).
https://twitter.com/llisjak/status/1591866951013367809
https://twitter.com/NovakBozidar/status/1591868492420087813
https://twitter.com/jernejec/status/1591840364297867264
https://twitter.com/bmz9453/status/1591853632554688514
To so okraji z najnižjo volilno udeležbo do 16. ure (vir: DVK.si):
https://twitter.com/BojanPozar/status/1591855047851544576
https://twitter.com/AnzeBozic/status/1591846779150303236
Zadnje objave
Vlada spreminja postopke naročanja in najdaljše čakalne dobe
18. 4. 2024 ob 17:37
V Chicagu spor glede nezakonitih priseljencev
18. 4. 2024 ob 15:31
Škandalozno: Vlada namenja visoke nagrade provladnim medijem
18. 4. 2024 ob 12:36
Volitve na Hrvaškem – zmaga tradicionalnih vrednot
18. 4. 2024 ob 8:42
V Velenju vzklikali: »Lopovi! Lopovi!«
18. 4. 2024 ob 6:00
Bo moral občudovalec Hitlerja Urban Purgar znova v zapor?
17. 4. 2024 ob 17:46
Kako pripravljeni smo na katastrofe? Verjetno manj, kot verjamemo
17. 4. 2024 ob 16:15
Ekskluzivno za naročnike
Domovina 144: Zakaj policija ne preiskuje napovedanega strelskega pohoda
17. 4. 2024 ob 6:30
Kako nam Robert Golob lomasti po denarnicah
11. 4. 2024 ob 6:31
Prihajajoči dogodki
APR
20
Moški zajtrk s Petrom Gregorčičem
07:00 - 09:00
APR
20
Godalni kvartet kolektiva Carpe artem
19:00 - 20:30
APR
20
Večer z Nuško Drašček in Jako Puciharjem
20:00 - 22:00
APR
22
Koncert za zbor – Alfred Šnitke
20:15 - 21:30
APR
24
SAKRALNI ABONMA – KOMORNI ZBOR KGBL IN AMBROŽ ČOPI
19:30 - 21:00
Video objave
Odmev tedna: Festival norosti
13. 4. 2024 ob 6:00
Odmev tedna: Bitka praznikov
5. 4. 2024 ob 19:55
Izbor urednika
Vračajo se vici o policajih
17. 4. 2024 ob 6:31
Kako nam Robert Golob lomasti po denarnicah
11. 4. 2024 ob 6:31
56 komentarjev
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Bog daj - dober dan - vsem.
Zelo se strinjam z zgornjo gospo "PLANINKA".
sPLOH JE VČERAJŠNJI VOLILNI IZID - RAZLOG ZA
dobro voljo - NAS PROSLOVENSKIH Slovencev..
Dr. LOGAR IN SLO DESNICA je dosegel - doslej najboljši volilni IZID.
Hkrati pa je ohranil ugodno parlamentarno mesto samega sebe v naši SLO POLITIKI.
Od
izvoljene NPM pa takointako - ni kaj pričakovati: razen nje vedno enakega praznega govorjenja.
Glede "gospodarske aktivnosti in plačevanja davkov" moža od NPM - PA JE TAKOINTAKO POVEDALL SVOJE - "DAVKAR" Simić.
Mar ne ?
Vsekakor bo NPM pod lupo javnosti, kaj pozitivnega uredila na področju T.I. INSTITUCIJ PRAVA - pa verjetno - takointako NE BO NAREDILA.
O "NESVOBODA-SVOBODI" - je pa škoda izgubljati besede.
Njen vodja R. Golob je tako poln "duhamornih zasebnih nesreč", da si nihče ne želi biti - to kar je on - namreč - R. Golob.
ŠALA
Eden večjih opaznih DOSEŽKOV - OD MENE NEVOLJENEGA - R.G. - je to, da si je nekoliko skrajšal lase - njegove - nič zavidanja vredne - frizure.
JAZ IMAM FRIZURO - BOLJŠEGA VIDEZA - PRI MOJIH 70 LETIH. Konec ŠALE
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan: ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komunsocializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd.
planinka
G. Ramovš je že pred leti zapisal ; KADAR ZLO DOSEŽE SVOJE DNO SE ZRUŠI SAMO VASE ,USTVARI SE HUMUS IN IZ NJEGA ZRASTE DOBRO !!!
Mislim, da smo z Golobom dosegli to dno in se bodo stvari obrnile na bolj !!!
ales
amen
BARBARA RAKUN
Zelo žalostna, ampak mene zanima, udeležba 53%, kdo so vsi ostali, ki niso šli volit? Ali je to podeželje, ali so to mladi, ali so to desno usmerjeni, ali so levo usmerjeni (pa ne zaradi polpretekle zgodovine, ampak resnično levi ali desni) ali so to ljudje, ki govorijo, da so vsi v politiki isti, ali so to ljudje, ki jim je vseeno, kdo je na oblasti, potem pa stalno kritizirajo, kako je hudo?. Če nisi aktiven, ne moreš kritizirati.
Ne razumem, kako je tako težko oditi obkrožit listek!. Ne razumem, da ti to vzame pet minut dela, medtem ko nekateri po cele ure presedijo za računalnikom, tvjem, na telefonih in podobno!.
Ne razumem, da ljudje nimajo toliko samouvida, da vedno znova nasedajo nečemu, kar ni resnica!
mihec
Komentatorjev da je veselje!
Nobeden pa še ni potegnil korelacijo med Logarjevimi in Pirčevimi okraji ter kar je ključno kolikšna je bila udeležba v Logarjevih okrajih. Pa boste videli da je LENOBA desnih volivcev premo sorazmerna izgubljenim glasovom.
Zato so volilni strategi desnice zmeraj zadaj.
Je pa tudi na desnici treba zamenjati generacijo, pa če je komu všeč ali ne! DARWIN DELA pri vseh.
Čas odrezane noge predsednika Tita je minil v letu 1978.Pa bo šlo???
jozev
"Tudi tega, da ko se ena vrata zaprejo, se druga odprejo. Danes smo na začetku nečesa velikega." Upam, da vam úspe, g. Logar.
Ljubljana
Ja. g Logar je dobil veliko glasov. Gledam po nekaterih voliscih kjer je dobil nad 65 %. Super. Toda udelezba redko kje 70 ali vec%. Zakaj ni 85% kot je bila pred 20 leti recimo v Franciji? Tisti ki ne volijo izvolijo najslabse , tudi zdaj!
jozev
Noro!!! Gospod Logar je ob komaj 50% volilni udeležbi zbral čez 400000 glasov! Bravo! SDS in NSI na zadnjih volitvah ob 71% volilni udeležbi pa skupaj komaj 360000. To nam vse pove o vodstvih in poslancih obeh strank. Upam, da bo desnica zbrala dovolj poguma in poslala bivše komuniste ter FDVjeve zdraharje (Mahnič, Lisec) iz svojih vrst na smetišče zgodovine ter vodenje zaupala kulturnim in izobraženim voditeljem kot je g. Logar.
Jonsky
No, pa se vam na desni počasi sveti.
MEFISTO
Tole ne smem zamolčati.
Namreč grotesknega prizora, ko stojita v medijskem središču drug ob drugem tajkunski par Nataša Pirc Musr in Aleš Musar, ki se smehljata naivnim volivcem, ki so izvolili predsednico republike, ki ima v moževem kraljestvu kar znaten lastniški delež in katere soprog je marsikoga brez vsega poslal na zavod za zaposlovanje, da je sam bogatel.
Kraševka
Brez botrov "podzemlja" to ne bi bilo mogoče. Kot sem sinoči zasledila, je nova predsednica namignila: "Moja guruja bosta vsekakor Milan Kučan in Danilo Turk. Turk je že v PRETEKLOSTI delal za UDBO. Milan Kučan, kot piše Omerza, pa je Kučan - UDBO VODIL. Po osamosvojitvi se je UDBA previdno dala v podzemlje, sedaj pa spet SVOBODNO diha s polnimi pljuči. Dokaz je sam predsednik vlade in Urška ki se že bahata s to Levičarsko-Svobodo. Žalostno pa je, da ta njhova Svoboda, pomeni za državljane iz Desnega pola - dejansko DIKTATURO.
nejo
No, Kučan udbe ni vodil, bila je podrejena CK ZKS, ki ga je vodil Kučan. Udba je imela svoje vrhovne šefe, ki so prvi odgovorni za vse zločine, ki jih je povzročala.
MEFISTO
Totalitarni oblastni krog, na katerega sem želel zjutraj opozoriti, pa mi uredništvo ni dovolilo, se je z izvolitvijo Nataše Pirc Musar zaprl.
Slovenska sleparska in plenilska levica totalitarno obvladuje državni zbor, vlado, predsednico republike, pravosodje, ustavno sodišče, sindikate ter vse druge državne in pradržavne sisteme in dosedanje režimske medije na čelu z RTVS.
Celo Nova Slovenija, ki se je ganljivo ponujala vladni koaliciji, bo izgubila na pomenu, ker je enostavno ne bodo potrebovali. Verjetno bo pa tudi sama spoznala, da ji med temi političnimi jastrebi ni mesta.
Jutri bo spet nov stari dan.
Pozabljene bodo vse ganljive besede, sentimentalno izgovorjene v navalu zmagoslavnih čustev, in pozabljene bodo vse prazne obljube, ki so v navadi na tak zmagoviti dan.
Ljudstvo vladne koalicije, ki je tri leta razgrajalo po ljubljanskih ulicah in trgih, bo v priakovanju nagrad še nekaj časa slavilo, slovenski narod, ki se je delal, kot da se ga vse to z volitvami vred ne tiče, pa bo plačal račune.
nejo
Po pravici povedano, takoj na začetku mi je bilo žal, da Logar kandidira za mesto predsednika države. To je bolj protokolarna funkcija, gospod Logar pa ima sposobnosti, ki presegajo predsedniško funkcijo. Zdelo se mi je, da bo zanj teh pet let stran vrženih. Logar bi bil odličen predsednik vlade!!! Glede na našo razburkano politiko, naj bi se morda priložnost za funkcijo premiera ponudila že čez par let, na mestu predsednika države je pa je mandat 5 let in na njem si zabetoniran za ta leta.
Gospod Logar, korajžno naprej do predsednika vlade.
Kraševka
Imate prav. Mogoče je sedanji poraz - dolgoročno gledano ZMAGA.
jozev
Tako je, nejo. Gospod Logar ne sme odnehati in mora najprej prevzeti vodenje SDS. Zagotovo bo na naslednjih parlamentarnih volitvah dosegel boljši rezultat kot Janez Janša.
Shalotka
Logar je kot kandidat za PR lahko ostal to kar je in se nam predstavil kot umirjen, zmeren in moder. Ko bi pa, denimo postal predsednik SDSa, bi stal pred zahtevnejšimi nalogami in bi moral zagovarjati program stranke, ki je očitno dober glede na priljubljenost. Janša je doslej rekel bobu bob in to je tisto, kar mene potegne. Bi Logar zmogel biti na tej poziciji spoštljiv in povezovalen? Janši pravzaprav lahko očitamo le odzive na tvitih! Bi volilno telo nagradilo SDS z Logarjem, če bi leta ubral milejšo retoriko? Osebno dvomim, ker je SDS trn v peti vsem, ki bi radi levičarsko razgrajevali Slovenijo! Poglejte kam se pelje NSi s tem koketiranjem in " povezovanjem"! Jaz hočem, da ostane samostojna Slovenija temeljna vrednota za vedno in da za vsako ceno ohranimo demokracijo, kjer nam bo vladal tisti, ki je sposoben in podpira pravno državo ne po črki zakona ampak po kriteriju pravičnosti. Pustimo vendar, da se znotraj SDSa sami dogovorijo kako naprej. Med njimi ne bo šlo za mesarsko klanje, ker so tam druge sorte ljudje kot na levici. Predvsem bodite prepričani, da njim Slovenija veliko pomeni, levičarjem pa čisto nič, ker jo imajo le za poligon za svoje položaje in svinjarije. O, pa kako velika je razlika med enimi in drugimi! To vidiš še, če si slep, ker čutiš!
Kaj pa vem
Bojim se, da bo Logar če prevzame stranko, enako napadan kot Janša. Tranzicijska levica pač ne prenese, da bi ji kdorkoli gledal pod prste.
Jonsky
Nimate prav!
helena_3
Odg. Shalotki: Odličen komentar ste napisali, se v celoti strinjam z vašim mnenjem! Tudi meni je ljubša odkrita beseda (čeprav kdaj zaboli), kot neiskreno "trepljanje po hrbtu". G. Logarja zelo cenim, pa vendar ne bom upoštevala njegovega "naročila" in NE BOM čestitala Musarjevi za zmago. Ne maram sprenevedanja in hinavščine. Gospa je z izbiro sodelavcev in "mentorjev" ter s svojim dosedanjim delom in izjavami pokazala, da NE BO predsednica VSEH Slovenk in Slovencev. Svoje mnenje sem pripravljena spremeniti, če se bo izkazalo, da se motim. Sedaj so se mnogi, tako levi kot desni, prelevili v svetovalca g. Janši - da naj odstopi, gre v penzijo ipd. Nihče se več ne spomni, da je ob hudih naporih njega in ekipe v zadnjih dveh letih odlično vodil vlado, da je odlično tudi drugič vodil Svet Evrope, da je bil zaželen sogovornik v EU. To vse zdaj ni važno. Samo odstopi naj, kot mu ukazuje človeček Golob in kot od njega pričakuje levica - pa se bo v SLO cedilo mleko in med. Če verjamete. Jaz pa le mislim, da so izključno člani SDS preko svojih predstavnikov tisti, ki bodo JJ poslali v pokoj - ko se jim bo to zdelo prav. Ne pa "modreci" leve in desne provenience. P.S.: nisem članica ali "vernica" SDS. Samo upoštevam Jezusovo naročilo: po njih sadovih jih boste spoznali.
fiLčrTjaK
Zadnje soočenje pri Slaku na 24ur je bilo usodno za Logarja. Zelo mlačne in nedoločene odgovore na vprašanja NPM so si volivci zapomnili, zelo zapomnili.
Mimogrede, v SDS bodo morali poleg Logarjevega poraza analizirati še marsikaj drugega. Prihaja obdobje Logarja in priložnost za spremembo.
Tehnicol
Desnica preprosto nima mesta v tej državi, tako so odločile sile v ozadju že pred 70imi leti in to še danes drži bolj kot kadarkoli prej. Tudi na referendum nima prav nobenega smisla hoditi, saj je možnost da bi uspel popolnoma ničen.
Kraševka
Vedno treba ITI na volitve. Kdor ne gre na voltve, sam sebe potepta!
Kaj pa vem
Desnica ima mesto v tej državi!!! Jaz ne obupujem. Volivci Anžeta Logarja smo vedeli zakaj smo dali glas zanj in nas ne bodo kar tako premaknili. Nataša Pirc Musar je bila na lesenem balkončku tiste ljubke hiške ljudem pač všeč in nič več.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
nO - ODLIČNEMU sds POSLANCU dr. A. Logarju JE USPELO ZBRATI
- KAR 46% GLASOV,
KAR JE dober dosežek - in NAPREDEK naše slo DESNICE.
Čestitke zelo v redu dr. Logarju,
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan: ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komunsocializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd.
helena_3
Če lahko pripomnim: kaj pa naj "desna sredina" premisli? Ob popolnem medijskem navijaštvu in milijonih, s katerimi leva stran poneumlja "ljudstvo", ki ni sposobno razmišljati s svojo glavo in naseda neumnostim, ki jih trosi "leva sredina" oz. njeni voditelji? Ki ni sposobno ("ljudstvo" namreč) videti, kdo dela za njegovo blaginjo in varnost, kdo pa zgolj trosi všečne besede in dnevno skandira "samodanijanša"? No, povejte - kakšen premislek bi tu koristil? Mogoče prilagajanje levim "vrednotam" pod imenom "žlahtna desnica"? Ne, hvala.
jozev
Evo vam premislek: na parlamentarnih volitvah sta ob 70% volilni udeležbi SDS in NSI zbrali komaj 360000 glasov. Anže Logar ob le 50% udeležbi pa 400000. Brez floskul.
helena_3
Odg.Jozev: To ne pomeni dosti, ker predsednik države ne odloča o davkoplačevalskem denarju. To je v pristojnosti vlade in parlamenta. Tam pa desne politične opcije ne bodo kar tako pustili blizu.
Kaj pa vem
400 000 volivcev Anžeta Logarja ni isto kot 400 000 golobovih, ki so spomladi volili mačka v žaklju in se že kesajo. Teh 400 000 AL volivcev je resnih volivcev, ki jih bo treba tako ali drugače upoštevati. Petkov protest je bil pravzaprav polom, tega negativizma imajo ljudje počasi dovolj.
Jonsky
Nič se ne kesamo, celo presegel je naša pričakovanja!
Rokc5
Logar je pa zelo skrivnostno zaključil v Cankarjevem domu ....... :):)
Kraševka
STARO PRAVILO PRAVI, DA JE MOČAN TA, KI DOSTOJNO SPREJME PORAZ. Mnogo lažje je sprejeti ZMAGO. Zato si danes Logar zasluži moje ISKRENE čestitke! Je pa tudi danes jasno in "črno na belem", da nas je v Sloveniji skoraj 50% Konservativnih domoljubov, kar bi se moralo odsevati tudi na državnih položajih. Narobe je, da so skoraj vse FUNKCIJE v Sloveniji, sedaj zasedli Levičarji - kar v 90%. kamor spada tudi vrh sodstva. Upajmo, da bo nekoč bolje!
nejo
Zaradi teh FUNKCIJ levice smo na poti vsaj do avtoritarne države, če ne še kaj hujšega.
Andrej Muren
Čedalje bolj dvomim, da bomo živeli dovolj dolgo, da bomo to dočakali.
tohuvabohu
1. Volitve so praznik demokracije.
2. Vsak glas šteje.
3. Volilci imajo vedno prav.
To so tri floskule, ki se do onemoglosti ponavljajo ob vsakih volitvah. Vse tri so daleč od resnice.
fiLčrTjaK
Kaj pa je resnica?
nejo
Zlasti 3. točka je strašljiva! Hitler je zmagal na volitvah, torej so imeli volilci prav. broz pa se na volitvah nikoli ni preizkusil. Je že vedel, zakaj!
tohuvabohu
Poskusi z negacijo ...
Vera
Ali napačno čutim, da je Sazu J. Tiran vedno tudi malo navijaški? Zdi se, da bi v njegovo strokovno nevtralnost morda lahko bila pogosto skrita (nekoliko ohola) ost.
Sicer pa sem vesela, da Ljubljana ni povsem podlegla petkovim hujskačem. Žal se moram tolažiti že s tem. Ko sem se v petek zvečer mudila v okolici parlamenta, povsem nevedna kaj se je prej tam dogajalo pod besnim diktatom vosovcev Tee in Jaše, je v zraku lebdela sovražnost, da bi jo lahko rezal. Pa ljudi sploh ni blo več tam. Strašljivo. Rjavosrajčno.
Ljubljana
Glejte, ob takih medijih, ob vsej levi medijski laznivi masineriji je nemogoce da bi Logar zmagal.
Nadaljuje se zmagoslavje najslabsih!
Bravo Slo budale.
Ce ni normalnih medijev ni postenih volitev.
Velikansko vlogo pri propadanju Slo pa imajo poleg medije tudi sodisca, z ustavnim na celu. Sam spomnite se kaj je ustavno pocelo v zadnjih 3 letih, seveda tudi prej.
Ali pa nagrajeni maslesek...
V demokraciji ki deluje se ne more zgoditi da ne bi zmagali najboljsi in se ne more zgoditi da bi zmagali najslabsi.!!!!
Kraševka
Se pridružujem vašemu mnenju.
Jonsky
Ja, jaz se tudi pridružujem. RTV SLO je pod vodstvom Urbanije in angleškega priimka, ter ob voditeljih kot so Pirkovič, Svetina, Možina in Petrovčičeva, ter gostih kot sta Požar in Pertinač, zaslužna, da se ljudstvu priskuti desna opcija in za do sedanje in bodoče zmage leve opcije. Bravo RTV, kar tako naprej.
Madison
Jonsky, državna RTV SLO se je vsled izrazitega prolevičarsko pristranskega političnega aktivizma družbeno-političnih delavk in delavcev z informativnega programa (raznih Žnidaršičk, Evg(l)enij, Pašek-Šetincovk, Staričk, Gobčevk, Fijavžovk, Milinkovićk,... Marcelov, Siniš, Edvardov, Gregorjev, Sašov, Gregorjev,... Stoparjev, Bergantov, Veseličev, Golobov... tako zelo priskutila velikemu deležu slovenskih volivcev in se vedno večjemu deležu ljudstva priskuti da opcija in za do
Madison
Nadaljevanje in popravek prejšnjega komentarja: ...že zdavnaj tako zelo priskutila velikemu deležu slovenskih državljanov in volivcev, da nočemo več plačevati obveznega vsakomesečnega prispevka največji državni medijski instituciji.
Jonsky
Japajade, zato pa ste tako uspešni na volitvah, odkar ste okupirali RTV.
AlojzZ
Je kdo resno misli, da lahko Anže postane predsednik?
Kraševka
Zakaj sploh imamo v Sloveniji - volitve?
Že, ko se zbirajo KANDIDATURE, sam Kučan določi ZMAGOVALCA.
In kakšev "slučaj", da vedno zmaga tisti, ki ga Kučan določi.
Do kdaj še, bodo imeli TEMNE sile, tako veliko moč?
Mikimali
Tak dolgo dokler boste imeli puhlastog. Dost volivcev ni volilo Logarja samo zaradi maršala twito ja.
Ljubljana
Odg Krasevka Problem so mediji ki so 90 % trobilo temnih sil. Zato ne dovolijo normalne RTV. Raje jo bodo zazgali kot da bi bila normalna. Temne sile zmagujejo zaradi laznivih ukradenih medijev. RTV POPTV VSI DNEVNIKI VSE RADIO POSTAJE RAZEN OGNJISCA OBC CAJTENGI PLACANCI NA OMREZJIH...UKRADENEGA DENARJA NAM KI DAVKE PLACUJEMO IMAJO KOLIKOR HOCETE! V Slovsniji se ni bilo niti enih postenih volitev. Brez medijev in sodisc ni demokracije
Shalotka
S srcem za Logarja. Ves dan bila nervozna, pod večer pa olajšanje, kljub " porazu". Formalnem porazu. Dobesedno osrečuje me zavest, da 400.000 + niso suhoparni glasovi ampak množica src, združenih za zdravo Slovenijo. Če pa je v narodovem telesu še toliko zdravih celic, bo organizem preživel. Pravzaprav pritrjujem LJUBLJANI, ker ima vedno prav ko napiše svoj komentar. Ko bi ne imeli take medijske greznice, bi Anže dobil enkrat več glasov. In komur Kučan nameni podporo, je avtomatsko v prednosti. Uspelo mu je ljudi prepričati, da je bil goreč osamosvojitelj in da s tajkuni nima nič. Pa kaj moremo! Toliko in toliko ljudi pri nas je kratke pameti, vraževernih, naivnih, labilnih, vodljivih, pa nemalo škodoželjnih. Ohranimo samozavest, iščimo resnico, širimo dobro. Verujoče pa spomnim, da Njegovo kraljestvo ni od tega sveta. In vendar smo poslani kot luč in sol. Če je to naša izbira, potem imamo prihodnost!
Kaj pa vem
Ne obupujte! Samo pomislite, kaj so si privoščili svobodnjaki v soboto in Nikini v petek. Niti slučajno niso bili tako uspešni kot na referendumu o vodi. Ljudje imajo tega sovraštva, ki veje z leve strani počasi dovolj. Dovolj glasov je dobil Logar, tako da nova predsednica tega ne bo mogla kar obiti.
Kaj pa vem
To, kar trdite je zmota. Napaden ni JJ ampak Kdorkoli. Kdorkoli se dotakne rabot TRANZICIJSKE LEVICE je napaden. Ljudem je počasi tega dovolj, ne še dovolj za zmago, ampak tudi to še pride.
Janez Kepic-Kern, SLOVENIANA
Jaz in moji smo volili - tu v LJ. Upamo na ugoden izid teh volitev.
L.r.
vztrajnik Odbora 2014,Janez Kepic-Kern, 70 let, ex OK knjižničar v LJ, nečlan strank in neformalnih združenj, nenaročen, od nikogar plačan – osebni zapis, nealkoholik sem, nekaznovan: ne želim replik in ne odgovarjam na replike t.i. proputinistov, zagovornikov komunsocializma, sovražnikov slo RKC vere in Cerkve itd.
Mikimali
Ja bravo nealkoholik, edino če boš zdaj spil kaj na žalost, jaz pa pijem na zmago.
MEFISTO
To, da ste volil, verjamemo. Nas bolj zanima, za koga se volili? L.r. Oasebni zapis: OK Mefisto – moder, odločen, pogumen, srborit, pretkan in nabrit, ki dobro plačuje in hudo kaznuje, vztrajnik Odbora 2014, precej v letih, nečlan strank in formalnih ter neformalnih združenj, nenaročen in na žalost od nikogar plačan; pije po pameti izključno žlahtna štajerska bela vina in hladno peneče laško pivo Zlatorog, kaznovan zaradi prehitre vožnje; si želi replik in odgovarja na vse komentarje ter replike sleparskih in plenilskih levičarjev, proputinistov, zagovornikov komsocializma, sovražnikov SLO, RKC vere ter Cerkve itd.
Kaj pa vem
Ah Mefisto, vi ste faca!
Komentiraj
Za objavo komentarja se morate prijaviti.